Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meister

    csendes tag

    válasz #75501312 #96974 üzenetére

    Igen. Ettől nagyon-nagyon messze van a Vodafone.
    De ez egyértelmű, a szolgáltatások bejelentett hibáit nem vizsgálják ki, és minden ügy miatt több tucatnyi interakciójuk van. Normális cégnél olyan nincs, hogy az 5. interakció (panaszom) után tudják csak megmondani, hogy a Horizon Go azért nem megy, mert kivették a csomagomból. Ezzel 4 felesleges interakciót okoztak maguknak. A Vodafone TV App sem megy, akadnak a csatornák. Itt sem foglalkoznak a hiba elhárításával, hanem azt hazudják, hogy a telemetriai adatok szerint minden rendben, és lezárják a hibajegyet. Így nyilván panaszt kell benyújtanom, hogy ne zárják le. De ilyen nincs, normális cég nem így kezel hibákat. Most emiatt bejelentést tettem a fogyasztóvédelemnél is, így legalább a Voda jogászainak is lesz munkájuk, ha már az ügyfélszolgálatosok nem akarnak dolgozni a pénzükért.

    https://www.facebook.com/Meister1977

Új hozzászólás Aktív témák