- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
World of Tanks OFF topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
lacibacsi
addikt
válasz galervin93 #35545 üzenetére
E-bay-en JT88-es invite kód kapható. Pénfo$óval indítani egy új accot: megfizethetetlen...
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
zsolthee
senior tag
-
galervin93
őstag
válasz lacibacsi #35551 üzenetére
Ez most 15 dolcsiért komolyan ad egy JT-t, goldot meg prémiumot? Basszus, ez még a mostani csóróságomban is meggondolandó. Bár nem tudom mennyire tetszene neki. Mindenesetre köszönöm, ahogyan a többi ötletet is!
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
lacibacsi
addikt
válasz galervin93 #35556 üzenetére
Igen, ad. De vigyázz! Ez már csak INVITE KÓD!! Meglévő accra ezt nem lehet aktiválni!
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
galervin93
őstag
válasz lacibacsi #35559 üzenetére
Igen korrekt ajánlat.
Új acc lenne, most az enyémen játszik, de így nehéz szakaszozni. :-) (a statom nem izgat különösebben, egyik haver emiatt nem engedi játszani asszonypajtását, pedig szerintem nagy buli :-) )Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
lacibacsi
addikt
Sziasztok!
Van olyan lista (vagy táblázat, vagy bármi), ahol a tankokhoz tartozó legénység valami könnyen áttekinthető formában megtekinthető?
Köszönöm
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
jozefgucci1
addikt
Jó de te iszol rendesen Inkább azt mond el , hogy , hogy elehet két szolgáltató a mobilodon ?
Elsőre úgy tünt egy új nemibetegség nevét írtad le ,de a google a barátom nekem is
[ Szerkesztve ]
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
zozyk
addikt
válasz jozefgucci1 #35568 üzenetére
Xiaomi Note Pro
-
Veatta
aktív tag
válasz jozefgucci1 #35568 üzenetére
Mert ott is cheatel
-
Enzolord
addikt
Hol nem?? Még az asszonyod is erre panaszkodott...
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
jano_77
nagyúr
válasz Akcok94 #35558 üzenetére
Ez bizony a játék hibája az utóbbi 2 patch óta! Havernál is fent áll, pedig csak ASLAIN van fent neki, de szokott panaszkodni miatta. Nálam hála égnek ez megoldódott, most nincs semmi baj, nem is fagy ki a játék.
(#35565) csapee: valójában jól láttad, mert az alap XP-m CSAK 857 lett - gondolom a döntetlen miatt - és ehhez jött még 497 szerintem a Top Gun plecsniért és így lett összességében 1354 alap XP.
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Diarmand
senior tag
Vacsora közben olvasgattam az AW topicot és ezen megakadt a szemem:
"de, ha vesztünk AW ben 15-2 re akkor is érződik az akarat a játékosok részéről, nem mint WoT ban hogy rátette a macskát a billre és úgy játszik"
Tényleg ennyire naivak az emberek? Képesek ezt is megmagyarázni? Nem akarok én megbántani senkit, de ez a szintű elvakultság, komolyan mondom, hogy klinikai eset. Érződik az akarat? Mi az isten akar ez lenni???
[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
válasz Diarmand #35576 üzenetére
Valahogy el kell terelni az ilyen buktákról a figylmet , mert a végén még kiderülne , hogy a két játék ugyan olyan
Az a dúrva , hogy ezt el is hiszik . ezekből élnek az éjszakai telefonos jósok és kártyavetők
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Tomi0703
őstag
-
rlazol
addikt
válasz csapee #35565 üzenetére
csapee: rosszat nézel.
a replay honlapon a Personal score kiírás bugos. Menj át a Team Score-ra, ott látod a jó számokat: 1354 alap Xp. De a Janó által feltölött képen is annyi van, 1354 alap-2031 prémmel.
Vagy keress rá a WZ120 replayekre és rendezd sorba xp szerint, úgy is ezt a számot kapod.Jano_77: a döntetlen egy dolog, de a top gun miatt megkaptad a győztesnek járó XP bónuszt, így lett 1354 a vége.
[ Szerkesztve ]
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
Diarmand
senior tag
Hát én nem érzem a különbséget. Olyan hülyék vannak ott is, hogy valami hihetetlen. Magyarán nem tudom mit szeretnél megmagyarázni, de ott is vannak fogalmatlanok bőséggel, te is lecsíráztad mindet mikor a T54-gyel aprítottad őket Éreztem ugyan az akaratukat, de csak azt, hogy most kurv*mód ki akarnak kapni
(#35580) Tomi0703 Most kicsit ráálltam az AW-ra, hogy jobban belelássak azokba a dolgokba, amik miatt annyira istenítik és a topicot is olvasgatom mellé, többek közt azért, hogy lássam mennyien képesek különösebb ok nélkül szarozni a wotot, magad is láthatod.
(#35579) jozefgucci1 Dehogy ugyanolyan a két játék, ezt kikérem magamnak az AW-sok nevében is! Max 10% különbséget illene észrevenni
-
Stigma.HC
senior tag
válasz Diarmand #35582 üzenetére
ÁÁÁ két napi adagot kell átolvassak mert nem voltam. Remélem találok hasonló gyöngyszemeket
Viccet félretéve, ha az ilyen hozzászólásokat megnéznénk és rákeresnénk azokra akik ezeket írják, nem kellene sok idő és mindnél lehetne találni ellentmondást rövid időn belül.
Mint a statisztikai dolgokat, hogy "itt milyen jó hogy nincs de ide beírom, hogy szerintem 85% körüli az átlagom és remélem látja mindenki milyen jó vagyok" hozzászólás az illetőtől."Mikor veszítek, nem azt mondom, hogy a te hibád. Csak azt mondom, hogy én téged okollak" Kösz :D -------- WoT: Szecska_Mester
-
Enzolord
addikt
a wot még mindig béta, nem??
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
emre
veterán
válasz Enzolord #35584 üzenetére
Mikor open beta lett, te csacsi.
Tudod mikor volt? Kurva régen.(#35582) Diarmand
Mondom a wot is épp ilyen volt mikor open béta lett. Én sem érzek olyan kurva nagy különbséget.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
szbalogh
őstag
Gripenek meg tankgyilkos A-10-ek repkednek a fejem fölött. Nem lehet így dolgozni ...
Nick: HE_Storm
-
Kean_Sorbo
őstag
válasz Diarmand #35576 üzenetére
A helyzet az, hogy az AW nem tolerálja a noob-ságot. Ha nem figyel az ember, akkor 5 másodperc alatt vége lehet a csatájának, a célzásidők és pontosság miatt (nem véletlen az alap hatodik érzék). Ezek az elsöprő vereségek pont a nem odafigyelésből, illetve a nem akarásból adódnak. Ha a csapatodba kapsz a Wot féle spotterekből (sajnos egyre több van), körítésnek 4-5 rambó MBT-vel, azok 2 perc után nem élnek, aztán jön a darálás.
Ahogy közeledik az éjfél és leülepszik a játékosállomány, nagyon szoros és hosszú csaták vannak. Ez egy idő után úgy felfog hígulni, hogy inkább a nagyon-nagy bukó/nyertes csaták lesznek túlsúlyban, kiemelkedő 1-3 sebző játékossal (kb. már most is ez a trend).Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
szallasi007
őstag
válasz Kean_Sorbo #35589 üzenetére
Tehát akkor wotozás van csak más tankokkal?
Ez egy idő után úgy felfog hígulni, hogy inkább a nagyon-nagy bukó/nyertes csaták lesznek túlsúlyban, kiemelkedő 1-3 sebző játékossal (kb. már most is ez a trend).
-
emre
veterán
válasz szallasi007 #35590 üzenetére
Nem. A lényeg ugyan az, hogy ki kell lőni a másikat csak másképpen valósították meg.
A grafika teljesen más (ez engem zavar is rendesen) , a mapok nagyobbak. A fejlesztés alacsony tierben gyorsabb, és jóval játszhatóbb gépek vannak mint a wotban. Ugyan úgy ismerned kell a mapokat, tankokat, legénységet, kiegészítőket stb.... csak itt pillanatnyilag nincs jelentősége a statnak. Mondjuk a wotban is először mod kellett ahhoz is hogy lásd mennyit lőttél az ellenfélbe. Ja és és ott nincs modolás. Engem a személyre szabhatóság hiánya is zavar. De a lényeg tényleg ugyan az......A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
jozefgucci1
addikt
Szerintem a játékos bázis nagy része a wot-os elvándorlókból jött össze . Vagy sokan egyszerre tolják a két játékot hátha érdemes áttérni az újra .
