Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz Juhi100 #654 üzenetére

    Látod ezért nem mindegy, hogy hogyan írod le a jelenséget. Nem mindegy, hogy:

    Juhi100 írta:
    a gépem a következőt csinálja: bekapcsoláskor amikor megnyomom a power gombot csak felvillan a power LED s nem történik semmi. Először azt hittem, hogy kiment a táp! DE nem! Pár perc elteltével újra próbáltam és teljesen normálisan beindult!

    Juhi100 írta:
    A táp hátulján van egy kapcsoló, próbáltam azt is hogy miután kilépett a vindóz, lekpacsoltam azt a kapcsolót, s másnap amikor bekapcsoltam a gépet, kapcsolót bekapcsoltam, póvert nyomtam, s megint semmi. Pár perc eltelik, s simán bekapcsol.

    Ezekben egyáltalán nincs említve, hogy a legközelebbi bekapcsoláshoz ismét le kell kapcsolni a hátulján lévő kapcsolót. Pedig nagyon fontos momentum!

    Juhi100 írta:
    Sajnos nem sikerült az elemcserés lehetőség, kicseréltem az elemet, DE ugyanazt csinálja a gép, azaz ha beakarom kapcsolni csak villan egyet, majd hátul a tápon lévő kapcsolóval ki kell kapcsolni, kicsit várva, tápon lévő kapcsolót bekapcsolni, és ha ezután benyomom a powert, akkor beindul.

    Ebben viszont már igen. Az említett jelenség azt jelenti, hogy bekapcsol a tápegység rövidzár vagy túláramvédelme. Csak akkor kapcsol ismét ki, ha megszűntetik a hálózati feszültséget pár másodpercre. Tehát valami aktiválja az említett két védelem valamelyikét(mindegy melyiket, a szitu nagyon hasonló) és emiatt nem indul a géped. A fő kérdés az, hogy a tápban van-e a hiba, vagy a gép más részében. Mivel az említett jelenséget te időhöz kötöd, elképzelhető, hogy hőmérsékletfüggő a dolog. Bár ennek meg ellentmond, hogy azt is írtad, egy nap hideg állapot(hátsó kapcsoló lekapcsolva) után is jelentkezett a probléma. Mindenképp az lenne a jó, ha egy szerviz foglalkozna a problémával. Szerintem otthon elég nehezen tudod orvosolni a hibát, illetve felderíteni annak pontos okát. Elképzelhetőnek tartom, hogy pénzt fognak kérni érte, de amennyiben jótállás alá eső terméket kell cserélni/javítani, úgy nem kérhetnek semmit, még bevizsgálás címszó alatt sem. Az a gond, hogyha csak a tápot viszed be, akkor rákötik egy fos Trust vagy TT komparátoros kijelzőre és megállapítják, hogy működőképes, aztán elhajtanak. Nehezen lehet rávenni a cégeket, hogy komolyabban foglalkozzanak egy ilyen problémával, főleg ha jótállás keretén belül kellene ezt megtenniük. A pénz ilyenkor hatni szokott, bár jogilag kifogásolható...neked kell dönteni, hogy mit csinálsz. Sajnos az nem működik, hogy leírom a szervizelési folyamat minden fázisát és várom az eredményeket, mert mint a korábbi leírásodból kiderült, kimaradhatnak lényeges részek, amik kétségessé teszik az amúgy se rövid folyamat kimenetelét.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák