Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VTom #23 üzenetére

    Nagyjából annyit, hogy a Pascal lényegesen hatékonyabb lesz DX12 alatt, mint a Maxwell, mert a DXKG opcionális, de a teljesítmény szempontjából nagyon fontos specifikációknak eleget tesz.

    A Maxwellt ez a változás nem érinti. Ez az architektúra nem lesz ettől rosszabb. Viszont a képességek szempontjából a Maxwell inkább hasonlít a mobiltelefonokba tervezett grafikus vezérlőkhöz, tehát ha a Pascal kint lesz, akkor a fejlesztőknek ezt a két rendszer eltérő optimalizálással kell majd lefedni, mert ami a Pascalnak jó optimalizálás az a Maxwellnek nagyon rossz, és fordítva.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Yllgrim

    őstag

    válasz VTom #30 üzenetére

    hogy DX12 ready ezt akkor tudnank meg ha majd lesz egy par olyan jatek a piacon, amik a teljes DX12 repertoart kihasznaljak, addig esetleg feltetelezhetunk dolgokat, aminek meg nem sok ertelme van. Ha odaerunk ugyis kiderul

    A szamomra erdekesebb hogy NV most is eladott egy csillio kartyat amit megvettek a nepek, mert a mostani igenyekre felel meg, a Pascal meg olyan kartya lesz ami meg az akkori igenyekre lett kifejlesztve.

    AMD elerte hogy legyen valtozas ami jo, de profitot ebbol nem sokat latott, ugy nez ki nem is fog sokkal tobbet, szoval idiotak megint.

    Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VTom #30 üzenetére

    A DX12 ready helytálló. Az API-nak vannak alapvető és kötelezően támogatandó funkciói. Ezeknek mindegyik olyan hardver megfelel, amely kapott vagy kap DX12 meghajtót. A probléma az opcionális funkciókkal van, ezen belül is a DXKG specifikációkkal, amely igen komoly teljesítménynövelő képességeket tartalmaz. Ezeket szerintem, és ez tényleg csak szerintem a Microsoft felületesen dolgozta ki. Egyszerűen rámentek arra, hogy jó legyen az Xbox One-nak, és ennyi. Viszont így mindenki aki nem az Xbox One GPU-architektúrájának képességeit másolja gyakorlatilag hátrányba kerül a DXKG képességeit komolyan kamatoztató programokban.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák