Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neumanki

    tag

    válasz _ak_ #3403 üzenetére

    (előre elnézést ha a káronkodnék, lehet h nem fogok, pedig lenne hozzá kedvem)

    mért van az hogy a vevői elégedettség a számítástechnikában nem ismert fogalom? vissza vittem a gépet (csak az alaplapot vettem náluk a többit gyak egy helyen és ott is szerelték össze). Odaérek, közlik, hogy átveszik az alaplapot de a többit nem. Mondom jó, kiszerelitek akkor? Erre közlik, hogy nem nyulnak hozzá, mert visszaélhetek vele :S (mondom magamban, mi az anyátok :S) Mondják, hogy adnak csavarhúzot szétszedhetem, de ők nem nyúlnak hozzá. Mondom remek, szétszedem, eljutok proci ventiig, nem találkoztam még ilyen rendszerrel, kérdem, hogy hogy kell leszedni, vagy szedjék már le. Elmagyarázni nem tudta, aztán nagy kegyesen leveszi, miközben morogtak h elegük van ebből a napból, és nem nyúlhatnának hozzá, és ez nem számítógépszerelési tanácsadás, h megmondják hogy kell leszerelni (mellesleg nem értem, hogy ha eladnak egy szar alaplapot, és arra ráépítenek egy rendszert, aminek a hangkártyáját persze egyik helyen sem tesztelik le nyilvánvalóan, hogy rossz-e vagy nem, akkor mért nem az ő feladatuk ezt az egészet elvégezni, és nekem ki be szerelgetni :S) Majd végül hab a tortán, hogy elérhetőséget el se kértek, közölték, hogy majd érdeklődjem :S

    Ja közben megkérdeztem még szerelés előtt, hogy mennyi az esély rá, hogy ráfogják, hogy ez konstrukciós hibás, vagy ilyen és kész, mert ha ez lesz akkor hagyom a francba, veszek bele valamit, és nem szerelem szét. Erre közlik, hogy ha rossz akkor nem az összes ilyen...Ezek után mibe fogadjunk, hogy az lesz, hogy 1. kitalálják, h nekik nem zug VAGY 2. kitalálják, h konstrukciós hiba, ez ilyen, ha kell jobb, vegyek hangkártyát VAGY 3. mondják, hogy rossz, majd adnak helyette egy másikat ami ugyanilyen szar lesz, amivel nyilván az ember másodszorra már nem fog visszamenni, hogy megint eljátszák vele ezt a szar procedúrát :S

    Csak én vagyok hülye, hogy ez normális esetben ugy működik, h bekapcsolják az egyb működő gépet, bedugnak egy fülhallgatót, és vagy kitalálják, h rossz csere, vagy ráfogják hogy konstrukciósan ilyen és vagy azt mondják hogy ez van, vagy hogy kicserélhetem másra. De hogy minek szétszerelni, ráadásul nekem :S más ugyse lehet rossz. Még szerencse hogy programozó vagyok, egy bölcsészt gond nélkül vissza küldtek volna arra a helyre ahol összeszereltem, vagy végignézik ahogy szenved a szétszedéssel (persze ezt nekem is mondták, mire közöltem, h dehát nem ők raktak bele szar alaplapot, mire közölték, h ez akkor sem az ő bajuk :S). A másik helyen viszonylag normálisak a fiúk, csak nem volt náluk ilyen alaplap, de egy szarabb helyen mibe fogadjuk, h ott meg visszaküldenek, h hát az alaplap nem az övék, ők nem szerelik ki :S hihetetlen...

Új hozzászólás Aktív témák