- Házimozi belépő szinten
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Valami baja van a tápomnak
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shylock
csendes tag
Sziasztok,
/*mielőtt bárki is azt javasolná, hogy vessem fel a problémámat a VPN-es szekcióban, megtörtént*/
a segítségeteket szeretném kérni egy VPN-es problémával kapcsolatban, nagy valószínűséggel UPC oldali problémáról lesz szó, de lehet valaki már találkozott hasonlóval. Előre szólok, kicsit hosszú lesz.
Évek óta használok UPC interneten keresztül VPN-t, viszont most először használok Cisco AnyConnect-et. Az elmúlt másfél év során ezzel sem volt probléma, azonban 2016.09.07-ről 08-ra viradóra valami megváltozott. A letöltés nem is annyira szörnyű, de a feltöltés szinte értelmezhetetlen: [link]
Első lépésként kiiktattam minden lehetséges hiba forrást, vagyis a routert. De közvetlenül a modemhez kapcsolódva is hasonló értékeket mérek. Kipróbáltam Mobilinternettel (Vodafone) valamint Digi-s vezetékes Internettel is, azok esetén nem tapaztaltam semmilyen problémát a VPN-en. Az egyik barátomnál is kipróbáltam, aki másik kerületben lakik (és új típusú fehér UPC modemje van), és szintén UPC-s, nála is ugyan úgy előjött a probléma. Sőt az összes UPC-s nettel rendelkező kollégám is hasonló problémáktól szenved.
Ami eddig történt és nem segített, időrendi sorrendben:
1. IP6 visszaállítás IP4-re
2. Modem csere Cisco EPC3212-ről Ubee EVW3226-re
3. SMTP levélküldés / DNS kiszolgáló futtatása engedélyezése (MyUPC felületen)
4. IP cím csere
5. Az Ubee-n firmware csere, visszatöltésre került egy régi verzió
6. Bridge módba lett kapcsolva a modem
7. Port Forwarding (ez úgy tűnik működik)Felvetődött még egy olyan ötlet is, hogy esetleg a cégemnél van valamilyen prioritás beállítva a különböző IP cím tartományokra és azt a tarományt esetleg hátra sorolják, ahonnan a UPC osztja a címeket. Felkerestem a VPN-t üzemeltetőket és azt mondták nincs ilyen korlátozás. Sőt több tesztet is elvégeztünk, amiből az jött ki, hogy a logokból sem látszik semmi, hogy probléma lenne.
UPC már a héten küldené a harmadik technikust hozzám, hogy Ők majd megoldják. Az első ember hozta az új modemet, a második kijött, de megegyeztünk, hogy nem hardveroldali probléma lesz. A harmadik most nem tudom mit csinálna, mert bár többször rákérdeztem a Helpdesk oldalon, de nem tudnak semmilyen választ adni, hogy mit is kellene csinálni, vagy hogy a kiszálló kolléga mit is fog nálam csinálni. Mert összességében minden rendben van, jók a jelek, jól funkcionál a modem.
Ha jól gondolom a problémát a AnyConnect DTLS Tunnelje okozza, amely a 443-as porton keresztül kommunikál, a DTLS-ről még a Cisco-nál is találtam leírást, hogy vannak olyan szolgáltatók akik ezt a kapcsolatot korlátozzák vagy teljesen tiltják. Erre is rákérdeztem a UPC-nél, azt mondják,nem korlátoznak semmit.
Kipróbáltam a TunnelBear nevű szolgáltatást, ami OPENVPN-t használ, ott az ég világon semmilyen lassulást nem tapasztaltam. VPN-hez képest normális értékeket mértem.
Ekkor jött az ötlet, hogy megpróbálom a port forwardingot. Ez igazából, mondjuk azt, működik. 443-at 8443-ra irányítottam át. Ezek után, ilyen sebességet tudok mérni: [link]
Ebben a megoldásban az zavar, hogy napon belüli többszöri újracsatlakozás után, még ezzel a módszerrel is van, hogy visszatér a "korlátozás". Valamint az is zavar, hogyha ez így működik, az azt jelenti, hogy korlátozzák a hálózatot, amihez nem lenne joguk.
Sajnos kezdek belefáradni, hogy hiába hívom a UPC-t, vagy ötletük sincsen, hogy mi lehet a gond, vagy ugyan azokat a megoldásokat próbáljuk, újra és újra. Hiába mondom el minden ügyfélszolgálatosnak ugyan azt, mintha nem is hallanák. Az elmúlt egy hónapban olyan 2,5 órát beszéltem velük. Már gondolom Ők sem szeretnek engem, de már én sem Őket.
Valaki tapasztalt már hasonlókat?
Bármilyen apró ötletnek örülnék.
Mindenkinek köszönöm aki végigolvasta!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Európában Moto G85
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Jövedelem
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Házimozi belépő szinten
- JavaScript topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- - MAKULÁTLAN - Lenovo Legion GO - 3 ÉV GARI
- iPhone 13 Mini Midnight 128 GB eladó (eredeti akku 84%)
- iPhone 13 128GB midnight kártyafüggetlen 7 hónapos, Akku 98%! 2024 novemberig Apple garancia!
- GAMER PC i5-10500 2x8 GB DDR4 RTX 2060 Super 8GB 512GB Nvme
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor