- Autós kamerák
- Plazma TV topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Acer notebook topic
- OLED TV topic
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint jeti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #62882 üzenetére
Miért ne tekerhetnéd, ha utána magadnak ellenőrzöd? Nem értem mitől lesz jobb ha mértani módszerrel állítod és nem ellenőrzöd? Ha tesztelve jó, akkor nem mindegy hogy mit mutat a falra vetítve?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #62882 üzenetére
...azt hiszem vagy nem érted amit írtam és írtak, vagy nem akarod érteni. Itt senki sem írt olyat, h belenyúlt, állított majd minden kontroll nélkül kiment a forgalomba! Te a fal előtt, mi meg kint a forgalomban ellenőriztük. Pontosan mi is a bajod?? Az, h f@sz a rendszer ami alapján beállíttatják a lámpákat, vagy az, h biztonságosabbá teszed az esti-éjszakai közlekedésed??
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #62886 üzenetére
No!!!, és akkor le is zárom ezzel a dolgot!! Mérnök ember vagyok, hiszek a számokban!! Sőt, bízom bennük. De olykor vannak körülmények melyek lazán cáfolnak. Ezeknek abszolúte okai vannak, de nem kell keresni azokat, ha az eredmény már magáért beszél.
Lehet erről polemizálni, de számomra nem ér annyit. Akkor beszélhetünk az általad beszélt, leírt módszer helyességéről, h a mérést hitelesített, kalibrált eszközökkel hajtottad végre, ha nem akkor Te is csak saccolsz, így az is csak "egzaktocska"!! Az, meg h kinek a saccolása közelít jobban a valósághoz, na az megint egy jó kérdés, de valszeg a Tied, ezt is elismerem. Tehát a Tied sem olyan, csak majdnem olyan! Ami meg majdnem olyan, az nem olyan! Kérlek ennek tükrében (is) nézd a dolgot.Joe
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #62886 üzenetére
Az ha én szemből tesztelem szerinted szubjektív. Ha valaki más jön szembe az nem szubjektív? Én biztonságosnak találom, és látom hogy nem vakít. Más meg jön szembe a 20 éves gyári H4-el ami egy sose polírozott teljesen átlátszatlan matt búra mögött van, az objektív? Az ő szemszögéből nézve a gyári beállítás is atomvillanással ér fel és mindenkire anyázva villoghat. Ha hagyom a gyári beállítással, vagy kalibrálom kiméregetős módszerrel, de továbbra se látom vele meg időben az út szélén sétáló gyalogost és elbaszom, az nem balesetveszélyes? Ja, hogy a hondahoz ezt a módszert javasolták. Így már értem, a hondat álíltsd is ezzel a módszerrel, de ez nem honda, ez suzuki, erre nem vonatkozik a konkurencia javaslata Én elengedem azt a témát most, mindenki úgy közlekedik ahogy jónak, biztonságosnak találja.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #62886 üzenetére
Kicsit túltolod ezt a dolgot, én is szeretek látni, és nem kisüttetni a szemem .
megpróbáltam ezt régebben, de fölösleges vele ennyit méricskélni. Rutinos vezető látja, ha magas. H4es közepét éjjel be kell lőni a messzi távol közepére, akkor tökéletes a tompi. Motoron mindig volt a zsememben marokcsavarhúzó, ami jól ki is tépte a zsebet. Aztán vettem egy műanyag tekerőgombot és ha felvettem este az asszonyt akkor gurulás közben betekertem. Pld régi applikációkon hiába állítgatod, beülnek tekken (2en) hátra és ment a levesbe a meló. Jigulinál kattant fel a motorháztető és kettőt kettőt tekertem a magasságon. Ha kiszálltak megint. Lett volna belső állító, de berohadt.. Megvettem vagy 15éve az újat, az meg azóta a polcon várja, hogy betegyem :-))Eskrossz újkorában faja volt, 4évesen azt vettem észre valami félrement. Egy személlyel fel 4 személlyel meg extrém le világít. Akkor hová állítsam? Gyanús, hogy a hátsó hídra telepített figyelőszolgálat wédényegyvenért kiabál...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #63004 üzenetére
De neked már műszakin is folyton belekötnek az élőfába is... Biztosna látják rajtad hogy ügyesebb vagy náluk, így nem is próbálkoznak.
De tudod hogyha az autós társadalom 90%-a nem a "gyóvanazúgy" elv mentén hordaná az autót szervizbe, akkor nem kellene erről beszélnünk sem. Átlag honpolgár az autószerelő utcájába se hajt be, mert szerinte már az is 10ezer...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #63123 üzenetére
"az úszónyereg felépítéséből adódóan tud egy kicsikét előre-hátra hintázni"
Nekem a Cross előtt belső dobos tárcsafék volt a kézi. Annál, ha be volt húzva és beültek hátra, hangtalan volt.
A Cross olyan, hogyha behúzott kézinél ülnek be, vagy szállnak ki hátulról, akkor olyan hangot ad, mintha kicsit megmozdulna a fék. Akkor ez ezért van?
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #63284 üzenetére
A Philips-et használva van esetleg összehasonlítási alapod ezzel? [link]
Ezt is elég sokan használják, nekem is ez volt a másikban, meg voltam vele elégedve.Gondolkodtam, hogy a Crossban is cserélem, de egyelőre még úgy vagyok vele, hogy jó benne az, ami van. Majd ha kiég valamelyik. Meg úgyis zavarna, hogy az emelt fényű H4 izzó sokkal hidegebb fénnyel világítana, mint a helyzetjelző és a nappali menetfény. Így azokat is cserélném, hogy egységes legyen.
-
ncc1701
veterán
válasz tboldi #63285 üzenetére
Ha valaki már nem 20 éves, akkor teljesen természetes, h nem lát már úgy. Majd rájössz, ha odaérsz.
Amúgy lámpa tökéletes állapotban van, víztiszta, nem mattult.
Btw nagyon sok olyan szitu van, amikor a jogalkotó egyszerűen lemarad, de nagyon. Ilyenek ezek a ledes dolgok, és plö a vellany rollerek is. Ha időben szabályoznák a dolgokat, az hasznosabb lenne mindenkinek.[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #63466 üzenetére
Jó kocsi, semmi bajom az olasz járgányokkal, méltatlanul alulértékelt autók.
Én is szeretnék még egy diesel-t, addig míg lehet értelmeset venni. A gázolaj ára nem segíti ezt a döntést, sajnos középtávon sem lesz olcsóbb a benzinhez viszonyítva, ennek meg technológiai oka van."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
blakey
titán
válasz tboldi #63580 üzenetére
a sárga lámpa, amire gondolok, az folyamatosan világít a gyújtás ráadásától kezdve egészen a motor leállításáig - Beb@xna ha folyamatosan világítana.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz tboldi #63585 üzenetére
Vagy csak én szemem káprázott, mielőtt a bal hátsót cseréltem volna? 🤷♂️ - csak írom, hogy beb@xna, ha folyamatosan világítana. Csak az világítson aminek világítania kell.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz tboldi #63587 üzenetére
Ajaj…, igen világítania kell ha hibás, ha már világít, akkor baj van, azaz beb@xna ha nekem folyamatosan világítana és tudomást sem veszek róla, nem foglalkozom vele, észre sem veszem, stb..
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
Vigneau
félisten
válasz tboldi #63775 üzenetére
Szolnokon/Cegléden sajnos nem sok opcióm van szomszédolni. A közeli OMV kúton már estem pofára, ahogy Shell-nél is. A MOL-nál nem volt gondom, pedig nem komálom azt a kúthálózatot...
A cukrot is csak hírből ismerem lassan. Az Aldiban találtam pár hete, vettem is gyorsan 5kg-ot. De se a Spar, se az Auchan, se a Tesco, se a Lidl nem kápráztatott el...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
válasz tboldi #63824 üzenetére
Auuu, ez GTK?
Qtya123! Ezért van a másik, azon nincs a kezem. Max annyira vagyok hajlandó, hogy ha hegy után megy a venti (mindig megy akkor) megvárom még leáll. Asszony meg reggel ha -10-ek vannak picit ketyeg mire megszűnik a magas vonyító hangja. De tény, ő kimondottan a rövid távos autó.
TommyY2 Egy 15 már az sztem, nekem a 10km télen necces, de kompenzálom a magasabb fordulattal. Legalább a víz eléri az üzemit mire beérek. Ennél rövidebbet nem megyek ha 1 mód van rá.
blakey gyere el hozzánk gyalog boltba. 1300 méter. hegyről le, hegyre fel. és kérlek mellé a fólia vizeket is vidd fel.
-
mouzrr
őstag
válasz tboldi #64130 üzenetére
Köszi Neked is a segítséget!
@64134 hemakaköszi, ezt is kipróbálom majd. Olvasgattam erről, alapjáratot nem kell tanítani ezután? Beáll magától?
Egyébként a hibakód óta 1800-2000rpm között indul az autó, de gondolom így van programozva hogy ha hiba van, nagyobb fordulaton járjon hogy ne fulladjon le. -
válasz tboldi #64157 üzenetére
Meló után vitte szerelőhöz. Alá sem néztek, csak megvették. Én nem is értem ezeket. Seat consernes csodát. Lesz vele annyi baja... Kollégám még huszon pár se éves. Szóval gurul, jó.
Ja és a téli gumi rajta... DOT szám? Betűk! Az szerintetek hány éves?Janusz001 fussunk össze. Gyöngyösön járok majd, amúgy Dunakanyarban vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #64442 üzenetére
Nekem a Zsiguli a régi rendszámmal kezdte (UF talán), utána jött a magyar zászlós ADL kezdettel, a következő tulaj lecserélte, mert kb már nem látszott, annyira kopott volt, akkor lett neki EU zászlós N-el kezdődő.
Na ezt már csak a poén kedvéért le kellene cserélni a legújabbra és akkor végigment az egész típus palettán a gépsárkány.
Rendszámok jönnek-mennek, de a zöld Zsiguli örök.
[kép][ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #64442 üzenetére
Barmolom most a bicikliszállítót. Ennek okán tűnt fel, hogy Gyurka mester Szolnokon a szalon szervizében, mikor megvettem a kocsit, fogta a kisflexét és kanyarintott helyet a vonóhorognak. Jó tárivári lett, sorja minden ahogy mondod, meg a gép irányította a Gyuri kezét és nem fordítva. Mint az ökörhugyozás.
Kérdés is van. Megvettem tavaly a bicikliszállítót valamikor tavasszal, lényegében most került ki a dobozból. Elolvastam a könyvét. Az vagyon bele írva a papírba, ékes magyar betűkkel, hogy lehajtható vonóhorogra nem szabad felszerelni. Ni. Bezony. Na az enyém leszerelhetó kampó. A leszerelés lefelé hajtás mikor elfordítottam a zárját.
Nyugtassatok meg, hogy ez a kitétel csak a full extrás automobilok, gombnyomásra behajtható kampóra vonatkozik. Plíz.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
ncc1701
veterán
válasz tboldi #64543 üzenetére
Praktikus kicserélni a csavart, filléres tétel. Nekem Insignián az automata váltó olaj leengedő csavarja volt elnyalva, vésővel kellett kinyitni, szidtuk is az előző szerelők q anyját. Valami 15evolt abba a gyári csavar... Egy anno 10 millás autóban ez nem szabad tételnek lenni.
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #64944 üzenetére
"(persze ha feltételezzük, hogy ugyanakkora erőt fejt ki a megállás elérésére, illetve az összes létező súrlódás is egyforma"
Akkor persze. Csak ilyen nem lesz.Egy olyat mondjuk megnéznék, hogy egy Swift 90-ről hány méter alatt áll meg satufékkel, és ugyanazon az úton mondjuk egy Volvo XC90. A Swift mellett szól a súly, a Volvon viszont a fék akkora, mint a Swift kereke, plusz ki tudja mennyivel több dugattyús a fék. Az se mindegy, hogy az egyik 185-ös gumikon tapad, a másik meg 275-ös gumikon. Meglepne, ha egy ilyen összehasonlításban lényegesen kisebb fékútja lenne a könnyebbnek.
Amúgy ilyen tesztekre én is kíváncsi lennék, de így hirtelen rákeresve a neten nem találtam olyat, hogy SUV vs. car brake test.
Néha szoktam vezetni egy 2019-es Transporter Multivant. Iszonyat erős fék van rajta, szerintem előbb megállna, mint a Cross, pedig 2 tonna felett van.
De egy dolog 1000%. Hamarabb megáll, mint a 775 kg-os régi Swiftem a hátsó dobfékével és a 155-ös gumijaival. Hiába egy normálisabb gumi rajta (Hankook), egyszerűen olyan keskeny, hogy nem sok tapadás van egy nagyobb fékezésnél.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen