Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Ezek szerint az FX tulajok olyan változást fognak tapasztalni, mintha szoftver-renderről átváltatnának hardver-renderre?
Én személy szerint örülök annak, hogy az nVidia megoldása hivatalos támogatást kap a DirectX-ben, mert így már megfelelő lesz az FX kártyák teljesítménye a DX9-es játékok alatt.#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Nem tudom pontosan, de a DX8-nál is volt verziófrissítés, amikor kijött a DX8.1. Mert ugye a GF4-ben PS 1.3 van, míg a Radeon 8500-ben már PS 1.4. És ugye kellett támogatni az 1.4-et, ugye? (Valaki nálam okosabb mondja el, hogy is voltpontosan!)
Tehát a DX-es támogatás egyáltalán nem jelent csalást. Szerintem egyeseknek el kéne már felejteni ezt az üldözési mániát a csalásokkal kapcsolatban!#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Ugye nem is szabad az nVidiának esélyt adni a felzárkózásra???
Menjen tönkre az nVidia, hogy egyszereplőssé váljon a VGA piac, és akkor legalább az a király ATi jó magasan tudja tartani az árakat!
Ehh, legalább gondolnátok végig a dolgokat, mielőtt nekiálltok habzó szájjal ezt vagy azt védeni!#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Egyetértek veled. Kíváncsi lennék, hogy is alakult ki a DX9 feature lista? Milyen együttműködés volt a kiualakítás során az ATi-MS és nV-MS között? Mert hogy ATi-nV együttműködés nem volt, az tuti! :)
Mellesleg azt se felejtse el a sok ATi-fan, hogy az R300 GPU-ját az ATi által felvásárolt Art-X grafika hardver fejlesztőcsoportnak köszönheti, aki valamelyik konzol grafikus chipjét is fejlesztette. Ezzel a segítséggel az nVidiával szemben óriási előnyre tett szert, amit az nV-nek be kell hozni valahogy. És ha adott egy hardver, ami a speckóknak megfelel, de kicsit másképp kell kezelni szoftver szinten, akkor meg kell tenni azt a lépést, amit az MS meg is tesz: megfelelően támogatja az FX architektúrát a DX9.1-ben. (Gondoljátok végig: mit érne az Athlon64, ha nem lenne hozzá 64 bites szoftver?) Tehát ezen (is) múlik egy hardver sikere vagy sikertelensége.#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz TheVeryGuest #60 üzenetére
Kíváncsi lennék arra, te hogyan állnál a dologhoz, miután több millió dollárt beleöltél a fejlesztésbe, kész a hardvered (ne adj Isten sok százezer darabot értékesítettél is belőle), és rendes működésre lehet azt bírni, csak megfelelő szoftvertámogatás hiányzik. Mit tennél ez esetben? Kidobnád az ablakon és új hardver tervezésébe fognál újabb dollármilliók ráfordításával?
Ugye, nem gondoltad te komolyan ezt a hozzászólást...#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz TheVeryGuest #73 üzenetére
Nem hiszem, hogy a sikeres GF4 Ti sorozat után csak úgy fejlesztgettek vona valamit, ami ''talán bejön''. Biztos, hogy van valami oka annak, hogy ilyen félresikerült lett az FX-család az ATi R3x0 GPU-családjához képest.
Az API mostani módosítása nem egyedi dolog, lásd a korábbi DX8 -> DX8.1 (PS 1.4 támogatásának felvétele). Igaz, itt nem az R200 GPU lassúsága miatt kellett felvenni a támogatást, viszont itt is az API módosításáról volt szó.
Ennek fényében miért probléma az, hogy az API-ba felveszik az FX speciális módjának kezelését?#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Ebben speckó sajnos nincs igazad. Tegnap mértem le egy GF3 Ti200-at 250/500-ra húzva, és egy G4 Ti4200-at 250/500-on szintén. A 3DMark2001SE-ben 1100-1200 pont a különbség. És a sebesség (MHz szerint) ugyanaz. Tehát itt architektrális javítások voltak, amit jellemez a PS 1.1-ről PS 1.3-ra való váltás is.
#tarcsad
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest