Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    válasz Landsmann #15337 üzenetére

    Igazából nem ismerem ezeket a Sipura/Cisco/Linksys ATA-kat mélyrehatóan, de a következőt javaslom: a sipuranak van egy [syslog programja], lehet hogy az ATA webes felületén is van syslog. Ezzel a programmal meg tudod nézni, hogy amikor ezek a sikertelen hívások történnek, igazából mi zajlik le a háttérben. Ha ez a syslog megvan, akkor lehet még neten keresgélni, hogy mi a baj a hivás esetén. Holnap összerakom a Linksys ATA-m, és megnézem, hogy van-e neki a webes felületen syslog-ja.

    Ha hívod a számot, akkor a kézibeszélőn a telefonszám beírása után, ha a # billentyűt lenyomod, megindul-e a hívás? A két telefon azonos előfizető alatt van, csak két különböző felhasználónévvel és jelszóval? Lehet, hogy nem is hardware-es probléma áll fenn, hanem a Neophone-nal van valami kavarodás, hamár mindenki mással jól működik a dolog (ok, tudom ez nem magyarázza meg, hogy miért volt OK otthon a teszt konfiguráció). Az is lehet, hogy az eltérő verziószámú Netgear router a hibás, és csak az eredeti routert kell frissíteni? Többet nem ötletelek.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák