Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #17803776

    törölt tag

    Kedves SEIKO vásárlók! Hegedűs Péter vagyok, a szeiko szerviz vezetője! Nálunk tanuló a nick név tulajdonosa!
    Csak azért írok, hogy tisztázzuk a tényeket!
    Nem kell leragadni a pecsét kérdésnél, csak az a lényeg, hogy az eladó szerv aki kitölti a garanciát beazonosítható legyen! Ennek alapfeltétele, hogy a garanciajegy le legyen pecsételve, ami tartalmazza a cég nevét ,és elérhetőségét! Más külömben hogy lehet azohosítani az eladót? Egy e-mail címes pecsét nem elégséges! Meg kell jegyeznem, hogy nem mi találtuk ki ezeket hanem a seiko gyár!
    Ezen felül kell a garanciához a vásárláskor kiállított számla (elektronikus számlánál akár pecsét nélkül is)
    amin a kiállító cég (fejléc) megegyezik a garanciát lepecsételő kitöltő céggel.
    A világon bármely webshopos vásárláskor a számlát mellékelni kell vagy előre vagy utólag vagy a csomagban, de oda kell adniuk mert amúgy mi alapján fizeti a vevő a pénzt az eladónak?
    A skaywatch.com álltal eladott órák garanciáját azért nem tudjuk elfogadni, mert a SEIKO gyár álltal kiadott utasításban azt írták hogy nem szerződött partnerük a cég! Minden szerződött partnernek elő van írva a fogyasztói ár aniért eladhatják az órákat!
    Természetesen az országonként változhat de nem lessz a fele!

Új hozzászólás Aktív témák