- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dell notebook topic
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Autóhifi
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Ezek a rejtett tartalékok esetleg akkor lehetnek megoldások ha majd annyira fejlett lesz a technológia, hogy sokkal nagyobb kapacitásúak lesznek az akkumulátorok. De egyébként én még soha nem jártam úgy, hogy idő előtt lemerültem volna, ismerem a gépet, tudom jól, hogy lehet vele tervezni. Ha ismerem a túra adatait, mint táv és szint, abból tökéletes pontossággal meg tudom saccolni, hogy elég lesz e az 500-as akku, vagy kell a másik is. És azt is tudom, hogy kb milyen rásegítésen kell tekerjek, és mennyit kell saját erőből beleadni. Pár tesztkört mész a bringával, utána kitapasztalod.
Ha kikapcsolod a rásegítést elég nehéz felfelé tekerni. Persze az sem mindegy, hogy most egy merev vázas XC pedelec-ről beszélünk, vagy egy össztelós AM/Enduro pedelec-ről. Az össztelósat nyilván még nehezebb lesz fölfelé tekerni, mert bár lock van rajta, teljesen nem zár le.
A középmotorosnáll van egy kis ellenállása a motornak is, de szerintem ez nem jelentős. Sík úton igazából semmi gond nincs, nagy emelkedőn beszarsz, azt garantálom. Enyhe emelkedőkön el lehet vele maszatolni, de nagy hegymeneteket már nem lehet tervezni.RBJ: Sajnos rövidebben nem tudtam összehozni, pont ez volt a lényeg, hogy egy sok mindenre kiterjedő, alapos bemutató legyen. Kisebb leírásokból sokféle fellelhető a neten.
Igazából a cikk első két oldalán már választ kapsz a kérdésedre. Igen, van olyan modell amiben van visszatöltő funkció. Ezek a direkt hajtás agymotoros bringák. Van ellenállása a motornak generátor üzemmódban, mint egy motorfék valóban. Aki nem szeret gyorsan menni lefelé annak jól is jön, mert kíméli a fékeket. Érezhető a visszatöltés, de ehhez nagy ereszkedések kellenek. Szerintem annyira nem jelentős, de egy túra trekkingen azért látom értelmét.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen