Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zolleey

    újonc

    Tegnapra egy, és a mai napra egy csomag elszálítást rendeltünk meg.
    Tegnap, a “reggeli mikor várható a futár” e-mailen kívül nem kaptunk semmi más értesítést. A központi telefont nem vették fel!
    Ma reggel megint jött a mikor várható a futár e-mail.
    A megadott időn belül senki sehol. Na fölhívtam a központot. Mondák, hogy igen látja a rendszerben, hogy 2 csomagomat kell a mai napon elszállítaniuk tőlem, viszont a futár nem talált itthon! Persze mondtam, hogy hát a kapuba vártam rá! Azt mondta a diszpécser, hogy fölhívja a futárt és majd Ő hív. Ezekután fél órát hagytam nekik, és elvittem a postára a csomagokat. Természetesen azóta sem hívott vagy írt senki semmit és nem is jött!
    De úgy látom ez nem egyedi eset!
    Kérdem én, hogy végezhet valaki ilyen tevékenységet, mikor nem végzi el a munkáját?
    Remélem mihamarabb felszámolják ezt a GITTegyletet! Vesszen!

Új hozzászólás Aktív témák