- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Epson nyomtatók
- Androidos tablet topic
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen monitort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyberboy42
senior tag
Márt miért szemetelné tele? a Vramot a legnagyobb mennyiségben a textúrák töltenek ki. Teszem azt a BF1 minimális beálításokon 2 giga vramot eszik meg, tehát egy 2 gigás kártyával, a minimumon beleférsz (tapasztalatból beszélek, melóban így játszom :p ) Viszont a BF5-nek mér kell legalább 3,5 giga, tehát a 2 gigás vrammal folyamat törli, és tölti a textúrákat....akad mint a pi*sa....
És ez a BF amit kifejezetten alacsony terhelésre terveznek, hogy minél többen tudjanak játszani.. jellemzően Single player játékok még minimumon is sokat zabálnak, nem is beszélve ha mondjuk "szép" textúrákat szeretnél....persze ha több van mint kéne,akkor ha betölt egy új pályarész akkor a régieket nem kell egyből törölni és így úgy tűnhet hogy betelik a 8 vagy akár 11 giga is, de ez nem ugyanaz....A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
-
VinoRosso
veterán
Kivétel ha a modellezők/level designerek optimalizálják az outputjukat adott VRAM kapacitásra. Például nem adnak minden assetnek külön textúrát, hanem ugyanazt a textúrát felhasználják minden materialnál ahol lehet, használnak geom instancingot ahol lehet meg hasonlók.
Konzolon többnyire ez megy, mert ott korlátozott a rendelkezésre álló erőforrás hardver oldalon, PC-n meg: vegyél több ramot paraszt. Magyarul a felhasználók fizessék meg az optimalizálás hiányát (amiből az lesz, hogy inkább minél erősebb hardverre verik el a pénzt, a játékot meg lekalózolják).
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Epson nyomtatók
- BestBuy ruhás topik
- Androidos tablet topic
- Autós topik
- LEGO klub
- Nők, nőügyek (18+)
- Netflix
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen