- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Autós kamerák
- Home server / házi szerver építése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
#41133696 #9442 üzenetére
A te szemszögedből igazad lehet, de nekem, a másik oldalról: kérésed megoldható, meg is lett oldva. Az, hogy ehhez a rendelés törlése és megismétlése kellett csak azért probléma mert közben elfogyott, de ha az első leveledre azt válaszoljuk, hogy megoldható, de akkor töröljük a rendelést és újra meg kell rendelni, akkor változott volna valami, értsd: ez milyen információtartalmat ad az aktuális beszállító készletével kapcsolatban, amely befolyásolja a fizetéssel kapcsolatos döntést? Csak azért kérdem, hogy vajon arról is kellett volna egyúttal tájékoztatni, mennyi elérhető van éppen annyiért - mert akkor felmerül az a kérdés, hogy mennyi a tájékoztatási határ - de minek is ez az egész, lehet, hogy van valamiből még 12 darab, de valaki pont megrendeli és már nincs, mondjuk mire kimegy az email - ugyanitt vagyunk... - csak próbálok rájönni, hogy ez hogyan tudott volna működni bolondbiztosan.
Értem, hogy nem vagyunk elég rugalmasak (rugalmatlannak nem nevezném, mert akkor az első emailedre nemleges válasz jött volna - de akkor meg valószínűleg az lett volna rossz pont, hogy nem lehet fizetési módot változtatni - viszont lenne SSD-d tőlünk)God save us from the arrows of the Hungarians.
-
#41133696
törölt tag
válasz
HUN]Repa #9453 üzenetére
Most erre a hozzászólásodra többféle módon is reagálhatok:
1. Nem reagálok, az is egyfajta reakció
2. Példákat mondok, hogy más cégeknél miként járnak el, de nem hiszem, hogy ne látnátok más nagy cégek eljárását, ha én is tudom vásárlóként követni.
3. Javasolhatnám ha a második pont második fele mégsem menne, hogy vegyetek fel egy marketingest, vagy ha már az van a raktárkészlettel szemben, akkor cseréljétek le.
4. Mivel én már nem tervezek vásárolni tőletek, miért legyek jó fej, és adjak tanácsokat ?
5. Előttem másik fórumtárs már leírta az eljárás egyik módját: (#9443) ACE-
6. Nem azt kellett volna reagálni, a 9443-as posztra, hogy kiragadod a szöveg kontextusból az első sor 2/3-át, hanem tovább olvasni.
7. A hazai piacon van rá példa, hogy egy adott Webshop bizony kiírja mennyi van készleten, sőt azt is, hogy raktáron, vagy beszerzés alatt, sőt még azt is, hogy mennyi idő a beszerzés. Aztán olyan is van - éppen most akcióznak ott is -, hogy amennyiben elfogy a termék leveszik a kínálatból. Igaz nekik raktáruk is van. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
#41133696 #9455 üzenetére
Szóval más cégeknél máshogy vagy és ők máshogy oldják meg, hát egészségükre - köszönjük a tanácsot, én erre legszívesebben azt reagálnám, hogy nem kell hibásan rendelni, ha valami mégis így lett, akkor az ellenőrzési lehetőség során javítani, pont arra való ugyanis - akkor nem lesz ilyen probléma, de a marketinges, lehet nem őrülne ennek a válasznak.
Mi ezek szerint másféle modellben gondolkodunk, amíg úgy látjuk, hogy működik marad is így. Bár vannak korlátai, ha jól sejtem, ahol vásároltál, annak/azoknak a cég(ek)nek is vannak ilyen topikjai elégedetlen vásárlókkal.
Megjegyzem, vásárlót nem vesztettünk, mert azt az SSD-t megvette valaki még annyiért, csak ő valszeg most örül, és nem posztol.
Az nem derült ki válaszodból, hogy ha megkérdezünk előbb a törlésről az miben változtatott volna bármin, akkor is valószínűleg egy hasonló poszt született volna, mert az eredményen nem változtatna, úgyhogy igazából mindegy is, ez így alakult.
Mivel az eredetileg megadott adatokkal a rendelés teljesült volna, nem érzem, hogy hibáztunk, és ezért bukóval kellett volna eladnunk bármit, de a piac majd reagál arra, ha ezt rosszul gondolom, ahogy azt sem érzem problémának hogy valaki máshol vásárol, elfér azért jópár bolt ezen a piacon.
ACE-val majd én elvitatkozok külön arról hogyan reagálok a kommentjeire - már ha akarja - nem kell őt védeni, már veteránnak számít itt - bár lényegében ugyanazt csinálta, amit a 6-os pontban panaszolsz.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
#41133696
törölt tag
válasz
HUN]Repa #9456 üzenetére
"Megjegyzem, vásárlót nem vesztettünk, mert azt az SSD-t megvette valaki még annyiért, csak ő valszeg most örül, és nem posztol."
Ez megint sarkítás. Egyrészt azért, mert aki megvásárolta az lehetm hogy csak most és csak egy terméket vásárolt. Másrészt ha velem nem játszátok el ezt, akkor azért még benne lettettek volna abban a másodlagos körben, ahonnan néha-néha vásárolok (megjegyzem pont azért kerültetek eddig mindig ki, mert 1999 Ft-os futárdíjjal dolgoztok, amikor más cégeknél van ahol 1000 Ft-tal vagy még többel alacsonyabb a szállítás, vagy teljesen ingyenes), így viszont kiestetek. Ezért néztem nagyot, amikor kértem a profilom törlését, hogy azzal példálóztál, mennyire nem éri meg nekem, mert akkor 1-2-3 évig nem tudok garanciafutárt rendelni, de akkor nem reagáltam, most viszont csak írok már rá, mert úgy látom, hogy bár akkor nem ment át, de most hátha.
Igyekszem egyszerűen írni: Nem érint a garanciafutár szolgáltatásotok, mivel nem kívánok tőletek soha az életben vásárolni
Tehát engem nem ér hátrány. Ti viszont elvesztettetek egy vásárlót (ráadásul egy olyat, aki nem az olcsó hardvereket szokta vásárolni) akárhogy matekozol, ez fix.
Amúgy a tényeket leírtam árlistázó oldalakon is
Minden szava igaz, és a levelezésemben is megvan.
A pöchendi stílust meg itt kár erőltetned, mert tisztában vagyok, hogy egy vásárló (mégha az nem is az olcsó cuccokra utazik) kiesése nem dönt benneteket hanyatt, de nagyon szépen kirajzolódik az itteni hozzászólásaidból, hogy mennyire nem is törekedtetek a megoldásra.
Az lett volna a minimum, hogy azon az áron adjátok szó nélkül, aztán csak eljön az akcióidőtartamának a vége. Ráadásul olyan harverről volt szó, amit Magyarországon csak kevesek vesznek, tehát még a tetemes veszteség sem lehet indok, mivel nem létezett volna.
Engem csupán a hozzáállásotok háborított fel, ami itt a topicban tökéletes szinkroban van a személyes rendeléskor szerzett tapasztalatommal. Csak azért, hogy értsd: a többletet amivel megemeltétek kifizettem a másik cégnek, és ott a még a futrár is ingyenes, szóval kicsit olcsóbb is volt mint nálatok a legújabb áron
Részemről téma lezárva
[ Szerkesztve ]
-
válasz
#41133696 #9457 üzenetére
"Ti viszont elvesztettetek egy vásárlót (ráadásul egy olyat, aki nem az olcsó hardvereket szokta vásárolni) akárhogy matekozol, ez fix."
Nem az számít h mennyire drága terméket vásárolsz hanem, azon lévő haszon.
Tehát hiába vásárol Olcsó János 300e -ért, ha az épp akcióba van és kb 0 haszon van rajta."Csak azért, hogy értsd: a többletet amivel megemeltétek kifizettem a másik cégnek, és ott a még a futrár is ingyenes, szóval kicsit olcsóbb is volt mint nálatok a legújabb áron
"
Szerinted kézzel állítgatnak több 10000 terméket?Én is jártam már így nem egy céggel (még az aquaval is) annyi különbséggel, hogy ott csak egy sima rendelés volt, majd hívtok, hogy sajnos a megrendelt áron nem tudják szállítani. Ez van.
iPon Házhozszállítás:
2.1 Mennyibe kerül?
- A szállítási költsége bruttó 1999Ft kiszállásonként. Amennyiben egy rendelésben legalább 2 terméket rendel és az össz értéke nettó 10000Ft felett van akkor a szállítási díj bruttó 999Ft. Legalább 4 terméket rendel és a tételek összértéke nettó 10000Ft felett van, akkor a szállítás ingyenes. A kiszállítási díj a rendelt áru mennyiségétől, súlyától független, és magában foglalja térítésmentesen a GaranciaFutár szolgáltatásunkat is a rendelt termékekreKár ezen lovagolni tovább, mindenki jól járt.
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
#41133696
törölt tag
válasz
fricz19 #9458 üzenetére
Nyilván sűrűn van olyan, hogy 0%-os a haszonkulcs egy webáruházban
Igen ismerjük még azt a modellt is, amikor x hipermarket akár önköltség alatt is árul pl kenyeret, mert miközben a vevő elérkezik a pénztárhoz hátha bedob a vásárlókosárba egy magazint, chipset stb...
Na most ez a modell a céltudatos árorientált keresőknél nem feltétlenül működik. Megveszi ami tetszik, vagy jó áron van, aztán viszont látás... én például így jártam el amikor tőlük vettem a 3 TB-os HDD-t, Megvettem aztán csókolom
Ami meg a szállítást illeti. Általában akik csak részegységeket vesznek, nem feltétlenül többet vásárolnak egyszerre de ha mégis akkor innen ezt onnan meg azt
-
bul07
nagyúr
válasz
fricz19 #9458 üzenetére
Na ez nekem is új volt
Mióta ennyi a házhoz szállítás díja?
Én amúgy mindig Pick Pack Pontra rendeltem régen, az olcsóbb volt és ahhoz is jár a garancia futár (meg nem fogom egész napomat azzal tölteni hogy várjam a futárt)
Amúgy most hogy néztem az oldalon a házhoz szállítás új árát, sehol nem találom a Pick Pack Pontra az árat
Ti látjátok a Pick Pack Pontra vonatkozó árat?
Amúgy lehetne bővíteni Posta Pontra történő szállítással is a kínálatot sokszor sokkal kényelmesebb
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
zolka95
őstag
Sziasztok!
Mi van akkor ha 2. nap után sem tudtam átvenni a csomagot a futártól.
Ugyanis tegnap jött, lehet csengetett, de nem hallottam, viszont cseszett felhívni. Többi futár mindig meg csörget, amikor a kapuban van vagy még azelőtt 10 perccel.Ragasztott egy matricát, amin volt egy teló szám, a futáré. És az állt még rajta, hogy a következő munkanapon megpróbálja.
Nem jött. Ma próbáltam hívni, sokadjára vette fel és akkor is közölte, hogy ezt a csomagot ma nem ő fogja kihozni, hanem egy munkatársam Oké, vártam, hiába.
Cetli sem került a kapura, pedig a második rublikában, amit be kell jelölniük 'X'-el ott az állt, hogy a 2. kísérlet után visszaviszik a boltba.
De nem volt 2. cetli és tuti nem is jött.
Egyébként a csomagkövetőn az áll, hogy tegnap 17:50-kor próbálkozott, pedig tuti nem, mert már 1 óra körül a kapun volt a cetli.Az oldalon most az áll, hogy viszik vissza a csomagot a feladónak.
Ilyenkor megszűnt a rendelés??
Rendelhetem újra? Mert ha igen akkor most már tuti posta vagy pick-pack pontra kérem.Figyeltél rám? Vagy azt a piros ruhás nőt nézted?
-
smallmer
őstag
Sziasztok,
Múlt héten írtam ssd-vel kapcsolatban. Megvettem. Meg is történt a baj.
Tegnap este elég fáradtan tértem be az iponba, sőt rohantam is és annak ellenére, hogy ki volt írva hogy nézzem meg a csomagolás ép-e, ezt nem tettem meg.
Ma mikor szerettem volna beszerelni az ssd-t, akkor láttam, hogy a doboz egy kis helyen meg van nyomódva.
kivéve az ssd-t így néz ki:szerintetek reklamáljak, érdemes? vagy elállási jogom van sérült doboz esetén?
köszönöm -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
#41133696 #9457 üzenetére
Lehet, hogy csak egy terméket vásárolt, de az miért fontos? Az 1999Ft-os futárdíjjal kapcsolatban: azért az élelmesebbek megoldották már ezt a kérdést, de nem reklámozom a módszert. Azért írtam a GarFutáros dolgot, mert láttam hogy a korábbi rendeléseid Pickpack pontra mentek, így jár ez a szolgáltatás, bár nem néztem át mind az öt-hat rendelésed, lehet, már nem is garanciálisak azok a termékek, akkor mondjuk mindegy.
Ha minden szava igaz, akkor nem tartom problémának, hogy megjelent. Mondjuk ahogy látom csak egy része...
Ha jól emlékszem azt írtad, hogy a második rendelést töröljük és nem kívánsz vásárolni tőlünk. Mivel még mindig ott tartunk, hogy "a többletet amivel megemeltétek" értsünk inkább egyet abban, hogy nem értünk egyet. Nem biztos, hogy minden úgy van ahogy azt gondolod, nem tudom ebben miért vagy olyan biztos: "Nyilván sűrűn van olyan, hogy 0%-os a haszonkulcs egy webáruházban", és annyira nem is kevesen vettek ilyen SSDt, bár nem tudom neked mennyi a kevés, de a párnál jóval több eladás volt.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
-
#41133696
törölt tag
válasz
HUN]Repa #9463 üzenetére
"Lehet, hogy csak egy terméket vásárolt, de az miért fontos?"
Ja igen, hogy válaszoljak a kérdésre. Azért mert azt pedzegetted, hogy nem vesztettek vásárlót. Mire én megjegyeztem, hogy mindenképpen, mert ha az illető folyamatosan vásárol tőletek, akkor is kiesett egy személy (én), ha pedig csak egyszer vásárolt most, akkor meg főleg, mert akkor lett volna még egy...
De egyébként folyamatosan ködösítesz, rendszeresen használod azokat a szavakat, hogy úgy dereng, vagy úgy emlékszem.
Ez persze valószínűleg tudatos a részedről, hiszen az is kiderült, hogy utána néztél az évekkel korábbi rendeléseimnek. Csak ugye ha valahol probléma van a hozzáállásotokkal, akkor megpróbálsz így jól kijönni belőle. De nehéz dolgod lesz
"Ha minden szava igaz, akkor nem tartom problémának, hogy megjelent. Mondjuk ahogy látom csak egy része..."
Na mondjad, hogy hol látod, hogy hol nem?
Ez is ködösítés.
Tedd már közzé a levelezésünket, úgyis megnézted
Írtam rögtön az eset után egy levelet (fizetés módjának módosítása) . Erre kaptam egy levelet az egyik kollégádtól, hogy törölte a megrendelésemet és rendeljem meg újra. A második megrendelésre nem került sor, mert hirtelen 3812 Ft-tal megemelkedett az ára (másik boltnál kifizettem, ha úgy tetszik daccból), és ekkor írtam egy hsz-el lentebbi rövidke levelet amiben leírtam, hogy többet tőletek semmit. Erre írt egy csak még nekem, arra meg már nem válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz
#41133696 #9467 üzenetére
*Mire én megjegyeztem, hogy mindenképpen, mert ha az illető csak egyszer vásárolt tőletek, akkor a továbbiakban nem számíthattok rá és mellesleg én is kiestem, ha pedig folyamatosan, akkor lett volna még egy mellettem. Így is - úgy is rosszabbul jártatok
Egyébként - ha tényleg volt másik vevő - biztosan utána néztél, hogy vásárolt már korábban is e ?!
**"Erre írt egy csak még nekem, arra meg már nem válaszoltam."
Erre írt még nekem egy levelet, egy másik kollégátok, aki keresztnevéből adódóan nő lehetett, de arra már nem válaszoltam... mert nem érdekelt.
Értsd: engem csak az igazság érdekel, azért írtam itt le, és válaszoltam azon kommentjeidre is, melyek kicsit olyan "dereng, úgy emlékszem, jaj de szétszórt vagyok, meg egyébként baromira nem érdekel, csak védem a munkáltatómat" stílusban íródtak.
Korábban írtam, hogy lezártam az ügyet, de úgy látszik, muszáj mindig a tiednek lennie az utolsó szónak, meg védeni a védhetetlent. Zárd le annyival, hogy ez a húzás (eljárás) nem jött be, aztán igyál rá hideg vizet.
[ Szerkesztve ]
-
smallmer
őstag
van itt valaki a forumon aki iponban dolgozik?
-
ACE-
addikt
válasz
HUN]Repa #9454 üzenetére
Látom tényleg csak a 2/3-át olvasod el annak, amiről éppen eszmecserét folytatsz...
Segítek, a volt vásárlótok kérése:
"Megrendelésemnél úgy emlékszem, hogy az online fizetési módot választottam, de a rendszer nem kérte a kártyám adatait, így azt feltételezem, hogy utánvétesként lett nyugtázva. Ezért ha van rá mód, akkor online bankkártyámmal rendezném. "A "ha van rá mód" sem nyelvtanilag, sem egyéb értelmezésben nem azt jelenti, hogy "najóvan törlöm a rendelését a picsbe aztán majd rendel drágábban ha ilyen hülye volt hogy rosszul adta meg az adatait (földreköpős smile)".
És még megjegyezném azt is, hogy nem csak egy ügyfelet vesztetek ezzel a hozzáállással, hanem sokkal többet, pl. aki épp olvassa a reagálásaidat, (ezzel látva az iPon hozzáállását) és mivel látja, hogy bennfentes vagy, készpénznek is veszi és a hozzáállást látva inkább más webshop mellett dönt. De azokat a vásárlókat is elveszítitek, akik EZEN személyek ajánlásaiból "táplálkoznak", mert ha felmerül az iPon neve, csak a negatív kritikák fognak megmaradni benne, nem fog a csodálatos védekezésedre emlékezni, hogy "dehát van rengeteg elégedett vásárló".
De persze ezt a Te gondolkodásmódoddal nem lehet értelmezni. Egy normális marketinges, aki panaszokat olvassa és értelmezi, idejön, és olyan választ ad, hogy "elnézést a kényelmetlenség miatt, valóban hibáztunk, amennyiben megfelelő Önnek akkor ugyanazon az áron tudunk szállítani egy másik terméket".
Több, MÁS webshopban ezt tapasztaltam. Egyszer volt olyan is, hogy egy termék rendelés után mégsem volt szállítható valamiért, és cserébe felajánlottak ugyanazért az árért egy ugyanolyan OC-s verziót. Kellemes meglepetés volt mert az OC-s olyan 4-5ezerrel drágább volt.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
smallmer #9462 üzenetére
Hivatalosan is jelezted a problémádat? mert ezek a fotók nekem nem tűnnek túl használhatónak sajnos. Most akkor a csomagolás sérült ("sérült doboz esetén")? Nincs benne mozgó alkatrész, így annyira nem kritikus az ilyesmi, de nem látom a fotók alapján pontosan mi a gond...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
#41133696 #9468 üzenetére
Tévedsz, nem néztem meg a levelezést, nem is velem leveleztél akkor, nem arról az emailcímről dolgozom, azok alapján válaszoltam, amit itt leírtál és belinkeltél. Mivel a link már nem elérhető napok óta, így maradt az úgy emlékszem, és úgy dereng, a ködről pedig nem én tehetek.
"éppen újból le akartam adni a megrendelést a helyes fizetési móddal..."
"...Írtam nekik egy levelet, amiben közöltem velük, hogy köszönöm, de nem élek így a vásárlás lehetőségével..."
Akkor ezt lehet félreértettem, bár a lényegen nem változtat.
Nem hiszem, hogy próbálkoznék "jól kijönni belőle", vagy védenem kellene bármit. Leírtam, hogy mi történt, így működik a rendszerünk, - korlátai is vannak és valószínűleg nem vagyunk elég rugalmasak - mivel Te láthatóan nem ismerted, és még ha nem is érdekel, mást lehet, aki esetleg olvassa a fórumot, nem csak az amit te elképzeltél, hogy mi történhetett.
Én nem rágódok még azon, hogy fog-e vásárolni még, és nem gondolok bele túl mélyen, -1+1=0 tehát nem vesztettünk vásárlót (de nem is nyertünk, abban igazad van), ahogy ezen a "tied az utolsó szó" dolgon sem, ha van időm írok ide, de ha nincs, akkor is fogok tudni nyugodtan aludni hidd el, mondjuk ebből a három egymást követő, szerkesztett kommentből nekem inkább az jön le, hogy téged nem hagy nyugodni a téma...God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
"A "ha van rá mód" sem nyelvtanilag, sem egyéb értelmezésben nem azt jelenti, hogy "najóvan törlöm a rendelését a picsbe aztán majd rendel drágábban ha ilyen hülye volt hogy rosszul adta meg az adatait (földreköpős smile)"."
- Ebből meg nekem az jön le, hogy az én válaszaimat egyáltalán nem olvastad el, nemhogy a 2/3-át...Nem az adatait, hanem a fizetési módot adta meg rosszul. Előreutalást választott volna, mely esetben a rendelés SORÁN kell fizetni, egy leadott rendeléssel nem fogja tudni ezt megoldani, csak a rendelés megismétlésével (sok változtatás lehetséges, ezt nem). Ez megoldható, tehát van rá mód: törölni kell a rendelést és megismételni. Ha előbb megkérdezte volna a kolléga, hogy törölje-e a rendelést, az mit változtatott volna, a készletről nem ad információkat ez a kérdés, logikus, hogy ugyanez történik (bár erre nem reagált) azaz kéri a törlést és új rendelés - ugyanitt vagyunk. Amúgy meg hiába adott volna készletinformációkat is, pont nem számít, a beszállítóhoz be van kötve több partner, gyorsan változhatnak a dolgok, mint látható, még ha úgy is gondolja, hogy kevesen veszik ezt a terméket. Abban az esetben is ez lett volna, ha kérdezzük a törlést (erre panaszkodott ugye) ,megmondjuk hogy még xdb van, és hopp, mégis elfogy mire rendelne.
Tehát mindenképpen bukóval kellett volna eladnunk a terméket, bár ahogy írta, nem is volt második rendelés, (csak egy emailt írt, hogy nem akar rendelni annyiért, amit egy másik kolléga olvasott a fentiek szerint, ha abban csak annyi volt leírva, ami fent, akkor látja, hogy valaki nem akar vásárolni, dehát rendelése sincs... bár lehet, tényleg meg kellene néznem azt a levelezést).
Ha tehát úgy gondolod, hogy az ügyfelet két hiba elkövetése után bukóval kellene kiszolgálnunk, akinek a rendelését az eredetileg megadott módon egyébként simán tudtuk volna teljesíteni, ebben nem értünk egyet, és ha valaki ezért nem akar vásárolni majd tőlünk, akkor ezt tudomásul vesszük.
Azért írtam le, amiket leírtam, mert nem ismeri a rendszerünket, pedig vásárolt már nálunk, és azt feltételezte, hogy direkt árat emeltünk, a raktárkészletünkön található akciós SSD-re.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
smallmer
őstag
válasz
HUN]Repa #9472 üzenetére
telefonáltam. egy férfi vette fel. vele beszéltem. igazából a doboz sérült, illetve az ssd-n van a rá ragsztott matricán egy kis pöttyen nyomódás. a problémám az, hogy ha garira kerülne a sor esetleg akkor nehogy emiatt legyen valmi baj. ezért szeretném kicseréltetni.
-
#41133696
törölt tag
válasz
HUN]Repa #9474 üzenetére
"Ez megoldható, tehát van rá mód: törölni kell a rendelést és megismételni. Ha előbb megkérdezte volna a kolléga, hogy törölje-e a rendelést, az mit változtatott volna, a készletről nem ad információkat ez a kérdés, logikus, hogy ugyanez történik (bár erre nem reagált) azaz kéri a törlést és új rendelés - ugyanitt vagyunk."
Na majd sorban reagálok, de most erre hirtelen. Azért kérdeztem óvatosan, mert pont nem akartam törlést, nehogy véletlen gond legyen. Nekem csak kényelmesebb lett volna online fizetni.
Ha leírja, hogy csak törlés útján, azt írtam volna válaszban, hogy ne törölje, fizetem készpénzben!
(#9473) HUN]Repa:
"mondjuk ebből a három egymást követő, szerkesztett kommentből nekem inkább az jön le, hogy téged nem hagy nyugodni a téma..."
1. a szerkesztés, az elírások miatt van, melyeket utólag korrigáltam.
2. a nyugodni témával is vakvágányon vagy, mert a lényeg (#9471) ACE- kolléga hozzászólásának harmadik bekezdésében vanMeg persze, hogy az igazság kerüljön felülre.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Nekem tetszenek az ilyen érdekességek is:
Rögtön az első megnyilvánulásnál érdekes volt,hogy régen törölve lett a link, de ő tudott vele kapcsolatban nyilatkozni
Ekkor ezek a lehetőségek jutottak eszembe:
Hogyan is lehetséges ez?!
1. Látja a link tartalmát még mindig. A törölt hozzászólások bár ténylegesen nem kerülnek törlésre, csak el lesznek rejtve, de ahhoz megfelelő jogosultság kell - minimum topicgazda, de inkább moderátori, házigazdai. A topicban jelenleg nincs topicgazda. Neki meg ilyen jogosultsága látszólag nincs.
2. Megkért valakit aki látja, hogy tájékoztassa.
3. Még 17 órával korábban elolvasta végig, elmemorizálta és csak később reagált. Lehetséges nem túlságosan valószínű. Aki arra veszi a fáradtságot, az megírja még éjjel az üzenetet aztán kész.(#9463) HUN]Repa posztjában ezt írja többek között:
"Azért írtam a GarFutáros dolgot, mert láttam hogy a korábbi rendeléseid Pickpack pontra mentek, így jár ez a szolgáltatás, bár nem néztem át mind az öt-hat rendelésed, lehet, már nem is garanciálisak azok a termékek, akkor mondjuk mindegy."
A szám nem helyes, nálam minden le van dokumentálva és felhőben is tárolva:
Gyors vizsgálatom alapján ennyi volt az összes rendelésem szerencsére, egy HDD, egy Pendrive, és egy Norton 360
A negyedik lett volna az, amely máshonnan lett ismételten mondom szerencsére megrendelve.
A legértékesebb a rendelésük közül mindent kizáróan a HDD, amire 36 hónap garanciát vállaltak, szerencsére hibátlan, és amely idén március 26-án fogja kitölteni a garanciális időt!
(#9471) ACE-: A "ha van rá mód" sem nyelvtanilag, sem egyéb értelmezésben nem azt jelenti, hogy "najóvan törlöm a rendelését a picsbe aztán majd rendel drágábban ha ilyen hülye volt hogy rosszul adta meg az adatait (földreköpős smile)".
Pontosan, és ahelyett, hogy belátná, hogy hibáztak, még bizonygatja, hogy de igazuk van, és valótlanságokat állít, meg engem akar úgy beállítani, mint aki csak a saját szemszögéből nézi. Jártam egyébként egyszer így egy hozzájuk képest kis mobilos zugcéggel, ők mondjuk a fogyasztóvédelemnél is fel lettek nyomva, mert leszállították a rendelést, csak éppen az üvegfólia volt törött
Manőverezgetne a szavakkal, de velem pechje van, mert általában előreláthatóan és óvatosan fogalmazok, így még az ügyesebb manőverezők is néha aknára futnak
Ez neki sikerül - mármint aknára futnia - lépten nyomon. Tényleg ebben a topicban át kellene adnia a marketingesüknek a stafétabotot - nem miattam, hanem a jóval előttem írt hozzászólásainak okán, mert azok is eléggé bukdácsolósra sikerültek - már persze akkor ha nem ő a marketinges
vagy egyáltalán van olyan
-
válasz
#41133696 #9478 üzenetére
Szia!
Azt a lehetőséget nem listáztad, hogy a hozzászólás nem lett egyből törölve, hanem csak később (pontosan délben), ha addig megnyitotta a linket és 18:47-ig nem zárta / frissítette az adott böngésző fület, akkor el tudta olvasni, és tudott rá reagálni. HUN]Repa-nak semmilyen jogosultsága nincs, és a feltételezést - hogy mi moderált tartalmat osztunk meg más felhasználókkal - ezt kikérjük magunknak!
Egyébként olvasom ezt a diskurzust, a lényeg: Ők hibáztak, mert törölték a rendelésedet kérdés nélkül, te is hibáztál, mert nem írtad bele az e-mailedbe hogy: ha csak törlés útján van lehetőség a kérésedre, akkor ne tegyék. Tudjuk hogy: nem fogsz többet vásárolni náluk és máshol már megvetted olcsóbban,de akkor azt nem értem hogy miért nem tudsz túllépni ezen?
[ Szerkesztve ]
essexboy
-
Jester01
veterán
válasz
#41133696 #9478 üzenetére
1) szerintem sem volt korrekt az eljárás
2) a téma túl lett tárgyalva, fölösleges tovább rugózni rajta
3) "elvesztettetek egy vásárlót (ráadásul egy olyat, aki nem az olcsó hardvereket szokta vásárolni)" ez viccesen veszi ki magát az előző hozzászólásodban lévő listával összevetve.
4) "Még 17 órával korábban elolvasta végig, elmemorizálta és csak később reagált. Lehetséges nem túlságosan valószínű." Pedig én is szoktam, megnyitva hagyom egy fülön amire esetleg később akarok reagálni. Vagy csak válaszolás közben más dolga akadt és később fejezte be.essexboy:
[ Szerkesztve ]
Jester
-
#41133696
törölt tag
válasz
essexboy #9479 üzenetére
Helló, nem állt szándékomban senkit megsérteni, de muszáj voltam minden opciót ami hirtelen az eszembe jutott leírni, és amint arra rámutattál így is maradt ki legalább egy. Ha nem teszem, akkor más is beírhatta volna helyettem. Egyébként én csak elméleti dologként írtam.
Túlléptem én rajta, csak szeretettem volna leírni, hogy velem szemben ezt játszották el. Mikor leírtam, mindig jött általában répa, és engem akart hibásnak feltüntetni. Az ilyen hozzászólásaira meg muszáj voltam reagálni, illetve dokumentumokkal is cáfolni.
Részemről az ügy lezárva.(#9480) Jester01: Korábban leírtam, hogy nálam kategorizálva vannak a webáruházak, jelent topic alanya pont mellőzött volt, és azt is leírtam, hogy általában azért, mert ha csak nem kínáltak valami drágább alkatrészt lényegesen olcsóbban mint a konkurensek, akkor ha hozzávettem a nem éppen olcsó szállítási feltételeiket, mindig a konkurensek jöttek ki győztesnek. Három kivétel van, azokról tettem be képet. Nem tettem be a konkurenseknél való tranzakcióimat, mert egyrészt kapnám az ívet, hogy ez itt off topic, másrészt terjedelmes is lenne, és harmadrészt az lenne felróva, hogy trollkodom.
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
Szerintem egyáltalán nem lett túlbeszélve a téma, egyszerűen csak nem tetszett a reagálás, és ha valaki olvassa az eszmecserét, jó lenne ha teljes képet kapna. A vásárló itt nem vétett szarvas hibát, az eladó viszont nagyot. Maradjunk ennyiben.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Jester01
veterán
válasz
#41133696 #9481 üzenetére
Az teljesen irreleváns hogy máshol mennyit költesz abból a szempontból hogy az ipont mekkora veszteség érte. Úgy állítottad be magad, mintha az iponnak ez most nagyon rossz lenne, pedig nem, mert más okból kifolyólag amúgy sem költöttél náluk jelentősen.
"nem éppen olcsó szállítási feltételeiket"
Drágább alkatrészeknél az a 999Ft-os szállítás amiben ráadásul garanciafutár is van, szerintem rendben van.
Jester
-
ddani0411
csendes tag
Sziasztok!Érdeklődnék hogy ,,cicergős" videókártyáknak a garanciáztatásánál mi szokott a végeredmény lenni?
csere? javitás? vagy csak azt mondják hogy próbáljak meg eggyüttélni vele? Tapasztalatokra lennék kiváncsi ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Horgász topik
- Metal topik
- Fotók, videók mobillal
- Autós kamerák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- További aktív témák...
- ÚJ(garival) - Logitech MX MASTER 3S vezeték nélküli egér (Graphite)
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Lian Li vízhűtések érkeztek!
- PC , i7 7740X , 1070 8GB , 16GB DR4 , 256GB NVME , 1TB HDD