Hirdetés
Resident Evil 5
Resident Evil 5 DX10, high beállítások 1680x1050 / 2xAA |
Phenom II X2 555 |
Phenom II X4 945 |
Core i3-530 | Core i5-750 |
---|---|---|---|---|
Radeon HD 5770 | 42 (37) | 77 (64) | 73 (65) | 79 (64) |
GeForce GTX 460 | 43 (39) | 77 (67) | 70 (56) | 96 (78) |
Radeon HD 6870 | 42 (37) | 78 (69) | 74 (66) | 103 (93) |
Resident Evil 5 DX10, high beállítások 1920x1080 / 4xAA |
Phenom II X2 555 |
Phenom II X4 945 |
Core i3-530 | Core i5-750 |
---|---|---|---|---|
Radeon HD 5770 | 41 (36) | 68 (54) | 69 (57) | 68 (56) |
GeForce GTX 460 | 43 (36) | 77 (65) | 68 (54) | 85 (72) |
Radeon HD 6870 | 43 (36) | 78 (69) | 73 (65) | 97 (78) |
A Resident Evil 5 az egyik legkevésbé hardverigényes játék a kiválasztottak közül, ez a magas fps-számokon jól látszik. A mérési eredményekből az is kiderül, hogy nagyon jól skálázódik, bár ez számunkra nem volt újdonság, mert a CPU-tesztekben erre már jóval korábban rájöttünk. Alapvetően itt több érdekes megállapítást is tehetünk. Az egyik, hogy a kétmagos Phenom II X2 nagyon lemaradt a többiekhez képest, egyértelműen kiderült, hogy két mag kevés ehhez a játékhoz, a négymagos Phenom II X4 közel duplaannyi fps-t produkált. Az is kiderült, hogy a Core i3 Hyper-Threadinggel van olyan jó, mint a négymagos Phenom, illetve az is, hogy a négymagos Core i5 gyorsabb, mint a Phenom II X4, bár az is igaz, hogy játékélményben a 80 és 100 fps között nincs észlelhető különbség. A felbontások és az élsimítás mértékének emelése nem változtatott a helyzeten, ez alapjában véve egy CPU-limites játék.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!