Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #1 üzenetére

    Részben igen. Ma a játékok 80%-a még konzolon sem használ alacsony szintű elérést. Xbox esetében ez az arány 90% fölötti. Az egyik kedvelt lehetőség az optimalizálásra a GPU-s kihasználatlansági buborékok betömése. GPGPU skinning és más aszinkron feladat, de jó irány a GPGPU-s AI. Mivel ezek az erőforrások amúgy is malmoznának, így a befogásuk célszerű.

    Az, hogy elméletileg mit tud egy i7 vagy egy FX teljesen mindegy. A gyakorlat számít. A legnagyobb probléma a finanszírozás. Azt egy ideje lehet hallani a konzolos előadásokban, hogy például az AVX legnagyobb baja, hogy borzalmasan regiszterszegény. Ahhoz, hogy az AVX-ből annyit hozzanak ki, mint mondjuk egy GPGPU-s irányból sokkal több pénzt kell befektetni. Elméletben minden lehetséges, de a kiadók olcsón akarnak eredményeket.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #5 üzenetére

    Addig nem is lesz változás, amíg mindenki ki nem jön az új konzolra tervezett motorokkal. A régi motorok ráerőltethetők a konzolra, de rossz lesz az eredmény. Nem tudják használni velük az alacsony szintű eléréseket sem. A multiplatform címek közül egyedül a Frostbite használ alacsony szintű elérést.

    (#6) PoNR: Az útkeresés a legnagyobb probléma. Az AI többi elemét meg tudja oldani a processzor. Legalábbis konzolon, mert ugyanoda lesz visszaírva minden számítás. PC-n ilyet csak az újabb IGP-kkel lehet majd csinálni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Yutani

    nagyúr

    válasz Menthirist #5 üzenetére

    Csodák nincsenek, egy fHD-n jó sebességű konzol nem lehet sokkal olcsóbb egy hasonló képességű PC-nél. És akkor lehet gondolkodni, hogy egy 100k-s PC mennyire alkalmas játékok futtatására magas beállításokkal fHD-n. Valószínűleg mindannyian ugyanarra az eredményre jutunk.

    Tehát ha fHD-n jó teljesítményű konzolt akarunk, akkor 100k-ba nem fog beleférni a megfelelő hardver, még ha az alacsony szinten is programozható és marha jó teljesítményt ad, mint ahogy Abu itt hirdeti. (Mondják, hogy veszteséges a konzol eladás, de magasról teszek rá.)

    #tarcsad

  • Zeratul

    addikt

    válasz Menthirist #11 üzenetére

    Az I3nak legalább 2x akkora a CPU teljesítménye mint egy XBox One APUnak, a 950 meg min egálban van 7850-el nyers teljesítményben.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #11 üzenetére

    Valaki nem hazudik. A Frostbite például tényleg úgy van felkészítve, hogy támogatják a low-level elérést. A CryEngine is elég jó ebből a szempontból. Az Unreal Engine 4 még nem, de a microsoftos verziója, amit a Lionhead csinál már tényleg alacsony szintű elérést használ Xbox One-on.

    Ugyanazzal a beállítással mint konzolon? PS4-en minden effekt a PC-s port ultra megfelelője, kivéve a texture quality, mert az maradt high, de a post-process az ultra fölötti szint. Az Xbox One-on ugyanez, de a texture filter egy speckó mód, ami high és ultra közötti szint. Én a PS4 szintet legalább egy 285-től láttam. Most leszámítva, hogy konzolon jobb a PP, azt majd úgyis megkapja a low-level PC kód.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Yutani

    nagyúr

    válasz Menthirist #21 üzenetére

    Ezen mérés szerint (persze lehet ez teljesen félrevezető) a PS4 GPU-ja egy 7850-nek felel meg, az XO GPU-ja pedig ennél gyengébb. Nyilván az alacsony szintű API jelentős előnyt ad a konzolnak, de ez inkább a CPU magok kihasználtságára van jó hatással.

    Tegyük fel újra a kérdést, de most kicsit másképp: ki szerint lesz elég egy 7850 a fHD megjelenítéshez DX12 vagy Vulcan alatt? Mert ha a konzolon fHD-ban elég egy 7850 vagy annál gyengébb GPU, akkor a DX12 éra beköszönésével lehet nyugodtan eladni a drága kártyákat, elég lesz a Pitcairn/Curacao/Trinidad is.

    Vagy nem.

    #tarcsad

  • Robert07

    aktív tag

    válasz Menthirist #21 üzenetére

    Majd amikor elterjedtebb lesz a 4K akkor lesz normalis hardver FHD-ra. :D

  • #Chris

    tag

    válasz Menthirist #34 üzenetére

    Mit érdekelnek a számok? Én a gamer gépem eladtam és vettem egy PS4-et, meg egy gépet vga nélkül, igp-vel. Amikor a ps-el játszok, teljesen nem érdekel, hogy hány fps, mekkora felbontás stb.. Mindaddig, amíg szép a játék, nem akad és élvezem(!)... Most benchmarkot futtatsz vagy játszol?

  • Menthirist

    veterán

    válasz Menthirist #36 üzenetére

    Mintha azért nem lehetne kapni jó minőségben felvett zenét, mert a legtöbb ember youtube-ot meg mp3-at hallgat, te meg hiába veszed meg a csúcs audiofil hangcuccokat, mp3-ra lennél kárhoztatva.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Menthirist #36 üzenetére

    Amúgy kajak irigylem az igénytelen embereket.
    Mennyivel jobban jársz anyagilag, ha nem látod a különbséget a 30 és 60 fps között, ha beülsz egy mozira és nem azon vagy fennakadva, hogy homályos is, szaggat is, mozgásfelbontás a béka segge alatt... A hangélményt meg übereli otthon egy belépőszintű épített rendszer.
    Én már nem vagyok hajlandó interpoláció nélkül filmezni se. Mások meg csak egyszerűen élvezik azt, ami van. :U

  • Yutani

    nagyúr

    válasz Menthirist #34 üzenetére

    Akkor csak egyetértünk abban, hogy ez a 100k-s fix hardver nem elegendő fHD-n értelmes FPS megjelenítésére, ahogy egy újonnan vásárolt 100k-s PC sem alapkiépítésben (1 HDD, 400W táp, semmi felesleges sallang). És ebből következik, hogy egy olyan konzol, ami megfelelne az ilyen igényeknek, az 150-200k lenne, mert ebbe beleférne egy erősebb HW. Csak mondjuk ilyen méretekben lehűteni nem tudnák.

    #tarcsad

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #21 üzenetére

    Nem kielemezni kell, hanem megkérdezni, mert bizonyos különbségek nehezen láthatók az egyes területeken. Ha nem állítottak be ultrát, akkor az egész mérés hibás, mert sokkal kevesebbet számolt a PC. Egyébként megnéztem és az effect quality PC-n low volt. Ez az egyik legnagyobb teljesítménygyilkos és konzolon ultrára van állítva. A shadow medium sem helytálló. Ez is ultra mindkét konzolon.
    Ezek olyan dolgok, mint a Fallout 4-ben a god rays. A játék 98%-ában nincs látható különbség a minimum és a maximum között, de a maximum beállítás -30-40 fps-t jelent.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz Menthirist #48 üzenetére

    "A Digital Foundry nem kispályás és nem hülye, nem amatőr, és nem először csinálnak ilyet. Nem általános iskolások gyülekezete akik csak hogy villogjanak, azért rakják be csak mediumra meg low-ra a dolgokat hogy fps-ben megverjék" - De nem is szentiras.

    Egyebkent ha nem tetszik a konzolgeneracio es inkabb a PC-det nyalogatod "merazznegykahatvanfps!!!!" - akkor hol erdekel teged, mi van a konzolpiacon?

    [ Szerkesztve ]

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #48 üzenetére

    Vagyis nem kérdezték meg azokat, akik fejlesztették, hogy mire állítsák a grafikát. Ennyi a lényeg ebből. Az, hogy magyarázniuk kell, miért ezek a beállítások már rossz. Meg kell kérdezni. Az EA azon kevés kiadó/stúdió közé tartozik, ahol ezt még el is árulják. Ezt tapasztalatból állítom.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • sb

    veterán

    válasz Menthirist #51 üzenetére

    Én sem teljesen értem az érvrendszered.

    - Most az a gondod, hogy 900p 30fps-t tud a konzol? Ennek örülhetsz, mert így a 2x drágább PC-den akkor menni fog az FHD 60fps.
    - Vagy az a probléma, hogy nem optimalizálnak konzolra és nincs igazi low level game? Ez nem a konzol miatt van, hiszen eddig se volt. De ettől függetlenül igaz a konzol-PC teljesítményarány,tehát megintcsak nem értem a problémát. Vagy ha nagyon ki lenne hegyezve konzolra akkor valószínűleg kevésbé lenne előnye egy gyorsabb PC-s hw-nek.

    Ha a játékminőséget kérnéd számon platformfüggetlenül azt megérteném. De PC-s nézőpontból és főleg futási sebesség alapján nem értem a konzolszidást.

  • #20691712

    törölt tag

    válasz Menthirist #1 üzenetére

    Szokasos abu fele alomvilag.
    Neha az az erzesem, hogy csak par eve el a foldon.
    A konzolokkal es azok hardvereivel kapcsolatban se jott be neki semmi.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #67 üzenetére

    A normális mimika nem technikai probléma, hanem költségvetési. :) Egyszerűen nem éri meg.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #67 üzenetére

    Nemáááá :D Bőven elegendő mimika van ahhoz képest milyen orbitális hiányosságok vannak máshol. A saját véleményem meg az, hogy a mimika fejlődött a legtöbbet nagyrészt! Nem tudom milyen játékokkal játszol, de pont hogy azok kibaszott élethűek a többihez képest már évek óta. Már nemcsak script mimika van hanem realtime beszéd/érzelem generált alapú is, ami szerintem most már simán hozza előre felvetetett, ahogy látom a játék tech bemutatókban.

    Ami inkább zavar a mozgás animáció! na azt kellene 100% fizika alapúvá tenni és nem előre felvett scrip hegyeket egymás után rakosgatni, mert már annyira unalmas, hogy belelóghat minden mindenbe, mert az animációnak végig kell mennie ahogy megvan előre írva, nincs súlya a csapásoknak, ugrásoknak, csak az előre az legenerált válaszreakció. GT5 ben mintha próbálkoznának, de kb ott látni csírájában csak. Ilyen Dark Souls-ról meg Witcherekről ne is beszéljünk ahol a mozgás lenne lényeg, ott a legnagyobb sriptenger...Tisztára minta Mortal Kombat 2-vel játszanék a mai napig minden játékban csak több előre felvett mozdulattal... vicc.

    Sajnos lehet parasztvakítani is az arcmimikával, mert "nézzétek milyen élethű arcjáték!" miközben minden más romokba, és ezt az arcmimikát is cutsreenekben látod amikor nem is játszol, vagy amikor háttal van a játék 99% a karakter, vagy amikor belső nézetű a játék ne is beszéljünk arról :D Semmi köze a játékmechanikához! Nem véletlenül fejlődött ez sokat, most jövök rá :D De látom van rá a kiadók által generált mű igény, hogy ez fejlődjön... és van aki be is veszi

    [ Szerkesztve ]

  • Zanik

    addikt

    válasz Menthirist #72 üzenetére

    Nem tudom mennyi értelme van az élethű mimikára nagy hangsúlyt fektetni egy olyan játékban, ahol az idő 80%-ban a saját karaktered nézed hátulról?! :B

    Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #72 üzenetére

    Lehet rossz játékokkal játszol :)
    Nézz Until Down-t, Infamous SS-t, The Ordert vagy UC4 promókat. :R

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #77 üzenetére

    És nem direkt soroltam konzol exluzív játékokat! Sajnos PC-n nem sok vagy nincs...Nézzél gameplayeket az alább sorolt gamekből és nem fogsz panaszkodni az arcmimikára többet, az hogy csak konzolon van és csak ott fektetnek bele elég időt, plusz energiát az nem azt jelenti, hogy nincs is! és ezek közül egyik se pre-built tech demo.
    De most már értem miért panaszkodtál :D csak erre azt szoktam mondani, hogy globálisan kell látni a dolgokat és világot nem csak a saját szemszögünkből. PC-n a 4k tól és 120Fps-től sajnos nem lesz jobb arcmimika se jobb játékmenet (de még a grafika se érdemben)... csak ehhez kevesebb agyhaoltt játékos kellene aki még ebben hisz...

    [ Szerkesztve ]

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #81 üzenetére

    Minden világos! Nehogy lejjebb add! élvezd a mimikanélküliséget is, vagy akkor mégis lejjebb van adva? Pont erről írtam két gondolattal ezelőtt. Megvan benned az igény, de a kiadók hardvergyártók műigényt hadát keltik a játékosokban és egymásban rájátszva PC Master Race-el. Nem tudom mikor jönnek rá, hogy 4k és 120Fps-ben kell hinni.
    Képzőművészként van fogalmam mitől néz ki jól egy játék és mi a fontos, laikusok sok esetben a "szépet" nem tudják objektívan megítélni csakis a számokból tudnak következtetni, hogy szép-e vagy nem. Ha Full HD szép ha 4k gyönyörű, ha 30FPS szar ha 60j ó és mégtöbb nagyon jóóóó játék lesz. C64 időktől szinte napi rendszerességgel is játszok és több platformon. A PC-n imádtam egészen 2009-ig :D most is hiányzik mert imádtam hűtéseket/házakat tervezni/építeni és lehető legtöbbet kipréselni a vasból :D Szimulátorozásra és stratégiára mai napig a legjobb hely, hiszen a perifiériák és a korlátlan személyre szabhatóság, moddolás stb. Imádom ezt a részt a mai napig, DE ezen a szűk 5-6 specifikus játékon kívül minden másra sokkal jobb volt a konzol, mert csak azt érzetem, hogy teliberöhögnek a játék kiadók :) és nem csak érzetem, láttam is. Konzolon is pofátlanok, de ott ott rá vannak kényszerítve arra, hogy amit Nekem PC-n kell elkölteni fejlesztésre azt nekik kell optimalizálásra.
    Semmi értelme nemvolt olyan játékokkal PC-n játszanom amihez nem kellett a PC szabadsága/perifériái. Aztán a PC-m is szép lassan elavult, jöttek ott új generációs szimulátorok és a több monitor, sok periféria, erősítők, hangfalaknál, meg 3D-nél kevés lett a gépem teljesítménye. Azaz rengeteg pénzt emésztett volna fel újból a fejlesztés. Úgyhogy eladtam mindent amiből kb 4-5 konzol jött volna ki :D. Szerencsére a konzol lassan ott tart perifériában/lehetőségekben, mint egy konzol, még ha nem is az összes kedvenc szimem van ott, de már van lehetőség kiélni magam, majdnem ugyanúgy.(persze fun szinten, nem ligákban versenyzéssel)
    Ami hiányzik az az RTS, de azt laptop teljesítményen lowgrafon teljesen jó hiánycsillapító.
    Konzolon sokkal nagyobb megkönnyebbülés játszani, szó szerint. Nem gondoltam volna, de nem fusztrál az áll igényesség, meg a hülye nem adom lejjebb felfogás, aminek itt semmi értelem PC-n, mert semmiben nem kaptam többet multiplatform játékoknál PC-n csak ezt a fusztráltságot.
    Igényes meg nem adom lejjebb felfogás megvan a munkában és párkapcsolatban. (a nőm nézzen ki jól ne a játék), játékoknál meg ha akarnám se ezzel érném el az igényességet, hogy folyamat egy valag pénzt elköltök, hogy a ugyanazt a szemetet 4K-ban játsszam...nincs mit kompenzálnom a E-pénisszel saját magamnak :D Olyan vidáman tolom azóta a régi játékokat, hogy az csuda :) 900P és fix 30FPS (ha multi 60) legyen meg, és az Én szemnek több nem kell, és 10 éve se kellett. Ez már egy olyan felbontás és frém ami már bőven nem zavaró, ha pedig a játék egy halom kuka akkor a e feletti érték se tenné jobbá.

    [ Szerkesztve ]

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #86 üzenetére

    Tényleg értem minden pontját, amit érzel/gondolsz. Nincs is vele gond alapjába véve, mert miért ne, ha megtehetem. És tényleg mindenki úgy él ahogy akar, csak lásson már a saját életén is túl, hogy nem minden fekete fehér. Nem is volt szándékomba megmondani mit csinálj, csak megvilágítani más nézőpontból.

    DE erre van kihegyezve minden és ennek van alárendelve! Sok ember gondolta ekörül forog már csak, és lényegi tartalom felett elsiklik és erre rájátszanak nekik,hogy vakítani tudják a tisztánlátását.

    Csak három dologra térnék ki a a textúrára, "szépségre" és a retina kijelzője. A textúra számít legkevésbé, kihagytam (jó hogy mondtad) mert ez a harmadik vesszőparipa :) Frém-felbontás-textúra. Pont a textúra az ami nem számít igazán, de nagyon jól lehet közelről vizsgálgatni :D nem kell hozzá művészi érzék.
    Az "Szépséget" lehet osztályozni azaz az ESZTÉTIKUSAT, nézzük már meg a múzeumokat godnolom oda is random szubjektív vélemény alapján pakolásznak be bármit is. vagy nézzünk meg Ferrarit vagy Lambót 10-ból 9 azt fogja mondani, hogy szép. Nem irkálom le, de tudta alatt be van kódolva mit tartunk szépnek és mit nem. Hasonlóan, hogy kit tartunk szépnek. Az más kérdés hogy pl, a saját élethelyzetünk úgy hozza, hogy pl sose lehet Ferrarink vagy 20-30 éves csinos nőnk és önkéntelenül megváltozik a gondolkodásmódunk. Így fogjuk azt hallani, hogy "áh leér az alja, magyar utakra minek ilyen nekem, meg amúgy is túl futurisztikus/szögletes/kerek stb" vagy "Én a teltebb tapasztaltabb csajokat szeretem, legyen rajt mit fogni" És ez a szubjektivitás!!! Vagy mikor rengeteg energia és munka árán megszerezzük az autónkat ami lehet 15éves és már akkor tucat közép kategóriás volt, de mi jóval szebbnek látjuk mint ami vagy ha a szomszédé lenne csak. A saját élethelyzetünk kivetítése a "szépbe". Szerencsére vannak emberek akik tőlünk jobban megtudják ezt állapítani és tudnak "szépet/kellemeset" alkotni. Én pedig szintén mindíg arra törekeszek, hogy olyat alkossak ami tessen és esztétikus legyen. És igen rengeteg objektív dolog van amitől szép lesz valami, plusz rengeteg egyéni megoldás és csipetnyi szerencse is kell mindíg :)

    A jó a játékoknál, hogy a realitásra törekednek és kevésbé "művészkednek" így még objektívabban megállapítható ez :) És az elsődleges nem a felbontás a frém és textúrától függ. Nem ettől lesz élethű egy játék. Ami elődlegesen számít a fénykezelés!!!! Második pedig a poligon mennyiség. Szerencsére a fénykezelés kezd javulni, csak ugye a kényszerű felbontás és indokolatlan textúraminőség elviszi teljesítményt. A Poligonnal a szerencse az, ha akarják ha nem, növelni kell a mennyiségét, mert anélkül lehet valami akármilyen jó bármi is ha az "anyag" amiből gyúrták nem elég részletes. És ezek után beszélhetünk csak a felbontás textúra frém "szenthármasról" Emiatt tartom fent, hogy 900P és 30Fps (multi 60) elég, mert nem ez a szűk keresztmetszet(!) és a többin hozzák be a lemaradást!

    Retina kijelző: ott nem attól látsz elsődlegesen(!) szépnek valamit, hogy a tartalom olyan felbontású, hanem a kijelzőn fizikálisan magát pixeleket nem látja szemed és nem érzékeled "kockásnak a képet" Nagyon sok különbség van a tartalom felbontás a kijelző pixelszáma között, hogy mitől látjuk és mit szebbnek.

    [ Szerkesztve ]

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #88 üzenetére

    Mondom hogy értelek :)
    Csak ha van 100 egységnyi idő/pénz/energia/lehetőség/teljesítmény egy játékra, és nem végtelen mert fontossági sorrendet fel kell építeni, hiszen miért ne lehetne minden játék tökéletes akkor? mert sose készülne el... és nem lenne gép ami futtatja, így minden készítő/kiadó felállít egy fontossági sorrendet a 100 egységnyi keretből mikre költ.

    És még mindig ott tartunk és bőszen hírdeted is, hogy mi a fontossági sorrend, és rengetegen vannak így. A kiadók bele vannak kényszerítve ebbe a buzulásba (nem mintha sokat kellene nyaggatni őket) és az értékes energiákat falombokba fektetik, mert ugye a laikus azt tudja számolgatni :D
    Olyan szívesen játszanék csak 900p-be de film minőségen 30 frémbe a GTA-t mint 4k-ba 60Fps-el és ennek megfelelő textúrákkal. Ma is inkább tolom a GTA5-öt 900P be mint a San Andreast 4K-ban 4k-s textúrákkal és 60FPSel (itt csak szigorúan a küllemre gondolok) szerintem a GTA5 szebb lesz így is, vagy nem? mert az első a fénykezelés, után a poligon aztán a felbontás és utolsónak a textúra. A frém meg az mindenek előtt konstans 30 az az alap ugye. Értem, hogy mondanád hogy akkor GTA5 4kban 60Fps-el stb..de megint nincs végtelen egység csak 100 :) idővel az is meglesz, de akkor már inkább megint GTA6 900p ben és 30frémmel és kezdődik minden elölről. oké hogy minden 100.játékra alkalmas PC-ben ott lenne az erő, de ha Te Ferrarival mész csak azért nem fogják az út patkát lentebb flexelni mindenhol.

    Mert ugye a szemét gyenge konzolok miatt nincs szebb graf PC-n se, miért nem mindenki vesz 300k-s gépet inkább vagy miért nem 4x erősebb a konzol és kerülne 300k-ba? és kiadók végre tudnának szép grafot csinálni, csakhogy PC-n még jobb lehessen a graf :D. Miért nem jár a sok proli Ferrarival mert akkor végre a patkákat is kisebbre csinálnák alapból, a sok igénytelen Opeles !

    ui: Ki az a Coelho? :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #91 üzenetére

    Félreértesz, én úgy köpködöm a kiadókat mint semmi mást, pont ezért abból minimális energiából, amit ráfordítanak (hanyagságból és pénzéhségből) kellene másra fordítaniuk, pl optimalizáslás, (ha kell 900p de folyamatos 30fps) Ai, fizika. Pc-n meg 4K rakod meg 60Fps, ahogy eddig is, nem tudom mi a probléma. (hacsak nem az, hogy 3kilós gép kell neki)

    Meg ezt szajkózom, hogy PC-n nem mindíg mehetsz autópályán, a játékok 90% közút magas patkával :( Nem éri meg anyagilag mindenhova autobant építeni, csak pár játék lesz ami igazán kihasználja a felbontás és frém melletti előnyöket ha van Ferrearid, ha nincs akkor azt se tudod kihasználni... Ha nem így lenne azonnal váltanék Pc-re, hidd le.

    A frémet számoltam az utóbbi 15 évben a bal felső sarokba. A vége felé 60 alatt egyik játékkal se játszottam(akár graf butítás árán is). Odáig jutottam, hogy kb. +/-20% pontossággal megtudom neked mondani, 0 és 60 között hány frémmel megy a játék szemre! Úgyhogy nem kell a 60fps létjogosultságát bizonygatni, tudom hogy az lenne a legjobb. De nem értettél meg ezek szerint. Amíg szemét fut 60-al és 4k ban az egy szemét marad attól szép csomagolásban.

    Jobb játékokat a népnek :C

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #69 üzenetére

    A saját motor kifizetődő, ahogy a ma semmit sem csináló részegységek befogása is. Gondolj bele mit egyszerűbb biztosítani. Nem működő hardvereket hadra fogni, vagy optimalizálni a meglévő kódokon. Valamilyen szinten a GPGPU-s AI is egy költségcsökkentés, mert nem azt kell keresned, hogy a halálra optimalizált kódodban mit lehet még javítani, hanem azt, hogy a részben (kitölteni az idle buborékokat) vagy teljesen kihasználatlan IGP-ket felhasználd.
    Ha jót akarsz, akkor olyan mimikát hozol, mint az LA Noire. Viszont anyagilag ez nem éri meg. Technikailag viszont abszolút megoldható, ha van olyan hülye a kiadó, hogy finanszírozza.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Menthirist #103 üzenetére

    Ehhez a történethez még az is hozzátartozik, hogy ez az új konzolgeneráció előtt nem egy fejlesztőbrigád lenyilatkozta hogy új távlatok nyílnak meg előttük, mert hamar és könnyen megmutatkozik majd a felépítés pozitívuma és marad idő másra, fizika, hang, stb. Nagy az arc mind a kiadók mind a fejlesztők részéről szerintem, most megkapták amit akartak, ott van az a hardware amiért telesírták a netet, erre még mindig ott tartunk hogy a kb 4-5 éves fejlesztési idő után képesek olyat nyilatkozni hogy még csak a kezdeteknél vagyunk. :)) Fejlesztési szempontból ezek a konzolok már megélték az életciklusok felét ha valaki logikusan belegondol, hiszen utolsó években már nem nagyon szoktak nagy energiát beleölni a technikai fejlesztésekbe, ott már inkább csak a tartalom változik. (ps3-nál volt 1-2 kivétel azért)
    Megérdemelnének egy két tockost. Mindezt úgy hogy egyébként nem gáz egyáltalán a mostani generáció sem, csak telehazudták a netet és aki volt olyan "hülye" hogy olvasgatott az csalódott.

    Az a vicc hogy én nem is játszom már oly sokat, öregedés átka, csak a híreket viszont nosztalgiából szeretem követni. De régen amikor még net sem sok volt, gamestar meg pc guruban nem voltak ekkora halandzsák mint manapság...

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #101 üzenetére

    És biztos vagy benne, hogy megéri rá költeni?

    Nagyon rosszul fogod fel ezt. Azt hiszed, hogy ma bármit is a technológia ad el. Nem. A reklám adja el és a technológia mellékes. Abban, hogy például a mimikára kevesebb pénz jut nyilván benne van az is, hogy a reklámra több pénz kell. Ez egy financiális kérdés, mintsem technológiai. Persze el lehetne vonni egy kis reklámpénzt, és rákölteni a mimikára. De a kiadók közül szinte senki nincs meggyőződve arról, hogy ez egy jó ötlet.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz Menthirist #107 üzenetére

    Én ebben a rinyában csak egy grafikaőrültet látok aki teliberakja a játékot, csak nézzen ki jól. Emiatt a hozzáállás miatt lehet eladni 200ért egy vga-t.

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #114 üzenetére

    Fordítva van, rosszul látod tendenciát, nézz már meg, hogy néztek ki a xbox360-as játékok 2007 ben és most egy GTA5-öt vagy HALO4 stb...
    Kettő éve vannak kint a konzolok és már pont, hogy most is már jobban néznek ki a játékok mint annó ugyan ennyi idő elteltével, pedig akkor azok tényleg hozták a csúcs PC-k szintjét megjelenéskor!!!! (Ja, hogy ezek mind konzolexluzívok, erről nem én tehetek)
    Ki nem látja tendenciát?

    "Mert nyilván minden nem konzol exkluzív játék győzike show." ezt ki mondta? Én biztos nem. Nyílván lehet keresztapa is 4K-ban 60colon 3d-bne 60Fps-el OLED tv-n, de ha nincsenek millióim és a műsorok legjava 4K-ban győzike show minőségű? Miért hagynám ki csak azért mert nem 4k-ban nézem? Élvezeti értékéből mennyit von le? A másik igen az, hogy sok hasonló kaliberű játék csak crt Tv-n van.

    De szerintem is hagyjuk, írásban csak elbeszélünk egymás mellett:( Amúgy szívesen folytatnám és köszi ettől függetlenül a bszélgetést :R

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #114 üzenetére

    Hidd el, nem a PC-ellen vagyok, hanem azt fájlalom, hogy ott a rengeteg/végtelen lehetőség benne, a korlátlan teljesítmény, de amíg ezt nem használjál ki és minden 100. játékosnak van csak, addig nem lesz előrelépés semmi. PC-s VR-ban viszont sokkal jobb lehetőségek vannak, mint konzolon. Szerintem ki is fogják használni durván játékok és eszközök/perifériák által.

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz Menthirist #117 üzenetére

    "Anno az előző generációnál pár év (2, max 3) kellett, mire a pc behozta azt, amit a konzol tudott, onnantól fordult az előny és nőtt a pc javára. Itt most nem volt előnyben sem a kezdetektől kezdve. Akkoriban olyan grafika jelent meg konzolon, amit elképzelni nem tudtunk kezdetekben pc-n." - honnan szulitek ezeket az egetvero baromsagokat en nem ertem. Sehol nem volt erosebb az elozo generacio pcn. Ugyanugy nem kellett atomeromu hogy ubereld a konzolos grafikat. Akkoris jobban nezett ki a gears of war pc portja mint a konzolos eredeti verzio. Csak ugye 10 evre visszamenoleg emlekezni mar kihivas... Nincsenek erveid, massziv oktalan rinyat latok csak, semmi jovobelatast.

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz Menthirist #119 üzenetére

    Ez eddig is tiszta volt, csak nem ertem miert ragaszkodsz a tevkepzetekhez ennyire.

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz Menthirist #117 üzenetére

    Grafika megszállott (már) nem vagyok, csak abban a ligában is akartam neked érveket felhozni amiben versenyzel.

    Második: A konzol exkluzív címekről, hát ez az(!) ott a tamagocsi teljesítményű gép és mégis sokkal több az innováció (gameplay és grafikai) egy-egy exkluzív játékban, mint bármelyik multiplatban?!
    A végeredményt jól látod, azért van exkluzív jmert el akarják adni vele konzolt és ehhez KÉNYTELENEK JÓ(!) játékot gyártani, ez nem hátrány, hanem pontosan ez a legerősebb motorja az egésznek, ha ez nem lenne, még itt se tartanánk....Mert kitűznek/felállítanak egy mércét legalább, amit a multiplatoknak is kényszerű követni valamennyire, ha nem akarnak nagyon lemaradni, de így is le vannak ennek ellenére is.
    Sokan azt mondják, hogy az exkluzívok miatt nem fejlődünk, csak a LÉNYEGET nem látják, ha nem lenne exluzív akkor nem lenne a plusz kényszer, hogy mindenképp úttörőnek és élen haladónak kell lennie, mert a JÁTÉk-nak kell eladnia a konzolt, nem pedig a 4K 60Fps-nek ahogy a PC-t. És ez a kulcs. Ezért tiltakozok hevesen a a "szentháromság ellen" nem pedig azért mert nem lenne jó. Egy jó játékot jobbá tesz, de egy középszerűt se már.

    Utoljára pedig ami sűrűn a játszhatóság rovására a kitűzött 30 (illetve 60) alá megy az nem elfogadható számomra sem. Legyen 900p vagy dinamikus felbontás vagy több optimalizáció. És jószerivel a multiplat címeknél van ez :( a trehányság mindehol az és ez nem teljesítmény kérdése, hanem szándéké. Itt nem közvetlenül fejlesztőket/programozókat ostorozom, mert ha se idő pénz nincs csoda sincs, mert sok kiadó úgy gondolkodik, hogy a "PC-na a paraszt vegyen erősebb gépet, konzolra meg jóvan az úgy" És itt jön ki a exkluzívok lényege, ott ezt nem tehetik meg!!!!

    De nincs köztünk vita, ha szar a konzol tolod PC-n ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák