Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #11 üzenetére

    Valaki nem hazudik. A Frostbite például tényleg úgy van felkészítve, hogy támogatják a low-level elérést. A CryEngine is elég jó ebből a szempontból. Az Unreal Engine 4 még nem, de a microsoftos verziója, amit a Lionhead csinál már tényleg alacsony szintű elérést használ Xbox One-on.

    Ugyanazzal a beállítással mint konzolon? PS4-en minden effekt a PC-s port ultra megfelelője, kivéve a texture quality, mert az maradt high, de a post-process az ultra fölötti szint. Az Xbox One-on ugyanez, de a texture filter egy speckó mód, ami high és ultra közötti szint. Én a PS4 szintet legalább egy 285-től láttam. Most leszámítva, hogy konzolon jobb a PP, azt majd úgyis megkapja a low-level PC kód.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák