Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatorzs

    tag

    válasz Pompi #2843 üzenetére

    No igen,a maradj 19-ik az szívás volt. De csak az első kanyarig. Én a rajtnál egy kicsit kacsáztam jobbra-balra, hogy a mögöttem indulók egy kicsit jobban lemaradjanak, aztán nekimentem az előttem haladónak a féktávon. Utána már csak reménykedni kell, hogy a Curva Grandéban nem ütközik valaki, mert ha a kicsúszottat megelőzöd, automatikusan failed...

    A többi kihívás nem nehéz, az utolsónál öt kör van, a másodikat az utolsó helyen kezdeni, és onnan nyerni. Nem volt nehéz (bár én toltam az aranyat a kocsiba, 119PR) már a negyedik körben az élre álltam, de közben az AI vagy háromszor kilökött..
    Valamikor tényleg javíthatnának ezen, mert vicc hogy mennyire nem bírnak versenyezni.

  • DigitXT

    félisten

    válasz Pompi #2843 üzenetére

    Nem a nehézség: olvasd el a hozzá körítést. A gumimelegítés még
    jópofa is volt! (Eltekintve attól, hogy csak manuális gázzal könnyű.)

    Ez az egész, ahogy elő akarják adni, hogy a különböző "szakaszok"
    egy F1 verseny részei. Mondom, hogy szánalmas... Az meg, ahogy
    az "AI" vezet, egyenesen botrányos, bár az mondjuk nem újdonság.

    Én kértem elnézést! Ez így egy "vicc nap" volt. Ha kihívást akarnak,
    nos fejlesszenek egy épelméjűbben közlekedő AI-t, és tegyenek be
    15-20 körös versenyt, aminek még értelme is van. Egyébként olyan
    a világon nincs, hogy azért kell küzdeni, hogy hogyan maradjak le.*
    Megint félreértés ne essék: nem a "nehézség". Az elv. (Az egész.:O)

    Ha már szakaszokra osztják, legalább repülőrajtot alkalmaznának.
    Vagy valami annak látszót: in medias res. (Nem ezt a baromságot.)

    *: a drámai visszaesésben pont az a drámai, hogy NEM szándékos.

    Ui: de legalább kiderült, hogy megcsúszás darabszámot is számol,
    ahogy a WRC-nél is csinálta, nem másodperceket néz(ett). Ezeknél.
    Továbbá felesleges volt vergődni "időmérőn", ha úgy is 22. lettél.:D

Új hozzászólás Aktív témák