- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #1 üzenetére
Részben igen. Ma a játékok 80%-a még konzolon sem használ alacsony szintű elérést. Xbox esetében ez az arány 90% fölötti. Az egyik kedvelt lehetőség az optimalizálásra a GPU-s kihasználatlansági buborékok betömése. GPGPU skinning és más aszinkron feladat, de jó irány a GPGPU-s AI. Mivel ezek az erőforrások amúgy is malmoznának, így a befogásuk célszerű.
Az, hogy elméletileg mit tud egy i7 vagy egy FX teljesen mindegy. A gyakorlat számít. A legnagyobb probléma a finanszírozás. Azt egy ideje lehet hallani a konzolos előadásokban, hogy például az AVX legnagyobb baja, hogy borzalmasan regiszterszegény. Ahhoz, hogy az AVX-ből annyit hozzanak ki, mint mondjuk egy GPGPU-s irányból sokkal több pénzt kell befektetni. Elméletben minden lehetséges, de a kiadók olcsón akarnak eredményeket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #5 üzenetére
Addig nem is lesz változás, amíg mindenki ki nem jön az új konzolra tervezett motorokkal. A régi motorok ráerőltethetők a konzolra, de rossz lesz az eredmény. Nem tudják használni velük az alacsony szintű eléréseket sem. A multiplatform címek közül egyedül a Frostbite használ alacsony szintű elérést.
(#6) PoNR: Az útkeresés a legnagyobb probléma. Az AI többi elemét meg tudja oldani a processzor. Legalábbis konzolon, mert ugyanoda lesz visszaírva minden számítás. PC-n ilyet csak az újabb IGP-kkel lehet majd csinálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #11 üzenetére
Valaki nem hazudik. A Frostbite például tényleg úgy van felkészítve, hogy támogatják a low-level elérést. A CryEngine is elég jó ebből a szempontból. Az Unreal Engine 4 még nem, de a microsoftos verziója, amit a Lionhead csinál már tényleg alacsony szintű elérést használ Xbox One-on.
Ugyanazzal a beállítással mint konzolon? PS4-en minden effekt a PC-s port ultra megfelelője, kivéve a texture quality, mert az maradt high, de a post-process az ultra fölötti szint. Az Xbox One-on ugyanez, de a texture filter egy speckó mód, ami high és ultra közötti szint. Én a PS4 szintet legalább egy 285-től láttam. Most leszámítva, hogy konzolon jobb a PP, azt majd úgyis megkapja a low-level PC kód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #21 üzenetére
Nem kielemezni kell, hanem megkérdezni, mert bizonyos különbségek nehezen láthatók az egyes területeken. Ha nem állítottak be ultrát, akkor az egész mérés hibás, mert sokkal kevesebbet számolt a PC. Egyébként megnéztem és az effect quality PC-n low volt. Ez az egyik legnagyobb teljesítménygyilkos és konzolon ultrára van állítva. A shadow medium sem helytálló. Ez is ultra mindkét konzolon.
Ezek olyan dolgok, mint a Fallout 4-ben a god rays. A játék 98%-ában nincs látható különbség a minimum és a maximum között, de a maximum beállítás -30-40 fps-t jelent.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #48 üzenetére
Vagyis nem kérdezték meg azokat, akik fejlesztették, hogy mire állítsák a grafikát. Ennyi a lényeg ebből. Az, hogy magyarázniuk kell, miért ezek a beállítások már rossz. Meg kell kérdezni. Az EA azon kevés kiadó/stúdió közé tartozik, ahol ezt még el is árulják. Ezt tapasztalatból állítom.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #67 üzenetére
A normális mimika nem technikai probléma, hanem költségvetési. Egyszerűen nem éri meg.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #69 üzenetére
A saját motor kifizetődő, ahogy a ma semmit sem csináló részegységek befogása is. Gondolj bele mit egyszerűbb biztosítani. Nem működő hardvereket hadra fogni, vagy optimalizálni a meglévő kódokon. Valamilyen szinten a GPGPU-s AI is egy költségcsökkentés, mert nem azt kell keresned, hogy a halálra optimalizált kódodban mit lehet még javítani, hanem azt, hogy a részben (kitölteni az idle buborékokat) vagy teljesen kihasználatlan IGP-ket felhasználd.
Ha jót akarsz, akkor olyan mimikát hozol, mint az LA Noire. Viszont anyagilag ez nem éri meg. Technikailag viszont abszolút megoldható, ha van olyan hülye a kiadó, hogy finanszírozza.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #101 üzenetére
És biztos vagy benne, hogy megéri rá költeni?
Nagyon rosszul fogod fel ezt. Azt hiszed, hogy ma bármit is a technológia ad el. Nem. A reklám adja el és a technológia mellékes. Abban, hogy például a mimikára kevesebb pénz jut nyilván benne van az is, hogy a reklámra több pénz kell. Ez egy financiális kérdés, mintsem technológiai. Persze el lehetne vonni egy kis reklámpénzt, és rákölteni a mimikára. De a kiadók közül szinte senki nincs meggyőződve arról, hogy ez egy jó ötlet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek a konzolok még a fejlesztés elején tartanak.
Az nem jelent semmit, hogy az AMD lenyilatkozta, hogy a következő generáció már jön 2019-ben. Azért nyilatkozzák ezt, mert ha így van, akkor automatikusan megnyerik azt a kört is. 2021 az az időpont, amikorra úgy jöhet konzol, hogy megéri pályáztatni a hardverét.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs