- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
Kivétel ha a modellezők/level designerek optimalizálják az outputjukat adott VRAM kapacitásra. Például nem adnak minden assetnek külön textúrát, hanem ugyanazt a textúrát felhasználják minden materialnál ahol lehet, használnak geom instancingot ahol lehet meg hasonlók.
Konzolon többnyire ez megy, mert ott korlátozott a rendelkezésre álló erőforrás hardver oldalon, PC-n meg: vegyél több ramot paraszt. Magyarul a felhasználók fizessék meg az optimalizálás hiányát (amiből az lesz, hogy inkább minél erősebb hardverre verik el a pénzt, a játékot meg lekalózolják).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest