- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Videós, mozgóképes topik
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple iPad (10. generáció) - identitásválság
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
gp A teljes leleplezésre a jövő hónapban esedékes Xbox Showcase után kerül sor.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Mister_X #61022 üzenetére
Ugye jelenleg a tartalmak valós időben nézve így követik egymást:
1-60: 2010
60-70: 2007
70-80: 2008 (vége)
80-85: 2010
85-90: 2012
90-100: 2014Ezért is mondtam azt, hogy ha Blizznek lett volna egy picit több esze és mersze, akkor nem a lvl90-es boostot vezeti, hanem fixen minden karakter lvl90-en (vagy legalább 80-on) kezd, és "Caverns of time"-on keresztül lehetne visszamenni a régi helyekre (ahol mondjuk questelésekér heirloom rewardokat, meg altoknak való xp potikat meg ilyesmiket lehetne összeszedni). Új playereknek messze nagyobb élmény lenne a játék, mint jelenleg.
Vagy ha ezt se, akkor legalább az Outland - Northend content átugorható lehetne, esetleg olyasmi megoldásban, mint gw2-ben van (ha régi területekre mész, akkor visszaszintez, viszont aterületeknek nincs szintje reward szempontból, ha lvl60-ason lvl1-es questeket csinálsz, akkor is annyi XP-t kapsz, mint ha lvl60-ast csinálnál).
Vagy valahogy máshogy, de rendbe kéne szedniük az egész lvl1 - "legfrissebb kieg kezdete" fejlődési élményt, mert jelenleg borzalmas.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Mister_X #61026 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy a Blizzardnak pénzügyileg megérné, csak azt, hogy szerintem a játék "jósága" szempontjából ez lenne a helyes lépés
Pandaria-s kérdések:
- Már az átalakított állapotban lesz (sajnos)
- Nem rosszak, de nem is a kedvenceim. Cserébe elég rövidekOutlandes raidek: persze járnak, lvl100-on Egyébként ilyen lvl85 körül már garantáltan solozható minden, lvl80-on meg 5 fős csapattal biztosan.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lakisoft #61036 üzenetére
Sajnos Blizz nem hoz nyilvánosságra régióra bontott adatokat. Amúgy Ázsiai régióból is több van igazából, van külön Óceánia (ez mondjuk már nem teljesen külön régió, cross-realm dolgok terén USA-val együtt vannak), ide tartozik viszont Ausztrália is. Aztán van kínának saját régiója. Korea-nak is úgy tudom külön van, Japánt mondjuk nem tudom hova tartozik (de ott nem is igazán népszerű a WoW). Szóval jó kérdés, hogy melyik a legerősebb
-
Cathfaern
nagyúr
Eddig nagyon rosszakkal, 250-300ms-es pingjük volt átlagban, ezért se voltak igazán sehol az Ausztrál guildek. Aztán WoD-al kaptak saját átjátszó szervereket. Nem tudom a Blizz technikailag hogyan oldotta meg, de maradtak a realmek, maradt a régió, viszont vannak lokális szerverek és így normális (50-70ms-es) pinggel tudnak játszani.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz kenwood #61140 üzenetére
"Actually, I believed that many guilds had known this unconscionable approach when they tried to kill Blackhand. However, most of them basically thought that it was a bug."
Lefordítom érthető nyelvre: "Nekünk nem jutott eszünkbe, szóval más se használja".Szerintem se exploit amúgy. Valaki LoS-on kívül kerül (leugrik), emiatt a boss castja megszakad. Majd ezt követően teljesen szabványos módon használja a saját kasztjának az egyik spelljét, és így nem hal meg. Semmi olyat nem csinál, ami nem normális játékmechanika. Hogy skippelni lehet vele a boss egyik legfontosabb képességét? Ez nem exploit, Blizz volt figyelmetlen. Akkor lehetne exploit, ha a boss castja egy nem várt dologtól szakadna meg. Pl. ha miközben a boss castol, és 3 priest egyszerre nyom fortitude-ot és ettől megszakad a boss castja, az egyértelműen exploit. De az, hogy ki lehet losolni a bosst... az nem az, sok helyen ez a szándékos taktika. Az, hogy speciális kaszttal könnyebbé tehető a fight már sejthető hogy nem szándékos taktika, viszont a "creative use of game mechanics"-ba bőven belefér, hisz az hogy leugrik valahonnan és a spellel el tudja kerülni mégis a halált, bárhol működik a játékban.
Dupla bloodlust exploitot nem tudom micsoda, szóval értelemszerűen a fentiek arra nem vonatkoznak.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz kenwood #61154 üzenetére
"ha mondjuk egy maraton vegig van kamerazva ,es valaki kiszurja,hogy egy 5 kilometeres szakon nem latjak ot,es ott motorral teszi meg a tavot,akkor jogos a gyozelem,mert a hulye szervezok erre nem gondoltak ?"
Nem jó a példa. Nem használtak a boss fight során semmilyen olyan eszközt, ami nem lenne megengedve a játékban ("motort"). LoS-olást használtak, meg egy class spellt. Semmi mást."Sztem ha az adott gearben 99%-os teljesitmenyt kell nyujtani,hogy lemenjen a boss,es talal vki egy trukkot,amivel eleg 95-98 is,az kreativ.
ha viszont ez a trukk 80%-ra viszi ezt le,akkor onnantol minden mas info irrelevans,foleg az,hogy "erre a hibalehetosegre nem gondolt a blizzard,ezert legit a kill""
Ilyen alapon a játékosbázis felét ki lehetne bannolni jó eséllyel, mert nagyon sok olyan dolog lehet bossokon, de raideken kívül is, amire a fejlesztők nem gondoltak, és a játékosok leegyszerűsítették. De hogy konkrét boss fightot is mondjak, ott volt Ra-den esete. -
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #61234 üzenetére
Nem pugolok mostanában, de WotLK-s időkben lényegében az egész kieget végigpugoltam (résztvevőként és leaderként is), és 100%-ban meg tudom erősíteni az írást, ezek a dolgok jelentették már akkor is a sikeres pugokat (10 fős normal LK killig beleértve, ami ugye lényegében megfelel a mostani HC-nak).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz parandroid #61260 üzenetére
Nekem egyik gépemen az van, nem mondom hogy nagyon sok órát beleraktam azon a gépen, de amennyit igen, az alatt semmi probléma nem volt vele.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lakisoft #61398 üzenetére
Mióta lehet őket upgradelni akár lvl100-asig, azóta azért van
KisTücsök:
Régen az volt a hivatalos szöveg, hogy nem tervezik a törlést, de nincs garantálva. Viszont nemrég tettem frozenre az accom, akkor már azt írta ki, hogy bármikor visszatérherek, a karaktereim visszavárnak[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz nonsen5e #61410 üzenetére
Fórumra irogatók aránya a teljes játékosállományhoz képest 1-2%. Szóval ha tényleg mindenki kőgazdag aki fórumra ír (ami nem igaz), akkor is van egy hatalmas réteg, aki nagyon nem az. Amúgy attól nem kell félni, hogy elfogynának a bent lévő tokenek. Ugye nem fix áras, tehát amint túlzottan kezdene kifogyni, akkor elkezd felmenni az ára, tehát többen fogják úgy érezni, hogy megéri nekik a $20-t. Kereslet oldal viszont limitált, mivel havonta 1-nél többet nincs értelme venni... (de még ha befektetésként tekint rá az ember, akkor sincs igazán értelme évi 12-nél többet venni)
Reno7:
Legújabb patchel bekerültek a szükséges dolgok, de még nincs aktiválva. Először USA-ban fogják, ott megy 1-2 hétig, utána jön majd hozzánk.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
GW2-es megoldás szerintem teljesen jó. Ott ugye fixen és kérdés nélkül visszaszintez arra a szintre, ami az adott terület. A plusz skilleket nem veszi el, így azért erősebb vagy, mint ha az lenne a tényleges szinted, plusz a geart is picit jobbra szintezi vissza, mint amid akkortájt lehetne. Így értelemszerűen a többen ütnek egy mobot, pvp és társai problémák megoldottak.
Megjegyzem ez lore szempontjából is messze kellemesebb helyzetet eredményezne, elég fura amikor valami epic quest chain végén ott vár egy nagyon epic boss, akit epic módon oneshotolsz Persze tudom ez sokakat nem érint, mert a fejlődés meg a sztori csak egy szükséges rossz nekik WoW-ban. De így jelenleg a régi questek azoknak is élvezhetetlenek, akiket érdekelne is a sztori.Nyilván utólag bevezetni WoW-ban problémás lenne, mivel megszokott hogy régi raideket solozni lehet.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Mister_X #61431 üzenetére
Szerintem is több előnye lenne, mint hátránya. Így hogy bevezették a cross-realm group findert, gond nélkül lehetne régi raidekhez is találni csapatot. Épp elég lenne ha régi raidekre annyira szintezne vissza, hogy az "egy ember hibájától wipeolunk" mechanizmusokon előrőből túl lehetne menni. Így azért mégis látszódna valami a régi fightokból, de puggal is letolhatóak lennének.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Micsurin #61529 üzenetére
Ugye ez így teljesen értelmetlen összehasonlítás Az ISK értéke se ugyanannyi most, mint induláskor (infláció). Nyilván azzal korrigálva is drágulás figyelhető meg, azonban kisebb mértékű. Illetve az EvE és a WoW gazdasága olyan mértékben különbözik, hogy nem biztos hogy lehet következtetéseket levonni.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz warcat #61554 üzenetére
US realmekhez tartozik Óceáni is. Ami legalább annyira csóró, mint Kelet-Európa, ha nem csóróbb. Szerintem nálunk is hasonlóan fog indulni, bár nem fog ennyire leesni. Aztán idővel US meg EU-ban is felmegy 40k környékére. De persze ez csak az én spekulációm
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lakisoft #61574 üzenetére
Blizzard székhelye US-ben van és mindent ott vezetnek be először De logikusan gondolkodva, az ottani időzónák szerint dolgoznak, tehát ha valami probléma van, könnyebben tudnak közbeavatkozni / reagálni.
Amúgy ha valakit érdekel, friss token ár infók (majd lesz EU is, ha elindul): [link]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz LaMazZz #61692 üzenetére
- US-ben a kezdeti árhoz képest visszaesett. Kérdés EU-ban milyen áron indít a Blizzard. Nehéz megmondani, hogy mivel jársz jobban... de igazából szerintem maximum +-10k ingadozás lehet. Ami látszólag nem sok pénz, de ha ennyi tényleg számít, akkor hosszútávon úgyse fogod tudni fizetni csak goldból, szóval akkor meg ezért nem számít Konklúzió: passz.
- Ha inaktív az acc-od, akkor nem kell hogy egy karakternél legyen a gold, viszont egy realmen kell lennie annyi pénznek, hogy meg tudd venni a tokent. Aktív accnál egy karakternél kell hogy legyen, de ugye akkor meg nem probléma.
- GC alapján jelez. Ha van token nálad, akkor ha jól tudom automatikusan felhasználja ha lejárt az játékidőUS indulásnál előfordult, szóval jó ha tudja mindenki, hogy nem lehet nálad egyszerre $-ből és goldból vásárolt token. Ha az egyik van, akkor a másikat nem engedi megvenni.
-
Cathfaern
nagyúr
Igazából mindenképp többe fog kerülni a token nálunk. Ugye odakint 20 USD, nálunk 20 Euro (vagy ennek megfelelő font). Innentől kezdve garantált, hogy EU-ban több goldba fog kerülni.
K_mester:
Nyugat-Európa és USA között nincs igazán drasztikus fizetésbeli különbség.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #61806 üzenetére
CM gold hasonló szintű képességeket követel meg, mint mondjuk egy Mythic raid első felében található bossok. Annyival könnyítve, hogy elég ha 5 ember képes pár percig figyelni, nem kell 20-nak Annyival nehezítve, hogy nem elég csak 5-6 percig figyelni, hanem 15-25 percig kell (legalábbis MoP-ban ennyi volt kb. egy CM insta, nem tudom most WoD-ban ez mennyire változott, itt még nem CM-eztem).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #61811 üzenetére
Persze, teljesen más a CM, mint egy raid, se emberi oldalról hasonló szintű képességek kellenek. Szerintem.
PL: persze igazad van, hogy ha van egy összeszokott csapat, ahol lehet tudni, hogy kinek milyen loot kell, akkor jobb a ML. De ha van egy teljesen ismeretlen pug, akkor szerintem képtelenség ezt értelmesen meghatározni ennyi emberre. Plusz a PL elejét veszi a ninjázásnak.
BoneDragon:
Eddig lényegében ugyanaz történik, mint US-ben, csak picit nagyobb amplitúdóval (ott a legmagasabb pontról 11k-val hulott vissza, nálunk 13k-val, majd utána felment 6k-val, nálunk meg 7k-val (eddig, szerintem 40k-t már nem fogja megütni). Abszolút értelemben meg van némi eltolás a különböző kezdőár miatt. Tippre olyan átlag 33-34k-ra fog beállni nálunk végül.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz forzamo #61856 üzenetére
"Nem lehet látni sosem pl. hogy kifogyott volna. Én bármely időszakban néztem mindig ír valamilyen árat (32k-47k között)."
Akkor is ír árat, ha egy darab sincs bent. Tipikusan amikor a görbe alján van az ár (30-32k környéke), illetve amikor felszálló ágban van, akkor simán előfordulhat, hogy egy darab sincs bent, ha venni akarnál kiírja, hogy jelenleg nincs eladó token. -
Cathfaern
nagyúr
válasz MaTpr0F #61882 üzenetére
4 óra azért manapság már kevésbé általános. De a legtöbb helyen 1,5-2 órás raidek vannak minimum, és heti 2 nap részvétel is kötelező szokott lenni.
De ez akkor igaz csak ha guildben raidelsz. LFR-re bármikor mehetsz, ott egy-egy rész 30-40 perc alatt végigtolható, vagy mehetsz pug-al is, akkor meg lényegében bármikor leléphetsz (meg annyit raidelsz amennyit akarsz), csak ott meg ugye a csapatkeresés jelent plusz időt.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #62127 üzenetére
"(Ahelyett, hogy mindhárom buold játszható lenne mind pvp/aoe pve/st pve-ben a talentok olyan felosztásával, hogy pvp/aoe/st)"
Megmondom őszintén, szerintem pontosan emiatt szörnyű a mostani talentrendszer. Nem az a gond, hogy kevesebb a talent, hanem hogy én nem akarok bossok között talentolgatni. Meg most boss, oda single target, aztán trash oda aoe, most megint boss single target, stb... ja ne csak talenteket váltogassan, hanem szituáció függő glypheket is. Miért nem lehet azt, hogy ha aoe-zni akarok, akkor xyz spelleket nyomok, ha meg single targetezni, akkor abc spelleket? Nem az a bajom, hogy akkora macera váltogatni a talenteket meg a glypheket, hanem hogy ez az interface-el játszás, nem a játékkal. Épp eleget játszik az ember az interface-el, ha szakmázik vagy garrisonozik. Amikor ott vagyok, hogy harc, akkor a karakter spelljeit akarom nyomkodni Persze lehetne mondani, hogy de ha mindkettő-három dps spec képes egyformán aoe-ra meg single targetre meg burstre meg sustained dps-re, akkor mi különbözteti meg őket... erre azt tudom mondani, hogy amennyire jó ötletnek tűnt vanillában a három talent spec, hosszú távon annyira csak ront a helyzeten. Sokkal jobb lett volna, ha a mostani 34 "kaszt" helyett lenne mondjuk 15-20, viszont azok egyértelműen elkülönülnek egymástól, és amire ki lettek találva, abban teljeskörűen jók. Pl. nem lenne jobb, ha a mostani 3 mage spec helyett egyetlen mage lenne, akivel ha single targetelni akarsz, akkor inkább arcane spelleket fogsz használni, ha aoe-zni, akkor fire spelleket, ha meg pvp-zni, akkor frost spelleket? Szerintem sokkal érdekesebb kaszt lenne, mint hogy váltogatni kell a talentek meg specek között... lehet mondani, hogy de hát az milyen op lenne, de ha minden kaszt hasonlóan épül fel, akkor ez nem igazán jelentene problémát. De ez már messzire vezetMásik oldalról, pl. PC: az egyes talentek között minimális DPS különbség van. Minimális alatt azt értem, hogy az hogy mennyire vagy fáradt, meg mennyire jó a wasd skilled, többet fog számítani, mint hogy a top dps talentet választod, vagy a 2. helyezettet, amit kényelmesebb használni. Szóval részben persze maximalizálni kell a dps-t, de másik oldalról ha nem top1000-ben lévő guildben van az ember, akkor nem emiatt nem fog meghalni a boss (megkockáztatom ezt top 200-500 környékéig is igaz). Ráadásul ha feltesszük, hogy az adott player nem überpro, akkor lehet hogy a teoretikusan dps 2. talenttel még több dps-t is fog tolni.
Így nézve nem biztos, hogy annyira rossz talent a PC, és inkább az a gond vele, hogy nincs minden kasztnak ilyenje: azaz egy olyan talent, amit csak a legjobbak tudnak rendesen használni, viszont akkor dps növekedést jelent. Viszont ha mégse fekszik annyira, akkor nem lesz 0 a dps-d, ha más talentet választasz (had tegyem hozzá ezek 6.0-s tapasztalatok alapján, akkor foglalkoztam raiddel komolyabban utoljára). -
Cathfaern
nagyúr
Én is jobban szerettem a régi rendszert. Nem mondom azt, hogy jobb volt, mint a mostani, de mindenképp más. Igen, max. szinten relatív kevés szerepe volt, viszont fejlődés közben tetszik vagy sem, élmény volt pakolgatni szintenként talenteket. Olyan ez, mint hearthstone-nál, hogy sokkal nagyobb feeling, hogy neked kell kinyitni a paklit és egyesével felfordítani a lapokat, pedig akár egyszerűen berakhatná őket a többi közé, meg chatbe kiírhatná hogy mit kaptál. Végeredmény ugyanaz, de teljesen más élmény.
Igazából a mostani és a régi talentrendszer egymás mellett is megférhetett volna. A régi fajta talentekkel megkapja szépen sorban az ember a különböző "kötelező" dolgokat, aztán max szinten meg van egy új "talent" rész (lehetne más neve is), aminél meg a jelenleginél hasonlóan ki lehet választani 5-6 aktív/passzív képességet, ami befolyásolja a dolgokat max. szinten. De sajnos ez a hajó már elment... -
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #62151 üzenetére
Szerintem nem az abszolút szám az ouch, hanem hogy az előfizető szám visszaesett ugyanoda, ahol WoD előtt volt. Kis túlzással azt jelenti, hogy ahány ember visszajött a WoD miatt, ugyanannyinak nem is jött be. Az ugye már nem tiszta, hogy ez a két csapat nagyjából ugyanazok az emberek-e, de szerintem nagyrészt igen. Persze ez nem feltétlenül baj, csak jelzésértékű. Ugye két dolgot jelenthet:
1. Érdekesebbnek tűnt a kiegészítő, mint amilyen volt ténylegesen
2. Az embereket már nem lehet egy játékkal lekötni egy éven keresztül
De hogy ezek közül melyik a valós, azt legfeljebb a Blizz tudhatja, de még ő se biztosfrostitualt:
Az időszak zárása a token kijövetele előtt történt, a token hatása csak a következő beszámolóban fog jelentkezni.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #62155 üzenetére
Azért valamennyi hatása lehet a tokennek. Annak idején amikor a RAF-os gametime vásárlási lehetőség megszünt (azaz miután nem lehetett relatív olcsón és egyszerűen goldért játékidőt venni), elég sok ismerősöm abbahagyta (vagy rá nem sokkal). Ők most akár vissza is jöhetnek. Igazából ha nem lenne a token, az én accountom se lenne most aktív (nem érdekel már annyira a WoW, hogy fizessek érte, de ha van lehetőségem, akkor eljátszogatok néha vele)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Micsurin #62199 üzenetére
Egyrészről teljesen felesleges azt nézni, hogy jelenleg mi jó és mi nem, ha jön 7.0, akkor esélyesen totál felborulnak az erősorrendek. Viszont mivel palának 2 roleja is van amivel aréna képes (dps és heal), warriornak viszont csak 1 (dps), ezért warriornál esélyesebb, hogy melee dps-ként tudsz érvényesülni pvp-ben. De manapság nem top ratingen elég jó a balance, bárkivel tudsz érvényesülni (ha meg topra hajtasz, akkor úgyis tartani kell pár altot, hogy mindig azzal mehess ami a legjobb).
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ígyvanferi #62285 üzenetére
Igazából pontosan ezért nem érdemes drasztikusan felújítani a grafikát a WoW-ban. A felhasználók fele abbahagyná a WoW-ot, mert nem futna a gépén, a másik fele meg azt mondaná, hogy nem érti miért növekedett a gépigény, ugyanúgy néz ki továbbra is... Jah a harmadik fele meg azt mondaná, hogy a régi jobb volt
-
Cathfaern
nagyúr
Tényleg, ha jól emlékszel Cataclysm-es területfelújítások miatt került be. Ugye a területekkel együtt a fly pontok is átalakultak, és a meglévő karakterekkel erősen kitolás lett volna ha emiatt mindent újra fel kéne fedezniük. De ez csak egyszeri dolog lett volna, de valamiért bent maradt. Megjegyzem tény, hogy a WoW mai stílusába jobban beleillik a "bugos" verzió.
(#62480) Gertrius
Ja, ha meg sírnak a playerek és ennek ellenére se változik semmi, akkor meg köcsög Blizzard miért nem hallgat a playerekre -
Cathfaern
nagyúr
válasz kenwood #62583 üzenetére
Gyakorlatilag minden MMO-ban erősebbek az Intel CPU-k, mint az AMD-k. Ennek az az oka, hogy nehéz megoldani a párhuzamosítást, ezért nem tudják rendesen kihasználni a sok magot (és nem, ez nem azért van mert régi a WoW motorja, újabb MMO-kban, mint pl. GW2, SWTOR, stb ugyanez a helyzet).
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Videós, mozgóképes topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Konteó topic
- Vallás
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ukrajnai háború
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple iPad (10. generáció) - identitásválság
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- További aktív témák...
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
- IPHONE SE 2.GEN 2020 64GB FÜGGETLNE NAGYON JÓ AKKU, GARANCIA, ÜZLETBŐL
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs