- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ZIDOO médialejátszók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egyébként én se azt mondom, hogy ne lenne egy ilyen szolgáltatás jó. Én is örülnék neki. De egyszerűen én nem vártam mást. Mert a jelenlegi tudásom alapján nem ismerek olyan fejlesztést, technikai megvalósítást, amivel ez ma teljesen működőképes lenne.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Miután a probléma a lag, azon nem fog tudni javítani a Microsoft sem (a Sony pedig a Microsoft Azure-t fogja dettó használni).
Már az alapfeltevésed is tévedés. Nem a lag a fő probléma.
A lag egy fizikai korlát amit figyelembe kell venni és végső soron meghatározza egy adott játék-koncepció használhatóságát adott netkapcsolat esetén. Quake arénát nyilván nem fognak mostanában streamelve játszani, de szerintem több AAA játék esetén nagyvárosból használva működő lenne a stream koncepció mint amennyinél nem.
A fő probléma az, hogy nincsen ténylegesen megválaszolva, hogy kinek szánják ezt az egészet. Ki fog érte fizetni és hogyan fogja használni, miért fog jobban járni ezzel mint, PSN-nel, Xbox live-val, Steammel vagy a tamagocsi-telefonokkal.
Nagy mellénnyel vannak, hangzatos marketing lózungok vannak és csillagokat is leígérik az égről. => bukás felé vezető legjobb út.
Aki lerakja a működő koncepciót az szerintem ezt fogja csinálni
1, Realistán ítéli meg, hogy melyik játékok valóak streamingre és melyek nem.
2, Behatárolja a szolgáltatási körzetét, és jól definiálja, hogy milyen végponti internetkapcsolatra van szükség. Én úgy gondolom, hogy első körben -egyelőre- az otthoni WiFi nagyon bukó.
3, Vállalható költségstruktúrát rak le.
Az hogy a TV-s játékhoz meg kell vennem 130$(?)-ért egy kütyüt egyedi kontrollerrel majd a teljes árú játékot, majd havi díjat kelljen fizetnem azért hogy az otthoni kábelkapcsolatomon keresztül játszak az nonszensz.130$-ért majdnem van vadi új PS4 és X1, azt is rá lehet kötni a TV-re és MINDENT sokkal jobban tud mint jelenleg a Stadia.
Egyszerre kérni az új játék árát és a havidíjat nonszensz. Előfizetéses szolgáltatáshoz fix magas beugrási költséget társítani pedig röhejes.
4, Megválaszolja azokat a kérdéseket amelyek a játékosokat érdeklik:
-Mi lesz a teljes áron vett játékommal 2-3-4-5 év múlva? Fel tudom máshol használni, amikor a Google már nem érdekelt benne?
-Mi lesz az online multival, másik platformon ragadt gamer barátaimmal?
-Lesz érdemi játékkínálat?Addig amíg ezekre nincsen érdemi válasz, különösen a 3-4 pontokra addig nincsen miről beszélni.
A kritikus pontok nagy része nem technikai. Ha a technikai korlátokat figyelembe vesszük akkor is több 10millió játékos lenne érdemben elérhető egy ilyen szolgáltatással. Persze a Googlenek "minden ami 1milliárd felhasználó alatt" van az bukás...
[ Szerkesztve ]
-
nkmedve
őstag
"Ha a latency 20ms szinten van, tök jó."
Ez szerintem fizikailag lehetetlenség, hacsak a szerver nem a szomszédos szobában van valami brutális hardverrel és kábeles kapcsolattal. 60 FPS esetén csak egy képkocka ideje 16.6ms és ez csak azután kerül kiszámolásra, hogy az input adatok odaértek a szerverhez, aztán még vissza kell jöjjön a nem kis mennyiségű hang és képi adat ami először tömörítve, majd kitömörítve lesz. Persze valamennyit le lehet faragni ebből, azzal, hogy gyorsítjuk a tömörítést, valamint a képkocka kiszámolását, de ez általában látható minőségromlással jár, vagy olyan hardverigénye lesz, hogy senkinek sem fogja megérni.
Szerintem reálisan inkább 100 - 200ms amire számíthatunk ideális esetben (nekem érzésre ilyesmi volt helyi hálózaton, Steam-en, 100 Mbps kábelen, 1440p, GPU gyorsított tömörítéssel), ami jó lesz bizonyos játékokhoz, de pörgősebb címeknél felejtős. Feltéve persze ha elég stabil a kapcsolat és nem lesznek időnként 500 - 1000+ ms lagok.
-
nagyúr
Anno az anandtechen volt egy kísérlet az input lag hatására. Ha jól emlékszem, 110-120ms környékén már zavaró volt egy Fallout 3 / Skyrim típusú játéknál. Szóval sok hely nincs a hálózat által hozzáadott extra késleltetésnek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- NBA és kosárlabda topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...