Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz tboldi #64979 üzenetére
~ 400.000,- mondtak rá munkadíjjal együtt. A többi 4 szerelő nem vállalta. Azt mondta vigyem innen ezt nem értenek és nem is akarnak vele foglalkozni a Peugeottal szintén elhajtottak mondván ha megcsinálják előjöhet a baj újra. Mivel 2x is megtörtént a céggel és nem vállalják. Fura de egyben érthető is. Specialistákat nem fogok vadászni 100km-rel arrébb. Ha van is akkor meg aranyáron vállalja mert tudja 50 km2 körzetben nincs senki aki igen.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz tboldi #64979 üzenetére
[link] [link]~53e az anyag. Ezek szerint 135e a munkadíj ? Vagyis az azt jelentheti hogy 10 óra munka kb ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz tboldi #65017 üzenetére
Ejjj de tájékozottnak tetszik lenni. Akkor ez volt az altató szöveg hogy kell másik elem. Hát persze hogy ezt mondják. 25e egy új kulcs elektronikával kb. Majdnem egy olajcsere ára.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ViZo72
tag
válasz tboldi #65018 üzenetére
Szerintem ha elég gyorsan kiveszed a nem teljesen lemerült régit és beteszed az újat, akkor nem felejt.
De lehet Neked van igazad, mert a leírások sem elemcsere esetére írják ezt a műveletet, hanem jeladó/vevő cseréje esetére, illetve új kulcs hozzáadása miatt.
Csak arra nem emlékszem nekem miért kellett tanítani (vagy csak álmodtam :-) ).[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz tboldi #65052 üzenetére
Teljesen értelek. Annyira nem vészes amúgy. Ezt nem értem hogy a japók erre nem figyelnek. A ramaty vödör csavar Peugeot 207-ben és a Fiat Bravóban is nagyságrend a különbség.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz tboldi #65214 üzenetére
De mivel lehet ? Nem konkrétan ide tartozik csak mivel Szuzót akarom takarítani azért itt kérdeztem.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ViZo72
tag
válasz tboldi #65615 üzenetére
Én is úgy látom nagyon félrecsúsztak itt már a dolgok, nem mindig értjük mit akar a másik, vagy éppen nem azt értjük ki belőle amit kellene.
Én azzal zárnám (hacsak nem kényszerítik ki a folytatást), hogy nem istenítem a Suzukit, látom, olvasom, tapasztalom a hibáit. (A komforton, minőségérzeten meg bőven lenne még javítani való az nem vitás, mivel már nem is olcsó.)
De ugyanúgy látom más -nagyobb nevűnek mondott- márkák hibáit is, sokat olvasok róluk, sőt gyűjtögetem azokat, hogy okuljak és ne érjen váratlanul ha olyat veszek, vagy éppen amiatt nem veszek olyat.Nálam a Suzuki bevált az én konkrét példányom esetében, míg másnak meg nem. Én ezt elfogadom.
Csak hát már öreg az enyém is és bajban vagyok az utódkereséssel a mai árak mellett...[ Szerkesztve ]
-
Jadro
veterán
válasz tboldi #65656 üzenetére
"sőt az eco retteneteknél - mint amilyen a Suzukikon van mostanság újonnan - bőven jobbak is."
Mármint miben? Fogyasztás, zaj, tapadás, kánikulai használat vagy átmeneti időszak? Nekem semmi bajom nem volt a nyárival, tette a dolgát rendben márciustól októberig. Rettenetnek egyáltalán nem nevezném. Persze nem használom szélsőségesen az autót, betartom a szabályokat. Luxusnak éreztem kapásból cserélni, eladni meg csak nagyon nyomott áron lehetett volna még új állapotban is. Marad még pár szezonra és majd legközelebb nézek jobbat.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz tboldi #65658 üzenetére
Így világos. Én nem feszegetem a határokat, még nem volt nyikorgásom, pláne nem megcsúszásom. Én is nagyon szemeztem a 4 évaszoks szettel, talán majd a legközelebbi cseréknél már arrafelé megyek, addig azonban van még pár év a jelenlegi gumikban. Meglátjuk hogy öregednek és hogy változnak a tulajdonságok az idő előrehaladtával.
4évszakosból én is a nyári profil felé mennék, mert jobban tartok a forró beton okozta hatásoktól, mint a télies napoktól. Utóbbiból jóval kevesebb is van és ha úgy alakul akkor max. marad a garázsban az autó. Az igazi parám a 4évszakosnál nemis a tél, inkább a nyár
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
blakey
titán
válasz tboldi #65656 üzenetére
Bizony, egyelőre második garnitúra négyévszakost használom. Sokkal jobbak, mint az ECO gumik és minden évszakban megbízhatóan viselkedtek. Mondjuk egy jó középkategóriás vagy felsőkategóriást érdemes választani. A négyévszakos nem a rossz értelemben vett spórolás, hanem a megfontolt, jó választás.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
válasz tboldi #65678 üzenetére
időnként én is elgondolkodom a 4évszakoson, akár a Nexen-en, akár a Michelin-en - az alufelni védelme pár éve még érv volt, de kb nincs hó így nincs só sem
De én is úgy vagyok, ha már megvan a 8 felni, kb 4-5 évente cserélni nem akkora tétel.. inkább az zavar engem is, hogy kb évi 10-12k-t megyek, erre kb nettó környezetszennyezés a 8 gumi foglalja a helyet, a lemezfelni egyre rondább, kellene csiszolni-festeni legalább házilag..90LE meg 110nm azért nem az a teljesítmény, amire ne lenne elég akár egy középkategóriás 4S, szóval folyamatosan dilemmában vagyok..
"... and I hope you have a great day!"
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #65678 üzenetére
Egyébként ez egy jó kérdés.
Egy felső kategóriás Crossclimate 2 vajon hozza-e azt az eredményt egy forró nyári napon, vagy egy meleg és vizes aszfalton fékútban, mint egy ugyan középkategóriás, de célirányosan nyári körülményekre fejlesztett Hankook? Mert ugye azon a logika mentén, hogy kicsivel kevesebbet tud egy négyévszakos, lehet pont annyit jelent, hogy egy középkategóriás nyári szintjét hozza.
Megnézem majd, hogy vannak-e jó tesztek a neten, amelyek a négyévszakosokat hasonlítják össze nyáron nyári, télen téli gumikkal.
Most így hirtelen ennyit találtam: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #65689 üzenetére
Hiba csúszott a számításomba, mert most látom, hogy a Crossclimate 2-ből a 96V-t néztem, az meg drágább, mint a 92H.
Tyrereviews oldalról így gyorsan összeollózva a 4 évszakos Michelin vs. nyári és téli Hankook eredményt:
Crossclimate 2 Wet breaking (80-5 km/h): 32.2 m, handling: 99 seconds
Ventus Prime 4 Wet breaking (80-5 km/h): 34.12 m, handling: 86.47 seconds
Hankook Winter I cept RS3 Wet breaking (80-5 km/h): 28.2 m, handling: 98.8 secondsCrossclimate 2 Dry breaking (100-5 km/h): 38.6 m, handling: 79.3 seconds
Ventus Prime 4 Dry breaking (100-5 km/h): 36.9 m, handling: 51.78 seconds
Hankook Winter I cept RS3 Dry breaking (100-5 km/h): 37.8 m, handling: 80.3 secondsÖsszegezve:
Vizes úton jobb a féktávja a Crossclimate-nek, mint a Prime4-nek, szárazon fordítva.
A Hankook télivel hasonlítva pedig vizes úton és száraz úton is a Hankook téli hoz rövidebb féktávot.
Handlingben meg vizesen és szárazon is jobb időt hoz a Hankook nyári, mint a Crossclimate (szárazon ráadásul lényegesen jobbat, 79 vs 51 sec), a télivel meg egálban van kb mérési hibán belül.Olyan eget verő különbségek nincsenek a féktávokban, kiegyensúlyozott gumi a Crossclimate, de így megnézve a teszteket, kb azt igazolják, amit gondoltam. Hogy hiába felső kategóriás a Michelin négyévszakos, egy évszakhoz illő középkategóriás Hankook tud azért némileg jobb eredményeket hozni.
Árak 205/60 R16 92H esetén (árukeresőn legolcsóbb helyen nézve):
CrossClimate 2: 49.020 Ft
Ventus Prime 4: 32.395 Ft
Hankook Winter I cept RS3: 32.975 Ft49.020 Ft vs. 65.370 Ft.
Tehát 13.375 Ft egy gumin, négy gumin már 65.400 Ft-al olcsóbb a CrossClimate. Azért ez érzékelhető összeg, cserébe nem sokkal rosszabb, helyenként egyenlő tudás. Nem rossz deal.Egyébként ez a gumi dolog is olyan, hogy a Te Alfádhoz nagyon hasonló paraméterű IS-en (155/210) GoodYear Eagle F1 Assymetric2 gumik voltak, ami már a performance kategória, ha jól tudom. Na ezek úgy a 4. év után úgy elkezdtek felkeményedni, hogy fehéraszfalton szárazon úgy lehetett megindítani a seggét, ha kettesben adtál egy félkövér gázt... Az első években tök jól tapadt, utána semmi.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #65698 üzenetére
[link] én meg ezzel érték egyet és pont.
A korábban itt linkelt teszt csak egy szinte átmeneti időszakot ölelt fel. Nem volt -10 fok és ami még fontosabb nem volt pl jégeső vagy jég és ugyanígy 35fok sem. A fizika továbbra is fizika marad ha minden időben el kell indulni. -
MC Pite
veterán
válasz tboldi #65698 üzenetére
Pár napja mentem Bajna Héreget meg ma Dobogókőt a CC2-vel, se a nyári, se a téligumisok nem voltak pariban
4S-ek hangolása, példa: [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #65745 üzenetére
Az általad belinkelt idézetben meglátásom szerint nincs olyan, mint a te írtál nekem. Én egy szóval nem írtam hogy a 4S gumi életveszélyes, csak azt hogy derítsük ki, mennyit ér forintban az emberi élet, ha már sokan spórolásból vesznek 4S gumit. Sőt, ezt írtam korábban: Mert lehet balesetezni téli/nyári gumival is, de ha csak fél métert nyer a fékúton egyszer valaki egy jó gumin, és ezzel nem gázol vadat, embert, nem megy betonoszlopnak, akkor majd kiderül hogy jó üzlet volt-e.
Melyik kérdésedre nem válaszoltam? A viccesnek szánt versenyfékbetét dologra? Van hozzá megfelelő tárcsáid is és Fittipaldi reflexeid?#65747ncc1701 Évente 25-30 ezret vezetsz és max 3 évig tolod egy szetten, te írtad. Én erre reagáltam hogy az bizony messze nem új gumi, de te ezt még vadiújnak mondtad.
Én csak okoskodok tapasztalat nélkül, ez pontosan így van. Én is úgy veszek gumit mint sok más ember, elolvasom a különböző német, osztrák teszteket és abból próbálom kitalálni hogy mit vegyek. És ha az új gumikat tesztelők megtennék hogy letesztelnék ugyanúgy félévente csak a dobogós 3 legjobb 4S gumit, már lenne egy viszonyítási alapom, mert valószínű ugyanúgy a határig elmennének a teszteken, így látszanának a másodpercek, fékutak hossza, stb. De az hogy valaki aki 4S gumit használ annyit mond hogy télen/nyáron f@sza, ez nem mond szinte semmit, mert nem tudom milyen körülmények között és milyen módon vezet. Ahogy már korábban is írtam, el lehet bármilyen gumival menni télen és nyáron is, ha elég óvatos és szuper reflexekkel rendelkezik.
Nem használsz te sem mindig friss prémium gumit, épp te magad jelentetted ki korábban ennek az ellenkezőjét.#65753Qtya123 Ahogy írod, a tesztek csak az új állapotot mutatják be. Másik agyatlan brigád a totalcar magazin, ahol négyévszakost tesztlenek [link] A cikk második felében van a "nyáriasnak" nevezett teszt, ahol leírják: Húsz fok közeli aszfalthőmérséklet Nem semmi nyár az, ahol húsz fokos az aszfalt, ez egy naposabb januárban is összejön. Szóval még az új tesztekkel is óvatosan kell bánni.
#657552ozzmexy Soha nem volt Nokian gumim És nekem a gumi és fék kérdés nem spórolási opció. 20 éves Xsara-ra megvettem az Ate tárcsákat és betéteket. Még a szerelőm is azt mondta ő nem venne a saját kocsijára ilyen drága és erős fékeket, ezeket sokszáz lóerős kocsikra rakná inkább. Mindegy, ha egyszer majd nyerek rajta mondjuk fél métert már sokszorosan visszajön az ára.
ott ahol élsz én se tennék fel 4s-t Ismét hangsúlyozom, szerintem nem kell hegyvidék ahhoz, hogy inkább téligumit használjon valaki. Hegyre miért kell inkább téli akkor ha így gondolkodsz? Mert nem bír elindulni emelkedőn egy kevésbé télies gumi? Abból nem lesz kórház, hogy nem indul a kocsi. De megcsúszni sík úton is ugyanúgy lehetA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #65795 üzenetére
Te kérdezted
[első tárcsa] [hátsó tárcsa] [első betét] [hátsó betét]De hogy egy kis topik téma is legyen már végre, kérdésem, hogy mi a 2019-es swift mankókerék pontos méretei?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tacsk0
aktív tag
válasz tboldi #65830 üzenetére
Több 100 teszt van fent a neten sőt van egy elég jó videó is mert a merci vette a fáradságot bár nem értem miért de csinált egy videót pont a tárcsa+betét kérdésről. Az utángyártott és a saját között 15m fékút van . Mind1 mi a fantázia neve nincs mögötte gyári minőségbiztosítás és igen tudom ugyan abban a gyárban készül de az utángyártott mögött nincs ott a gyártó embere! A többi meg duma hogy miért jobb egy nem gyári alkatrész...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz tboldi #65875 üzenetére
Igen, szerintem is gond lenne előrefele is, de ott meg hibátlan, szépen kapcsol mindig. Egyedül egyesbe elindulásnál kell néha rákuplungolni egyet, mert nem akar szépen bemenni akkor és nem szeretném erőltetni. Az oktatóm mindig azt mondta, hogy úgy kell bánni vele mint a szűz lányokkal, szépen, finoman
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen