- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPad topik
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz AeSDé Team #96 üzenetére
Nem igazán érted, hogy mi az a CPU limit. A menüben sokkal nagyobb az esélye, hogy cpu limites lesz az fps
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz AeSDé Team #98 üzenetére
Akkor elmagyarázom.
CPU limit akkor jöhet elő, amikor a GPU-nak kevés erőforrást igénylő képkockákat kell kiszámolni (pl. egy régebbi játék kis felbontáson vagy egy játék menüje). A GPU rengeteg fps-t tudna produkálni, de már a CPU nem tudja elegendő mennyiségű adattal ellátni, mert nem elég erős hozzá.
Ez a CPU limit. Hiába raknál a rendszerbe egy 2x olyan erős GPU-t, az sem tudna több fps-t generálni, mert a CPU limitálja az fps-ek számát, az a bottleneck, a szűk keresztmetszet.Amikor játékban vagy pl. egy Far Cry 4-ben, ami rendesen terheli a GPU-t, ott nincs semmilyen CPU limit. Ott a GPU izzad rendesen és a CPU bőven el tudja látni a szükséges adatokkal ahhoz a számú fps-hez, amit a GPU ki tud préselni magából.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs