- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shing
őstag
Akkor jó (persze gondoltam h odafigyeltek rá). Csak mert TR-nél többször lehetett olvasni h patch-ben optimalizáltak a TressFX-en.
kovsol: Hát igen... de akkor sem az a lényeg, hanem hogy más single játékok mennyivel rosszabbul tudnak futni a BF single részéhez képest. Multiban már tényleg mindenből többet kér.. -
Jack@l
veterán
Nem akarok belekötni, de akkor így mi értelme van a két kártyának, ha gyakorlatilag 1 kártyányi fps-t számol ki? Most vagy az van, hogy a frame(zöld, kék) az csak fél frame, vagy hülyeség az egész koncepció. "csak hogy egyenletesebb legyen"
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Cooley18
aktív tag
Értem. Mondjuk az AC3 ráadásként pont egy olyan játék, ahol nem működik a CF, szóval az tényleg felejtős. Csak meglepő, hogy mindig mekkora különbségeket látok itt más oldalak tesztjeihez képest, és rendre az AMD javára. És én személy szerint nem igazán szeretnék adni olyan teszt eredményére, ami favorizálja valamelyik gyártót. Persze nyilván nem szándékosan csináljátok így, de a végeredmény ilyennek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
Az a baj, hogy te nem fogod fel, egy mezei user nem megérteni szokta a CF és SLI közti különbséget hanem megtapasztalni. A grafikonok csak alátámasztják a tapasztalást.
Tökre mindegy, hogy a merci vagy bmw megy 250-el az autópályán ha ez egyik szaggat.Egyébként ha még emlékszel a 4 évvel ezelőtti beszélgetéseinkre nem multi gpu-s rendszerben tapasztaltam először a jelenséget. És a tesztoldalak sem CFX/SLI relációban írnak a problémáról, ott van a 7950 diagramja... ahhoz nem kell CFX-et megérteni, elég ha valaki ránéz látja milyen tüskés.
A segítségeddel egészen eljutottam az AMD support tetejéig, de a válasz az volt, hogy az én rendszeremben van a hiba. Így 4 év után kezd látszódni, hogy nem csak az én rendszeremben van a hiba hanem a tesztoldalak is jól kifogták... -
TTomax
nagyúr
Igen,és a késleltetés alatt mi történik?Számol megint?Minek,hogy el legyen dobva?Ez egyfajta sync nem?Ha igen akkor kevesebb képkocka jut el a monitorra...nem?
(#239) Abu85
Hát az hogy a nekik mi fontos azt mindenki tudja... a bevétel... miért nem hagyják meg az usernek,hogy maga döntsön?Apropó,nV alatt lehetséges váltani?[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
fsb1000
nagyúr
"A single GPU-kat ne keverjük ide, mert azok nem AFR-rel működnek."
Bocsi, de te ülsz fordítva a lovon.
Én általánosságban az ATI kártyákkal kapcsolatban hoztam fel a dadogás tényét, az egy másik kérdés hogy a CFX-nél jobban jelentkezik vagy szubjektív módon is érzékelhető.
Szóval te kezdted el magyarázni a CFX/SLI közti különbséget, miközben szerintem 1 GPU-nál is jelen van a jelenség. -
TTomax
nagyúr
Hát pont ezt írtam én is,szerintem az egyenletesség sokkal fontosabb bárminél...még az input lagot is jobban megszokja az ember mint az akadozást.Tegyük hozzá 2GPUig simán vállalható a megnövekedett input lag,és hát igen fpsben mérve sem nyerő a bencholdalakon az nV megoldása,de a játékosok szeretik...Azért joggal merül fel a kérdés,miért nem tudjuk mi ezt felhasználok beállítani???Nagyon játék stílus/játékmotor függő hogy hol melyik beállítás a nyerőbb...
Szerk:
Az élsimitás után azért az AFR/SFR és egyéb ilyen nyalánkságok is megérnének egy cikket...tudom ezt könnyű így ide írogatni,elég sok munkáról beszélek de megérné ha esetleg egyszer időt tudnál szakítani rá.[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Jack@l
veterán
Bocs hogy belevau, de a backbuffer mint olyan a framebuffer maga
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Redneck
veterán
Tudom hogy te vagy a nagy AMD kártya guru de ettől még a szemem nem tudta átverni a Radeon. Hiába volt meg az fps, úgy röcögött a legtöbb játék hogy nem hittem el. Ha megnézem a youtube gameplayeket az újabb vasakon, ott is látom a videókban a mikroszaggatást ami nV-n nem érzékelhető.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
BeLucZ
addikt
Abu, szerintem hagyd rájuk, minek vitatkozol olyan emberekkel aki a végsőkig kiállnak az igazuk mellett ? Nem tök mind1 mit gondolnak ? Te tudod az igazat, alá is tudod támasztani szakmailag, csak ennyi számít Én és még sok más user nem tapasztal mikroszaggatást se amd, se nv kártyákkal és maximálisan elégedettek vagyunk, mindig lesz ellentábor is, kár velük foglalkozni Engem csak annyiból zavar a dolog, hogy ha beír egy újonc hogy milyet vegyen, akkor minden indok nélkül beböfögik sokan hogy vegyél nvt mert az amd szar, vagy fordítva és hasonló építő okosságokkal hittérítenek
-
nagyúr
Az FCAT-ot a rendszer igen magas ára miatt nem tudom ígérni, hiszen azért mégiscsak 600 MB/s write sebességet igényel az adattároló oldalán, ami nem olcsó, de megnézzük, amit tudunk.
vegyetek 32 / 64 GB RAM-ot, és meg van oldva a dolog
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fsb1000
nagyúr
1 GPU-nál nincs ilyen jelenség, mert azok nem AFR-rel működnek.
Ennek az állításodnak ellentmond az a friss ábra amit egy tesztoldalról linkeltem HD7950.
Ne próbáld már ide keverni az AFR-t, mert nem (csak) multi gpu-s rendszerben jelentkezik a probléma.
Rengeteg olyan mérési eredményt lehet találni a neten, ami erről az ATI problémáról szól, legfeljebb te nem akarod elfogadni a létezesét.
User szempontból tök mindegy mi okozza ha zavaró, oldja meg a gyártó.A saját videóim a régmúltból, ha valaki nem érténe miről beszélek:
inGame: [link]
Furmark: [link]Ezt a monitorról videofelvevővel rögzítettem. Aki ilyen reccenésekkel játszik, annak 1-2 óra múlva folyékony lesz az agya. Lehet észre sem veszi a jelenséget, vagy nem érzékeny rá, de az élettani hatása akkor is megvan... korai fáradás, fejfájás, tompultság érzés.
És légyszíves ne gyere azzal, hogy a furmak meg a GTA4 hibája, meghogy az én rendszerem a hibás, mert azóta 4-5 ször váltottam rendszert és VGA-t, platformot. És nem csak ezekkel az alkalmazásokkal lehetett kimutatni a problémát. Ráadásul másuknál is ez van 1 GPU-s rendszerben is. -
Klikodesh
senior tag
Miert ne lenne mikroszaggatas ? Teljesen ugyanugy jelentkezik a ketto fuggetlen attol, hogy mas oka van.
Te meg tudtad mondani amig nem patcheltek a skyrimet vaktesztben, hogy az most cfben van vagy csak egy AMD kartyat hasznalt ?
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
fsb1000
nagyúr
Ne viccelj már.....
És a 7950-el mi a helyzet? Az 2013-as probléma. Én meg a 4xxx-es szériától fogva tudom mérni (2009). Semmit nem orvosoltak érdemben: ez ficsőr nem hiba.
El lehet maszatolni a dolgot, meg persze az userek nem szakik bármilyen szakmai maszlagot le lehet nyomni a torkukon, de többek tapasztalását megkérdőjelezni az meredek dolog.Meg mondjuk tesztoldalak eredményeit kétségbe vonni szintén kétélű fegyver.
Máshol is vannak szakemberek, legfeljebb nincs piros szemellenzőjük.*****
Ehhh... mostmár mindenki NV bérencnek tart.. pedig nem, de nem bizonygatom, csak kissé elkeseredett vagyok a helyzet miatt, meg a PH! írányvonala miatt is
Kb ez a véleményem ATI vs NV ügyben[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
hehe...
A linkeden az ATI még mindig erősebben dadog..
Ezzel csak azt bizonyítod, hogy egy játék terén az NV megközelítette az ATI-t, amelynél sokkal általánosabb és erősebb ez a kellemetlen ficsőrA PIROS vonal az ATI, nehéz lenne azt mondani hogy a zöld jobban akad....
[ Szerkesztve ]
-
Klikodesh
senior tag
Igen tenyleg konnyen orvosoltak ezt skyrimben 1 evvel a jatek megjelenese utan, miutan egyre tobb oldal kezdett vele foglalkozni, addig egyaltalan nem erdekelte az AMDt, hogy szaggat, az egyik leginkabb jatszott es legnagyobb darabszamban eladott steam jatek.
A vegeredmeny pedig ugyanaz a jelenseg, nem kapsz stabil FPSt.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
fsb1000
nagyúr
Van egy kis problem... az előbb nem ezt linkelted #270-ben. Én pedig arra reagáltam.
Ehhez az eredményhez (amit most linkeltél #277-ben), ahhoz másik Frame Time ábra tartozik.Ez vagy szándékos vagy véletlen.... a lényegen nem változtat.
Szóval én úgy gondolom, nem mondtam magamnak ellent, te adtál meg másik linket amin másik mérési eredmény látható.Mivel én mezei user vagyok nem probléma ha bármilyen fannak tartanak, a szavam semmit nem ér. Az viszont aggályos lehet ha egy IT írányultságú média egy vagy több szakértőjével kapcsolatban hasonló gondolatok merülnek fel.
-
fsb1000
nagyúr
A link most már stimmel csak az értelmezésed sántit.
Ugyanis ez az ábra semmit nem mond, ha nem vesszük figyelembe a teljes Frame Time ábrát illetve hogy az átlag FT hova esik.
Nem bizonyítja jobban az állításom, mint az ha a kiértékelési pontot levisszük 33 ms-re 50-ről: jelentősen változik az ábra. Itt már bukik az ATI, mert azt a tartományt közelítjük ahol az átlag FT-k vannak (annak kb. kétszeresét)Ez a kép is az általad linkelt oldalon van:
Persze azon lehet vitatkozni hogy miért 33msec vagy miért 50msec
Véleményem szerint az 50msecces (vö. 20fps) anomáliák bőven a szubjektív észlelhetőségi határon belül vannak, de a 33msec is (vö. 30fps), viszont ez mellet szól a mérési metódus helyes értelmezése.***
A 16,7 msecces (vö. 60fps) érték már az észlelhetőség határán túl lehet, illetve épp ez az a határfrekvencia ahol érdemes lenne vizsgálatokat végezni, ha az átlag FT nem magasabb. (itt kicsivel magasabb az ATI-nál)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
huh? belinkelsz egy képet, ami azt mutatja, hogy az nVidia kártyáknál előfordul 50ms-nál hosszabb frame - ami a 33.3ms-os charttal összevetve mondjuk a 660-nál valószínűleg 1db 80ms-os? a 33.3-as és az 50-es chartot mindenképpen együtt érdemes nézni, mert ezek mutatják a 30-nál kisebb framerate-et, és én még a 16.6-os is hozzánézem, mert az utóbbi időben rászoktam a 60fps-re. ha meg a teljes igazságot akarja valaki, akkor úgyis a teljes chartot kell nézni - ezek a "time spent beyond" meg a "percentile" típusú chartok csak hozzávetőleges számszerűsítésre jók, mélyelemzésre nem.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fsb1000
nagyúr
Hát tudod... ezzel a linkel kitörölhetem a VGA kártyám hűtőjét.
Egyébként úgy gondolom senkinek nem kell 495 dollárt fizetnie ahhoz, hogy el tudja dönteni, hogy akadásnak érzékelhetők a 40ms-seces eseti képmegjelenítések is, ha előtte és utána jellemzően ennek fele vagy kevesebb volt a képmegjelnítés időköze. Linkeltem erre videókat. És találhatsz rengeteg hasonlót a neten.
Szerintem te szándékosan vagy a problémát nem értve hozod fel ezt a 40mseccet (vő 25 fps), amelyet akkor tekinthetnénk a folyamatos (folyékony, reccenésmentes, stb) képmegjelenítés határértékének ,ha nagyjából azonosak lennének a képmegjelnítési idők. Ahogy a moziban vagy a videó lejátszókban.
Az emberi érzékéles átlagértéke valóban itt van már a celluid mozi is ezt vette alapul.De itt már oldalak óta nem erről beszélünk, hanem a "klasszikus" microlaggról amikor van egy jónak tekinthető képmegjelnítési dőköz pl, 16,7msec (vő. 60 fps ) de elég gyakran valamilyen hiba vagy ficsör miatt beugrik egy 30ms vagy 40 msecces képmegjelenítés is.
Ezt is érzékeljük.Sőt! ezt érzékeljük zavaró mikrolaggként. Akadásként Nevezze bárki bárminek, de a jelenség nem letagadható és nem csak SLI/CFX-hez köthető.Ez a kép jól szemlélteti amiről írok.
2 nagy akadás látható rajta (nagy tüskék) és több kicsi ami 40ms alatt van de jelentősen eltér a helyi átlagtól.
Játékostól (szubjektív érzékelés) függ hogy ezeket mennyire veszi észre vagy mennyire zavaró neki.
A 2 nagyot szinte biztos, hogy mindenki érzékelné.A következő ábra pedig a CF/SLI problémát mutatja. A kettő nem keverendő össze ez valóban a technológia követelménye, de egészen más hatása van mint a rendszertelenül jelentkező tüskéknek.
[ Szerkesztve ]
-
fsb1000
nagyúr
Piszok jó lenne, ha jól értelmeznéd az adatokat. Már csak azért is, mert az FCAT eredmények alapján a Radeon a jobb a frame time-ok szempontjából.
Te valamit nagyon félreolvashattál, mert ezen teszt alapján én sehol nem írtam hogy a piros vagy a zöld lenne a jobb. Ebbe kár volt belekötnöd, sőt mondhatnám piszok jó lenne ha csak olyan dolgokat kifogásolnám az írásaimban amiket valóban leírok.
**************
(#310) priti: Szerintem annak nincs sok jelentősége, hogy te vagy én mit tapasztaltunk GTA4-ben. (egyébként én mást mint te és erről megvannak a frametime ábráim is és egyértelműen VGA tipustól függő a a mikrolagg mértéke)
Szerencsére 2013 elején eljutottunk arra a szintre, hogy nem a mi amatőr véleményünket kell ütköztetni, hiszen a méréseket és azok értékelését elvégzik olyan tesztlaborok, amelyek hitelessége nehezen kérdőjelezhető meg.
Semmi mást nem kell tennünk (és a PH! szerkesztőinek), minthogy ezeket az új mérési metódusokat megértjük és jelentőségüket a helyén kezelve beszélünk róluk.
Nekem már az is nagy előrelépésnek tűnne ha FT diagrammok is lennének a tesztekben. (nem lesznek)Szerintem csak másodlagos, de nem elhanyagolható szempont egy kártya megítélésénél az FCAT vagy FTV eredmények elemzése. És akkor még arról nem is beszéltünk hogy a mikrolaggok egy jó része megszüntethető VSync-el, illetve leginkább a TOP kártyáknál tapasztalható a jelenség.
Tehát egy HD 7770 vagy GTX460 tulaj sosem fog markáns formában találkozni ezzel a problémával. -
fsb1000
nagyúr
Folyamatosan azt írod, hogy a Radeon akad, míg a GeForce nem.
Ez tévedés, én nem ezt írtam. Pontosan megfogalmaztam a véleményem #263-ban, hogy mindkét gyártónál létezik a stuttering jelensége, csak más mértékkel. Tehát konkrétan nem igaz az az állítás hogy azt gondolnám a GeForcenál nincs, hiszen magam is kimértem és a PH! oldalain közzé is tettem ezeket az eredményeket több GF VGA esetében is.******
Az ábrát meg azért linkeltem #307-ben, hogy végre megértsd milyen szitukban gondolom akadásnak, ha az FT diagramon tüskék láthatóak.
Az alatta lévő diagram meg azt szemlélteti hogy a multi GPU-s technológiából milyen jellegű lesz az FT diagram. -
fsb1000
nagyúr
Ezzel a véleményeddel nem értek egyet, mert úgy tünik rosszul értelmezed azt ahogy én értékelem az FT ábrákat, illetve az is lehet még nem láttál olyan FT ábrát ahol nincs akadás.
A sajat szubjektív tapasztalásom azt mutatja, hogy több VGA és több játék esetén is előfordult, hogy nem volt olyan jelenség amit én szubjektíven vagy FT mérési módszerrel dadogásnak minősítenék.
Ebben a játékban, ezzel a beállítással, ezzel a VGA-val nincs microstuttering:
Ugyan az a gép ugyanaz a játék, csak másik VGA:
***
(#319) priti
1. Nem lázadok.
2. Konzolok nem érdekelnek, illetve most nem azokról beszélgetünk, hanem dVGA-król
3. Én nem gondolom úgy. hogy a mikrolagg problémakőr jellemzően szoftveres probléma lenne, hiszen egy egyszerű VGA csere is megoldhatja a problémát.[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
Szerintem ő valami olyasmit akar kihozni, hogy az a puffer ami az összehangolt működéséhez kicsi, az a VGA-n van fizikailag de olyan értelemben, hogy nem szoftveresen van megcímezve, hanem csak úgy ott van értesz és kicsi bakker és azér' akad meg és azabaj és ú mennyivel jobb az NV-nél ez, mert a VGA csere oldja meg vagy tényleg nemtom mit akar kihozni.
Hardverlesen
-
fsb1000
nagyúr
Maradjunk a valóságnál.
Én ezt írtam ehhez a képhez: A 2 nagyot szinte biztos, hogy mindenki érzékelné.
Ezt most is helyes véleménynek tartom,Az 5-6 kicsi már az átlag érzékelés határa alatt van, csak 25 msessec kiugrások. Ezek önmagukban nem zavaróak csak ha a helyi átlag dupláját meghaladják és gyakorta fordulnak elő valamilyen szekvenciával.
*****
Ez az ábra valóban nem a legjobb példa a mikrolaggra, bár szemléltetésnek megfelelhet.
Nem a tüskék magassága miatt (megjelenítési időköz) nem jellemzi jól a mikrolaggot, hanem a mérési időintervallumában nem elég gyakori az előfordulása.
Az ábra össze van nyomva és kb 5000 képváltást tartalmaz, ami 16 mseccel számolva 1,3 perc.
1 percen belül ilyen ritka akadások nem okoznak fejfájást és még az a 2 nagy sem lehet túl bosszantó.
Ha ez 2 seccen belül fordulna elő akkor már lehet akár élettani hatása is.***
Egyébként ha azt akarod megtudni hogy én mikor értékelek "mikrollagosnak" egy FT ábrát akkor abból a hsz-emből próbálj kiindulni, amit konkrétan erről írtam: #320
Az ott lévő két ábra szerintem jól mutatja a különbséget és az gyakoriság valamint a mérési időintervallum is alkalmas a helyes véleményezésre. -
nagyúr
Elfogadott iparági szemlélet, hogy 40 ms felett beszélünk akadásról.
Na ezen most jót röhögtem. Üzenem az "iparágnak", hogy néha játszani is lehet a játékokkal, nem csak benchmarkolni - akkor rögtön nem szemlélnének olyat, hogy 25 fps alá kell esni az akadáshoz
A vita többi részéhez ezek utén inkább nem is szólnék hozzá, mert felesleges. Akit zavarnak a mikroakadások, az előbb-utóbb úgyis nVidia kártyát fog venni (esetleg vár türelmesen, ezúttal a nyári driverre), akit meg nem, annak az egész vita max. elméleti szempontból érdekes.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
na, ez olyan jó kis Hollywoodias übersimplification
először is, a 40ms / 25 fps a filmes világban teljesen más keretek között dolgozik - egyrészt betonstabilan annyi, másrészt a kockák gyors mozgás esetén tartalmaznak információt a következő kockából is, hogy az amúgy igencsak kevés 25 fps ne legyen bántó.
másodszor, az "akadás" köznapi, nem tudományos és iparág által el nem fogadott formája az, hogy a kép folyamatossága megszakad. folyamatos 60 fps mellett 40 fps-re beesések olyan akadásnak fognak hatni, mint az állat, miközben az iparág boldogan vigyorog, hogy 25ms-nál gyorsabb minden.
és harmadszor, a játékmotoron nagyon sok múlik - a FC3 még 50 fps körül is akadozós hatású, míg a Crysis stabil 30-35 fps mellett már egészen folyamatos élményt ad.szóval, ezek az önkényesen kiragadott mérési pontok kommunikációs célra alkalmasak, elemzésre nem. sajnos, ha ezzel a témával érdemben akar foglalkozni valaki, akkor muszáj időt szánni rá és személyes benyomásokat szerezni, mert ezek a kiragadott grafikonok csak akkor indikatívak, amikor óriási differenciákat mutatnak - és az óriási itt nem egyenlő a barcharton a csík hosszával.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fsb1000
nagyúr
"Ez még a 3 GB-os kártyáknak a legkedvezőbb, de amilyen rossz a motornak az erőforrás kezelése ilyen környezetben 4 GB-os VGA kellene neki."
Ezt most teljes komolysággal írod a GTA4-ről?
Bizonyos szempontból lehet tisztelni a szakmai szövegeidet, meg az iparági tanulmányaid, de egy játékkal kapcsolatban ilyen konkrétumot kijelenteni....
Én úgy gondolom amit leírtál nem állja meg a helyét, legalábbis sem ingame beállításoknál látható erőforrás igénykijelzéssel, sem méréssel (AB) nem lehet igazolni.Az utolsó pecs kb 2 éves (vagy több), azóta bizonyosan 1,5GB alatt marad a video memória igény bármilyen beállítás esetén is.
-
fsb1000
nagyúr
"Az AB egy semmi a VRAM használatának mérésére. Remélem azért tudod"
Nem gondolom hogy így van, de biztos voltam benne, hogy az érveid között fog szerepelni. (tényleg!!!)
Megfelelő mérőeszköz nélkül az ellenvéleményem semmit sem ér.OK... legyen így GTA4-nek 4GB fedélzéti memóriával felszerelt VGA kell. (forrás: Abu85 )
-
priti
addikt
Zavar ez a mount, mert ez nem mindenhol ugyanazt jelenti. Ez olyasmi nem, hogy ha mount-olva van egy rész a VRAM-ból, de üres akkor sincs benne a rendelkezésre álló szabadban, mert mount-olva van. Vagy tévedésben vagyok és itt a mount-olás a konkrét foglalást jelenti ami ténylegesen tele is van írva?
(#355) gbors
Nem hiszem, hogy gáz lenne a lapommal. Én nem konkrétan a GTA4-re értettem egyébként, hogy mikroakadt 460-al, lehet hogy az nem, a jóég tudja, már nem emlékszem megmondom őszíntén, mert nem tegnap töröltem a játékot, csak azt tudom, hogy minden VGA-val előfordult nálam ez egyik-másik játékban. COD2 multizni szoktam régi cimborákkal rendszeresen, ott például elég gyakori, hogy van benne ilyen apró röccenés, de annyira rövid, hogy egyáltalán nem zavaró, viszont tökmindegy milyen VGA van a gépemben. Mindegyikkel előfordul, szóval nem gyártóspecifikus az tutkó. A C3 nálam is megy szépen, FPS-el nincs gond, csak amikor pörgök valahogy megnő a válaszidő, picit olyan, mintha a CPU lenne kevés és nem a VGA, de nem nagyon akarom elhinni, hogy egy 4GHz-re húzott i7 kevés neki. Megy stabilan 4.2GHz-en is a procim, majd megnézem úgy is. Valszeg előbb-utóbb megtalálom hogy legyen, hogy jó legyen, csak elszoktam ettől a copakodástól. Életidegen, hogy ennyire szenvedős legyen valami.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210