Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #1 üzenetére

    Részben igen. Ma a játékok 80%-a még konzolon sem használ alacsony szintű elérést. Xbox esetében ez az arány 90% fölötti. Az egyik kedvelt lehetőség az optimalizálásra a GPU-s kihasználatlansági buborékok betömése. GPGPU skinning és más aszinkron feladat, de jó irány a GPGPU-s AI. Mivel ezek az erőforrások amúgy is malmoznának, így a befogásuk célszerű.

    Az, hogy elméletileg mit tud egy i7 vagy egy FX teljesen mindegy. A gyakorlat számít. A legnagyobb probléma a finanszírozás. Azt egy ideje lehet hallani a konzolos előadásokban, hogy például az AVX legnagyobb baja, hogy borzalmasan regiszterszegény. Ahhoz, hogy az AVX-ből annyit hozzanak ki, mint mondjuk egy GPGPU-s irányból sokkal több pénzt kell befektetni. Elméletben minden lehetséges, de a kiadók olcsón akarnak eredményeket.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák