- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Asztrofotózás
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen notebookot vegyek?
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
válasz soundsonic #96948 üzenetére
A leírás alapján Vodafone-nál csak akkor lehet előfizetni, ha részt tudsz venni a promócióban:: https://www.vodafone.hu/netflix
Tehát csak azoknak elérhető, akik azonos néven és azonosítókkal egyszerre rendelkeznek Vodafone TV előfizetéssel és Vodafone havidíjas mobiltarifacsomaggal. -
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #96848 üzenetére
Az imént beszéltem az ügyfélszolgálattal a jogtalanul kiszámlázott (1,645 hónap) második Mediacard miatt. El is ismerte, hogy hibáztak, jövő hónapi számlán jóvá írják majd. Egyúttal panaszt is tettem.
Ami új volt a számomra, hogy megkérdezte, az aktuális rögzített beszélgetést elfogadom-e jegyzőkönyvnek a panaszhoz.Igent mondtam, mivel minden olyan információ elhangzott, ami bizonyítja, hogy hibáztak és jogtalanul túl számláztak.
Rá is kérdeztem, hogy a 7.-én lemondott (15.-én kikapcsolásra kerülő) TV szolgáltatás rendesen rögzítve lett-e. Igenlő választ kaptam, a következő számlán már csak fél hónap TV előfizetés lesz.
Majd kiderül, hogy ez tényleg így lesz-e.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
blakey
titán
Gondolom érted, hogy mire "targetáltam" . Azért vannak szavak amik az idők folyamán szépen beleépült a nyelvünkbe, de a "bugfixálás" nem és nem is lesz az, ahogy a most írt "targetálás" sem. Szóval egy picit válogassuk meg a mondanivalónkat (írnivalónkat), mert tényleg f@sz szavak lesznek és elképesztően zavaró tud lenni egy fórumon ahol magyarul írunk és megjelennek ilyen egyénileg kitalált, magyarosított hülyeségek, mert ez az, ahogy a "buildeltem" is egy szoftver esetében. A Wifi meg egy elfogadott rövídités, nem kiforgatni kell a szavakat hanem elfogadni, hogy f@szságot írtunk, én is elfogadom ha valamit rosszul írok vagy tudok.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tomp
félisten
válasz LouiS22 #96954 üzenetére
4K HDR, Atmos
Így megy a boxon a Netflix!
Igaz még nem az igazi mert kilépve marad HDR-ben a box.
Illetve Netflix alatt is 50Hz-en megy a box így a mozgás nem valami jó. Ha nem tudja a 23,976-ot akkor legalább váltson át 60Hz-re. 60Hz-en viszonylag jól lehet korrigálni a 23,976-ot. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz anglergab #96957 üzenetére
Már ki is próbáltad, hogy ezek mind mennek frankón?
Netflix frekiváltás box és tv között is kiváló?szerk:
Épphogy beírtam, erre itt a válasz, kösz.
A frekiváltás az egyik legfontosabb, különben lehet nézni az akadozó képet, vagyis szinte használhatatlanná válik. Dolby vision?
(#96960) tomp[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
Így van. Vagy régi az okos TV. Ne feledjük, hogy nagyon sok régebbi okos TV-n nem elérhető már a YouTube sem. Az újabb appok pedig eleve el sem készülnek azokra.
A régebbi okos TV-k hardvere nem tudná futtatni az új appokat.
Sokkal egyszerűbb box-ot cserélni, mint TV-t.
Az okos TV lényegében egy monitorba épített számítógép.
Minek cserélni mindkettőt, ha a monitor rész még megfelelő.
A box pedig ugye csak számítógép.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
tomp
félisten
Ki látott már ilyen öszvér megoldást?
7. helyi munka.
Nem értette, hogy miként lesz 47dBmV a modemnél ha a bejövő kábelen 40. Annyit nem csillapít az osztó. Így aztán mint utolsó megoldásként összehozta ezt. Mondtam is neki, hogy ha jó lesz akkor nem érdekel miként néz ki. A hálózat a házban osztó nélkülire van belőve. Ha így sem marad stabil(most 44-45) akkor marad az erősítős munka de péntektől 20fok alatt lesz azaz szerintem szombattól default jó lesz amúgy is. -
ates2
senior tag
válasz szabogabor10 #96949 üzenetére
Majd lesz egy M&M sport tv és minden ott lesz nyugi.
Oh wait az lett volna a Spíler, ami beszopta ,na mindegy.[ Szerkesztve ]
-
Meister
csendes tag
válasz F-ECT$ #96767 üzenetére
Sajnos az NMHH-t nem érdekli, hogy órákig nem veszik fel:
Tisztelt Ambrózy Lőrinc!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (a továbbiakban: Hatóság) 2020. augusztus 27-én érkezett megkeresésére válaszolva az alábbiakról tájékoztatjuk.
Az ügyfélszolgálatok működéséről (többek között) az alábbi jogszabályok tartalmaznak rendelkezéseket:
• A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.)• az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht) • az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 2/2015. (III. 30.) NMHH rendelet (Rendelet)
A Fgytv. 17/B §-a alábbiak szerint rendelkezik: „(3) Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell a fogyasztó által kezdeményezett hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt perc várakozási időn belüli hívásfogadást és az érdemi ügyintézés megkezdését, kivéve, ha az a tevékenységi körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt nem lehetséges, feltéve, hogy a vállalkozás úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.”
Az Eht. 21. § (6) bekezdése értelmében „az ügyfélszolgálattal, az előfizetői számlapanaszok elektronikus hírközlési szolgáltató általi intézésének rendjével kezelésével, a számla tartalmával kapcsolatban az e törvényben vagy az e törvény végrehajtására kibocsátott jogszabályban meghatározott rendelkezések fogyasztókkal szembeni megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság a fogyasztóvédelemről szóló törvény rendelkezéseinek megfelelően jár el.”
A fentiek alapján panasza rendezése érdekében a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat.A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII.2.) Korm. rendelet értelmében elsőfokú közigazgatási hatósági ügyekben a fogyasztóvédelmi, illetve piacfelügyeleti hatáskörben eljáró fővárosi és megyei kormányhivatalok járási hivatalai, továbbá a fővárosi és megyei kormányhivatalok megyeszékhely szerinti járási hivatalai rendelkeznek hatáskörrel. Az illetékességet az Ön lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye egyaránt megalapozza. Az egyes járási hivatalok elérhetőségéről a http://jarasinfo.gov.hu/ oldalon tájékozódhat.
Bízunk benne, hogy tájékoztatásunkkal a segítségére lehettünk.
Tisztelettel:https://www.facebook.com/Meister1977
-
Meister
csendes tag
válasz #75501312 #96974 üzenetére
Igen. Ettől nagyon-nagyon messze van a Vodafone.
De ez egyértelmű, a szolgáltatások bejelentett hibáit nem vizsgálják ki, és minden ügy miatt több tucatnyi interakciójuk van. Normális cégnél olyan nincs, hogy az 5. interakció (panaszom) után tudják csak megmondani, hogy a Horizon Go azért nem megy, mert kivették a csomagomból. Ezzel 4 felesleges interakciót okoztak maguknak. A Vodafone TV App sem megy, akadnak a csatornák. Itt sem foglalkoznak a hiba elhárításával, hanem azt hazudják, hogy a telemetriai adatok szerint minden rendben, és lezárják a hibajegyet. Így nyilván panaszt kell benyújtanom, hogy ne zárják le. De ilyen nincs, normális cég nem így kezel hibákat. Most emiatt bejelentést tettem a fogyasztóvédelemnél is, így legalább a Voda jogászainak is lesz munkájuk, ha már az ügyfélszolgálatosok nem akarnak dolgozni a pénzükért.https://www.facebook.com/Meister1977
-
modi
tag
A mai nap megjelent szeptember 14-től érvényes ÁSzf - ből nem azt veszem ki, hogy a Duna world/M4 Sport + HD-ra változata bekerülne..
2020. szeptember 14-től a Jogelőd UPC szolgáltatási területen és/vagy saját üzemeltetésű
kábelhálózatokon nyújtott vezetékes műsorterjesztési szolgáltatásra vonatkozó ÁSZF az alábbiak szerint
módosul:
ÁSZF 1. számú Csatornakiosztás melléklet – bevezetésre a Pesti TV a Digital Bronze, Digital Gold, valamint a TV Comfort
és TV Premium csomagba, továbbá bevezetésre kerül az M4 Sport+ csatorna a digitális csatornakiosztást érintően a TV
Comfort, TV Prémium, TV Start, közszolgálati, digital gold, digital bronze, digital start, digital mini csomagba oly módon,
hogy azonos csatorna helyen lesz látható a Duna World műsorcsatornával osztott műsorként.
A fenti módosításokat új szolgáltatás bevezetése indokolja.
2020. szeptember 14-től a Vezetékes műsorterjesztési szolgáltatás EuroCable hálózati területre, valamint a
Vezetékes műsorterjesztési szolgáltatás Teve Tévé hálózati területre vonatkozó ÁSZF az alábbiak szerint
módosul:
ÁSZF 1. számú Csatornakiosztás melléklet – bevezetésre a Pesti TV a TV Comfort és TV Premium csomagba, továbbá
bevezetésre kerül az M4 Sport+ csatorna a digitális csatornakiosztást érintően a TV Comfort, TV Prémium és
közszolgálati csomagba oly módon, hogy azonos csatorna helyen lesz látható a Duna World műsorcsatornával osztott
műsorként.
A fenti módosításokat új szolgáltatás bevezetése indokolja.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Meister
csendes tag
válasz szabogabor10 #96977 üzenetére
Ez szerintem a Vodafone TV App-ban HD-s adás most is. Annak ellenére, hogy a logón nincs ott a HD jel.
https://www.facebook.com/Meister1977
-
modi
tag
válasz szabogabor10 #96977 üzenetére
Helyes! És Jogos...
Nem hiszem, hogy nem férne el a HD.Ha igen ki kell dobni analóg csatikból...
Vagy ahogy az Aréna 4 HD-nál hibridbe megoldották.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz #75501312 #96974 üzenetére
Nem. Nem érted jól.
A telefonos ügyfélszolgálatok működését nem csak fogyasztóvédelmi, de hírközlési előírások is szabályozzák. Az ügyfélszolgálatok elérhetőségével kapcsolatban például a fogyasztóvédelmi hatóság és a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság NMHH egyaránt eljárhat.
Mennyi ideig kell várnunk ügyintézésre a telefonban?
A hírközlési szabályozás nem követeli meg, hogy a szolgáltató folyamatosan elérhető telefonos ügyfélszolgálatot üzemeltessen. Így lehetnek olyan időszakok – pl. hétvégén, ünnepnapon, esetleg éjszaka – amikor valóban nem lehet ügyintézővel beszélni. Ez jellemzően kisebb szolgáltatóknál fordul elő.
Az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejét a szolgáltató általános szerződési feltételeinek kell tartalmaznia.
Nincs előírva, hogy a szolgáltatónak mennyi időn belül kell kapcsolnia az ügyintézőt.
Csupán az a kötelező – a legalább 1000 előfizetővel rendelkező szolgáltatónak -, hogy határozza meg, a beérkező hívások hány százalékánál vállalja, hogy 60 másodpercen belül az ügyintéző bejelentkezik. Ez azonban bármilyen érték lehet.
Ráadásul ez a százalékos arány csak egy statisztikai mutató, amelynek teljesülését ugyan a szolgáltatónak mérésekkel ellenőriznie kell. Ez a gyakorlatban azt jelenti, egy-egy hívást nézve nem kell minden esetben teljesülnie. A többi esetben a várakozási idő a hatvan másodpercnél akár jóval hosszabb is lehet.Kötelező 5 percen belül elérni az ügyintézőt?
Azt a fogyasztóvédelmi szabályozás írja elő, hogy a szolgáltatónak „ésszerű időn belül” fogadnia kell a hívást és kapcsolnia kell az ügyintézőt, de a fogyasztóvédelmi törvény sem tartalmaz konkrét határidőt.
Az előírás csupán annyi, hogy annak érdekében, hogy a hívó öt percen belül ügyintézővel beszélhessen, a szolgáltatónak úgy kell eljárnia, ahogy az adott helyzetben elvárható.
Vagyis ha például egy villámcsapás miatt valahol nem működik a kábeltévé, és az előfizetők tömegesen hívják az ügyfélszolgálatot, a szolgáltatónak nem kell hirtelen többszörösére emelnie az ügyfélszolgálati dolgozók létszámát az öt percen belüli kapcsolás érdekében.
Normál körülmények között viszont törekednie kell arra, hogy öt percen belül ügyintézőt kapcsolhasson. A hírközlési szabállyal ellenben ez már nem csak egy statisztikai célérték, hanem a hatóság vizsgálhatja, hogy a szolgáltató az öt percen belüli bejelentkezés érdekében megtette-e a tőle telhető intézkedéseket.Kaphatok-e kártérítést?
A hatóságoknak nincs hatásköre az előfizető és a szolgáltató közötti vitás ügyekben dönteni. Nem bírálhatják felül a szolgáltatók előfizetői panaszokra adott válaszait. Nem kötelezhetik a szolgáltatót arra sem, hogy a hosszú várakozási idő alatt felmerült telefonköltséget térítse meg, vagy más kártérítést adjon, még akkor sem, ha az ügyben a szolgáltató részéről jogsértést állapítanak meg.
A hatóságok kezében lévő eszközök legjellemzőbben a bírságkiszabás, a jogsértő szolgáltatói gyakorlat megállapítása és kötelezés annak megváltoztatására vagy szélsőséges esetben a szolgáltató ideiglenes felfüggesztésére terjednek ki.Forrás: [link]
Saját hozzátétel: gondolom mindenkinek feltűnt, hogy a legtöbb üfi azzal kezdi, hogy terheltségünk megnőtt, hívjon később, minden ügyintézőnk foglalt. Vagyis, egy vizsgálat során már hivatkozhat arra, hogy ő minden tőle telhetőt megtett: tájékoztatott előtte, hogy sokáig kell várnom.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
veterán
válasz szabogabor10 #96982 üzenetére
És a boxon is HD. Ezek szerint csak DVB-n maradt SD.
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
pett2
csendes tag
válasz szabogabor10 #96982 üzenetére
Már megint csak fél megoldás van eddig, dvb-c egyelőre maradt SD, a műsorvisszajátszó és így az applikáció viszont HD. Kíváncsi vagyok meddig lesz így?
-
veterán
Fura, hogy az új exUPC-s ÁSZF-ben nincs nyoma a HD-nek. Majd kitalálják, hogy sajnos nincs hely, az NMHH-nak meg előadják, hogy de hát nálunk HD-ben van, igaz csak OTT-seknek...
[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
pett2
csendes tag
válasz szabogabor10 #96988 üzenetére
Voda boxon most is meg tudnák oldani dvb-n is, ahogy az Arena4HD volt fél napig hibridben, de a többi box, mediacard akkor is kimaradna...
-
veterán
-
pett2
csendes tag
válasz szabogabor10 #96990 üzenetére
Lehet, hogy akkor az “csak” bug volt, de az legalább kiderült, hogy a box illetve a rendszer képes a hibrid üzemre, csak akarat nincs a Voda részéről, hogy a hiányzó HD csatornákat így biztosítsák a dvb-c előfizetőknek... Pedig ez lenne a korrekt, kézenfekvő megoldás...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
kezo0
addikt
Felfoghatatlan, hogy miféle érdek fűzödhet ahhoz, hogy egy HD-ban érkező streamet direkt lekonvertáljanak SD-re, miközben vélhetően beleférne a sávszélességbe (nemrég ugye kivettek több SD csatornát is).
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
zolya1973
aktív tag
Sziasztok!
Nekem még a Horizon elótti boxom van.
Kérhetem a cseréjét Voda boxra?És ha igen akkor azt hol kellene? -
petne
őstag
De azóta jöttek be új csatornák is, HD is.
Egyébként már többszőr meg akartam kérdezni, mert érthetetlen számomra, hogy miért van olyan csatorna esetében SD is, amelyiknek a HD változata ugyanaz a program megy? Vagy valamelyik régi box nem tudja lekonvertálni a HD-t SD-re?
[ Szerkesztve ]
-
CloakedWayne
tag
Sziasztok!
Régi UPC-s connect box-szal évekig használtam több albérletben 300-500Mbps-os netet, szakadozás és packet loss nélkül.
A mostani albiban is ez volt, 300 plusz TV. A net ugyanúgy atomstabil volt. TV-re viszont nem volt szükségünk, így váltottam az 1000-esre és kaptam új Vodás boxot is hozzá. Az esti órákban 5-10%-os packet loss-t produkál felmenő irányban a net. Online játékra alkalmatlan, pedig 90%-ban arra használnám. Néztem a DOCSIS értékeket, netes táblázat alapján jónak tűnnek. Downstream 5-7 dBmV, Upstream pedig 40-41 dBmV. Van egy -3,5-ös elosztó valamint egy további 3-as csökkentő a kábelen.
Ezeket leszedtem, visszaraktam, külön és együtt is. Nem történt változás. Most tényleg vissza kell váltani kisebb netre, hogy megint működjön? Vagy ezzel a routerrel már azok is használhatatlanok lesznek?
Köszi! S.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 455 G5 , 15,6" FHD IPS,AMD A10-9620P, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- LG 27MR400 Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS Touch, I5-8350U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Lenovo Thinkpad T450, 14" HD+ IPS, I5-5300U CPU, 8GB DDR3, 250GB SSD, Dupla akku, WIN 10, Számla, Ga
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest