Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz keembo #91 üzenetére

    +1

    Meg szerintem az emberek keze inkább van fejlődve (egy két konzolos nagy huszártól eltekintve - mert vannak azért ott is olyan profik, hogy csak nézek) az egérhez és az a fajta mozgáshoz, hiába csak egy ujjal kell finoman precízen mozgatni az analóg kart, ha csuklóból az ember jobban érzi az egérrel a mozgást.

    Tizenxévet lehúztam PC FPS, hol CS, hol COD2, hol COD4, hol stratégia. Meguntam utána az évenkénti gép fejlesztést, mentem konzolra, de mai napig gyűlölök rajta FPS-t játszani(anno havernak volt PS1-2 ese és már előbb, mint nekem a PC-s game korszakom - és már akkor utáltam). Pedig volt egymás mellett X360 és PC is.. mégis haverokkal FPS-t inkább PC-n játszottam, a többi játékkal meg konzolon, mert azon legalább elfutott normálisan, nem kellett szarakodni.

    Amúgy nekem kényelmes lenne fotelből ölemben egy "etetőszékkel" rajta egy valami WASD billpad és mellette egy legalább 25x25-ös egér pad.. És már dobnám is el a szipiszupi kontrollert. :P

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz gianni85 #95 üzenetére

    Megint attól függ, hogy milyen játékról van szó.

    Eleve single-ben agresszívabb az aim (valószínűleg valami ilyen gamet láthatott pilóta), főleg egy uncharted 4-ben mondjuk ahol tűzharc esetén bebújsz fedezékbe, kinézel célzol lősz és már lő is (persze ez engem rohadtul irritált, mert sokszor olyan jelentéktelen helyekre húzta a célkeresztet, hogy inkább hátrány volt, mint előny, arról nem is beszélve, hogy ha fedezék mögött volt még akkor is agresszívan a fedezék mögött megbújó ellenre húzta a célkeresztet és hiába láttál tiszta ellenséget, és akartál rácélozni, akkor is odavitt).

    Multiban azért előbb kiszednek, minthogy te az aim segítségével az ellent lelődd.

    Egy GTA 5-ben is hiába volt aim, ha közben a két analógot összehangolva(havernak még ez is nehéz volt, hogy egyenesen menjen, vagy megtanuljon a két analóggal smooth menni akárhova) kellett menni, és eleve nagyobb figyelmet koncentrációt igényelt már csak a járás is.

    Tomb Raider szintén nem sokat segített, de ott meg az íjjal való célzás is kész rém álom volt.

    A DOOM-ról nem is beszélve, hogyha egy kicsit nehezebb fokozaton próbáltad tolni, egyszerűen nem érted utol az ellent a célkereszttel konzolon, ha meg nagyobb érzékenységet állítottál, akkor simán túlhúztad. Totál retardált.

    Titanfall2 multiról nem is beszélve, ahol még a falon is futkosnak az emberek.

    Én sem szeretem a kontrollert, de sajnos ez van.

    Idő hiányában pedig főleg nehéz tanulni vele, mert sok gyakorlást igényel, ami egy kicsit türelmetlenebb embernek megöli az egész játék élményét. Mert minek xopassa magát, mikor szórakozni akar leülni és nem pedig csecsemőnek érezve magát egy K5 pályán... (tudom tudom takarodjon vissza PC-re .. igen ám, de ott megunta a drága fejlesztést, a folyton kompatibilitási problémát, csalókat a multiban - akkor nincs más lehetősége)

Új hozzászólás Aktív témák