- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Androidos tablet topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #5750 üzenetére
Köszi a tippet. Szerintem megvárom a 6 ezres okos töltőt.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
pjen
félisten
válasz Stylewars_kp #5751 üzenetére
Tescoban most is kapni Bottari "okos" töltőt,butát is.A bután nincs semmi extra viszont rendben teszi a dolgát.
-
pjen
félisten
válasz Stylewars_kp #5753 üzenetére
Pesti útiban(Bp)van okos is,legalábbis mult héten még volt.Nekem olyan van amit linkeltél,több éve.Szög egyszerű,müködik.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #5753 üzenetére
Jófogáson ennyi az Aldis AutoXS töltő is.
-
pjen
félisten
válasz Stylewars_kp #5753 üzenetére
Megkerestem,az okos olcsóbb .
-
veze
őstag
válasz Stylewars_kp #5751 üzenetére
nem nyúlsz mellé vele. nekem van belőlük kettő egyik már azt sem tudom mikor vettem , több éves, de otthon teszi a dolgát. kiegészítettem egy ampermérővel mert azt ugye egyik se mutatja, nem véletlen szerintem.. ha lenne rajta, hazavinné a boltból a vásárló, dobozon rajta van hogy 3 A os töltö, aztán ráteszi az akksijára ( ami pl. 85% os töltöttségű) és azt látná hogy ez "csak" 0,46A -al tölt, nem 3 A -al, már vinné id vissza az user a bóótba, hogy nem jó, ez nem tölt 3 A -al
Nem biztos hogy ezt mindenki értené, úgy, mint az itt jelenlévők. Azzal hogy nincs rajta, ezt a fajta "reklamációkat" egyből megspórolja magának a gyártó.. -
válasz Stylewars_kp #5747 üzenetére
Azért szeretném egy kicsit a társaság figyelmét felhívni arra a tényre, hogy a jelenlegi okos töltők kb. 5 évig jók.
Ez független attól, hogy ki gyártotta, és kinek a neve van rajta. Nem számít, hogy használtad, vagy a polcon állt. Nem érdekel kinek mi a véleménye erről. Sőt az se ha neki van 10 éves.
A linkelt töltő nagy, súlyos, és még búg is, de gyanítom tovább fog működni, mint bármelyik "okos" töltő. Talán még az akksi is szeretni fogja. A Lidl/Aldi töltők közt sok a selejt, mert a minőség-ellenőrzésre már nem jutott. Azért olcsók. Ha veszel majd tőlük egyet valaha, ellenőrizd le, hogy jó értéknél kapcsol.
Természetesen ez itt magán vélemény. Nem kell vele egyetérteni.
BÚÉK fiúk. -
tibcsiworld
aktív tag
-
bwoay
nagyúr
válasz molnarpeter #5734 üzenetére
fuckyeah csak az a gari már nem erre a típusra fog elindulni.
viszont ez a "batár" 14e. Ft-os töltő éppen most is kapható a Lidlben, legalábbis én láttam jópár darabot, vagyis nem kell január 7-ig várni, ha valaki a korábban olvasott negatívumok ellenére tenne vele egy próbát.[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
Egy bátor ember már próbálta, csak éppen egy rosszat fogott ki. Másodszor már nem próbálkozott, mert nem létszükséglet volt. Ezért írtam a lekapcsolási pont ellenőrzését.
Egyébként nagy akksihoz való. Tipikusan diesel autókhoz. Nem jó Suzuki Swift-hez.
A mérete, a hangja nem előnyös, de az akksik szeretni fogják ha jól működik.
Lidl/Aldi garancia mindig jó volt. Arra panasz nem igen volt, mert vagy zsét kapsz, vagy másik árut.[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz tibcsiworld #5759 üzenetére
Nálunk a hat éves LG tv épp most betegedett le, hang van, minden jó , csak épp kép nincs
ki be kapcsoláskor épp felvillan kicsit hogy lássam, adás azért volt
Nekem van a szekrényben valahol egy jó régi békebeli orosz töltő, elég súlyos darab, képes volt 17-18 volttal is tölteni ugy tolta a 10-15A-t Egy kis kínai elektronikával meg lett szelídítve, hogy be lehessen határolni a kimenő feszt és a max áramerősség pontosan, így most már tud max14,4 volton is 3 - 8A között tölteni. Egyenlőre arra vár, hogy tönkremenjenek a lidles töltők, majd akkor kerül bevetésre[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
Dejó az apum LG-je is, csak az alig múlt 3, pont 2-3napja... Ugyanez hang van kép nincs.
Nézd meg erős zseblámpával lehet csak a LED háttirvillany ment ki.Kicsit on legyek, az Auto XS kb 8éves, a kapcsolója persze már vagy 2-3 xarakszik
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
veze
őstag
én is erre gondolok, hátha csak valami táp probléma ami a háttérvilágítást kiszolgálja.. az még javítható lenne, de most már ünnep után lesz csak élet a városban ..egy kört majd megyek vele, hátha nem kéne másikat venni. egyébként van a háznál phillips képcsöves tv elmult már 20 éves de még mindig olan penge képe van, és semmi baja, de hát az még nem 16:9, csak 51cm, meg ilyenek
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz molnarpeter #5766 üzenetére
Kössél sorosan egy 40 wattos fénycső fojtótt a hálózati csatiba,már meg is szelidült.
-
veze
őstag
válasz molnarpeter #5766 üzenetére
[link]
persze ettől nem lesz automata töltö, nem fog lekapcsolni vagy átkapcsolni csepptöltésre ( ahhoz még további kiegészítők kellenének, amik itt már részben linkelve lettek korábban) de nekem nem is ez volt a célom. csak az hogy 16-18 voltból legyen egy standard ( és állítható) 14,4 Volt körüli kimenő ( vagy beállítható AGM.hez is ugye..) Nekem nem gond az hogy kézzel kell lekapcsolni, különben is ha kezdi megközelíteni a kapocsfeszültséget leesik már a töltőáram
De persze nincs kiherélve a cucc az eredeti állapot is használható belőle, vagyis a 17-18 volt
de most leginkabb nem kell semmire, agm motor akksikat yaso eteti, autót lidles és mivel sosem merülnek le vészesen ( kivéve ha rajta felejtek valamit ) így a 2-3 A is elég mindig, nincs olyan hogy jajj most kéne 8A gyorsban
van valahol a fiokban egy olyan kis panel is ( volt linkelve már az is itt) amin 30A os relé van és beállitható a max / min fesz ami között le/és visszakapcsolna, de most feleslegesnek éreztem , lekapcsolom én ha kész a töltés[ Szerkesztve ]
-
Inhouse
őstag
-
Ata61
újonc
Sziasztok!
Ford C-MAX 1,6TDCI 115 Le 2013
Az akku negatív saruján levő IBS szenzor(intelligens töltésfigyelő rendszer szenzor)szeretném megtudni,hogy jó-e,Hogy tudnám ezt leellenőrizni,kimérni stb?.Nagy ellentmondások vannak az eddigi kutakodások közt,ennek a jó müködésével(töltőfesz)kapcsolatban.Újkorában(most 4,5 éves gyári akku)14,7V volt az állandó töltés,aztán ez kb fél éve lement 12,4-12,8V állandósult töltésre.Ekkor reseteltem az IBS szenzort,mint ahogy akkucserénél kel.Ettől kezdve megint 14,7 sőt néha 15V a töltés.Műszerfalba építettem be V-mérőt.
Kérdés még az is,mikor működik jól ez a rendszer(szenzor)?Állandó 14,7V feltöltött akku mellett alapjáraton,és menet közben is.(ennek a rendszernek leírása szerint ekkor)vagy mások szerint 12,4-12,8V töltés a jó,az előző meg hibás(vészüzem szenzor hiba miatt) feltöltött akkunál alapjáraton,és menet közben is.Válaszokat előre is köszönöm,talán itt sikerül pontot tenni e kérdés végére.
-
DigitXT
nagyúr
Az a 12,4V egy feltöltött akkunál értelmezhetetlen. Ha tényleg annyi van, akkor
az az akku nincs feltöltve, vagy ha mégis, hát akkora áramkivétel történik, hogy
ennyire esik a fesz. (Szóval az vagy mérési hiba, vagy olyankor nincs töltésed.)Hasonlóan: 12,8V mérése nyugalmi állapotban éppen egy feltöltött akkut jelent,
de akkor sincs további töltés az akkun. Ahhoz picit magasabb feszültség kéne!Szóval nem tudom, ki mondta, hogy 12,4-12,8V az jó töltés, de az nem töltés...
A 15V viszont sok! Állandó 14,7V egy AGM akkunak oké, de 15V neki se kéne. -
Ata61
újonc
válasz DigitXT #5773 üzenetére
Szia!
Nagyon szépen köszi a gyors infót(választ)szerintem is úgy van jól ahogy leírtad.Autószerelő Fórumon kaptam az ellenkező válaszokat,ott azt magyarázták,hogy ha egyszer már a generátor feltöltötte az akkut 14,7V töltéssel,akkor az intelligens töltőrendszer leviszi a töltés a továbbiakban 12,4-12,8V körül,és így tölt tovább mert nincs szükség nagyobb töltésre.Na én ebben kételkedtem,hogy ennek így kel jól működnie.A15V az lehet mérési hiba is,mert a műszer nem bekalibrált.. -
SZIGMA
aktív tag
válasz DigitXT #5773 üzenetére
Szia!
Mintha pont itt olvastam volna valamikor, hogy egyes autótípusoknál az AGM akku töltése 15V felett is üzemszerű. (Talán Ford Focus volt, szerintem a C-Max is hasonló lehet.)
Ata61: beépítés előtt nem kalibráltad be a műszert? Én ilyenkor mindig teszek friss elemet a multiméterbe, rámérek az akkura és a műszeren ugyanazt az értéket állítom be. Így se jó nálam,mert a műszerfalban 0,5V-tal kevesebbet mér, szóval tavasszal szedhetem szét megint, de úgyis cserélnem kell, mert hülye fejjel piros kijelzőt raktam be és folyton hibajelzésnek nézem.
[ Szerkesztve ]
Ez egy fórum.Segítség,kritika,trollok, minden előfordulhat.Fogadd el, ez ilyen!
-
Ata61
újonc
Szia!
Kösz a választ.
Igen a C-max ugyanaz,csak a fülke magasított.Valóban lehet a szakirodalomban olvasni,hogy elviselik a 15V feletti töltést is adott esetben.A műszert tényleg nem kalibráltam be,de ezt majd pótolom. -
ddsteel
aktív tag
Szia. Erről elég első kézből való infóm van: EFB-s akkuval szerelt (merthogy start-stopos) Hondám van és sokszor lóg CTEK-en, meg szeretek is képben lenni, úgyhogy fixre szereltem be USB-s szivargyújtót, ami a feszültséget is jelzi. Menet közben a generátor teljesen máshogy tölt, mint a 10 éves volt Opeloman, ami állandó 14,1-14,3V-tal töltött, ahogy járt a motor. Itt ez nem így van. Sokszor 11,5 V-ot is jelez a kütyü, de van, hogy 15,3V-tal is tolja, igaz, csak impulzusszerűen, szinte csak pár mp-ig. Szerintem ez így üzemszerű, mivel: tök érdekes, de az a tapasztalatom, hogy ha autózom mondjuk legalább 10 km-t normálisan, utána legalább 1-2 napig 12,8Von áll az akkufeszkó, tök új VARTA akkum van egyébként. Most cseréltem a 4 éves gyárit, cellazárlatos lett, amit ez a kütyü is kimutatott (a végén már indítózáskor nem is értékeket írt, hanem csak krikszkraksz vonalkákat, ekkor cseréltem le és sztem jól tettem.) Viszont, ha a CTEKkel töltöm, legyen rajta akár 1 hétig is csepptöltéen,utána max 1 napig tartja a 12,8V-ot. Nyilván mindkét töltés jó, de ez nekem kicsit furcsa, azt hittem a CTEK ''jobban'' fel tudja tölteni. Végülis csak azt akartam kihozni, hogy 15,3V-tal is tol egy új autó generátora, persze nem hosszú ideig. Pont ezért végülis nem is mertem bele sima akkut venni, dacára annak, hogy 1. a start stopot mindig kilövöm, mert utálom, 2. volt olyan infóm,innen is meg FB-ról is, hogy páran tettek normál akkut EFB helyére.Éne ezt a töltési karakterisztika miatt nem mertem megkockáztatni.
[ Szerkesztve ]
-
Nem tudod kimérni, mert IBS-ből az "I" intelligens rövidítése. Nekem azt mondja, hogy elektronika van benne, és adatot továbbít a központi egységnek. Az adatok törlése rossz húzás volt, de most már legalább tudod, hogy jó.
Viszont így becsaptad, mert új akksinak érzékeli a régi vackodat. Gyanítom egy picivel megrövidíted az így sem hosszú életét. Ne izgulj, az autóvillamossági szerelők se lángelmék. Ahogy említették ezek már egészen másképpen töltik az akksit. Rengeteg dolgot figyelnek a gázpedál helyzetét, féket, akksi hőmérsékletet, élettartamot( amit töröltél), és persze a hálózati feszültséget, áramot is. Nem részletezem tovább.
Ez egy számítógép. Ha nem érted a működését akkor nem tudod ellenőrizni. No, persze én is csak prédikálok, de nem vagyok mindent tudó.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
nagyúr
A "BS" meg a BullShit? Csak mert a példának felhozott 11,5V az akkor se
töltés (szvsz!), ha 1001 paraméter alapján döntött úgy a vezérlő, hogy akkor ő
most inkább NEM tölti az akkut... Azt értem, hogy elveheti, pl. ha bénázol, és
éppen le akar fulladni a motor... Akkor ugye alap, hogy próbálja életben tartani
mondjuk kikapcsolva a klímát, meg ilyen okosságok. Már egy 20 éves autó is!
Csak ne mondjuk már rá, hogy az normális töltés, mert az nem töltés.Mondjuk én be is fogom, mert töredékét sem értem hozzá, mint Ti. Még csak
nem is prédikálnék, csak próbálom józan ész alapján megközelíteni. Mert mi
a fene kéne ahhoz, hogy 11.5V kapocsfeszültséget mérjen a feltöltött akkun?
Kb. 5 mOhm-okat szoktak itt írni a topiklakók, mint normális belső ellenállás.
Szóval 1,3V eséshez rá kéne terhelni 260A-rel. Nekem ez nem életszerű.
Természetesen az indítózás esetét kivéve, járó motornál.Autóhifinek tolja? -
ddsteel
aktív tag
válasz DigitXT #5783 üzenetére
Én sem értek hozzá. Megy az autó, gondolom teljesen elveszi a töltést, a fogyasztók meg rajta vannak. Pár mp-ig ennyi csak, mint ahogy 15,3V is csak pár mp-ig. Általában ez is 14,1-14,4Vközött van. Az akkuköszöni, jól van, bár még elég új. A műszer szerintem jól mutat,aTEKnél csepptöltésen ezekben a 0 fokok körüli időkben 14,1V-ot mutat. Bár nem nekem címezted, de az én autóm is így tölt.
-
DigitXT
nagyúr
válasz ddsteel #5784 üzenetére
De nekem akkor se jön ki a matek: oké, elvette a töltést. De rajta van 3kW-nyi
fogyasztó? Azt kötve-horgolva hiszem. Ha csak tényleg nem valami böszme
autóhifi brutál mélyládával, aminek az erősítője rángatja... de ez csak ötletelés.Inkább hiszek abban, hogy az ilyesmi mérési hiba. De amúgy nincs mese, fel
kell rajzolni a grafikont, aztán összerakni, hogy mikor mi történhetett... De ezt
csak akkor, ha gond van, és diagnosztizálni kell. (Ha megy az autó, nem kell.) -
ddsteel
aktív tag
válasz DigitXT #5785 üzenetére
Én csak a saját infóm tudom írni, szerintem jól mér a kütyü, mert nyugalmi helyzetben, amikor CTEKkel tölt, mindig jó értéket mutat, alig van eltérés multiméterrel mérve. Menet közben nekem is nagyon furcsa az akár 11.9-es érték, nem is értem, hogy lehet. Ennek ellenére van, hogy ezt írja ki. Ez egy 2014-es Honda Civic Tourer. És a töltése valószínű, jó, mert tölti rendesen az akkut láthatóan. Először azt hittem, ha a zárlatos akkut lecserélem (tényleg az volt, LESTI kimérte terhelővillával), akkor majd nem ír ki ilyen alacsonyértéket, de mégis. De általában tényleg 14,1-4 közötti értéket ír.
Szerk: és csak a gyári cucc van benne, semmi nagy fogyasztó, egyedül ez a kis feszmérőUSB, ez a dilim, de gyerekek is örülnek a plusz USB-töltési lehetőségnek.[ Szerkesztve ]
-
Ata61
újonc
Köszi szépen az infót.Valóban így van,mert tanulmányoztam a működését,csak bezavart egy adódott helyzet.Megpróbálom röviden leírni.Kb olyan 120 ezkm volt a kocsiban 4-évesen mikor beépítettem egy voltmérőt(addig nem foglalkoztam töltés méréssel)ez egy jó ideig 14,7V töltést mutatott,egyszer ránézek menet közben és csak 12,4-et mutat,néha nagyobb fogyasztónál felment 12,8ra.Akkor még nem is tudtam,hogy van a - sarun IBS szenzor.Azt hittem valami gáz van a töltés körül,ezért elkezdtem kutakodni.Kiderült a szenzor jelenléte,ekkor kezdtem tanulmányozni az elvet,és volt olyan műszaki leírás is ahol 14,7V állandó töltésről írt.Aztán volt olyan vélemény is ami pont a szenzor jó működésének írta az előbb említett alacsony töltési jelenséget.Na kezdtem már nem tudni,hogy most akkor mi is van?miért volt jó sok ideig 14,7 aztán meg állandóan 12,4-12,8V ?Ekkor javasolták,hogy talán valami zavar keletkezhetett a szenzorba,és próbáljam resetelni.Na én megtettem,és az óta (több ezkm)állandósult a 14,7V Töltés alapjáraton is.Hibajelzés soha nem volt.A napokban megint előjött a téma(másik fórumtárs hasonló esetével)ebbe bekapcsolódtam,és a végén mondták az én esetemre,hogy most azért tölt 14,7 állandóan,mert vészüzembe tette a töltést.Azt tudom,hogy van ilyen pl ha lehúzom a stekkert,vagy ha elromlik a szenzor.Na most itt vagyok ezzel a helyzettel,nem tudom valójában mi az igazság.Jó az a szenzor,nem kellett volna resetelnem?Ezért írtam nektek,talán itt a végére tudunk járni.Előre is köszönök minden hozzászólást.
-
Czimby
addikt
válasz DigitXT #5785 üzenetére
CSak nem mindegy, hogy egy rendes műszerrel (DMM) vagy egy 2dolláros kínai kütyüvel mér.
Meg az sem, hogy közvetlenül az akkusarun vagy a szivargyujtó/műszerfalvilágítás van mérve.A 11.5V egyértelműen lehetetlen jó akkunál és/vagy járó motornál, mérési hiba kell legyen.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
DigitXT
nagyúr
válasz ddsteel #5786 üzenetére
Várjál-várjál-várjál: mi ez a kis feszmérőUSB? Akkor nem is az akkun mér
közvetlenül, hanem pl. a szivargyújtó aljzaton? Mert akkor csillió átmeneti
ellenállás lehet, ami bezavar a mérésbe, szóval az alámérés kb. garantált!
(Fölé elvileg ettől nem tud mérni, szóval a 15V fölötti értékek neccesek.)Czimby: egyre gondoltunk. Nekem is van olyan feszmérőm a motorban,
ami konzekvensen alámér, mert a műszerfal tápját méri, az meg változik...
(Az mondjuk olyan szinten vicc, hogy attól esik 2 tizedet, hogy indexelek.)[ Szerkesztve ]
-
ddsteel
aktív tag
válasz DigitXT #5789 üzenetére
Igen, szivargyújtó helyére kötve, igaz, direktben, tehát állandóan áram alatt van. Így elvileg nem is a szivargyújtóra van kötve, csak helyileg van ott, egyébként a biztosítéktáblán kerestem egy állandó +12V-ot.Igen, ha így nézed, bármi lehet,ki tudja leellenőrizni, hogy menet közben mi történik. Álló helyzetben,mikor nincs benne kulcs,mindig jót mutat.
-
embe
nagyúr
Szia!
Itt is.
Ezt a kört megfutottam itt - is - ebben a fórumban is. Igazán itt sem kaptam akkor egyértelmű választ. Tavaly talán télen, az volt, hogy hideg van.
Mondjuk épp emiatt tartom nem elfogadhatónak, hogy hidegben, amikor amúgy is csökken az akku teljesítménye, nem tölti fel rendesen.De itt leírtam bővebben.
Annyi hozzá, hogy tölt ez nekem 14,9-15,1-el is, de olyan mintha a 80% töltöttséghez ragaszkodna. -
embe, Ata61
Egy picit beleolvastam. A tiétek használt autó. Ez azért fontos, mert el kell dönteni, hogy, jó típusú érzékelő van benne, vagy valamelyik ezemester belerakott egy oda nem illő sensor-t, és talán pont ezért adta el. Profik nem fognak segíteni, mert akkor nem fogod megjavíttatni az autódat. Az neki már teljesen mindegy, hogy máshoz viszed, de elviszed.
Azonosítani kell először, hogy jó típusú az érzékelő. Utána keressetek márkatársakat, és mérjetek. Ennyi az egész. Ford ügy lezárva. Köszönöm. -
embe
nagyúr
Azért nem ilyen egyszerű a dolog. Flottáas kocsi volt, teljes szervíz előélet megvan.
Ha elolvastad amit linkeltem, abban leírtam, hogy nem egyértelmű mi a szenzor típusa. A Cromax az alvázszám alapján azonosított be egyet. Ahhoz több helyen az Ebay-n benzines Focust írtak, hogy abból szedték ki.
Tehát itt, vagy máshol a profik abban nem tudnak megegyezni, hogy ennek mi is a pontos működése. -
Most helyeseled a válaszomat. Olyan nincs, hogy nem lehet azonosítani a helyes érzékelőt.
Utána már csak mérni kell. Az hogy a szakik nem értenek egyet az megint csak engem igazol, hogy nem lángelmék. Gondolj bele ki ment el autószerelőnek? Aki kettes volt az iskolában. Ezek nem értik a számítógép működését. Csak cserélnek, és egyszer jó lesz, de az összes próbálkozást te fogod kifizetni. -
Czimby
addikt
Egyszer szívtam egy Ford Fusion javításával, Benzin 1.8, vákum vezérli a másdolgas pillangót.
A szolenoid volt halott benne, azt kellett cserélni.
Ugyanaza a cucc több számon is futott fordéknál...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
embe
nagyúr
Egyébként végig néztem jó pár hirdetést azEbay-n, és azt állapítottam meg a fotók alapján, hogy a különböző végződésű kábeleknél, más-más az sw szám. De azonos betűtípushoz azonos szám tartozik.
Van 2 olyan Ebay-es hirdetés is, ahol az eladó a Cromax által nekem beajánlott alkatrészhez, 2014-es, benzines, automata modellt írt.
És a Cromax elkűldte a Ford program printscreenjét, ahol látható hogy alvázszám alapján lett beazonosítva a kocsi.Annyira nem egyértelmű, hogy már azon is megy a vita több helyen, hogy a 12,4V elég-e.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Okos Otthon / Smart Home
- BestBuy topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest