Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhouse
őstag
válasz gallozs #7177 üzenetére
Vásárlás előtt azért jó lenne megnézetni az akkut, meg az autót is elektromos szempontból. A vékony saru átszerelhető normálra, ha már úgyis vágni kellett, ha jól értettem. Ha perem nélküli, akkor fontos adat a magasság, mert a leszorító nem jó a másik mérethez, vagy ott is barkácsolsz. A másfél év azért elég kevés, mostohák lehettek a körülmények. A mélykisütést pl. nem tolerálja jól az akku, ha többször is előfordul, főleg, ha nem azonnal van visszatöltve.
Üdv Inhouse
-
Laybee
őstag
válasz gallozs #8770 üzenetére
Szerintem simán visszaviheted. Máskor úgy vegyél akkut, hogy helyben, előtted kérsz teszter bizonylatot róla és alsóhangon ugyanazt mint a gyári értéket vagy még többet tudjon az akksi. És ha 80%os akkor visszautasítod.
szerk. Biztos jól működik az a riasztó? Csak azért kérdezem, mert a gyári akkunak is tudnia kellene 5 évet.
Egyébként jóval nagyobb akkut ír az Exide ebbe az autóba, [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Brogyi
senior tag
válasz gallozs #8780 üzenetére
Az az érzésem, hogy elbeszélünk egymás mellett. Szerintem a 2019-s garanciális Baleno smart töltős, és így teljesen mindegy, hogy van-e, vagy használod-e a start/stopot.
Tévedhetek, mert nekem Swift van. Próbáld ki amit korábban írtam itt valakinek. Az egérmozin a fogaskereket tartsd nyomva 10sec, vagy addig amíg meg nem jelenik a sok szöveg. Persze járó motornál. Nálam úgy viselkedik hogy alapjáraton 14,4V, és egy pici gáz nyomásra csökken. Ez mutatja, hogy smart. Figyeld meg, hogy viselkedik. Nem kell neked semmi műszer. Az autó mutatja mit mér a kocsi CPU-ja. Na, mindegy. Ha ilyen, akkor megszívtad, mert jó drága akksi kell neked. Várjuk meg mit is látsz az egérmozin.
Holnap belenézek a kolléga Balenójába.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz gallozs #8787 üzenetére
Nem sok jó hírem van neked.
Nézzük az ő használatát eredeti akksival.
30km/2 indítás, oda vissza a munkába. Ez a tied.
6km/2 indítás, oda vissza a munkába. Ez a kolléga használata.
Ez azt mutatja, hogy mégse jó az autód. Itt azért több időt rá kellene szánni. Pl. el megy-e az autó mély stby-ba, szivárgási áram...
Nem láttam jelét a smart szabályozásnak, de esőben ezt elég nehéz megállapítani. Azt azért nem hiszem, hogy ennyire sz@r az akksi piac.
Bizony nagyon meglepett az a tény, hogy az akksija 100%-n áll kb. 5 év után is. Sajnos akkor nálad lesz a hiba. Az említett riasztó ...
Hogy néz ki az akksi feszültség indítás után? A jellege/változása a lényeg.
Ebben a Baleno-ban 14.4V-nál megállt mint a szög, fordulatszámtól függetlenül. Kicsit több idő kellett volna.
A gazdáról egy pár szó. Nem nyitogatja a motorházat, az eső mossa a kocsiját. Tehát nem töltögeti az autóját, és így csak benzin, és kötelező szervizre jár. A nyáron klíma gázt cseréltek neki. Ennyit tudtam tenni érted.
Az akksi adatai:
45Ah
CCA 370A
B24 (JIS)
-
Brogyi
senior tag
válasz gallozs #8790 üzenetére
Papíron a Rocket elég jó adatokkal rendelkezik. A következő alkalommal próbáld azt is ki, és persze amelyik tovább húzza az lesz a befutó nálad.
Kíváncsi leszek nálam majd meddig fog tartani a második akksi. A gyárira egy szavam se lehet. A Bosch/Varta márkához akksiban most nekem nincs bizalmam. Azokat nem ajánlanám neked.[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz gallozs #8792 üzenetére
Az európai formátumú Electric Power akkukat itthon készíti a Jászakku, az európai Banner akkukat az osztrákok gyártják, Viszont úgy néz ki az ázsiai, illetve japán formátumokat valóban a Sebangtól veszik, gyártatják. A Varta gyártója a Johnson Controls volt, majd 2019-ben a Clarios megvette. Alapvetően a Bosch egy Bosch címkés Varta volt, egészen 2022 nyaráig, tehát amíg a Varta black=Bosch S3, Varta blue=Bosch S4, Varta silver=Bosch S5 sorozatok futottak. Viszont 2022 nyarától az új Bosch Power Plus szériát már az Exide gyártja és ezzel egyidőben a Bosch S széria meg is szűnt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Projektor topic
- Spórolós topik
- V.Milán: Fessünk újra rollert! P2.
- További aktív témák...
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
- LG UltraGear 49GR85DC-B Gamer Monitor!49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/HDMI 2.1
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- Casio Edifice Karóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen