- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- 3D nyomtatás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
draff
aktív tag
válasz Jason Bourne #13997 üzenetére
esetleg egy másik videókártya?
Próbáltad már?
-
Lompos48
nagyúr
És a tompított nappali...
Még mindig nem sztottad meg velőnk, hogy csökkentetted felére ezt a világítást "diódával söntölve"?
Az LM339 meg mintha kissé hasonló lenne a LM324-hez,
Rajzban igen, de az LM324 az már egy quad opamp.
de a működésük csaknem ugyanaz.
A működésük MINDIG ugyanaz. Ami különbözik azt a határértékeknél, paramétereknél lehet és KELL észrevenni. Egyébként a felsoroltak mindegyikét gyártja több gyártó is, de a paramtereknek hoznia kell legalább az eredeti típus specifikációit.
sziliciumlapkás beltartalom
Emmá' egy szép modás! Hol tanultad!
A HPC a High Power ® márkát jelöli. Semmi köze a Hewlett Packardhoz.
[ Szerkesztve ]
-
draff
aktív tag
Ezért nem érdemes a pitiánereknél barkácsolni.
Én egyszer átmentem a velünk szemben lévő házban egy lakóhoz - a nálunk lakó szomszéd néni kérésére (valami jó ismerőse volt az neki odaát) - a WC-jüket megnézni, mert állítólag állandóan folyik. És amióta beszerelték az egyéni vízórát, ez már nem egészen mindegy - ugyebár ...
Felmászok a létrán a tartályhoz, Jakab-szelep csere, alsó gumi csere ...
aztán persze megkért még, hogy ugyan nézzem má meg a konyhai NDK-s 5 literes kisboylerét is, mert az szintén zenész. Ott mindkét csapban betétcsere.
Már nem emlékszem rá pontosan, mennyit is kértem el én ezekért a munkákért, de majdnem beájultak,
holott a munkámért szinte nem számítottam be semmit, csak az alkatrészek bekerülési anyag-árát.Aztán (nekem elég jó arcmemóriám van) egyszer véletlenül bemegyek a sarki Csemegébe, és az az "ájulós" asszony ott vásárol a sorban előttem - szőlőt!
Decemberben! Óóóh, a szegény kisnyugdíjas!
Én aki még dolgoztam, ilyesmit akkor sem engedhettem meg magamnak, ez meg itt télvíznek idején drága szőlőt vásárol. Mindjárt bevillant, hűű de hogy szenvedtek akkor a vízszerelésért, miközben szőlőre meg fussa.
(most nem az itt a bajom, hogy én egy cseppet is, de irigyelném tőle (tőlük) - no de akkor is.
Amikor fizetni kell egy munkáért, hű de sajnáltatják magukat, aztán önmagukra meg semmi se számít?más ...
Felhív a házban az egyik idős néni (azóta már meghalt), hogy a fürdőszobájában nehezen záródik (és csöpög) a kádnál a csap, de a tusoló csőve is folyik össze-vissza.
Na osztán - én leszereltem az egész csaptelepet, teljes vízkőtelenítés (kb. 30 éve nem volt vele ilyesmi megcsinálva), a csapbetétek újrazsírozva, felgumizva, a tusolóhoz kellet vennem új gégecsövet mert a régit mindenütt kiette a fene ...
Úgy nézett ki utána, mintha vadonat-új lenne.
Örült is neki rendesen, s kérdi, mivel tartozik? Hááát - mondom én - 800 Ft.
Majdnem belehalt.
Most az, hogy nem ismeri az árakat, (már maga az új gégecső csak 600 forintomba volt), és az elvégzett munka .... mondom neki,
ha hívott volna egy igazi iparost, az kapásból 3 ezret kér - csak a kiszállásra.
Jó, jó, nagy fogfájdulva kifizette, de teljesen bele volt betegedve. Pedig úgy működött neki utána ott minden, mint egy schaffhausen ...ezek kérem a
Pitiánerek!más.
Felhív a házban az másik lakó, hogy ezt meg azt kellene náluk átnézni, beállítani, kijavítani, megcsinálni, stb. Elvoltam vele egy bő fél napot - és kértem érte 2000 forintot. ( az anyag + plusz egy kis munkadíj)
Erre kapásból adott nekem egy 20 ezrest.
Mondom neki, nagyon elnézte azt a pénzt, mert ez tízszer annyi.
Azt mondta erre,
ő egyáltalán nem nézte el, és direkt ennyit is szánt, mert ezekért a munkákért ott náluk otthon (Düsseldorfban lakik) a kihívott iparos (magyar pénzben átszámolva) ezekért a dolgokért nagyjából ennyit kért volna el.
Hát köszönöm szépen - mondtam. Aztán még sokszor felhívtak ezért-azért, mindenféle javításokért, de náluk mindig örökre elkötelezve éreztem magam.
Ők nem voltak pitiánerek! -
bombibmw
veterán
Sziasztok!
Zúg a tápom és nagyon idegesít.
Mik lehetnek a problemek?
Előre is köszi. -
mr_ricsi
veterán
"A csökkentett fényerővel többnyire a fogyasztás is némiképpen csökken."
Igen, a 6 literből lesz mondjuk 5,99-5,995l.
Cserébe viszont a sötétszürke aszfalton a sötétszürke-fekete autókat sokkal messzebbről észre lehet venni, és a sebességüket pontosabban lehet megbecsülni.
Az autóknál a fogyasztás miatt takarékoskodni a villannyal igazi pitiánerség."Más országokban egyáltalán nem kötelező a nappali világítás - ez ha jól tudom, csak itt van elrendelve minálunk - meg tán a horvátoknál ... (és a svédeknél - de az megint más tészta)"
Kötelező: Olaszország, Románia, Csehország, Norvégia, Svédország, Finnország, Oroszország, Dánia, Lengyelország, Észtország, Lettország, Litvánia (októbertől-márciusig), Makedónia, Montenegró, Portugália, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Magyarország
Javasolt: Németország, Franciaország, Anglia, Ausztria, Svájc, Hollandia, Belgium, Görögország, Írország, LuxemburgÚgy látszik, az olajlobbi lenyomta egész Európát, haha!
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
mr_ricsi
veterán
válasz Jason Bourne #13997 üzenetére
Az 560TI VGA 170W-ot fogyaszthat maximum, míg a Giga tápod a 12V1 ágán legfeljebb 14A-t, azaz 168W-ot adhat le. És ebből kajálnának még a HDD, az ODD és a ventik is.
Én ebben az irányban keresném a probléma okát.Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
mr_ricsi
veterán
válasz Jason Bourne #14011 üzenetére
AGP-s az alaplap? Van rajta a procinak 4pines tápcsati?
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
draff
aktív tag
válasz Lompos48 #14003 üzenetére
Teljesen egyről beszélünk, csak egészen kétféle módon:
A fényszóró az maga az egész üvegezett fém (vagy műanyagkülsejű) ház, amiben az izzók vannak
aztán, hogy most azon belül a bilux izzó melyik szála ég, lehet "valóban" a fényszóró (magyarul - a távfény)
és lehet a tompított fény, amely már kialakításánál fogva kissé lefelé világít, hogy ne vakítsa a szembejövőt.Én itt csakis a tompítottról beszélek.
Nappal ugyanis azt kötelező égetni. A másikat egyáltalán nem kell, mert mi értelme lenne?
A nappalinak se túlzottan sok van, hisz nappal eléggé világos van, de hát a rendelkezések .... hadd égjen ... hadd fogyasszon.Az elektronikám megvan, melegszik is rendesen, mert egy teljesítménytranzisztoron át folyik az áram- és feszültség-szabályozás. A lényege egy 555-ös IC, amelynek a bemenetén két antiparalell dióda van, és közötte egy szabályozó trimmer. Ezzel lehet magát a kimenő fényerő nagyságát beállítani.
Most így a rajzát hirtelen nem tudnám előkeríteni, de maga az elektronika megvan, és köszöni de jól ...Olvasom itt néhány hitetlenkedő és nagyonokos vélekedését az egészről.
Hát azért az a 6 liter helyett 5,99999 liter - megjegyzés - az elég vicces. Bár igaza volna.
Ha csak tényleg ennyi lenne a különbség, nem csináltam volna elektronikát rá.
"Mert hülye azért nem vagyok" ...
A másik okos megjegyzése szintén éjjelre vonatkozik. Nappal viszont egészen mások a fényviszonyok.
Éjjel én is a hagyományos /szabvány/ fényerővel megyek, mert akkor tényleg kell.Aki komolyabban kiváncsi a lényegre, az várjon még egy kicsit türelemmel, mert csak előkerül végre a kapcsolási rajza is. A panel maga már megvan, a nagy hűtőbordával együtt.
-
draff
aktív tag
válasz mr_ricsi #14008 üzenetére
Felsoroltad itt - szinte egész Európát. Viszont én csak a környező országokról beszélek
(a svéd az kivétel volt, mert ott már eleve úgy vannak az autók megcsinálva, hogy a gyujtással együtt ég a lámpa is ...)A nappali világítást Szerbia sem írja elő. Vagy ha elő is írja, kinn a közúton nem igazán kérik számon.
Mint ahogyan a románok se, meg a szlovákok se.
Aztán megint más a dolog a lakott területen kívül és a lakott helyeken (városokban, falvakban) történő kötelezőség. Ott például nálunk sem kötelező egyáltalán használni.
A horvátokról tudom, hogy folyton nézik mindezt, de aztán - rajtuk kívül - senki más.A románok például egyáltalán nem foglalkoznak vele. Hamarabb harapnak a gyorshajtásra.
-
Lompos48
nagyúr
Az elektronikám megvan, melegszik is rendesen, mert egy teljesítménytranzisztoron át folyik az áram- és feszültség-szabályozás. A lényege egy 555-ös IC, amelynek a bemenetén két antiparalell dióda van, és közötte egy szabályozó trimmer. Ezzel lehet magát a kimenő fényerő nagyságát beállítani.
Így természetesen megoldható. De ez nem egy diódával történő söntölés, aminek nevezed. A söntölés értelemszerűen egy dióda párhuzamosan kötése valamivel, amit így lesöntöl és "elviszi" az áram nagyobb hányadát. Tehát totál fogalomzavar!
Csak féjszájjal említemém, hogy a "rendes melegedés" ugyancsak üzemanyagba kerül, mert valami meg kell termelje valamiből azt a teljesítményt (itt áramot), ami az elektronikát fűti.
A románok például egyáltalán nem foglalkoznak vele. Hamarabb harapnak a gyorshajtásra.
Ezt meg kellene kérdezned, olyanoktól is akik ott élnek és autóznak.
-
gt0618
tag
Én is beállnák azok közé, akik szerint a jelentéktelen (korszerű, műszakilag rendben levő gépnél max 1 dl) túlfogyasztással szemben a láthatóság messze fontosabb. Sima közúton, de még pályán is sokkal hamarabb észleled a többi autóst (motorosról nem is beszélve) nappal is, ha világít. A sebességét is sokkal pontosabban becsülöd meg. Szürkületben pláne. A gyalogos is jobban észrevesz minket.
Arról nem nyilatkozok, hogy az említett kapcsolással az összfogyasztás a világításra nézve kevesebb-e egyáltalán, biztos meg lehet mérni (gondolom a fényszórón kívüli égők led-re cserélése lehet többet hozna?).
Az viszont egészen biztos, hogy a vezetéstechnika alapvetően meghatározza a fogyasztást, és ez viszont nem 1-2 dl, hanem 1-2l 100km-en (sebesség, gyorsítások/lassítások intenzitása, előrelátás). Még egy jobb gumi, ami keményebbre fújható is több fogyasztáscsökkenést hoz (ha prémiumfelára van akkor persze ez nem térül meg). A másik, hogy Euro4-től már nem motorféküzemben fogyaszt legkevesebbet az autó, hanem alapjáraton. Én a lámpa halványítása előtt ezekkel foglalkoznék, a megnyert üzemanyagköltségből pedig fényesíteném a tompított fényt, hogy kevesebb baleset legyen. (már ha a többi közlekedő egyáltalán lát, mert nem szégyelli a szemüvegét)
-
draff
aktív tag
válasz gt0618 #14017 üzenetére
Amikor én megtanultam vezetni, egyáltalán NEM volt kötelező a tompított lámpákat fényes nappal égetni. Nem is égette senki, de mégsem volt ennyi baleset, és mégis mindenki látta a másikat.
Most meg, hogy a pórnép '89 után a Trabantjából rögtön átült a sokkal gyorsabb és erősebb Toyotába vagy Audiba, már nyomja neki a gázt rendesen, mert nem hallja az annyira megszokott brümmmmm, brümmmm .. "üveghangot".
Szóval - ez inkább az oka a sok balesetnek mintsem az, hogy én nappal mennyire vagyok látható - illetve - én mennyire látok másokat. Legfeljebb felveszem az UV szűrős napszemüveget, és máris jobban látok.
Azonban nem babrálom vezetés közben (vagy helyett) a GPS-emet, nem dohányzom de még csak nem is telefonálok a mobillal (mert azt ugyan tilos), de 10 autósból 6 mégis folyton azt csinálja.A LED-ek minden bizonnyal többet hoznának, de csak ha a kocsi már gyárilag is azzal van felszerelve ... s akkor egy új fényszóróbetét nem 30-50 ezer, ha törik, anem 2-3 százezer.
Az autósboltokban kapható LED-ek meg tényleg a vicc kategória. Lehet ugyan kapni, ám rá van írva, "közuti forgalomban nem használható". Kérdezném is rögtön - akkor meg minek kapható?Való igaz, sokat számít a vezetéstechnika, úgy is lehet a gázpedált nyomni, mintha egy tojás lenne rajta ... de lehet ütközésig, padlóig - is. Kinek a pap, kinek a paplan ... és persze a defenzív vezetés se piskóta.
Én még téli gumit sem használtam soha, de nem érzem hiányát. Vezetni kell tudni és alaposan ismerni a kocsi erőátviiteli, gyorsulási-lassulási, kanyarodási és megcsúszási képességeit, valamint a mechanikát és a fizikát. A többi már a szerencse dolga.
Amikor az autómmal együtt totálkárosra törtek s azt szerencsésen túléltem - akkor sem én voltam a hibás.Viszont nem kellene ennyire összekeverni a sötétben történő éjszakai vezetést a verőfényes, jó fényviszonyokkal a világosban mindent látható nappalival. A vakok és csökkentlátók, /de néha még a szinvakok se/, ne menjenek ki a közforgalomba!
Amikor meg csak azért ég a lámpa, mert különösebb semmi értelme nincsen - de előírás és kötelező ! -
béati
csendes tag
Sziasztok,
az alábbi problémával szenvedek:
van egy PC-m, közel 6 éves, már szinte csak torrentezésre használom, ebből adódóan nem ritka, hogy akár 1 hétig is folyamatosan be van kapcsolva. Pár napja ismét be akartam indítani egy hosszabb távú menetre, de bekapcsoláskor csak a CDrom és a HDD pörgött fel szaggatva, felváltva, még a monitort sem kapcsolta be. Próbáltam levenni a tápot először az egyikről, majd a másikról, mindkettőről, de nem jutottam előrébb. Másnap ismét próbálkoztam, ekkor a CDrom-ról már engedett bootolni, újratelepítettem a vindózt, a HDD-vel is minden rendben volt, működött kb fél napig, majd egy újraindítás után ismét az elején leírt szakaszos felpörgéseket produkálta. A HDD egy fél éves Seagate, a többi alkatrész az eredeti 6 éves cucc. A táp a nem túl jól csengő nevű codegen gyártmánya, ez is már 6 éves. Van esély, hogy megúszom egy táp cserével?
Előre is kösz a válaszokat.
-
Jason Bourne
csendes tag
válasz mr_ricsi #14012 üzenetére
Érdekesség képen leírom a mai próbálkozásból mi sült ki.
Összezártam a tápegység 20+4pin csatiján a zöld színű+GND kábelt tápegység elindul rákötöttem egy ventilátort azzal tökéletesen működik.Ezek után végkép nem értem miért nem indítja el az alaplapokat,(vagyis miért nincs kép)nem add elegendő feszültséget le,másra nem tudok gondolni
[ Szerkesztve ]
-
tornas
őstag
"Én még téli gumit sem használtam soha, de nem érzem hiányát. Vezetni kell tudni és alaposan ismerni a kocsi erőátviiteli, gyorsulási-lassulási, kanyarodási és megcsúszási képességeit, valamint a mechanikát és a fizikát. A többi már a szerencse dolga."
Bátor és megfontolt fickó lehetsz. Úgy élni, hogy bármikor meghalhatsz és másokat is a halálukkal fenyegetsz?! Nos, én inkább minimálisra csökkentem ennek esélyét, ha lehet és nem csak a szerencsében meg a fizika törvényeiben bízok. Néha még magamban sem bízok...
Nem akarok kötekedni, de nem OFF már egy kicsit ez az autósizzós téma? Végül is nem idevaló...
[ Szerkesztve ]
"Az oroszlánbőr alól is kilátszik a szamárnak a füle."
-
draff
aktív tag
válasz tornas #14021 üzenetére
De az.
Csakhát az IC diódás söntöléséről jött be a képbe.
Lehet hogy nem is söntölés a neve, csak egyenirányítás vagy fázishasítás ,,,Mindegy, egész bátran elviselem ha abbamarad a téma boncolgatása - mint a téli gumik hiányát.
Mi még "tükör-radiálon" tanultunk meg télen közlekedni, mert akkor volt egy S100-as Skodám de országos hiánycikk volt a 14"-os gumi.
Nem hogy téli, de semmilyen se volt! Menni meg kellett ...[ Szerkesztve ]
-
hardline
senior tag
Üdv, nem tudom jó helyen járok-e, de lenne egy problémám, és hozzá egy kérdés.
Adott egy pár éves AM2-es PC. Néhány napja kapott egy zsír új tápegységet. Amikor áramot kapott az összeszerelt gép, akkor az egész lakásban elhalványult a világítás, és az egyik elosztó doboz a falban pukkadozott, ez 5-6 másodpercig tartott aztán helyre állt minden. Ez az elhalványulás és pukkadozás éjjel, amikor a gép nem volt bekapcsolva, akkor is megismétlődött. A táp egy 650-es minőségi tápegység. Lehetséges, hogy valami baja van, vagy a dolog nem függ össze, csak véletlen, hogy épp akkor ingadozott a feszültség, amikor a táp üzembe lett helyezve? -
adax01
tag
válasz hardline #14024 üzenetére
Azt a konnektort aminél ez a hiba AZONNAL MEGNÉZETNÉM MERT AZ BALESET ÉS ÉLET ÉS TŰZVESZÉLYES!!!!!!!!!!
Huzzki belőlle minden ne dugj bele semmit szolj egy villanyszerelőnek.[ Szerkesztve ]
Eldöntöttem befejezek minden elektronikával és számítás technikával kapcsolatos tevékenységet. Ez a végleges és meg másíthatatlan döntésem.
-
hardline
senior tag
Rendben, köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat!
Ennél a doboznál volt már javíttatva a dolog egyszer, villanyszerelő csinálta, de ezek szerint nem túl jó munkát végzett. -
peter0117
tag
Hello mindenkinek!
Az lenne a problémám hogy mikor terhelést kap a gép hallom hogy elkezdenek búgni a ventik majd mikor megszűnik ismét "megkönnyebbülnek" . Gyanítottam hogy gyengélkedik a táp és kimértem a tápegységet.
Szal a megadott értékek közül mindegyik adta az értékeket kivéve egy 12V os vezeték nem ami 11.4V ot mértem. Ez a 12. számú kék vezeték ami nem adta a 12V-ot.És ez egy 20 pines csati. http://attachments.techguy.org/attachments/107052d1180393611/20-pin-atx-pinout.gifMit tudok tenni a tápegységgel? Mit cseréljek benne?
-
mr_ricsi
veterán
válasz Jason Bourne #14020 üzenetére
A p4-es konfigot másik táppal próbáltad?
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
mr_ricsi
veterán
- 2011 január 1 óta az EU területén minden újonnan bevezetett gépjármű típusnál kötelező a nappali menetfény, aminek a járó motornál automatikusan világítania kell
- Volt pillanatnyi fogyasztást mutató kocsim, és a lámpa kapcsolgatásától nem változott a fogyasztás (vagyis 0,1 liternél biztosan kevesebbel növeli)
- az elektronikád amiatt is szabálytalan, mert izzónként kellene belőle 1-1 db, hogy a meghibásodása esetén ne maradjon fény nélkül a kocsi."A másik okos megjegyzése szintén éjjelre vonatkozik."
Az a megjegyzés nappalra vonatkozik."Most meg, hogy a pórnép '89 után a Trabantjából rögtön átült a sokkal gyorsabb és erősebb Toyotába vagy Audiba"
Miről beszélsz, ember! '90 óta a gépkocsik száma másfélszeresére nőtt, miközben az évenkénti baleseti halálozások a harmadára csökkentek. [link]
1993 óta kötelező a lakott területen kívül a tompított használata. 1993-ban 20%-kal csökkent személyi sérüléses balesetek száma. Többek között emiatt is."Én még téli gumit sem használtam soha, de nem érzem hiányát. Vezetni kell tudni és alaposan ismerni a kocsi erőátviiteli, gyorsulási-lassulási, kanyarodási és megcsúszási képességeit, valamint a mechanikát és a fizikát."
A nyári gumiddal télen vagy folyamatosan túlvállalod magad, és így egy potenciális gyilkosként járod az utadat, vagy ha figyelembe veszed a felsorolt tényezőket, akkor egy mozgó forgalmi akadály vagy a közlekedés többi résztvevője számára. Ezt tapasztalatból mondom, mert részt vettem téli vezetéstechnikai tréningen, ahol kipróbáltam két ugyanolyan típusú autót téli- illetve nyári gumival.Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
-
AaronBass
tag
Sziasztok!
Tippeteket kérném!!!1.
Volna haverom noname tápja...Szétkaptam, púpos kondik nincsenek benne, az alaplapon nem világít a standby led, áram alatt elkezdtem kimérni a voltokat, és eljutottam odáig, hogy ahol van a nagy trafó, 230-12v, már a 12voltos részén nincs fesz!
Se az 5v, 3.3voltnál sincs!Nemtom hogy hívják azt a 4 lábú cuccot, ami váltóból csinál egyenáramot, de az is megy!
Akkor már csak a 3lábú dióda van vissza?
Külsőleg semmi nem látszik! Se a kondikon-diódákon-tekercseken...2.
Volna még 1 noname padlásról előkerült tápom!Ránézésre minden jó, púpos kondi-tekercs-égés nincs!
Zöld led világít, csak épp nem akar elindulni! (Zöld-Feketén se natúrba)Tipp???
-
hitman,
őstag
Az létezik hogy az adataimnál lévő gép kifagy játék alatt egy blue storm 500-as táppal?
A régi tápommal (750-es aurum) végigvittem az fc-3-at stabilan 3800mhz-es cpuval minden gond nélkül most meg kaptam kölcsön egy tápot és ugyan olyan beállítások mellett befagy a játék, a feladatkezelőben ki tudfom lőni ergó a gép nem fagy le de ilyet akkor csinált régen mikor jobban megvolt húzva a cpu és instabil volt a gép
Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
-
építész
aktív tag
válasz AaronBass #14042 üzenetére
Lehet, hogy más a vezetékek szinezése, tehát pozíció szerint is meg kell nézni. Pl. A DTK eseténben a szürke a bekapcsoló vezeték és a lila 3,3V.
Amúgy meg lehet, hogy véletlen raktak egy elkót a bemenetre, de ez nagyon nem egészséges, mert azt az alaplap se szereti.bye
-
Tenken
őstag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy szerver tápom és át kellene alakítani a kábelezését. Eltérő kiosztása van még a hasonló hat és nyolc pines csatlakozóknak is. Aki szokott javítani annak biztos nem gond, de nekem se tapasztalatom, se felszerelésem nincs egy ilyen manőverhez.
Ha tud valaki segíteni, az keressen meg priviben és elmesélem részletesen, hogy mire lenne szükségem.Előre is kösz!
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
-
IreN!CuS
őstag
Üdv,
A következő problémába futottam bele. Adott az adatlapomon lévő gép (Cpu 3.6@1.375 V Ramok ~1080@2.1 V) ami bizonyos esetekben csontra fagy játék közben. Ez alatt azt értem hogy a kép megmerevedik a hangeffekt ha éppen volt beakad és semmi sem segít rajta csak a teljesen leállítás(sokáig benyomott bekapcsolás gomb vagy kábel kihúz). Cod1-nél ritkán Cod2-nél szinte mindig előjön csak idő kérdése. Van amikor megy 30 percet is van amikor 3 perc és befagy,más játéknál nincs ilyen baj (rfactor , L2 , Xcom UT stb stb ) Kipróbáltam visszavett cpu/ram-al nem segített rajta,vga alapon is befagy húzva kicsit hamarabb. Túlmelegedés nincs jó ház jó hűtök ,figyeltem az értékeket.
Esetleg valami ötlet?Cpu,Vga,Táp?
(mondjuk ahogy néztem a V értékeket elég össze visszaás a drop,ezért is gondolok a tápra)
Ui.: Volt párszor bootolásnál kék halál is.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
=Thor=
tag
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy tegnap este böngészés közben egyszer csak leállt a gépem és azóta be sem tudom kapcsolni.
Hiába nyomom a bekapcsológombot, nem indul el.
Viszont ha folyamatosan nyomva tartom a gombot, akkor másodpercenként hallani ilyen "erőlködő", kattanás szerű hangot a táp felől, mintha próbálkozna. Ilyenkor egy tized másodpercre felvillan a DVD led-je és megmozdul a prociventi is, de egyből leállnak, majd következő kattanásnál szintén ugyanígy... Ebből a laikus leírásból meg tudjátok mondani, hogy mivel lehet a gond? Táp, vagy alaplap, vagy mi?A gépem egy kb. 4 éves MiniITX, Core2Duos gép, modecom202-es házban, a benne lévő, pico szerű, nyitott 96W-os táppal.
Belenézve a gépbe a tápon sem égés nyomot, sem púpos kondit nem látok, csak egy kis port, de azt lefújtam...
Ötletek?
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Stellar Blade
- Fűnyíró topik
- EAFC 24
- Hardcore café
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...