Ha már a mai nap a vissza a jövőröl szól akkor egy 5 éves poszt .:
"Tele van mindenem a játékkal.
Direkt szívat.
Sikerült eljutnom a Pz III.-ig erre rendszeresen olyan csatákba rak ahol a következő erősségű tank minimum egy T-34 de az átlag a Tigris meg az IS.
Ráadásul minden második csatában a balf@szokkal vagyok.
Wespe-l elindul felderíteni a Tigris II-vel meg hátul rutinozik
A PzKpfw 35-el 40 csatából volt 30 kilövésem a PzKpfw III.-al 45-ből összesen 3.
Esélyem sincs még csak sérülést se bevinni. "Már bétában is beindult a gépezet
Akkori MM besorolásTudom kevesen vagyunk már abból az időböl ,de van valakinek még emléke ?
[ Szerkesztve ]
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Bingisz
addikt
válasz Kean_Sorbo #35589 üzenetére
A helyzet az, hogy az WoT nem tolerálja a noob-ságot. Ha nem figyel az ember, akkor 5 másodperc alatt vége lehet a csatájának, a célzásidők és pontosság miatt (nem véletlen az alap hatodik érzék). Ezek az elsöprő vereségek pont a nem odafigyelésből, illetve a nem akarásból adódnak. Ha a csapatodba kapsz az átlag játékos spotterekből (sajnos egyre több van), körítésnek 4-5 rambó Meddel, azok 2 perc után nem élnek, aztán jön a darálás.
Ahogy közeledik az éjfél és leülepszik a játékosállomány, nagyon szoros és hosszú csaták vannak. Ez egy idő után úgy felhígult, hogy inkább a nagyon-nagy bukó/nyertes csaták vannak túlsúlyban, kiemelkedő 1-3 sebző játékossal (kb. már jó ideje ez a trend)."-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
emre
veterán
válasz jozefgucci1 #35592 üzenetére
Minden bizonnyal így van.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Kean_Sorbo
őstag
válasz Bingisz #35593 üzenetére
Kb. Csak ott még jobban elkenik a száját az embernek. Lesz ott sírás, több mint a Wot-ban, ezt már most kijelentem. Azért valljuk be, hogy amikor egy négykerekű trabant 4-500 méterekről megsoroz egy MBT-t aztán minden modulja sérült, ezt az örökös újoncok (piroskák) nem fogják értékelni. Egy T-64-re, de még inkább Mk.5-re úgy kell vigyázni, mint a Wot-ban a CDC-re.
Már most látom, hogy nice RNG, tomato noobs, stb. Az érdekes, hogy amit becélzol azt nagyon nagy eséllyel eltalálod. 4-500 méterről egy kupola meg sem kottyan, pillanatok alatt kifejleszthető a legnagyobb átütésű lőszer, rögtön 100%-os tankkal és legényéggel jöhet az ember csatába, és mégis ez van.
A játék mint a Wot is, nagyon jó, de úgy ahogyan sokan megjósolták az emberekkel nem lehet mit kezdeni.
Nyelni kell egy nagyot és meginni egy felest, aztán puskázni.[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
Diarmand
senior tag
válasz Kean_Sorbo #35589 üzenetére
Mér melyik másik játék tolerálja a noobságot?
Srácok nekem kezd elegem lenni abból, hogy különösebb indok nélkül [moderálva] odaát a wotot, mindenféle bizonyíték nélkül, ráadásul a AW van beállítva afféle félisteni játékként. Hányingerem van pár ottani embertől. Én soha nem fikáztam az AW-t, egy rossz szót nem mondtam a játékra, maximum a botokra volt pár keresetlen szavam, de hát azok botok bassza meg. Szóval wot [moderálva], most kicsit egyenlítenék a számlán.
Nyomom az AW-t, így van már benne tapasztalatom és megmondom őszintén én terveztem egy wot vs aw összehasonlítást, de nem látom értelmét, így szimplán csak leírom a gondolataim a játékkal kapcsolatban.
Az AW-ban ugyan nagyobbak a pályák, de mégis kisebb a mozgástered, ami egyrészt marha vicces, másrészt rohadt idegesítő. Miért kisebb a mozgástered? Kean_Sorbo leírta a megoldást, mert sokkalta jobbak a célzásidők és ahogy észrevettem, pontosabbak is a tankok. Magyarán kolbászolhatsz te a terepen, kilóméterekről [moderálva] lőnek, mert nincs meg a lehetőséged, mint a wotban, hogy elfutsz pár messzi tank előtt mondván úgysincs idejük becélozni téged. Ezeknek van. Ezen felül valahogy sokkal könnyebben észrevesznek, ezt direkt próbálgattam, mert nem hittem el, hogy ennyire könnyen lehet spotolódni. Bokor mögött áll az ipse, én is kimegyek a szikla mögül a bokor mögé és voilá, már látnak. Éljen. Szóval hurrá, nagyobb pályák, de kisebb mozgástér a terepen. Vagy menj be a városba. Ha van. Vagy ha nem a térkép legszélén van pár darab épület.
Nagyon kevés pálya van, de ezt tudjuk be annak, hogy friss még a játék. PvE módban meg külön élvezet majdnem mindig ugyanazon a pályákon menni, ugyanazon botok ellen, ugyanazt csinálni. Hurrá. Fura módon mégsem fikázza ezt senki, bezzeg mikor wotban egy nap háromszor ugyanazon a pályán mész jön a FU WG, kabbe SerB, hát srácok, gratulálok hozzá. Sajnos a PvP pályák kialakítása is olyan, hogy nagyon messzire is lehet lőni különösebb fedezék nélkül, ezért jobb ha nem látják a tankod. Megjegyzem írta is valaki odaát, hogy AW-ben a legjobb ha nem látnak. Mi következik ebből?
Ne szaladjunk ennyire előre. Kean testvér írta, hogy Wot-féle spotterek. Vonatkoztassunk már el a wot-tól ..sszameg. Mert ha ott vannak tomato-k, azok csak és kizárólag a wotból mehettek oda igaz? Hát persze, sőt, mi küldjük oda őket, hogy elrontsák a játékotokat. De ha már wot-féle spotterek, írjam én is, hogy minket meg az AW-féle kemper nyomorékok szívatnak? Mivel kisebb a mozgástér, hány tankot lehet kempelni látni? Sokat. Hány olyan csatám volt már, ahol egy vonalban felállt a csapat és várta a sült galambot. Éljen!De haladjunk tovább. Írták már mások is, hogy ugyan szép a játék, tényleg az, de a tankok megjelenítésében nincs meg az átütő erő. Mit akarok ezzel mondani? Olyan a kisugárzása a gépeknek, mintha játékautókkal furikáznék körbe-körbe, de nézzétek meg képeken vagy játszatok pár kört (így jobban kijön), ha nekem nem hisztek. Lehet, hogy valami effekt miatt látom így, vagy az arányok vannak elbaszva (valahogy nincs meg az egyensúly a tankok, épületek és a civil járművek mérete közt . Erre a játékautó feelingre meg csak ráerősít az, hogy az MBT és az artyk kivételével ez egy rohadt nascar verseny. Csak úgy száguldoznak a tankszerű izék a pályán, ezzel egy borzalmasan arcade feelinget adva az AW-nek, ami szvsz nem tesz jót neki. Értem én, hogy ezek már modern, gyors gépek, de így kicsit elveszik a tankos játék életérzés.
Evezzünk durvább vizekre? Jöjjön a cunami? Legyen hát! Kimerem jelenteni, hogy az Obsidian, kegyetlenül átveri az AW játékostársadalmát. A Wargaming az Obsidian által folytatott marketingstratégiához képest cumizó kisfiú szinten van. Miért? Mivel kerek perec a WoT hátán kíván felkapaszkodni a játék, de nem akárhogyan! Nem elég, hogy szinte egy az egyben lemásolták a WoT-ot, különösebb innováció vagy beleölt fejlesztés nélkül, nem, úgy próbálnak játékosokat átcsábítani, hogy konzekvesen arra feküdtek rá, azt változtatták meg, amik miatt a legtöbbet sírnak a wotosok. Lásd, végtelen garázshely. 10 (15%) RNG. No-Mod-Policy. No Public Stat. Arty Changes. Erre büszkék.
Mivel olyan időszakot választottak maguknak, ahogy érdemben több a változás a tankok közt, persze, hogy ezt részletesen megoldották, de erre rá voltak kényszerülve, ez nem volt kérdés hogy megcsinálják. De hol az érdemi változás, ami miatt nem kellene copy-nak hívni a játékot? Merre keressem? Ott van a War Thunder, az mert merőben mást alkotni, mint a Wargaming, joggal féltek is tőle az open béta idején, emlékezzünk csak vissza a nagy akciókra két évvel ezelőtt. De az AW? Kérlek titeket, mondjátok már meg, hogy mikor is voltak ezek az akciók, valahol október nyolcadika körül kellett volna lenniük nem? De. És voltak? Nem. Miért? Mert a Wargaming is látta amit én, hogy az AW egy full másolat és konkrétan nincs miért tartaniuk tőle, hiszen ami ott van, azt már ők megcsinálták évekkel ezelőtt. Ez olyan, mint ha vesz valaki egy Samsung Galaxy 4-et, majd kicsit később kijön a Samsung Galaxy 4.2, nem fog váltani. Minek is tenné? Azért az elhanyagolható fejlesztésekért?
Bekker még a csatatöltő képernyőkön is találkoztam egy az egyben a wotból vett tanácsokkal. Még a gyors gombos parancsok is ugyanazokon a gombokon vannak! F7 - Help! F8 - Reloading! F5 - Affirmative! C - újratölt. Még egyes pályák is hasonlítanak! Khm... Abbey?
Sokan azt hiszik, hogy a minimális fejlesztések miatt, jobb játék. 10% (15%) RNG ide vagy oda, ugyanúgy képes vagyok mellélőni akár közelről is fullos célkereszttel. Ez van, nem fogom emiatt szidni a játékot, ahogyan a wotot szidják emiatt. Ó jaj, majd kifelejtettem a [moderálva] huszárok kedvenc jelmondatát! Mit is írt ughhh fórumtárs anno az AW topicba? Ez nem a másik tankos játék, itt mindig a célkörön belül landol a lövedék
No kérem. Bizonyíték? Hol keressem? Merre találom? Mennyi aranyat fizessek az első embernek, aki küld nekem egy olyan replayt, amiben világosan látszik, hogy a célkörön kívülre megy a lövedék? Egyetlen esetben fordulhat ez elő a játékban, ha késik a szerveroldali célkereszt. Tudom, mert velem is történt ilyen. De ezer csatánként egyszer. De az, hogy célzol egy tankra és nem találod el a tankot, de a célkörön belül esik le a tank elé/mögé/fölé, az nálam nem egyenlő azzal, hogy jaj kötsög WG átvert és manipulálta a játékom. Aki ezt hangoztatja, az Gubicza Danika szintjén tolja, hogy amint meglát egy tankot, paff, már nyomja is az egeret és az AW ebben partner a gyors célzás miatt. Jaa, hogy a wotban kicsit várni kell a célzással? Én kérek elnézést tőletek.
Meg hogy a béna wotos tankállomány oda is beszivárog? Eszem megáll. Ezt is írtam már, de leírom újfent. Ti tényleg elhiszitek, hogy minden egyes online MMO játékhoz külön-külön emberállomány létezik? Akik még keverednek is egymással, így szülve olyan elfajzott egyedeket, mint odaát a konstans wotfikázók? Na ne szórakozzatok már velem. Nem a wotos emberállomány teszi tönkre a pvp meccseiteket, hanem maga az az állandó játékosállomány, ugyanaz az emberanyag, ami az összes MMO játékkal játszik. Ha nem lenne wot, akkor is megfigyelhető lenne egy színvonalcsökkenés a növekvő játékosállománnyal egyetemben. Ha nem lenne wot kit szidnátok? a Battlefieldeket? Vagy a CoDokat? Vagy az MMO RPG-ket?
De térjünk át a statisztikára. No Public Stat Policy. Jó ez? Szükség van erre? Tisztában vagytok azzal, hogy minek a rövidítése az MMO? Hagy segítsek Massively Multiplayer Online (Game). Lehet szótárazni.
Azért játszik az ember MMO játékokkal, mert - merem feltételezni -, más játékosokkal együtt akar játszani. Más emberi játékosokkal. Ennek egyenesági következménye a kialakult versenyhelyzet a meccseken, legyen szó FPS-ről RPG-ről vagy TANKozdáról. (aki többet akar tudni a témáról olvasson utána Neumann János játékelméletének) Ugyanazért játszik az ember MMO-t, amiért single playert is. Hogy nyerjen. A különbség mindössze annyi, hogy botok vagy más emberek ellen játszol. Ha pedig MMO-t játszol, akkor tudomásul kell venni, hogy valahogy jegyzi a játék, hogy mennyire vagy jó. Van statisztika az AW-ben is. Lehet nézegetni, hogy mennyire vagy fasza, mekkora az e-kukid, csak ezt nem látja más. Egyelőre. Ugyanis tervezi az AW, hogy bevezet egy Ranked rendszert a klánoknak, de előbb vagy utóbb a játékosoknak is lesz ilyen, ergo lesz nyilvános statisztika. Persze az Obsidian kínosan ügyel arra, hogy meccs közben még csak véletlenül se lehessen látni, hogy kikkel mész együtt, mert tévesen azt képzeli a fejlesztőcsapat, hogy a wot közössége az XVM miatt olyan amilyen. Ez nem igaz. Attól, hogy nincs XVM az AW-ben, még ugyanannyira megy a noobozás, a fikázás a cseten meccs közben, mint a wotban, néha még jobban is.
De ha már klánok. Nem fogja tudni elkerülni a játék, hogy meg lehessen nézni a másikat, különben szerencsétlen klánok arra lennének rákényszerítve, hogy photoshopolatlan képeket kérjenek jpg formátumban a csatlakozni kívánó delikvenstől. Hogy micsoda? Mit mondtok? Hogy a klánok haveri alapon is mehetnek? Télleg? És aha azt mondom, hogy már készül a global map, ahol hemzsegni fognak a hardkór klánok? Ahol majd kialakul egy ranglista, ami alapján már majd meccs közben is be lehet lőni, hogy kikkel mész együtt? No? Fel kellene fogni, hogy a statisztikának közösségépítő hatása van. Aki ezt tagadja az nem ismeri a szót, sport. És itt most nem arra kell gondolni, hogy mire vered az e-dákót, hanem arra, hogy ha eredményt akarsz elérni, akkor tudj válogatni. Vagy Ti szívesen játszanátok vele, ha minden esetben suicederként futnék elsőnek meghalni? Igen? Félre a kamukkal uraim! Akinek ez nem fontos az meg menjen csak a lelketlen kooperatív single pvp-ben.
De ha már No-Mod-Policy is van, valaki árulja már el nekem, hogy mi akadályozza meg a professional moddereket abban, hogy [moderálva] modolják az AW-t? Mi? Lehet hogy tévedek és én is feltelepítettem a gépemre a játékkal együtt valami mini atombombát, ami ezt megakadályozza. Nem értek a modoláshoz egy fikarcnyit sem, úgyhogy ha tévednék mondjátok meg. Ha csinálnék ide is egy Tundra modot, de nem hozom nyilvánosságra, akkor büntit kapok? Egyáltalán tudja a játék, hogy modoltam? Felismeri? Mert ha nincs egy szűrő, ami ezt figyeli, akkor a No-Mod-Policy annyit ér, mint halottnak a csók. Haverok közt meg mehet a mod bugázás.
Kicsit vissza a statisztikára. Aki azt merészelte mondani, hogy nem idegeskedik a játékon, mert nincs benne public stat, az hazudik. Vajon hány AW topicbeli ember égne el az igazság tüzében, ha megkérdezném őket, hogy megszoktátok e nézni a statisztikátokat az AW Dossier paneljén? A felük? Az összes? A játékos attól játékos, hogy szeret nyerni és szereti megosztania amije van, amit elért. Ezért teszitek be oda is a csata utáni összesítőt, mert büszkék vagytok arra az aktuális meccsen elért statisztikára, amit megkaparintottatok. Nem zavar vagy nem érdekel a stat? Akkor ne rakj be képet, ne beszélj róla és elhiszem. Vagy nem. Akkora képmutató emberek vannak sajnos az AW topicjában, hogy hihetetlen.
PvE. Imádom. Élvezet minden perce. Komolyan. Írtam fentebb, hogy ez rosszabb, mint a robotolás egy [moderálva] stock tankkal a wotban, mert egész egyszerűen nincs benne változatosság. Mindig ugyanaz történik. Hell Yeah! Aki meg majdnem kizárólag csak PvE-t játszik, az lesz szíves NEM fikázni a wotot és NEM isteníteni az AW-t, mert nincs összehasonlítási alapja. Aki PvE-zik az kooperatív Single Playert játszik (értelmes sztorimód nélkül, kb a Quake 1-hez tudnám hasonlítani, csak szebb) és mint SP, azt ne vesse már össze egy MMO-val. Köszönjük.
Azt írtam, hogy kevés újítás az AW-ban. Ez így igaz. Vannak köztük jó és vannak nagy hülyeségek, ilyen pl az arty megváltoztatása, ami megmondom őszintén nem rossz, tetszik az ottani megvalósítás, bár érvényesülni kétségkívül nehezebb. (ezt kiegészíteném annyival, hogy akik azon sírtak, hogy a wotos arty nem realisztikus, annak üzenem, hogy a AW-s sem az, mert ha telibebasz bármelyik arty az AW-ben találhatók közül, a Jupiterig repülnél... erről ennyit). A hülyeség kategóriába teszem viszont a retrofitek feloldását (wotos megfelelője a felszerelés), amihez olyan tankokkal is játszanom kell, amikkel semmi kedvem. A bázisépítés meg nagyon jól hangzik, de kimerül abban, hogy a napi 100, egy kattintással begyűjthető nyersanyagból építünk épületeket, amik igen veretes 1-2-3% bónuszokat adnak, mint wotban a BiA. Parancsnok megoldás viszont tetszik, hogy nem ragad be a csatába, mert ő hazulról irányít, bár most én is küldhetném a kis fikapöcköket, hogy mekkora hülyeség ez már, hiszen a tankparancsnok a tankban ült, de mindegy is. Ja és igen, rohadtul nem +/-1 a tierleosztás, hanem +/-2. Ne terjesszük a hülyeséget. Ahogy nő a játékosszám, ez jobban kiviláglik majd. Mi van még?
Árkádosabb a játék, több a fölösleges rohangászás a nagyobb pályák és a gyorsabb járművek miatt, csőpályák itt is vannak, a fák teljesen feleslegesen lassítják le jelentősen a játékos járművét, értem én a mágikus realitást, de idegesítő. Hogy meneküljek el ha közben a fákat kell kerülgetnem, különben egy nyomorult erdő miatt halok meg? A hangokkal sem vagyok kibékülve vagy nagyon halkak, vagy apró putyogtatások még a nagy durrantókból is.
Ettől eltekintve nem rossz játék az AW. Élvezek ezzel játszani, de látom a hibáit és képes vagyok ezeket fel és elismerni, nem védem a játékot úgy, mintha a saját ivadékom lenne. Azonban az Obsidian hozzáállása ehhez az egészhez legalább annyira zavar, mint másokat a WG nemtörődömsége. Pont annyit változtattak a játékon, hogy ne kelljen pereskedniük a WG-vel. Nekem ez mindent elmond róluk.[ Módosította: Mate ]
-
Departed
őstag
válasz szbalogh #35598 üzenetére
Pedig érdemes, szerintem jól összefoglalta a kolléga a helyzetet.
Engem ezek zavarnak leginkább az AW-ben:
A kevés pálya az még oké, új a játék. De az egész egy nagy kemp és snipe feszt a pontosság, a gyors célzás és a nagy de könnyen bejárható nagyrészt nyitott pályák miatt, pontatlan közelharcos heavy-k nincsenek is. A PVE is nagyon könnyen megunható, el nem tudnám képzelni hogy csak azt toljam.Persze sokminden tetszik benne, de valahogy a soksok megoldatlan problámával rendelkező de mélyebb és változatosabb WoT jobban ösztökél rá, hogy azt indítsam többször.
Ja és az egyáltalán nem zavar hogy mennyi minden egyformán működik az AW-ben, mit "loptak el", az engem mint játékost nem érint hátrányosan inkább pozitívan ha a jó dolgok több játékban is jók - a WG munkatársairól meg nem az jut eszembe hogy bármikor is sajnálni kéne őket.
-
Kean_Sorbo
őstag
válasz Diarmand #35597 üzenetére
Annyit hozzátennék, hogy a "wot-féle spottereket" nem fikázásnak szántam (lehet így jött le), hanem egy könnyen értelmezhető jelzőnek. A többi a helyén van.
A statisztika pedig szerintem is fontos. Kinek mennyire az más kérdés, de az tény, hogy ez ösztönzi a népet arra, hogy jobb játékosok legyenek.Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Nintendo Switch
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Stellar Blade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED TV topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Sorozatok
- Horgász topik
- További aktív témák...