- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Házi hangfal építés
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz #45997568 #39 üzenetére
Nekem mondhatod, hisz alap szinten belelátok az ML-be képfeldolgozás terén. Illetve egy kollaboráció keretében pont az látókéreg működésének megfejtését próbáljuk majd rábízni egy Tesla clusterre Vagy talána a Deep Mind-ra. - minden jövőbeli emberi implantátum alapja egy a. neural network lesz, hiszen kölcsönösen kell adaptálódni - alkalmazkodni, és tanulni egy jó ember-gép interfésznek.
Ilyen módon képzelek el egy önvezető autót is... ez nem feketemágia, vagy ördögtől való szerkezet, hanem a kezünk meghosszabbítása, a szemünk kiterjesztése, a hallásunk élesítése... Mint egy okos robotkar, vagy látóchip.
Ugyanakkor kicsit ijesztő is, hogy azért az NN mindig is egy feketedoboz lesz. Kicsit frusztráló, hogy a drive benne nem egy ember által kifejlesztett saját logikánk alapját véve létrehozott algoritmus, szabályrendszer... hanem valami ismeretlen tényező. Éppenséggel az emberi elme korlátaira is felhívja a figyelmet, hiszen minden bizonnyal lesznek olyan kérdések, mintázatok, összefüggések és törvényszerűségek az óriási adathalmazokban amiket nem foghatunk fel sohasem.
...de az autonóm autózás mondjuk pont nem ilyen, mert itt egész egyszerű a fitness. Minél hatékonyabb és jobb sofőr legyél Nem mindenki szeret dugóban ülni, mert az nem vezetési élmény. Szeretek vezetni, de a sok tahó barom sofőrből rohadtul elegem van, és egy idő után nem "fun" a vezetés... élve akarok eljutni A-ból B-be. Egy kiépített pályán sokkal jobban élvezném mondjuk egy Impreza-val, ahol lehet csapatni.
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
válasz #45997568 #39 üzenetére
Én meg pont az ellenkezője vagyok.
Kizárólag magamban bízok vezetés közben, félek más mellett ülni, buszra sem szállok már.
Kb. 4-5 ember van a családi körben, aki mellé egy hosszabb útra be merek ülni, ha muszáj.
Egyszerűen akkor érzem biztonságban magam, ha az én kezemben a kormány, ilyen vagyok.
Max. autópályán tudom elképzelni az önvezetést, de hogy egy kanyargós szerpentinen a fák között ne én irányítsak, az nekem rémálom.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari