Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enzolord

    addikt

    válasz jozefgucci1 #35592 üzenetére

    Kv Is 4 ellen.. ;) De amúgy a Su26 mennyire élvezhette a csatát.. :) nem lehetne egy topicot csinálni a retró képekből? Én imádom ezeket nézegetni, hogy mennyivel durvább volt akkor.. ;)

    Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”

  • jano_77

    nagyúr

    válasz Diarmand #35597 üzenetére

    Lehet felületesen olvastad az AW fórumot, mert én speciel már szóvá tettem, hogy a PvE nem túl baráti, ha mindig ugyan arra a pályára dob a gép és a botok mindig ugyan ott bukkannak fel, mert ezt 2-3 csata alkalmával kitapasztalja az ember és rá un!
    "minket meg az AW-féle kemper nyomorékok szívatnak?" - úgy gondolom, hogy a kemperkedés a WOT-ban már sokkal az AW hírének megjelenése előtt jelen volt, tehát ez jó nagy öngól volt részedről! ;]
    "Olyan a kisugárzása a gépeknek, mintha játékautókkal furikáznék körbe-körbe" - sajnos ezzel némileg egyet kell értenem, nekem is volt ilyen érzésem a kezdetkor, mikor elkezdtem játszani az AW-el. :U
    "a fák teljesen feleslegesen lassítják le jelentősen a játékos járművét, értem én a mágikus realitást, de idegesítő. Hogy meneküljek el ha közben a fákat kell kerülgetnem, különben egy nyomorult erdő miatt halok meg?" - ezzel tökéletesen egyet értek, nem is értem, hogy ha épp neki koccanok egy mellettem haladó csapattársnak, rögtön 0-ra csökken a sebességem és nem kevés kell, hogy újra felgyorsuljak. :o

    Az lemaradt, hogy egyébként jó kis összefoglaló lett - némi kiegészítéssel. ;)

    [ Szerkesztve ]

    "egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

  • jozefgucci1

    addikt

    válasz Enzolord #35602 üzenetére

    Ma poénból és unalomból olvasgattam az első topikot még 2010-ből . Hát mik vannak ott hihetetlen , hogy képesek voltunk kihúzni egy nagyobb tankot még úgy is .A varázs akkor még megvolt .Már van olyan , hogy csak azt a pár tankot szorzózom le és ennyi .

    Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...

  • bigobert

    tag

    válasz Diarmand #35597 üzenetére

    Szép írás. Összehasonlítani nem tudom a két játékot, de úgy tudtam a wot-ban nem csak a lag miatt lehet a körön kívülre lőni, hanem ez a szabály.
    "The aiming circle (also called the dispersion circle, dispersion indicator or reticle) describes the area of 2 standard deviations (2σ) from your aim point. Based on a standard normal distribution, this means that 4.2% of your shots would fall outside of the aiming circle. The shots move (deviate) away from your aim point, outwards toward the edge of the circle, but rarely shoot past its edge. Only 4.2% of shots go outside this circle."
    A wikin ez van, bár lehet, hogy én értem félre, hogy milyen körökről van szó valójában.

    [ Szerkesztve ]

  • MinionFlasH

    senior tag

    válasz Diarmand #35597 üzenetére

    Kedves Mester! :)

    Szép összefoglaló, elolvastam, én teljesen másként látom, de elfogadom a véleményedet ( nyalás on --- egy vagy azok között akinek adok a szavára-mondandójára-véleményére ---nyalás off)

    Említetted, hogy +2tier AW-ben is jelen van: Nekem idáig, ha volt elég játékos egyszer se rakott be nagyobbak közé. Tehát szín 3-as, 4-es, stb. tierbe rak. PVE Hard fokozatán, nem csúcsidőben előfordult, a low-top tier, de egyébként nem jellemző.

    Én személy szerint besokalltam a WOT-tól, számomra túl sok a zavaró tényező, ezt most szándékosan nem fejtem ki, majd lehet, egyszer visszatérek. ;]

    Jó játékot mindenkinek, sokatok hiányzik az AW off fórumból! :) PEACE!

    [ Szerkesztve ]

  • KaLeun

    senior tag

    válasz Diarmand #35597 üzenetére

    Kilehetne egészíteni még az az Type-59 aranykorát idéző MBT-70 és Terminator csatákkal és a SKILL féle szikronizált szemétláda klánokkal, ráadásnak az "egérfasznyi" (csak idézem xAttilax-ot az AW fórumból) weakspotokat. Igaz ezek főleg a nagyobb tierben jellemzőek.

    [ Szerkesztve ]

    Cila

  • zsolthee

    senior tag

    Sziasztok!

    Kis segítség kéne:
    XVM-ben mit írjak át mire, hogy a megmaradt HP-t ne %-ban hanem értékben írja ki?
    :R

  • emre

    veterán

    Nem is tudom mikor mentem utoljára ász kört.

    (#35609) zsolthee

    Mondjuk a beállításoknál? :D

    [ Szerkesztve ]

    A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

  • emre

    veterán

    válasz zozyk #35611 üzenetére

    Te perverz állat. :DDD

    A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

  • jr1994

    addikt

    válasz Diarmand #35597 üzenetére

    Nem ismerem az AW-t, gyenge hozzá a gépem, úgyhogy csak annyit, hogy ezzel szerintem jó esélyed van a "PH leghosszabb hozzászólása" versenyen :))

    [ Szerkesztve ]

    WoT: mennyeibajnoksag --- "Az a meta, hogy a botok hülyék"

  • #84221696

    törölt tag

    válasz jr1994 #35613 üzenetére

    Hifi fórum, Kammerer. Na, ő tényleg rohadt hosszú hsz-eket is szokott produkálni. Diarmand lassan ír annyit ;]

  • kchryss

    addikt

    válasz Diarmand #35597 üzenetére

    Szép kisregényt írtál ide :C

    "De térjünk át a statisztikára. No Public Stat Policy. Jó ez? Szükség van erre? Tisztában vagytok azzal, hogy minek a rövidítése az MMO? Hagy segítsek Massively Multiplayer Online (Game). Lehet szótárazni.
    Azért játszik az ember MMO játékokkal, mert - merem feltételezni -, más játékosokkal együtt akar játszani. Más emberi játékosokkal. Ennek egyenesági következménye a kialakult versenyhelyzet a meccseken, legyen szó FPS-ről RPG-ről vagy TANKozdáról. (aki többet akar tudni a témáról olvasson utána Neumann János játékelméletének) Ugyanazért játszik az ember MMO-t, amiért single playert is. Hogy nyerjen. A különbség mindössze annyi, hogy botok vagy más emberek ellen játszol. Ha pedig MMO-t játszol, akkor tudomásul kell venni, hogy valahogy jegyzi a játék, hogy mennyire vagy jó.
    ...
    Fel kellene fogni, hogy a statisztikának közösségépítő hatása van. Aki ezt tagadja az nem ismeri a szót, sport. És itt most nem arra kell gondolni, hogy mire vered az e-dákót, hanem arra, hogy ha eredményt akarsz elérni, akkor tudj válogatni."

    AW témához nem tudok hozzászólni, mert 1 csatát mentem vele egyelőre.
    A statisztikáról alkotott véleményeddel viszont nem értek egyet. Igenis van egy rakás játékos akinek semmit nem számít a győzelem. Múltkor nézegettem a tankos szépségversenyre jelentkező lányok statjait. Volt akinek a kedvenc tankjával 1,02 a wn8-a, nem 102 hanem 1,02 és 23,81% a winrate. Ilyen értékekhez tutod milyen játéktudás párosul, mégis élvezi különben miért játszana? A sport egyébként nagyon jó példa. A focival jól lehet szemléltetni mire gondolok. Nem tudom te hogy voltál vele gyerekként, de én rengeteget jártam grundra focizni. Gyorsan elosztottuk a csapatokat aztán játszottunk. A végére sokszor azt sem tudtuk mennyi az eredmény mert a győzelem annyira másodlagos volt. Megyeiben is van egy csomó focicsapat amelyiknek az egész bajnoki szezonban egy győzelem sem jön össze, mégis mindig kiállnak a következő fordulóra, pedig amatőr csapatként pénzt sem kapnak érte. Ha kijön valakinek a lépés a grundon és rúg 6 szép gólt és lenne róla videó nyílván megosztaná mert büszke rá, de attól még nem azt nézegetné hogy mennyivel gyengébben focizik, mint Messi vagy Ronaldo. Aki a mennyei első osztályban jázszik az már nyilván hasonlítgatja magát a nagyobb sztárokhoz.
    Ugyanígy a wotban is van egy csomó játékos aki szórakozásból, kikapcsolódásképpen játszik, nekik az eredmény egyáltalán nem fontos. Mint a fociban itt is van egy kisebb számú elit réteg az unikumok akik a bajnokok ligájában szereplő focistáknak felelnek meg, van egy sokkal szélesebb réteg (sárga és zöld wn8) akik a különboző erősségű bajnokságok első osztályaiban fociznak és van egy csomó (piros wn8), akik az amatőröknek felelnek meg, akik csak kedvtelésből játszanak. És persze van olyan is, hogy valaki nagyon tehetséges (ő a cselkirály a grundon), de mégsem játszik komolyabb bajnokságokban, wotban ezek a jobb stattal rendelkező játékosok akik szórakozásból játszanak, nem érdekli őket a statjuk és a győzelem, de mivel a képességeik jók így a statjuk is. :)
    Ami az MMO-t és a versenyhelyzetet illeti, épp az általad szóbahozott RPG műfajban van elég sok olyan játék ami noha MMO még sincs benne versenyhelyzet.
    Ami a klánokat illeti. Ha komoly céljaik vannak a játékkal nyilván stat alapján szerveződnek. De wotban is vannak olyan klánok ahol baráti alapon megy a szervezés. Összejönnek a haverok gurulni pár kört, közben ts-en beszélgetnek egy jót, az eredményt pedig letojják.

    [ Szerkesztve ]

  • zodo

    nagyúr

    Ti jelenleg top játékosok hogy csináltátok mikor kezdtétek, egyáltalán nem érdekelt benneteket a stat bármely része vagy mire ügyeltetek?

    Aki követ tudja hogy új fiókot kezdtem mert a kb 1800 csatás kb 300 wn8-al rendelkező nem tetszett.
    Új fiók első napjaiban 520 vn8 körül nyitott aztán mélyrepülés 310-re és egy hónap múlva kb vissza tornáztam 602-re míg a múlt hónapban vissza kerültem 513-ra.

    Azért kérdem mert pl ma volt egy kis időm és magamhoz képest mentem két jó kört.
    Lehet, sőt biztos hogy nem sokat nyom a latba ez a két csata de nekem jobb érzés ha legalább a napi tábla jól néz ki.

    Ilyentájt, hajnalban amikor lenne több időm játszani már látom a szemem előtt hogy simán mínuszba teszem szerver váltásig. Tapasztalat, nem csak para. :)
    Tudom hogy a wn8 nem minden ahogy már mondtátok de kíváncsi vagyok ti akkoriban hogy ültetek le játszani.

    Persze a k.cs.g játék, mert nincsenek rá szebb szavak megint hozta a formát.
    Ha pl el akarok valamit érni (tank fejlesztés, kredit) , tuti hogy sz..at de ha átmegyek a másik fiókomba hogy pl a vga tuningot teszteljem, biztos hogy nem 300-400 wn8-as kört megyek.
    Reggeli három kör egyike mert a régi fiókban csak minimális hiányzott a 6. érzékhez ami nekem még egyik parancsnokomnak sem volt és szerettem volna tudni hogy milyen is ha már van neki.

    Replay

  • rlazol

    addikt

    zodo: leültem, mert érdekelt, mert másoknál láttam, h szép. Nem voltak elvárásaim, ez az első játék az elmúlt 15évben, amit elővettem. Első MMO stb. Az első 8-10 csatát elbuktuk, és akkor már csak az volt a cél, h legyen egy győztes csata. Aztán oda fejlődött, hogy minden napra legyen egy olyan meccsem, h ölök+nyrünk+túlélek. Átlagos játékosnak tartottam magam. Azt éreztem, h nem vagyok kiemelkedő, de amikor megtaláltam ezt a topicot és a kollégák rámutattak, h 1500 csata után az XVM értékelésem "VERY BAD" (WN8=138), na, az szíven ütött. Addig az se tudtam, h ilyen stat létezik. Azóta igyekszem tudatosan fejlődni pl replay nézegetéssel, szakaszozással.

    kchryss: magadnak mondasz ellent. "elosztottuk a csapatokat" - de hogy? Erre több módszer létezett, volt, h voltak bevált csapatok, néha csapatkapitányoztunk, máskor csak felállt egymással szemben két haver társaság. De a cél ugyanaz volt: egyenlő erejű csapatokat alkotni. Hat évesen a csk kit választ? MINDIG a legjobbat. Ha kb azonos képességűek vannak hátra, akkor jön a többi szempont, pl barátság, de alapvetően a legjobbak kelnek el először és a bénák utoljára.
    Nem voltak statok, de attól még tudtuk, ki a jó játékos és az illetőnek ez tekintélyt adott a közösségben. Nem számított a végeredmény, de mindig a követköző gólig tartott a játék. Amit ki rúgott be? És kinek kellett passzolni mindig? naugye.
    A fociban, gyerekként, egy 20 fős közösségben nincs szükséged matekra, h tudd, ki a jó és ki nem. De attól még számít.
    A sikerességed mértéke az MMO-ban statod, mert máshogy nem fogod tudni, hogy hol állsz. Ha akarod, hasonlíthatod másokéhoz, ha akarod enyéni célokat tűzhetsz vagy, vagy akár azt se.
    Ide is jár olyan, aki hangoztatja magáról, h mennyire csak az élvezetért megy és mennyire nem érdekli a stat és ő úgy játszik, ahogy ő élvez. Aztán csak beposztolja ide amikor összejön egy-egy jobb (ász) kör. Ahogy a bénák is ugyanúgy örültünk annó, ha sikerült lőni egy gólt.
    A béna is szeretne jó lenne. A grundon is arról álmodotunk, h egyszer messiék ellen lépünk pályára a VB-döntőben. Ott is számít a stat, csak ott nincs leírva és kiszámolva.

    Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

  • zsolthee

    senior tag

    válasz emre #35610 üzenetére

    Ennyire nem vagyok sügér :DDD :N
    Ott jól van beállítva, viszont - sejtésem szerint - az XVM ezt felülírja.

    [ Szerkesztve ]

  • diegho

    nagyúr

    válasz zodo #35617 üzenetére

    A statra minek figyelni? Ha mindent megteszel a győzelemért, akkor a stat is jó lesz, ha mégis rossz, akkor nem tudod mit kell tenni a győzelemért. Azért van rengeteg fos játékos, mert ők azt hiszik, hogy mindent megtesznek, pedig pont semmit nem ér az amit csinálnak, megmagyarázni pedig nem lehet nekik, mert ők jobban tudják.

  • galervin93

    őstag

    válasz rlazol #35618 üzenetére

    Nagyrészt egyetértek a mondandóddal, ebbe viszont belekötnék: "Ide is jár olyan, aki hangoztatja magáról, h mennyire csak az élvezetért megy és mennyire nem érdekli a stat és ő úgy játszik, ahogy ő élvez. Aztán csak beposztolja ide amikor összejön egy-egy jobb (ász) kör."
    Szerintem a kettő nem zárja ki egymást. Ha minden ász körét betenné az ember, akkor oké, mert a mennyiséggel akarja bizonyítani, hogy igenis faszagyerek. De ha csak néhanapján tesz(ek :-D én is) be egy-egy ászt, az lehet teljesen más okból is. Pl. sz*r napod volt melóban, magánéletben, jól esne egy-két elismerő szó, ilyenkor posztol az ember, más lelkiállapotban meg simán túllépne rajta egy kis jóleső örömmel. Ahogyan a játék közbeni teljesítmény lelkiállapot függvénye (is!!!), ugyanúgy a posztolás sem feltétlenül e-pénisz.
    Saját példa - érdekel a fejlődésem, xvm-et nem használok, de figyelemmel követem a tudásom. És pl. egyáltalán nem érdekel, hogy a barátnőm csinált egy 100 wn8-as napot az accomon, tíz ponttal csökkentve az owerall statom. Na bumm! Attól még kiposztolom az ászomat ha éppen olyan a kedvem, miközben a szent tehén zuhanóban van. :-)
    Mondjuk ez már más téma is részben...

    Na közben meg eszembe jutott valami teljesen más. :-D Véenszázötvengat helyett nem lehetne simán csak az átlag xp alapján rangsorolni? Vesztes xp-t súlyozni, vagy szimplán külön választani a győztestől, és akkor két érték lenne.

    Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

  • rlazol

    addikt

    válasz galervin93 #35621 üzenetére

    diegho: saját tapasztalatból mondom, h igazad van. Ameddig nem szembesítettetek a 138-as WN8ommal (1500 csata után) átlagos játékosnak gondoltam magam és nem ért el hozzám a noob-ozás meg tomato-zás a cseten. Azt se tudtam, mi az a WN8. Amikor először láttam meg, akkor se az érték fájt, hiszen az nem mondott semmit, hanem a minősítés: VERY BAD. Amíg ezzel valaki nem szembesül, addig hiába pofázol neki.

    galervin: nem azt mondtam, h a posztolás e-pénisz, csak azt, h a legrosszabb játékosok is az ászra hajtanak, arra büszkék, függetlenül attól, h megmutatják-e vagy sem. Márpedig az Ászt XPre adják. Az XP pedig statisztikai mutató.
    Már sokszor írtam: az XP jelenleg az egyetlen reális teljesítménymérő. Bár az se hibátlan és a győzelmi szorzóval el is ferdítik, de az egyes tankokkal szerzett átlag XP, és max XP sokkal többet mond a játékos teljesítményéről mint a dmg vagy a WN8.

    [ Szerkesztve ]

    Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

  • jr1994

    addikt

    válasz rlazol #35622 üzenetére

    Vagy mégse. A prémium beleszámít az átlag xp-be (hogy miért, sosem értettem) így totál valótlan értékek jönnek ki. Ami engem a legjobban zavar az az, hogy pl egy 1600 xp-s rekord nem fog látszani, ha van prémiummal egy 1200 xp ami így 1800 lesz.

    Időnként játszok prémiummal, nem szoktam venni, hanem főleg akkor van ha valami küldetésből szerzek. Mégis ha egy tankkal épp akkor nyomok le 80-100 csatát, sokkal több lesz a kiírt átlag xp.

    WoT: mennyeibajnoksag --- "Az a meta, hogy a botok hülyék"

  • dvids

    aktív tag

    Én a győzelemre játszom, ha statokat nézzük, akkor messze a legjobban a győzelmi arányok érdekelnek. Én elégedettebb vagyok egy olyan meccs után, amiben nem adtam le sebző lövést és megnyertük, mint amiben kiosztottam x ezernyit, megöltem y tankot és bebuktuk. A teljesítményemet az egyes tankoknál a win rate alapján nézem. Most már én is XVM-mel játszom és nézem a WN8-at is, nem ideális, de nem is rossz fokmérője a teljesítményemnek, de hogy a csatában milyen döntéseket hozok azt csakis kizárólag a győzelem elérése motiválja.

  • dvids

    aktív tag

    válasz rlazol #35622 üzenetére

    Minden statisztika torzul. Az XP nagy mértékben függ attól, hogy prémiummal játszol-e. A győzelmi arány a platoonozástól. WN8 függ attól, hogy kifejezetten annak dagasztására játszik-e az ember, vagy sem. Bár még mindig jobb a helyzet, mint amikor még csak efficiency volt, ami túl nagy súlyt helyezett a capelős pontokra és állandóan capelni akart mindenki...

  • lacibacsi

    addikt

    válasz dvids #35624 üzenetére

    Szerintem teljesen rossz a hozzáállásod. Dönthetsz te akármilyen jól és lehetsz te akármilyen jó játékos, a győzelem általában a másik 14 "csapattag"-tól függ. Kolobanov medál nem terem minden meccsen. Örülök ha 50% feletti a napi WR-em, de ha tudom, hogy mindent megtettem a csatában ami tőlem kitelt, akkor sem leszek szomorú, ha csak 20% a napi eredmény, de mellé pozitív a kill/death arányom, vagy éppen kékül/lilul a napi WN8...

    Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.

  • Diarmand

    senior tag

    Mindenkinek köszönöm aki hozzászólt az írásomhoz akár pozitív, akár negatív, akár egyet-nem-értő vagy kiegészítő hozzászólás kapcsán! :R

    Szerk: bocsánat a wall of textekért, de csak így tudok mindenkinek egy hsz-ben válaszolni :B

    (#35599) Departed és (#35601) Zsolt_72 Ti ketten is azt írtátok, hogy nem baj ha nyúltak a wotból, ha egyszer azt jobban tették. Ami engem zavar - lehet a hosszúban rosszul fogalmaztam akkor -, hogy a wottól megcsömörlött egyének úgy állítják be az AW-t, mintha az egy teljesen más, külön világ lenne egyedi dolgokkal és ettől messze jobb, mint a wot. Ez az, ami nem igaz. Kicsit más (HáGé-nek volt erről egy kiváló gif-je az AW topicban), de mégis ugyanaz. Ezért nem értem, hogy ha az egyik tetszik, akkor másikat miért kell a sárga földig lealázni. Abban pedig igazad van Zsolt, hogy jól tették, hogy felhasználták ezt a hibanaplót. Talán túlreagálom a dolgot. Departed azt meg nem írtam, hogy sajnálni kellene a WG-t. Dehogy kell. :DDD

    (#35600) Kean_Sorbo Ha nem fikázásnak szántad, akkor elnézésed kérem :R

    (#35603) jano_77 Mi köze az írásomnak ahhoz, hogy te már szóvá tettél ezt-azt az AW topicjában? Semmi. Attól még csak leírhatom ;) Az öngól meg rám nemigen jellemző. Nem azért írtam, hogy AW féle kemperek, mert a wotban ilyen nincs és nem is volt, hanem mintegy utalva az AW-ben jellemző játékra. A gyorsabb célzás, a pontosabb tankok, a nagy nyílt pályák és a könnyebb spotolódás miatt távolabbról folyik a harc. A csapattársak meg még rá is játszanak erre a koccanásra, mikor benyomom Sherry-vel a nitrót és pöcc, megállok. Hát köszömszépen hawer. De a kerítés is rettenetesen idegesítő, mert egy blokk is keményen lelassít, de ha netán két blokkon mész át egyszerre, akkor szinte teljesen megállsz. Gyors tankokkal ez halálos.

    (#35601) Zsolt_72 Szerintem Jano érti mit akartam írni, mikor azt mondtam, játékautók. Nekem nem az hiányzik, hogy koszolódjanak a gépek, meg kis horpadás, sérülés, bár tény, hogy bitang jól néznek ki az ilyen gépek lásd, War Thunder. Nekem maga a modell külseje/mérete adja ezt a játékmodell érzést. Csak nézd meg ezt a képet. Ez nem tüzérség. Ilyet raktam össze tizenöt éve modellnek a polcra. Matchbox autó. Lehet, hogy a wothoz szokott szemem teszi ezt, mert ott szinte csak nagy tankokkal játszok, amiknek van mérete. Valahogy aprónak tűnnek ezek a gépek.
    A pályákra vonatkozólag meg írtam, hogy most lépett ki a zárt béta fázisból, ezért a kevés pálya. A 24 pályának meg majd örülünk, lesz mit betanulni :)
    A klántoborzó majdani joga meg érdekesnek tűnik. Végül is így is meg lehet oldani a felvételiztetést. De ezt akkor is csak oda tudom visszavezetni - mivel ezért írtam -, hogy a fejlesztők az XVM mivoltából fakadó ellenérzéseket akarják ezzel elkerülni. Kérdés, hogy hosszútávon sikerülni fog e. Szerintem nem.
    A retrofitek feloldása meg... kinek a pap, nekem a lánya :D Ti örülhettek neki, engem sajnos nem tud megfogni, hogy rá vagyok valamire kényszerítve egy retrofit miatt.
    A bázisépítéssel kapcsolatban meg valóban elfelejtettem a csata utáni összesítőn a gift/loots fület, ami egyelőre még inaktív. Gondolom ott lehet majd nyersanyagot és egyebeket szerezni teljesítménytől függően. De mindezektől eltekintve maga a bázisépítés nem tűnik nagy wasziszdasznak, mert nem szól másról, mint két kattintásból fejleszteni egyet egy épületen. Konkrétan teljesen ugyanaz az elgondolás, mint a wot egyes perkjei és s most bevezetődő tanktapasz bónuszok. Csak másképp lett megvalósítva és persze másra ad bónuszt. Kis százalék ide, kis százalék oda.
    A modokkal kapcsolatban tényleg jó lenne egy jártas ember véleménye, bár megmondom őszintén kevés esélyt látok az általam írtak megcáfolására. Ha nincs szűrőprogram, akkor itt is lesznek modok csak nem elterjedve.

    (#35606) MinionFlasH Nem is kívánok veled összeveszni semmin :) Ha másként látod, az nem baj, mert te legalább jobban élvezed akkor, mint én. Tény, hogy az írásom nem mentes a szubjektivitástól, de azért próbáltam tényeket is megfogalmazni benne, amik mellett nem lehet csak úgy elmenni. A tierkülönbségeket illetően meg csak kétszer láttam idáig +/-2 tiert, de mint mondtam, fog ez még változni. Nem azért alkották meg így, hogy csak elvétve legyen ilyen meccs, különben csak 1 lenne a különbség. Majd jönnek még játékosok és lesz sok-sok tankjuk. No, akkor kell majd felkötni a gatyát :DDD
    Itt meg azért remélem szakaszozhatunk már párat :D

    (#35608) KaLeun Az MBT70 vak, mint a hegesztőpajzsos vakond (315 méter? LOL), egy kicsit is értelmesebb játékos könnyen megszívatja. Ellenben a Terminator valóban túl brutálisra sikeredett :(((

    (#35616) kchryss
    A szép lányokat nem hoznám fel, ezeknek a hölgyeknek alapból más a játékhoz való hozzáállásuk. Nézegettem én is a statisztikájukat és merem állítani nem egy olyan volt, aki kizárólag azért kezdte el, hogy jelentkezhessen a szépségversenyre (kevés csata, fiatal reg). A többiek meg? Írták már előttem, hogy amíg valaki nem tudja, hogy rossz játékos, az nem tud tenni ellene. Tetszeni fog neki amit csinál és végig abban a hitben lesz, hogy amit csinál, az jó és helyes döntések sorozatát hozza meg (noob team), pedig nem. De ha felnyitják a szemét és van benne elég értelem ahhoz, hogy felfogja, amit mondanak neki, akkor hidd el nekem, megpróbál változtatni rajta. Ez az emberi alaptermészet része. Ha nem így működnénk, még mindig kőbunkókkal kergetnénk egymást. Persze kivételek vannak, akik makacskodnak és a végletekig kitartanak a maguk szerencsétlen víziójában, ergo nem akarnak fejlődni. Ez van. Ez a fejlődési folyamat lejátszódhat tudatosan és tudat alatt is.
    Gyerekként én is sokat jártam kintre focizni, habár elég béna voltam benne, de colos gyerek lévén, a kapuba mindig jó voltam (képes voltam úgy kivédeni egy rúgást, hogy fejbe rúgtam magam a labdával... estig röhögtünk ezen :DDD ) A sportban kicsit félrelátod a dolgokat. Mit gondolsz, ott nem zajlik le egy fejlődés a csapatokon belül? Miért állnak ki másképp a meccseken, miért cserélgetik a pályákon az embereket, miért kér időt az edző és beszélnek meg taktikákat vagy játékstratégiát? Nincs meg bennük a nyerési vágy? A világ összes játéka a sikerélményért van. Vagy sikerül (ero nyersz), vagy nem (ergo vesztesz). A megyei csapatok meg nem Messihez fogják mérni magukat, hanem egymáshoz és a másik csapathoz.
    Persze haverokkal más a helyzet, ott tényleg a nagybetűs élmény a fontos. De vedd figyelembe azt is, hogy ott csak ismerős arcokkal játszol, gyerekkori barátokkal, nem vadidegen csapattársakkal és idegen csapatok ellen, mert utóbbi esetben már senki nem fog úgy játszani, hogy no, csak rúgjuk a bőrt oszt "élménykedjünk".

    A játék célja a szórakoztatás. Az internet korában, a mai technológiai szinten viszont ez a fogalom már kinőtte a hagyományos "játszás" értelmezhetőségét, mivel régebben, - ahogy mindketten írtuk - haverokkal ment a játék (bármilyen játék). Élveztük minden pillanatát, akár nyertünk, akár vesztettünk. De meg kell érteni, hogy manapság, mikor már Kuvaitba is két kattintás eljutni, nos, az már nem ugyanaz az élmény, mint ami személyesen értünk el a saját kis közösségünkben. Ahogy a sportban is, idegen emberek vesznek körül szinte minden oldalról és a győzelem/statisztika sokkal fontosabbá válik, mivel nem lesz más faktor ami élményt adna. Aki csak a szórakozásért wotozik, azt is zavarni fogja a sok vereség, ha nem megy neki a játék, inkább kilép (az értelmesebbje, ugye zozyk? :U ). A focinál maradva, ha a haverokkal focizol nem érdekel ha béna vagy. Na de ha idegen csapatban kell alkotnod? Nos? Ott már te is figyelni fogsz a saját játékodra nem, mert nem akarsz bénának tűnni igaz? Persze hogy igaz! ;)
    Ezen valamennyire javítanak a számítógépes játékokban elérhető közösségek, wotban klánok, ahol az ember megint "haverokkal" tud menni és megint tud röhögni a játék és a saját hülyeségein, de még mindig ott lesz a statisztika. Miért? Egyrészt mert a klánok is ezen alapulnak, másrészt az arcodba van nyomva (XVM), harmadrészt megint csak az emberi természetet tudom felhozni. Zárj össze két vagy több embert és figyeld meg, hogy előbb kialakul egy rangsor.
    A ts-en beszélgetős játszás meg már-már pótcselekvés, mert a társalgáson van a hangsúly, nem a játékon.

    [ Szerkesztve ]

  • diegho

    nagyúr

    válasz dvids #35624 üzenetére

    A win rate egy baromság, minél feljebb mész, annál kevesebb kihatással leszel rá, hiszen annál több tapasztalt játékost kapsz ellenfélnek. Az átlagsebzés egy jó mérőszám, ha kevesebb, mint a tankod hp-ja, akkor rosszul csinálsz valamit, ha több, akkor jó. Hogy miért ez a legjobb mutató? A játék sebzésen alapul, ha átlagban egy veled azonos tanknyit nem tudsz kiosztani sebzésben, akkor átlagban nem sokat teszel a győzelemért, hiszen azt sem ölöd meg, ami az eredményjelzőn veled szemben van.

  • #84221696

    törölt tag

    Segítséget kérnék tőletek. Volt ez a csata, a meccs közepétől kaptam hideget-meleget, mert nem azt csináltam, amit a csapat tagjai elvártak. Itt mit kellett volna csinálnom? Merre kellett volna elindulnom? Jöhetnek az építő, illetve kevésbé építő kritikák.
    replay

    [ Szerkesztve ]

  • lacibacsi

    addikt

    válasz rlazol #35622 üzenetére

    Ez a teljesítménnyel való szembesítés nem csak "very bad noob" probléma. Láttam tőled replay-eket és olvastam a hozzászólásaid is korábban. Azt gondoltam, hogy te egy csupalila játékos vagy. Azután jól meglepődtem, amikor büszkén jelentetted, hogy elérted a 900 WN8-at. Miért? Mert a kettőnk statja meglehetősen hasonlatos.

    Ahogy növekedett a WN8 értékem, úgy növekedett bennem a hit, hogy egyre jobb játékos leszek. Ami igaz is lehet, de sajnos a jobb az még nem . Erre bizonyíték a fenti összehasonlítás. Hiába hasonlóak a mutatóim a játékbeli tudásom csak szeretném ha hasonló lenne a tiédhez. Nem vagyok egy toronyforgató noob siemka, de sok helyzetben (illetve helyzet után) érzem azt, hogy bizony lenne még mit tanulni a nálam rutinosabb játékosoktól, akik ezek szerint nem is biztos, hogy színesebbek nálam... Alma és alma között is van különbség...

    Mj.: a 10k+ csatás 200 WN8-as játékost hiába szembesíted a statjával, nem is fogja érteni, hogy miről beszélsz neki.

    Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.

  • zodo

    nagyúr

    Köszi mindenkinek a válaszokat. :R
    Idő múlásával jöttem rá ha kényszeresen szeretném a jó csatát biztos nem úgy lesz ahogy terveztem de némi körültekintéssel már-már tudatosan kezdek neki, általában jobban sikerül kijönni a csatából.
    Stat javítási kényszer többnyire belehajszol olyan hibákba amiről tudom hogy nem kellett volna meglépni mert nem lesz jó vége. Saját hp meglövése jó cél, melyhez nézem akkor igen csak össze kell kapjam magam mert talán felét, két harmadát szoktam lesebezni.

  • Szepi1979

    senior tag

    válasz zodo #35633 üzenetére

    Elég sok embernek mutattam már meg ezt a játékot és napi szinten játszok ezekkel a lelkes "kezdőkkel". A leggyakoribb hiba amit látok a görcsös akarás hogy megsebezzen vagy kilőjön valakit. Én ezzel szemben a hp-mat óvom és csak akkor megyek ki lőni ha az ellen nem tud megsebezni. Aztán meg low hp-val egy lövést nem mernek bevállalni pedig az kellene hogy lerohanjuk az ellent. Na ekkor kerül elő a megőrzött hp. Hiába mondom nekik hogy a csatát nem az első öt percben kell megnyerni hanem az utolsó háromban.

    [ Szerkesztve ]

    “ nem kell mindig nyerni “

  • jagada

    őstag

    válasz diegho #35632 üzenetére

    Egy jó felderítő sebzés nélkül is lehet nagyon hasznos tagja egy csapatnak. Ez a sebezd le a saját életerőd amúgy is egy bullshit, sok tanknak ez meg van 2 találatból (artyknak egy is bőven elég) és vajmi keveset ad hozzá a csatához, persze adott esetben akár meg is fordíthatja a csata kimenetelét, szerintem semmi értelme általánosítani.

    Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition

  • diegho

    nagyúr

    válasz jagada #35635 üzenetére

    Te profi lehetsz, hogy mindig tudsz spotolni. Az arty nem tank, az senkit nem érdekel és bármit is magyarázol be magadnak a sebzés a legfontosabb stat.

  • Bingisz

    addikt

    válasz fradi81 #35637 üzenetére

    Jelentsd, aztán tiltólista.

    "-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."

  • jagada

    őstag

    válasz diegho #35636 üzenetére

    Idéznéd, hogy hol írtam ilyet,hogy profi módon mindíg tudok spotolni? Egyáltalán utaltam én egy szóval is a játékomra? Mindenkit csak leoltassz és fröcsögöd állandóan az eszetlen hüleségedet, nem vagy való emberek közé.

    Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition

  • kchryss

    addikt

    válasz zsolthee #35619 üzenetére

    xvm-ben markersAliveNormal.xc illetve értelemszerűen ha az altost is meg akarod változtatni az a markersAliveExtendedben van ha a halottakat is azok a két markesrDeadizében vannak :)
    Nem tudom te milyen konfigot használsz, ha asslaint az eléggé kiheréli az xc fájlokat formázást tekintve így nehezebben igazodom el bennük.
    Nálam így néz ki, ez a aktuális hp per max hp kiírás, a lényeg a format után van:

    // Text field with the remaining / maximum health.
    // Текстовое поле с оставшимся / максимальным здоровьем
    {
    "name": "Tank HP",
    "visible": true,
    "x": 0,
    "y": -20,
    "alpha": 100,
    "color": "0xFCFCFC",
    "font": {
    "name": "$FieldFont",
    "size": 11,
    "align": "center",
    "bold": true,
    "italic": false
    },
    "shadow": {
    "alpha": 100,
    "color": "0x000000",
    "angle": 45,
    "distance": 0,
    "size": 4,
    "strength": 100
    },
    "format": "{{hp}} / {{hp-max}}"
    }

    [ Szerkesztve ]

  • jr1994

    addikt

    válasz jagada #35640 üzenetére

    A sebzésben viszont igaza van, a többi tankhoz képest (medek, heavyk) sem sokkal nehezebb lighttal annyit sebezni mint a hp-d.

    WoT: mennyeibajnoksag --- "Az a meta, hogy a botok hülyék"

  • diegho

    nagyúr

    válasz jagada #35640 üzenetére

    Szerencsére te nem írsz hülyeséget, nem személyeskedsz és persze mindig elfelejtjük azt, hogy 90%-ban az a csapat nyer, amelyik 0-ra viszi az ellenfél életerejét.

  • fradi81

    veterán

    válasz jagada #35635 üzenetére

    "Egy jó felderítő sebzés nélkül is lehet nagyon hasznos tagja egy csapatnak."

    Erre jó a 13, 90 ha már az ágyúja olyan amilyen :)

    moto g72, Ninebot d28e

  • zsolthee

    senior tag

    válasz jagada #35635 üzenetére

    "Egy jó felderítő sebzés nélkül is lehet nagyon hasznos tagja egy csapatnak"

    Persze, de a csata végén belelendül és nem a 10HP-n csordogáló E100 fog elindulni a bújkáló TD(k)-ért, hanem a light. Ha ügyes, akkor egyedül le is vadássza...akár csak az artykat.

    "(I)sebezd le a saját életerőd amúgy is egy bullshit(/I)"
    Miért is? Mondjuk vegyük az én példámat. A IX-es medek közül az E50-et érzem a legjobbnak. Az eredmény: 1895 átlagsebzés szemben a tank 1650HP-jával. A Cent 7/1 már csak épp elfogadható mert ott 1700 körüli az átlagom. Az AMX30-cal meg hiába lőttem eddig 1663-at, vérszegény ez az eredmény. Ezt sajnos tudom és hanyagolom is már egy ideje. (nem azért mert nem hozom a szintet, hanem mert a löveg franciásan sz@r).
    Jól látszik, hogy igen is el kell érni sebzésben a HP-dat - de inkább egy kicsivel felette kell lenni vele - hogy azt mondhasd: "oda tettem a vasat" :)
    De a lényeg: aktívan részt kell venni a csatában. Minél hamarabb ki kell osztani a "pofonokat", nem a végén tárazunk ki először, majd az összesítő képernyőt bámulva, a mellünket döngetve kijelentjük, hogy: "hát én sebeztem annyit amennyit kell".

    [ Szerkesztve ]

  • nyunyu

    félisten

    válasz Szepi1979 #35634 üzenetére

    Hiába mondom nekik hogy a csatát nem az első öt percben kell megnyerni hanem az utolsó háromban.

    Mostani jatekosallomanynal mar az is csoda, ha az elso ot es az utolso harom perc nem esik egybe.

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

  • szbalogh

    őstag

    válasz diegho #35628 üzenetére

    Azért TD-kkel sokkal könnyebb lesebezni a HP-t, mert eleve kevesebb van nekik, mint az azonos szintű nehéz tankoknak és ugye sebzésre vannak kitalálva. Az átlag játékos meg a bokorba bebújva biztos távolból lövöldöz vele.
    A könnyű tankokkal meg az első percben kilöveti magát egy átlag játékos. Persze wn8-at jól lehet húzni light-al, de mire valaki erre a szintre eljut.... nem is beszélve arról, hogy ezeknél egy 5k wn8-as környi sebzés nem sokat dob a latba. Pl. T10-ben egy 8-as lightal lősz 2500 HP-t, ennek megfelelő wn8-hoz E3-al 6000 sebzés kell.

    Nick: HE_Storm

  • kchryss

    addikt

    válasz #84221696 #35630 üzenetére

    Megnéztem. Nem vagyok unikum játékos, de leírom én hogy látom aztán majd kjavítanak a jobbak ha hülyeséget írok.
    Top tier heavy voltál. Csak 3-3 tier9-es volt mindkét oldalon ráadásul az ellenfélnél ebből csak 1 heavy nálatok meg te és az ST-I. Top tier heavyként az első sorokban kell harcolnod, neked kell törni az utat. Alap taktika az lenne ilyen összeállításban, hogy az ST-I-gyel lenyomjátok az egyik oldalt. Akik beszóltak azoknak az volt a problémájuk, hogy már eltelt 3 perc a csatából és te még mindig hátul a kemper dombon csücsülsz ahol a TD-knek van a helye. Egyébként szépen snipereztél csak nem ott lett volna a helyed :)
    A HT-ok a csapatodból a partot nyomták meg. Mehettél volna velük. Bár én a partot nem szoktam szeretni, mert sokkal könnyebben tud ott védekezni az ellenfél, főleg hogy volt egy Jagdtigerük és egy Ferdijük akik a feljárót igen hatékonyan tudják védeni és ott is szoktak lenni.
    Én a 0-ás soron nyomultam volna a többiekkel azt az oldalt jobban szeretem. Vagy pedig középről lementem volna F6-7-be, beálltam volna a hegy alá és onnan lövöm oldalba a 0-ás soron lévőket majd nyomulok előre a 8-as soron.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák