Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cyberboy42

    senior tag

    válasz core i7 #12 üzenetére

    Márt miért szemetelné tele? a Vramot a legnagyobb mennyiségben a textúrák töltenek ki. Teszem azt a BF1 minimális beálításokon 2 giga vramot eszik meg, tehát egy 2 gigás kártyával, a minimumon beleférsz (tapasztalatból beszélek, melóban így játszom :p ) Viszont a BF5-nek mér kell legalább 3,5 giga, tehát a 2 gigás vrammal folyamat törli, és tölti a textúrákat....akad mint a pi*sa....:D
    És ez a BF amit kifejezetten alacsony terhelésre terveznek, hogy minél többen tudjanak játszani.. jellemzően Single player játékok még minimumon is sokat zabálnak, nem is beszélve ha mondjuk "szép" textúrákat szeretnél....persze ha több van mint kéne,akkor ha betölt egy új pályarész akkor a régieket nem kell egyből törölni és így úgy tűnhet hogy betelik a 8 vagy akár 11 giga is, de ez nem ugyanaz.

    ...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...

  • VinoRosso

    veterán

    válasz core i7 #12 üzenetére

    Kivétel ha a modellezők/level designerek optimalizálják az outputjukat adott VRAM kapacitásra. Például nem adnak minden assetnek külön textúrát, hanem ugyanazt a textúrát felhasználják minden materialnál ahol lehet, használnak geom instancingot ahol lehet meg hasonlók.

    Konzolon többnyire ez megy, mert ott korlátozott a rendelkezésre álló erőforrás hardver oldalon, PC-n meg: vegyél több ramot paraszt. Magyarul a felhasználók fizessék meg az optimalizálás hiányát (amiből az lesz, hogy inkább minél erősebb hardverre verik el a pénzt, a játékot meg lekalózolják).

Új hozzászólás Aktív témák