Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz ACE- #9471 üzenetére

    "A "ha van rá mód" sem nyelvtanilag, sem egyéb értelmezésben nem azt jelenti, hogy "najóvan törlöm a rendelését a picsbe aztán majd rendel drágábban ha ilyen hülye volt hogy rosszul adta meg az adatait (földreköpős smile)"."
    - Ebből meg nekem az jön le, hogy az én válaszaimat egyáltalán nem olvastad el, nemhogy a 2/3-át...Nem az adatait, hanem a fizetési módot adta meg rosszul. Előreutalást választott volna, mely esetben a rendelés SORÁN kell fizetni, egy leadott rendeléssel nem fogja tudni ezt megoldani, csak a rendelés megismétlésével (sok változtatás lehetséges, ezt nem). Ez megoldható, tehát van rá mód: törölni kell a rendelést és megismételni. Ha előbb megkérdezte volna a kolléga, hogy törölje-e a rendelést, az mit változtatott volna, a készletről nem ad információkat ez a kérdés, logikus, hogy ugyanez történik (bár erre nem reagált) azaz kéri a törlést és új rendelés - ugyanitt vagyunk. Amúgy meg hiába adott volna készletinformációkat is, pont nem számít, a beszállítóhoz be van kötve több partner, gyorsan változhatnak a dolgok, mint látható, még ha úgy is gondolja, hogy kevesen veszik ezt a terméket. Abban az esetben is ez lett volna, ha kérdezzük a törlést (erre panaszkodott ugye) ,megmondjuk hogy még xdb van, és hopp, mégis elfogy mire rendelne.
    Tehát mindenképpen bukóval kellett volna eladnunk a terméket, bár ahogy írta, nem is volt második rendelés, (csak egy emailt írt, hogy nem akar rendelni annyiért, amit egy másik kolléga olvasott a fentiek szerint, ha abban csak annyi volt leírva, ami fent, akkor látja, hogy valaki nem akar vásárolni, dehát rendelése sincs... bár lehet, tényleg meg kellene néznem azt a levelezést).
    Ha tehát úgy gondolod, hogy az ügyfelet két hiba elkövetése után bukóval kellene kiszolgálnunk, akinek a rendelését az eredetileg megadott módon egyébként simán tudtuk volna teljesíteni, ebben nem értünk egyet, és ha valaki ezért nem akar vásárolni majd tőlünk, akkor ezt tudomásul vesszük.
    Azért írtam le, amiket leírtam, mert nem ismeri a rendszerünket, pedig vásárolt már nálunk, és azt feltételezte, hogy direkt árat emeltünk, a raktárkészletünkön található akciós SSD-re.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • #41133696

    törölt tag

    válasz ACE- #9471 üzenetére

    Nekem tetszenek az ilyen érdekességek is:

    Rögtön az első megnyilvánulásnál érdekes volt,hogy régen törölve lett a link, de ő tudott vele kapcsolatban nyilatkozni

    Ekkor ezek a lehetőségek jutottak eszembe:
    Hogyan is lehetséges ez?!
    1. Látja a link tartalmát még mindig. A törölt hozzászólások bár ténylegesen nem kerülnek törlésre, csak el lesznek rejtve, de ahhoz megfelelő jogosultság kell - minimum topicgazda, de inkább moderátori, házigazdai. A topicban jelenleg nincs topicgazda. Neki meg ilyen jogosultsága látszólag nincs.
    2. Megkért valakit aki látja, hogy tájékoztassa.
    3. Még 17 órával korábban elolvasta végig, elmemorizálta és csak később reagált. Lehetséges nem túlságosan valószínű. Aki arra veszi a fáradtságot, az megírja még éjjel az üzenetet aztán kész.

    (#9463) HUN]Repa posztjában ezt írja többek között:

    "Azért írtam a GarFutáros dolgot, mert láttam hogy a korábbi rendeléseid Pickpack pontra mentek, így jár ez a szolgáltatás, bár nem néztem át mind az öt-hat rendelésed, lehet, már nem is garanciálisak azok a termékek, akkor mondjuk mindegy."

    A szám nem helyes, nálam minden le van dokumentálva és felhőben is tárolva:

    Gyors vizsgálatom alapján ennyi volt az összes rendelésem szerencsére, egy HDD, egy Pendrive, és egy Norton 360 :DDD A negyedik lett volna az, amely máshonnan lett ismételten mondom szerencsére megrendelve.

    A legértékesebb a rendelésük közül mindent kizáróan a HDD, amire 36 hónap garanciát vállaltak, szerencsére hibátlan, és amely idén március 26-án fogja kitölteni a garanciális időt! :D

    (#9471) ACE-: A "ha van rá mód" sem nyelvtanilag, sem egyéb értelmezésben nem azt jelenti, hogy "najóvan törlöm a rendelését a picsbe aztán majd rendel drágábban ha ilyen hülye volt hogy rosszul adta meg az adatait (földreköpős smile)".

    Pontosan, és ahelyett, hogy belátná, hogy hibáztak, még bizonygatja, hogy de igazuk van, és valótlanságokat állít, meg engem akar úgy beállítani, mint aki csak a saját szemszögéből nézi. Jártam egyébként egyszer így egy hozzájuk képest kis mobilos zugcéggel, ők mondjuk a fogyasztóvédelemnél is fel lettek nyomva, mert leszállították a rendelést, csak éppen az üvegfólia volt törött :D

    Manőverezgetne a szavakkal, de velem pechje van, mert általában előreláthatóan és óvatosan fogalmazok, így még az ügyesebb manőverezők is néha aknára futnak :) Ez neki sikerül - mármint aknára futnia - lépten nyomon. Tényleg ebben a topicban át kellene adnia a marketingesüknek a stafétabotot - nem miattam, hanem a jóval előttem írt hozzászólásainak okán, mert azok is eléggé bukdácsolósra sikerültek - már persze akkor ha nem ő a marketinges :D vagy egyáltalán van olyan :D

Új hozzászólás Aktív témák