Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz #41133696 #9455 üzenetére

    Szóval más cégeknél máshogy vagy és ők máshogy oldják meg, hát egészségükre - köszönjük a tanácsot, én erre legszívesebben azt reagálnám, hogy nem kell hibásan rendelni, ha valami mégis így lett, akkor az ellenőrzési lehetőség során javítani, pont arra való ugyanis - akkor nem lesz ilyen probléma, de a marketinges, lehet nem őrülne ennek a válasznak.
    Mi ezek szerint másféle modellben gondolkodunk, amíg úgy látjuk, hogy működik marad is így. Bár vannak korlátai, ha jól sejtem, ahol vásároltál, annak/azoknak a cég(ek)nek is vannak ilyen topikjai elégedetlen vásárlókkal.
    Megjegyzem, vásárlót nem vesztettünk, mert azt az SSD-t megvette valaki még annyiért, csak ő valszeg most örül, és nem posztol.
    Az nem derült ki válaszodból, hogy ha megkérdezünk előbb a törlésről az miben változtatott volna bármin, akkor is valószínűleg egy hasonló poszt született volna, mert az eredményen nem változtatna, úgyhogy igazából mindegy is, ez így alakult.
    Mivel az eredetileg megadott adatokkal a rendelés teljesült volna, nem érzem, hogy hibáztunk, és ezért bukóval kellett volna eladnunk bármit, de a piac majd reagál arra, ha ezt rosszul gondolom, ahogy azt sem érzem problémának hogy valaki máshol vásárol, elfér azért jópár bolt ezen a piacon.
    ACE-val majd én elvitatkozok külön arról hogyan reagálok a kommentjeire - már ha akarja - nem kell őt védeni, már veteránnak számít itt - bár lényegében ugyanazt csinálta, amit a 6-os pontban panaszolsz.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák