Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Livius

    őstag

    válasz woodworm #95218 üzenetére

    Ezek valami NMHH törvényi pontok? Linket tudsz hozzá küldeni?

    „A szolgáltatót érintő hatósági eljárásban a szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy az előfizetői hozzáférési pont alkalmas a kínált sávszélesség elérésére. Ha egy ellenőrzéssel a szolgáltató megállapítja, hogy a szolgáltatás nem megfelelő, a minőség helyreállítását haladéktalanul meg kell kezdenie.” [8. § (2)]

    Ebből nekem az jön le, hogy tök mindegy, hogy az ÁSZF-ben kivédik magukat a garantált minimummal, de az nem lehet a szolgáltatás állandó max sebessége. Tehát ezen pont alapján, ha a kínált 500 Mbit/s nincs meg, csak a 110 Mb/s folytonos sebesség van meg (garantált pl 100 Mb/s) akkor eléggé nagy reklamálási alap van, mert a leírtak szerint úgy kéne szolgáltatni, hogy a használat közben jórészt meg van az 500 Mb/s és a garantált minimum meg csak egy alsó határ aminek a COVID vészhelyzet idején vagy a fullos csúcsidőben alkalmazandó minimum sebesség kell hogy legyen rövidtávon talán. Tehát a szolgáltató nem a garantáltat sebességet szolgáltatja hanem a kínáltat, és ha nincs meg a kínált 500 Mb/s soha, akkor erre a pontra hivatkozva kérek egy szolgáltatói ellenőrzést és, ha nincs meg akkor bizony nincs meg az amit kínálnának. Nah ekkor viszont mi lenne? 2-3 reklamálás után a szolgáltató inkább bontaná a hűséges szerződést az ügyféllel, akinél a stabil 150 Mb/s van meg reggel 8-tól este 23:00-ig az 500 helyett?

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

Új hozzászólás Aktív témák