- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Megjegyzem, ez a kívülről előzés feladvány teljesen nevetséges*:
kb. 20-30-at előztem külső íven, belsőn egyet sem. 6-ot ismert fel.
Mind a kétszer. A táv nem sok, hanem kegyeskedjék felismerni.*: de nem nevetek, mert egyúttal baromira idegesítően bugos fos!
-
l4ci
tag
Stage 4 - Up To Speed
Challenge 1: Elimination - Melbourne - ütközés nélkül
Challenge 2: Endurance - Dubai Autodrome - 7 előzés külső íven
Challenge 3: Endurance - Dubai Autodrome - 10 előzés belső íven
Challenge 4: 1 kör - Mount Panorama - kerülj az első helyre az első kanyarban pályaelhagyás nélkül (belső íven javasolt)
Challenge 5: 1 kör - Hockenheimring - előzz le 12 autót ütközés és pályaelhagyás nélküljutalom: 15000 pénz, 5 arany
-
NNME
csendes tag
válasz DigitXT #2801 üzenetére
én is többet előztem külső íven és aztán belsőn is mint amennyit elfogadott, de mindkét versenyen a harmadik és hatodik kanyarban bárhogy előzhettem, nem ismerte fel. De végül elég volt 6 és 9 "helyes" előzés is a győzelemhez (az előírt 7 és 10 helyett) és mindkétszer 5-6 km után már kész is volt.
Ez most így tényleg nagyon bugos volt, de végre valami új, izgalmasnak tűnő kihívás volt. -
Edebácsi
csendes tag
Én Melbourne-ben az első kanyarig jutok, és ott mindig megtöröm. Most futok neki kb 7ed szer. Ja és most a gép is ujraindult. Nem tudom ez a játék miatt van vagy a gép hibája. Másnak csinál ilyet? Egy nehezebb verseny utolsó körében nagyon idegesítő szokott lenni.
-
Mezcal
addikt
Na itt már volt egy kemény feladat, koccanás nélkül első lenni a városi pályán, jó sok autó mellett...
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Edebácsi
csendes tag
A 6. nap eddig szerintem a legnehezebb
1. 3 db autocross, több autó közül lehet választani, ez elég könnyű
2. 2 körös Silverstone verseny Hyundai Veloster, nekem full tuningos így is csak 3.-ra lett meg.
3. 2 kör Brands Hatch, Hyundai i20 WRC, minden segítség kikapcsolva, nyerni kell és 20mp-et közben driftelni. 5-6. alkalommal jött össze
4. 1 kör Dubai Autodrome, Mercedes SLS AMG GT3, 3 db MadMax kört kell rajzolni a startnál és aztán 1 percen belül célba érni. -
F-ECT$
titán
válasz Edebácsi #2815 üzenetére
1. Könnyű, 10+ másodpercekkel nyertem.
2. Nekem is fullos, elsőre kicsúsztam az egyik kanyarban, így 2-ik lettem, másodikra az első kör végén 3-ik voltam már, és a második kör felénél megvolt az első hely.
3. Elsőre meglett: gyorsan élre álltam, közben is összejött már 7-8 másodperc, majd utána minden kanyart kilinccsel előre vettem.
4. Pite (azaz fánk), a 3 kör olyan 15 sec, a pálya meg 25 sec.DigitXT:
Dive ever, work never.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Edebácsi #2815 üzenetére
Izébigyó. Ez a full tuningos, és így is nehéz nem így működik:
nekem nulla tuningos volt, ÉS egyáltalán nem volt nehéz. (Az
AI elintézi neked, hogy ne legyen nehéz/könnyű -> balance-ol.
6 másodpercet kapott a második, de a legjobb köröm 13-mal
volt jobb. Gondolom, ha tuningos a kocsi az AI sem hagyja
alapon a masinát, így ilyen ~2:20 körüli idővel nem alázható.)A WRC-nél kilinccsel előre minden kanyart! (Nem egyértelmű,
hogy 20 micsoda. De jogos, hogy valószínűleg másodperc.
Mondjuk a balance itt is kérdés: 1:36.2 VS 1:36.8 a második.)A fánkos a legmókásabb! (Befutó előtt pörögtem, lendületből
elkezdve, utána átgördültem a célvonalon: szumma ~46 mp.) -
NNME
csendes tag
Ez a mai stage is ütött.
Azért jók ezek a challenge-ek mert másképp eszembe sem jutna vezetni a Hyundai Velostert vagy 918 RSR-t, Nissan GT-R GT1-et stb. Van 90 autóm és ezekből kb ötöt használok nap mint nap ha nincs ilyen új autós challenge.Nektek melyek a kedvenc autóitok a játékban? Most így nekem az Aston Martin Vanquish, a Ferrari F12, BMW M6 és a Camaro ZL1 ugrik be, ezekkel imádtam menni.
-
fatorzs
tag
Szerintem pont ezért lenne jó, ha lenne testreszabható verseny, beállítható pálya, körszám, autó, ellenfelek. Mert most, ha szeretnék menni egy két körös le manst mondjuk a koenigsegg-el, hát, pech. De sajnos nem lesz ilyen.
Kedvenc autók: az elején szerettem menni a kisebbik Charger-rel, és a 350z-vel. Később a McLaren 12C, SLS GT3. Az Aston Martinokkal a hangjuk miatt, azt nagyon jól megcsinálták. No meg persze a 919, főleg az éjszakai műszerfal miatt.
Az új kis 375ös Ferrarival is jó menni, bár nagyon durván gyorsra csinálták.[ Szerkesztve ]
-
cs.eszti
csendes tag
Keeeeeerlek valaki segitsen!!!!!!!
Megvaltoztattam a facebook jelszavamat es azota nem tudok bejelentkezni a jatekban facebook fiokkal.. Ipaden pedig mindenhol bevagyok jelentkezve facebookra de real racingbe nem enged.. Hiaba megyek arra hogy log in .. Nem tortenik semmi..
-
Curka
csendes tag
2 kör Brands Hatch, Hyundai i20 WRC nekem nem akar összejönni bárhogy próbálom vagy első vagyok és nem csúszkálok vagy összehozom a 20 másodpercet de akkor nem leszek első
-
Djuree
félisten
-
cs.eszti
csendes tag
Sikerult koszonom mindnekinek !!! A beallitasoknal az ipaden kellett valamit allitani ..
-
l4ci
tag
Stage 6 - SHOW OFF
Challenge 1: Head to head - Catalunya - 5 kör a '95-ös F1-el, amíg az '50-es csak 4-et megy
Challenge 2: Head to head - Catalunya - 4 kör az '50-es F1-el, mielőtt a '95-ös 5-öt menne
Challenge 3: Time trial - Spa - 2:05 alatt teljesíts
Challenge 4: Head to head - Hockenheimring - 255 kph-val kell menni a célvonalnál
Challenge 5: Cup (5 kör) - Silverstone - 3 fánkot kell csinálni és megnyerni a versenytJutalom: 20000 pénz, 10 arany
Megjegyzések: a 2. küldetésen én konkrétan lenyomtam az új F1-est a régivel, utol sem ért és első lettem.
Az utolsó feladat elég nehéznek tűnt elsőre, de csak azért, mert eddig nem nagyon mentem versenyeken minden assist nélkül.
A fánk-elfogadó algoritmusnak van még mit tanulnia, a jobbra driftekből jó ha minden másodikat érzékelte nálam, viszont a balra 3 kör elsőre összejött.
Célszerű az elején megcsinálni a köröket és menni a mezőny után, szerintem itt sok embernek elsőre meglesz, főleg aki assistok nélkül játszott eddig is, nekem kicsit tanulnom kellett még ezt az F1-est vezetni, mert teljesen máshogy viselkedik, mint az eddigi autók. Merni kell nagyokat fékezni, mert az nagyon fog,
és célszerű a célegyenes ráfordítóban kerülni a külső poros ívet, mert én ott eddig mindig kicsúsztam.Jó szórakozást a mai küldetéshez!
-
F-ECT$
titán
Dettó
Tibcsi21: ne sértődj meg, de ha Neked rosszabb segítségek nélkül, akkor van még mit tanulnod. Talán a kipörgésgátló az egyetlen, amit érdemes bekapcsolni, mert a gázzal nem tudsz játszani (azaz vagy benyomod, vagy nem, nincs középút), de a kormányzást és a féket tök jól lehet kezelni, sőt jobban lehet kezelni segítségek nélkül.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
l4ci
tag
Őszintén szólva ez az F1-es autó így jó ahogy van, és igazából segítségek nélkül jobb vezetni, mert rá lehet érezni, hogy mikor, hol kell fékezni ahhoz, hogy még éppen ne csússzon meg. A kanyarokban csak akkor pördültem meg, vagy csúsztam ki, amikor vagy túl későn fékeztem, vagy túl gyorsan mentem. Assistokkal meg nem tudod, hogy mennyit segít rá a gép és mennyit kell neked fékezned vagy kormányoznod, valahogy ezt jobb nélkülük vezetni. Persze eleinte nehezebb, de meg lehet tanulni.
-
Chrisz07
csendes tag
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem mivel komoly problémába ütköztem,a SPA-i pályát nem tölti be.
Kilép és eddig nem volt gáz,mert tovább tudtam menni a pálya megtétele nélkül is.Viszont ebben a ferraris küldetésben ez a soron következő pálya.Sajnálom rá a goldot meg nem is dúskálok benne.
Újratelepítettem a játékot gondoltam az megoldja de sajna semmi változás.
Valakivel volt már ilyen?Esetleg ötlet ennek megoldására?Köszi,Krisz
-
Mezcal
addikt
Stage 7
Challenge 1: Autocross - Monza - meg kell nyerni a versenyt.
Challenge 2: Verseny 1 kör - Monza - A top 16-ban kell végezni
Challenge 3: Verseny 1 kör - Monza - A top 3-ban kell végezni
Challenge 4: Verseny 1 kör - Monza - Úgy kell megnyerni, hogy nem hagyjuk el a pályát.
Challenge 5: Verseny 4 kör - Monza - nem fontos megnyerni, a leggyorsabb kört kell teljesíteni.
Challenge 6: Időmérő 1 kör - Monza - 1 kör van arra, hogy 1p 26mp alatt végezz.Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
DigitXT
nagyúr
Hát ez az. Nekem 329 km/h volt a cél. (PR102.4) Meglett a 330,
de nem mondom, hogy könnyű volt. Aztán Top16/Top3 "pite".
Már az első sikánt vágva első helyre katapultálod magad. Nade
a pályaelhagyás nélkül megnyerendő... És lepukkant autóval?
Na, AZ kemény volt! Én próbálkoztam. Ellen butult. Végül 1:44.5
elég volt. Az AI már szinte tolatott a kanyarokban: a szokásos...Viszont lepukkant autóval a TT-n 1:34 kevés. ("L" csoportos idő)
Szóval éjszaka egy "gyorsszerviz", holnap pedig folyt. köv.!
Szerk: az időmérős jópofa volt, de (levágásokkal) kb. 14 mp volt
a második lemaradása: majd' kört kaptak a végére... Lásd: butul.Ui: múlt heti multi bajnokságban majdnem beverekedtem magam
a Top100-ba, de semmi értelme: valami 10K R$ volt a nyeremény.
Jó, az első 3 sok goldot kap, de oda feljutni... (Elég pl. egy lagolás
miatti bukás, a második hely is sokat hátrasorol, hát még a többi.)Mondjuk azt élveztem, hogy akármelyik pályán nem volt ellenfele
a kis fókámnak: csak C ligában mentem fel 1100 pont fölé.
B-hez nem volt még jó autóm... Mondjuk az még most sincs, LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Ez az "A" liga kegyetlen. Három versenyből... mind utolsó lettem:
elbuktam ~220 pontot, és vagy 38000 helyet a ranglistán.
Közepesen tuningos a 919-em. De nem azon múlt. Brutál pörgős...
(Utolsó versenyen pole-ból rajtoltam... Első kanyarban megpöccint
vki hátulról: kocsi megcsúszik, füvet fog, speed reduction, és ciao.)Az csak hab a tortán, hogy a fóka 4 perc után újra harcra kész. Volt.
Ez meg? 2 óra. De nem baj! Amíg hegesztik sem veszítek többet.[ Szerkesztve ]
-
cs.eszti
csendes tag
Nektek nem lepked ki a jatek!!????? Nekem folyton kilovi az alkalmazast.. Ipad minin..
-
DigitXT
nagyúr
Ez a mai "Motorfiesta" nap az F1 megcsúfolása.
Nincs rá jobb kifejezés. Esetleg még a szánalmas. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #2842 üzenetére
Ennyire durván azért nem látom a helyzetet, de nehéz és látszólag értelmetlen, de legalább kihívás.
Ha az első csúsztasd 20x (vagy 20 másodpercig) az autót dologra gondolsz, akkor az elvileg egy formációs kör akarna lenni, gumimelegítéssel, tehát nem a kilinccsel előre a lényeg, hanem az autó elejének megráncigálása.
Utána jön a gyere fel a 19. helyre az egyszerű. De aztán a maradj végig a 19, na hát az szívás. Vagy 20 próbálkozásból sikerült túlnélnem a sikánt előzés és megelőzésem nélkül, aztán az egyenesben előttem keresztbeforduló mellett elmente. Puff. Aztán megint jött x próbálkozás, a totál szervizeletlen autóval, de összejött.
Most itt tartok, a 10. helyre feljövetel és megtartás ezzel a lestrapált autóval nem akar összejönni, így nyomtam rá egy szervizelést.Feel Good Inc.
-
cs.eszti
csendes tag
Ti mennyi fejlesztessel csinaljatok ezt a ferraris versenyt ? Mennyit upgradeltetek az auoneddig? Az uj ferrarira gondolok
-
fatorzs
tag
No igen,a maradj 19-ik az szívás volt. De csak az első kanyarig. Én a rajtnál egy kicsit kacsáztam jobbra-balra, hogy a mögöttem indulók egy kicsit jobban lemaradjanak, aztán nekimentem az előttem haladónak a féktávon. Utána már csak reménykedni kell, hogy a Curva Grandéban nem ütközik valaki, mert ha a kicsúszottat megelőzöd, automatikusan failed...
A többi kihívás nem nehéz, az utolsónál öt kör van, a másodikat az utolsó helyen kezdeni, és onnan nyerni. Nem volt nehéz (bár én toltam az aranyat a kocsiba, 119PR) már a negyedik körben az élre álltam, de közben az AI vagy háromszor kilökött..
Valamikor tényleg javíthatnának ezen, mert vicc hogy mennyire nem bírnak versenyezni. -
Kronok
tag
Stage 8 - Grand Prix
Challenge 1: 1 kör Cup - Autodromo Nazionale Monza - utolsó helyen kell célba érni, 20 csúszkálás
Challenge 2: 1 kör Cup - Autodromo Nazionale Monza - 19. helyen kell célba érni
Challenge 3: 1 kör Cup - Autodromo Nazionale Monza - végig a 19. helyen kell maradni
Challenge 4: 2 kör Cup - Autodromo Nazionale Monza - 10. helyen kell célba érni
Challenge 5: 1 kör Cup - Autodromo Nazionale Monza - simán nyerni kell
Challenge 5: 5 kör Cup - Autodromo Nazionale Monza - első körben utolsónak kell lenni aztán meg kell nyernijutalom: 25 000 pénz, 20 arany
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
tag
válasz cs.eszti #2844 üzenetére
Én eddig csak pénzes fejlesztést toltam bele és így is meglett minden küldetés. Azt nem mondom, hogy simán, mert pl. a mai utolsó versenyen már azért letoltak egyenesben a mögöttem jövők, de kanyarokban féktávon mindig visszavettem a helyet.
Próbálok spórolni az arannyal, igazából a legújabb F1-re tartalékolom, mert azzal kell majd megcsinálni az utolsó szériát, és biztos, hogy jó nagy lesz az utolsó PR követelmény...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Nem a nehézség: olvasd el a hozzá körítést. A gumimelegítés még
jópofa is volt! (Eltekintve attól, hogy csak manuális gázzal könnyű.)Ez az egész, ahogy elő akarják adni, hogy a különböző "szakaszok"
egy F1 verseny részei. Mondom, hogy szánalmas... Az meg, ahogy
az "AI" vezet, egyenesen botrányos, bár az mondjuk nem újdonság.Én kértem elnézést! Ez így egy "vicc nap" volt. Ha kihívást akarnak,
nos fejlesszenek egy épelméjűbben közlekedő AI-t, és tegyenek be
15-20 körös versenyt, aminek még értelme is van. Egyébként olyan
a világon nincs, hogy azért kell küzdeni, hogy hogyan maradjak le.*
Megint félreértés ne essék: nem a "nehézség". Az elv. (Az egész.)Ha már szakaszokra osztják, legalább repülőrajtot alkalmaznának.
Vagy valami annak látszót: in medias res. (Nem ezt a baromságot.)*: a drámai visszaesésben pont az a drámai, hogy NEM szándékos.
Ui: de legalább kiderült, hogy megcsúszás darabszámot is számol,
ahogy a WRC-nél is csinálta, nem másodperceket néz(ett). Ezeknél.
Továbbá felesleges volt vergődni "időmérőn", ha úgy is 22. lettél.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest