Hirdetés

2019. május 21., kedd

Hozzászólások

(#1) Z_A_P


Z_A_P
(őstag)

Szerintem valahol ez lesz talan a valasztopont, ahol a konzol mindenben a PC ele fog kerulni (grafika, sebesseg, stb)

OK

(#2) Carlos Padre


Carlos Padre
(PH! addikt)

Az ssd bekötésénél már az is sokat számít ha végre nem sata/usb csatolót használnak. Gondolom itt közvetlenül a memóriabuszra kötik majd a gyors elérés érdekében.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3) Walter_White válasza Z_A_P (#1) üzenetére


Walter_White
(senior tag)

Remélem lesz majd lehetőség felbontás választására FHD-1440P-4K - ha 4K-n nem is, de a többi felbontáson azért a Fix 60FPS remélem meglesz, de ebböl a 30-ból ki kellene lépni már végleg...

Asrock X470 Taichi -Ryzen7 2700X@EK-Supremacy EVO - G.Skill RipjawsV 16GB@3466@1.41V - ADATA GAMMIX S11 250GB M.2 NVME - ADATA SX6000 128GB M.2 NVME - VGA:GainWard 1080Ti Golden Sample@EK-FC GeForce GTX FE - Thermaltake CoreX9

(#4) pilóta válasza Z_A_P (#1) üzenetére


pilóta
(PH! nagyúr)

Mint minden konzol generációnál eddig kb.

Ez tart is 1-2 évig, aztán a PC megint lelépi sebességben, de a programozók meg egyre jobban kiismerik a konzolt, ezért így is tartja a lépést még 1-2 évig, majd lemarad. Ekkor kiadják az újabb konzolgenerációt és kezdődik minden előröl...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#5) Cifu


Cifu
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

"Ez a vezető oka annak, hogy az új PlayStation rendkívül gyors SSD-t fog kapni, konkrétan olyat, amihez mérhetőt jelenleg nem is lehet vásárolni, viszont végeredményben a beruházás megéri, ha a játékos virtuálisan 100 km²-es területet is be tud majd barangolni, méghozzá töltőképernyők felvillanása nélkül"

Ezen a kijelentésen azért jól el lehet nevetgélni. 2001-ben az Operation Flashpoint 12.8 km² területen mászkálhattál töltőképernyő nélkül. A játékmotor egyébként 51,2 négyzetkilométeres területet ismert, de az akkori hardverek nem bírták memóriával (ez ugye a masszív 32bites korszak volt még). Külön érdekesség, hogy a Bohemia Interaktíve kihozta az első XBox-ra is a játékot, igaz kellett egy kicsit küzdeni, hogy elférjenek a memóriában. Az Armed Assault sorozat ezt vitte tovább szépen sorban, az ArmA3-ban Altis szigete 270,3 négyzetkilométert tudott.

Az Elder Scroll: Daggerfal aktuális játékterülete 161 000 km² volt (161 ezer), 1996-ban, vagyis 23 éve. Ennél nagyobbnak nevezték a játék fejlesztői, de ez most lényegtelen. Később a Morrowind, Oblivion és Skyrim ugye ennél kisebb, de kidolgozottabb térképpel bírt. De azok is töltőképernyő nélkül.

Szóval ez a töltőképernyő felvillanás nagyon mókás, de évtizedekkel ezelőtt is megoldható volt töltőképernyő nélkül nagy területen zajló játékot készíteni.

[ Szerkesztve ]

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#6) Carlos Padre válasza Walter_White (#3) üzenetére


Carlos Padre
(PH! addikt)

Engem nem zavar a 30fps, csak legyen végre okos AI, és legyen szép. Online lövöldékben és reflexjátékokban meg eddig is megvolt a 60fps. Akinek az fps a fétise verje (el a pénzét) PC-re.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#7) opr válasza Walter_White (#3) üzenetére


opr
(PH! addikt)

Most is van lehetoseg felbontast valtani, es attol fuggoen, hogy hogy lett megirva a jatek, most is tobb fps-t kapsz, ha leveszed a felbontast. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#8) Z_A_P válasza Cifu (#5) üzenetére


Z_A_P
(őstag)

Az Elder Scroll: Daggerfal aktuális játékterülete 161 000 km² volt (161 ezer), 1996-ban, vagyis 23 éve

:Y :Y :Y

Daggerfall is the second to largest Elder Scrolls game to date, surpassed only by The Elder Scrolls: Arena, featuring a game world 161,600 square kilometers (62,394 square miles) — roughly half the size of Great Britain — with over 15,000 towns, cities, villages, and dungeons for the player's character to explore. ...In Daggerfall, there are 750,000+ non-player characters (characters) for the player to interact with,

OK

(#9) adamssss


adamssss
(PH! kedvence)

A sima PS4 kb, 1,8 teraflops-ot tud. Az új ezek szerint minimum 10-et hoz ami legalább 5x-ös gyorsulás.

Kérdés még számomra, hogy az RT bevezetésre kerül-e, mert elnézve PC-n a BFV-t és az Anthem-et brutális a grafikai különbség és ez csak az első két úttörő volt. Viszont ha bevezetik a tényleges RT-t azokhoz elég lesz-e ennyi vas?

Ja és lesz-e benne BD meghajtó? Vagy már csak digitálisan lehet a játékokat megvenni akkor viszont ugrik a használt piac...

[ Szerkesztve ]

(#10) Bici válasza Cifu (#5) üzenetére


Bici
(PH! félisten)

Én is tudok csinálni Blenderben egybillió nkm területet, ami meg sem kottyan egy riva128-nak sem.
Itt a texturák/modellek részletességéről és a változatosságáról szól minden, mert hiába nagy a terület, ha gyakran ismétlődnek a modellek, texturák.
Kivéve, ha tévedek. :D

(#11) opr válasza adamssss (#9) üzenetére


opr
(PH! addikt)

Lesz benne BD meghajto.
A kerdes, hogy fognak-e megjelenni ps5 jatekok BD lemezen vagy nem meg nem tisztazott.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#12) hombre[EU]


hombre[EU]
(őstag)

Az új képességek tekintetében a Sony és az AMD komolyan dolgozott az AI-ra, de nem tudtuk meg, hogy milyen operációkra lehet számítani... még csak ötlet sincs? :)

you must be the change you wish to see in the world

(#13) GodGamer5


GodGamer5
(őstag)

Nagyon jónak ígérkezik a gép. Alig várom már! :) Végre normális hadver lesz a következő generációban. A ps4 valahogy elég gyengusz volt már a megjelenés után is. Itt azért lesz kakaó rendesen.

[ Szerkesztve ]

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#14) Cifu válasza Bici (#10) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Innen kezdve gondolom érted mi a problémám a mondattal...

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#15) meteoreső


meteoreső
(lelkes újonc)

Nincs se vertex shader se geometry shader. Naccerű.

Na manócskák hívják azt amikor a shadert nem fordítják le hanem a kihasználtságlimitet elemezve szétvagdossa részekre?
Itt az elemzés időtartalma dönti el milyen lesz a hatékonyság.

[ Szerkesztve ]

Ha adsz 100 fabatkát nem mondom el ki ül a vastrónon. :)

(#16) Walter_White válasza Carlos Padre (#6) üzenetére


Walter_White
(senior tag)

Zavarni nem zavar, de ha lenne lehetoseg minden jateknal , biztos vagyok a legtobb ember aki szerint tokeletes a 30 fps, az rogton atvaltana 60-ra :)
99,9%-ban biztos vagyok.

[ Szerkesztve ]

Asrock X470 Taichi -Ryzen7 2700X@EK-Supremacy EVO - G.Skill RipjawsV 16GB@3466@1.41V - ADATA GAMMIX S11 250GB M.2 NVME - ADATA SX6000 128GB M.2 NVME - VGA:GainWard 1080Ti Golden Sample@EK-FC GeForce GTX FE - Thermaltake CoreX9

(#17) Bici válasza Cifu (#14) üzenetére


Bici
(PH! félisten)

Nem értem. :B

(#18) Synthwave válasza Z_A_P (#8) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

Bezony. Ráadásul teljesen legálisan és ingyenesen letölthető az official oldalról.

Nagy királyság, még nagyobb feeling.

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#19) opr válasza Bici (#10) üzenetére


opr
(PH! addikt)

Jo fele kapisgalsz. :K
Itt arrol van szo, hogy meg kell talalni egy fajta balanszot.
Vagy az van, hogy a reszletesseg alacsonyabb, vagy az van, hogy a jatekos sebessege/mozgasa van valahogy korlatozva (taktikailag elhelyezett akadalyok, pl hegyek, stb), es igy a jatek folyamatosan elore tud tolteni.

Itt arrol van szo, hogy gyakorlatilag egy bottleneck megszunik, es a reszletesseg - jatekos maximum mozgasi sebessege vonalon a szamitasi kapacitas lesz az egyetlen realis korlatozo tenyezo, a hattertar nem. Ez a generacio sok szempontbol az eddig megszokott limitaciok megszunteteserol/radikalis csokkenteserol szol. Aztan kerdes, hogy mit fognak vele kezdeni a studiok.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#20) Bici válasza Bici (#17) üzenetére


Bici
(PH! félisten)

(#14) Cifu: Vagyis értem. Csak rosszul gondoltam végig, hogy mi kell értenem. :DDD

(#19) opr: :K

[ Szerkesztve ]

(#21) hombre[EU] válasza Walter_White (#16) üzenetére


hombre[EU]
(őstag)

Inkább raytracing,mint 60 frame ;) Ha választanom kell én is inkább a fizika,szimulációk,sugárkövetés mellett teszem le a voksomat,mint a képkocka.Ahol kötelezō ott a fejlesztōk legtöbb esetben most is megoldják.

you must be the change you wish to see in the world

(#22) Synthwave válasza hombre[EU] (#21) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

A magam részéről nem igazán látom értelmét a realisztikus diavetítésnek; a 30 maximum fánkból elég. : D

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#23) opr válasza Synthwave (#22) üzenetére


opr
(PH! addikt)

PC-n tenyleg borzalmas a 30fps, konzolon en teljesen jol elvagyok vele.
Mondjuk leginkabb azert, mert amikor PC-n 30fps-rol beszelunk, akkor altalaban atlagfps-rol beszelunk, nem minimumrol. Ha a minimum fps a 30, akkor nekem az PC-n is eleg, amig nem valami gyors lovolderol van szo, de azt meg egerrel meg billzettel jatsszuk amugy is. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#24) Carlos Padre válasza Walter_White (#16) üzenetére


Carlos Padre
(PH! addikt)

Van az a réteg, de elhiheted, hogy a nagy átlag álla sokkal inkább az élethűbb grafikától és fizikától esik (majd) le, nem a 60faps-től (sic).

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#25) hombre[EU] válasza Synthwave (#22) üzenetére


hombre[EU]
(őstag)

Nem ismerek olyat aki a 30frém miatt ne kedvelte volna pl az Insomniac pókemberét :)
Én nem kiskacsákra lövöldözgetek online ;] ,hanem élményt keresek a videójátékokban ugyanúgy,mint a moziban vagy könyvekben. Kinek a pap...

you must be the change you wish to see in the world

(#26) Kupszi


Kupszi
(kvázi-tag)

Nekem még sose volt konzolom, de most itt az idő. De már megvárom a PS5-t, egy 4K monitorral megdurrantva. A PC gammákba 2002-es évbe szálltam be,de most volt elég, a konzol egyszerűbb, nem kell annyit fejleszteni, és minden játék, ha nem is megjelenéskor de stabilan fut. Single játékoknál a 60 fps már elég, és véleményem szerint a PS5 már ezt fogja megcélozni,ha nem is 4K-ba de 1080P-be biztos.

Rengeteg játék van amivel játszanék, de nem tudok. Sok-sok PS4 exklúzív játék van, ami nagyon tetszik.

[ Szerkesztve ]

Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!

(#27) Synthwave válasza hombre[EU] (#25) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

Én is élményt keresek, de szeretem, ha mozgóképre lövök. ;]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#28) gianni85


gianni85
(PH! kedvence)

Mit tudhat? Remélhetőleg ez már tudni fogja kussban végezni a dolgát.

(#29) GodGamer5 válasza hombre[EU] (#25) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

+1
Anno nintendo64-en 20fps-re is leesett pl a GoldeEye-nál a framerate, mégsem sírt senki, hogy deszar, mert a grafika/játékélmény bőven kárpótolt. Ez a 60fps+ alatt nincs élet, az utóbbi évek találmánya.
Egy ps4-es Uncharted 30fps-el is döbbenetesen jó és élvezetes.

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#30) hombre[EU] válasza Synthwave (#27) üzenetére


hombre[EU]
(őstag)

Évekig crt-n 333-ra lockolva játszottam cod uo,ut úgyhogy tudom mirōl van szó csak nem értem a finnyáskodást :F
Peace :R

you must be the change you wish to see in the world

(#31) Bici válasza hombre[EU] (#30) üzenetére


Bici
(PH! félisten)

Felesleges ezen vitázni. Ez is szubjektív. Minden ember kicsit máshogy lát, hall, stb.
Van, aki a sok basszuszt szereti, van akinek megfájdul tőle a feje, és még lehetne sorolni kajákkal, nőkkel.
Szerintem sokaknak jobban feltűnik a 30fps, mint a kevésbé részletes grafika.

[ Szerkesztve ]

(#32) .Z. válasza Synthwave (#22) üzenetére


.Z.
(fanatikus tag)

Doom 3 volt anno poén, mikor leesett az fps, ha spawnolt az imp ajtónyitáskot. Legalább nem ijedtünk meg tőle, mert tudtuk, hogy jönni fog valami. Bezzeg ha 60 fps lett volna... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#33) Synthwave válasza GodGamer5 (#29) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

Láttam én a GoldenEye-t (meg Perfect Darkot) abban az időben és nagyon nem tetszett a diavetítés már akkor sem - hiába volt amúgy jóféle a játék. Persze akkoriban az ember azért kevésbé válogatott, hiszen egyrészt jóóóval fiatalabb volt, sokkal kevesebb tapasztalattal, másrészt viszonyítási alap sem volt annyi/olyan minőségű (frame rate tekintetében, legalábbis).

Engem valahogy nem tud kárpótolni a csillámló bumpmaplensflare hegy, ha két frame között le tudok főzni egy kávét. Még a DOOM-ot is kerámiatokos Pentium MMX alá cibáltuk, amint lehetett - nemhogy a 320x240-es VGAQuake-et. Aztán volt nagy üdvrivalgás - meg értetlenkedés, hogy hogy a bánatba tudtunk ezekkel eddig máshogy játszani. :DDD (Ma meg már azt a frame ratet röhögöd körbe, amit azok a Pentiumok tudtak magukból kipréselni.)

Úgy prezentálod a dolgot, mintha a buttersmoothness egyáltalán nem képviselné egy kardinális részét a játékélménynek. Jó persze, pl. egy single player címnek / RPG-nek nem feltétlenül kell csakazértis 100+ fps (de az abszolút minimum stabil 60 azért legyen már meg, mert különben szomorú leszek), de amint online-ra vált a dolog, ne vergődjünk már két számjegyből álló értékekkel..

Ha az "utóbbi évekbe" beletartozik az utóbbi ~20 év egésze is, akkor egyetértek.

------------------------------------------

(#30) hombre[EU]: 333-ra? Ejnye, emlékeim szerint az nem volt tournament legal, csak 250-ig. : > Viszont akkor csodálom, hogy nem érted.

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#34) Synthwave válasza .Z. (#32) üzenetére


Synthwave
(HÁZIGAZDA)

Szerencsére akkoriban egész tűrhető vasam volt (XP 2200+, 1 GB DDR400, Sapphire 9600 128 MB) és mediumra visszavéve relatíve szépen futott a DOOM 3.

Amúgy nagyon csíptem a gémet, s bár elszakadt az eredeti recepttől, igencsak kellemes órákat töltöttem el vele; soha nem értettem a sok szapulást, amit kapott, pedig (egyebek mellett) én is Wolf3D-n meg DOOM 1-en szocializálódtam - és ez utóbbi (pontosabban a DOOM-DOOM II-The Ultimate DOOM) a mai napig pont ugyanolyan (ha nem nagyobb) áhítattal tölt el, mint akkoriban. Zseniális engine, páratlan atmoszféra és játékmenet; minden képernyőre rajzolt pixel él és lélegzik, minden hangminta a lélek tövéig hatol.

A jó DOOM 3 móka receptje:

(-max settings, max frame rate - nyilván ehhez a részhez kell vas)
-némi tudatmódosító magadhoz vétele
-Nightmare difficulty
-este 11-kor, nyitott ablak mellett
-fejhallgatóval

jáccá.

Kellemes kis 300-as pulzust eredményező meglepik nyenyeregtek elő a sötétből. :DDD

A másik ilyen az überkirály AvP '99 (a mai napig az egyetlen zsír AvP játék és multiban is nagyon büntet). Mondjuk rátett néhány lapáttal a DOOM 3 élményre, mert a marine kampányt a második misszióig bírtam idegekkel; amikor a teljes sötétségbe burkolózó, hideg fémfolyosón 1 km/évszázad sebességgel való előrearaszolás közben a plafonon megbúvó idegen megvárta, míg az utolsó fáklyám is kialszik és PONT abban a pillanatban ugrott sziszegve a nyakamba, azt mondtam köszszépenquit.

És már izzítottam is a predator kampányt. Mondjuk az meg a másik véglet volt, mert ott meg félig csukott szemmel, két kézzel Vivaldira kalimpálva a billentyűzeten, átszellemült vonaglás közepette trancsíroztam miszlikbe mindent, ami élt és mozgott.: D

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx & Glide 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#35) berVi válasza Carlos Padre (#2) üzenetére


berVi
(senior tag)

A PS-nel most sem a diszk sebessege a szuk keresztmetszet. Nem nagyon kell varni semmire zavaro ideig. Ellenben 10 jatekkal tele lehet tenni meg az 1TB verziot is.

Egy 2-4 TB-os HDD nem csak olcsobb, de hasznosabb is lett volna.

(#36) Petykemano válasza meteoreső (#15) üzenetére


Petykemano
(PH! addikt)

(#37) Pinky Demon válasza adamssss (#9) üzenetére


Pinky Demon
(PH! addikt)

Nem olyan brutális az a különbség szvsz, és csak egy-két effektet számolnak RTvel, azt is erősen limitálva. Őszintén ebben a generációban semmi értelmét nem látom erőltetni, gimmick.
Mire a PC eljut a tényleges RT-ig és nem csak tessék lássék alapon lesz, addigra már PS6-ról fogunk beszélgetni, szóval a Sony és jövendő partnere ráér még az RT köré hardvert tervezni.

(#38) Szári


Szári
(lelkes újonc)

"Úgy tudjuk, hogy többféle működési mód van betáplálva az aktuális rendszerbe, és ettől nagymértékben változik a teljesítmény, de az összesített számítási kapacitás 32 bites lebegőpontos operációk esetén, a leggyorsabb módban eléri a 14 TFLOPS-ot. Na most ez tényleg egy összesített adat, tehát gyakorlatilag a grafikus vezérlő mellett a processzor is bele van számolva. Energiatakarékos módban egyébként 10 TFLOPS ez az érték."

Tudom, hogy csak a TFLOPS érték nem tükrözi a valós teljesítményt de azért érdekességképpen itt van pár TFLOPS érték ami szerintem elég jól szemléltet.
-Nintendo Switch - 1
-Xbox One - 1.31
-Xbox One S - 1.4
-PS4 - 1.84
-PS4 Pro - 4.2
-Xbox One X - 6

-GTX 1060 6G - 4.4
-GTX 1070 - 6.4
-GTX 1660TI - 5.43
-RTX 2060 - 6.4
-RTX 2070 - 7.4
-RTX 2080 - 10
-RTX 2080TI -13.45

-RX 580 - 6.1
-RX 590 - 7.1

[ Szerkesztve ]

(#39) Abu85 válasza adamssss (#9) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Az Anthem nem támogatja a DXR-t. Túl régi a Frostbite, amit használ.

A Sony úgy néz ki, hogy nem olyan sugárkövetést használ, mint ami van a DXR-ben. Sokkal inkább voxel intersectionnek tűnik.

Állítólag lesz optikai meghajtó.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#40) GodGamer5 válasza Szári (#38) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

De a Ps5-ben lesz felezett pontosság, úgy pedig minimum kb 20 maximum kb 28 tflops-ot is kitol a gép, az meg konzol szinten nagyon állat, főleg, hogy a radeonok compute-ra vannak kihegyezve. :) Tudom ez a komplett gép teljesítménye, de ottkörül lesz amit leírtam. :)

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#41) arty válasza Walter_White (#3) üzenetére


arty
(PH! addikt)

a 30fps-ből sose fognak kilépni, mert a szebb grafika többeknek tetszik, mint a 60fps :) :(
plusz azzal el lehet adni játékot, fps-el nemnagyon... (az fpshuszárok mindig pécéznek, hiszen a 60fps is csak egy lépcső a 120-144-240fps felé vezető úton :D )

(#9) adamssss: biztosan lesz benne optikai meghajtó, de a használtpiac nem ezen múlik (ms a one esetén is megoldotta volna, hogy ne tudj használt/kölcsön játékkal játszani... csak a lázadás - szerencsére! - elsodorta őket, a túlárazott, gyenge, megcsúszott gépükkel együtt ;) )

(#13) GodGamer5: a 2080ti + egy core/ryzen már most több tflops, pedig hol van még a megjelenés. pont annyira lesz normális a ps5, amennyire a ps4 volt. sajnos minden a (fakezű) programozókon múlik, és azokon akik mindenért kiadják a pénzt (a rossz minőségű, szaggató szoftverért is)

[ Szerkesztve ]

stadion, kisvasút, freemail

(#42) Duck663 válasza Abu85 (#39) üzenetére


Duck663
(senior tag)

Abu, akkor Navit nézve mi a helyzet RT fronton? Lesz, de mégsem, azaz nem DXR, de lehet hogy lesz? "Mantle RT" esetleg? Vagy Vulkan alá valami speckó?

Egy VEGA mindenek felett, na jó akkor majd a Navi! :D De most már aztán elég legyen a b@szakodásból. Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#43) arty válasza Kupszi (#26) üzenetére


arty
(PH! addikt)

(#26) Kupszi: fps-t a játékfejlesztő céloz, nem a konzolgyártó (bárcsak megtehetné és megtenné a sony, hogy előír mondjuk 60fps minimumot ;) )

túl vérmes reményeid ne legyenek: ma is láthatsz játékot konzolon 20fps-re beszaggatni, régen is láthattál és borítélkolható, hogy a jövőben is láthatsz majd :) sokat "segített", hogy generáció közepi fejlődés óta több játékban választható a rosszabb felbontás/jobb frém, de ez közel sem általános megoldás/beállítási lehetőség

(#35) berVi: playstation esetén senki nem akadályoz meg, hogy kicseréld a hdd-t nagyobbra. az átlagnak(!) elég az 500/1000GB, cserébe "olcsó" a gép (=lélektani 399/499 USD alatt lehet az induló ár)

(#37) Pinky Demon :R :R mélységesen egyetértek!

[ Szerkesztve ]

stadion, kisvasút, freemail

(#44) adamssss válasza Abu85 (#39) üzenetére


adamssss
(PH! kedvence)

Ja igen. Metro-t akartam írni. Elnézést. Az Anthem DLSS-t támogat.

Mondjuk jó lenne ha lenne valami egységes RT platform és nem minden gyártó a maga megoldását erőltetné mert annak csak mi felhasználók fogjuk meginni a levét...

Mint ahogy egy kolléga is írta, hogy reméljük játékok is lesznek BD-re így megmarad a használt piac...

(#45) arty válasza adamssss (#44) üzenetére


arty
(PH! addikt)

és ne is csak a használtpiacot emlegessük: haverokkal, ismerősökkel nem egy lemezt csereberéltünk már... plusz a digit polcról BÁRMELYIK napon eltűnhet egy játék, aztán azzal te az életben nem játszol, hiába jön meg hozzá a kedved 1-2 évvel később... míg a lemez "mindig" elérhető marad (max megdrágul)

a digit árazásról nem is beszélve... az egyetlen kontrollod a túlárazás felett a fizikai példány (vagy persze ha nem játszol... de az sokszor nem opció, ha szeretsz játszani ;) )

stadion, kisvasút, freemail

(#46) GodGamer5 válasza arty (#41) üzenetére


GodGamer5
(őstag)

"sajnos minden a (fakezű) programozókon múlik" - Pont ez a lényeg, hogy a belsős stúdiók szinte csodát műveltek a hardverrel már a gyengécske ps4-nél is, ez meg minimum ötször gyorsabb lesz, így sokkal nagyobb a mozgásterük a programozóknak, míg a ps4 anno nem volt akkora előrelépés. Egy 2080 ti-pedig hiába erősebb hardver, de a konzol fullra ki lesz használva a jobb api,fix célhardver miatt sok-sok technológiai extrával, míg a 2080ti-t soha nem fogják ennyire kihasználni.

"Az emberek azt hiszik, hogy az optimalizacio egy olyan dolog, hogy a kocka felkel, haromszor raver a monitorra fallosszal, es bumm, egy mosogepen is 120fps-el fut realtime a reszecskeszimulacio szepen animalva, ezek a barmok meg inkabb szuperszámitogepekkel szopnak..."

(#47) Abu85 válasza Duck663 (#42) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem tudom. Attól függ, hogy a Sony tervezte-e sugárkövetéses hardvert, vagy az AMD. Ami itt van az a PlayStationre vonatkozik. Nem lehet automatikusan levetíteni a PC-s Navira. Ettől persze még lehet sok a hasonlóság, de a Semi-Custom az egy külön részleg az AMD-n belül.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#48) kikikirly válasza hombre[EU] (#21) üzenetére


kikikirly
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Mega Giga +1 :)

(#49) Duck663 válasza Abu85 (#47) üzenetére


Duck663
(senior tag)

Értem, köszönöm. Rosszabb esetben ugyanaz lehet, mint a DSP blokkal a Bonaire-ben, a True Audiohoz. Ott van, de minek. Reméljük, hogy most nem az lesz.

Egy VEGA mindenek felett, na jó akkor majd a Navi! :D De most már aztán elég legyen a b@szakodásból. Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#50) komi77


komi77
(senior tag)

Megrögzött pc imádóként elgondolkodtat ez a gép. Nálunk itthon csak és kizárólag játék miatt fejlesztődik folyamatosan a pc. Ez egy specifikusan arra kitalált masina - a bd csak plusz, nekem. Szóval a videokártyányi árú konzol lehet befigyel a jövőben. Arról nem is beszélve, hogy a 4K-s tv-ink új értelmet nyerhetnek és nem kell plusz pénzért játékra is jó - kicsi - moncsit venni. Ebben nyilván vannak kompromisszumok. Viszont a pc-nél is vannak, leginkább a mit kapok mennyiért kérdésben. Gondolkodós lesz ez a masina. :)

Szegény ember kézzel nőz.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.