- Bluetooth hangszórók
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen RAM-ot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1330 üzenetére
A hengerűrtartalom ettől független. A Simson -nak többféle típusa volt. Az egyik az S51N. Ez volt az alap. A hazai jogszabály azt írta elő, hogy a SMKP önerejéből nem mehet 40 -nél gyorsabban és nem szállíthat utast. Speciálisan Magyar piacra készült az S51N-H (jellemzően kék színben), aminek a könyökcsövében volt egy szűkítés, hogy nagyobb legyen a fojtás és a gáztolattyún egy határoló gyűrű, hogy ne lehessen teljes gázt húzni. Az S51B -ben nem volt fojtás, gyújtáskapcsolója, indexe, akkumulátora, töltésrendszere és utas lábtartója volt. Hivatalosan az S51N-H -t csak SMKP -ként, az S51B -t pedig csak motorkerékpárként lehetett forgalomba helyezni. Persze, ez már akkor is csak elmélet volt, mert legalább annyian szedték ki az N -esből a fojtást, mint amennyien B -s Simsont segédmotorkerékpárként használtak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen