Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz mrterminator #89 üzenetére

    Nagyon gyorsan visszatérve a szubjektív emlegetésre: Attól hogy én baromi utálom mondjuk a kasszikus zenét attól nyilván nem gondolom azt hogy abban a kategóriában nincs jó és értékes csak ha barom lennék. ttól hogy valami Nekün nem teszik adott kategórián belül lehet kiemelkedő és ezt akkor is tudhatjuk ha nem tetszik és más sokkal jobban. Például egy fagyis hasonlat, szereted a csokifagyit a vaníliát meg nem. Nyílván nem gondold azt, hogy emiatt más se szeretheti a vaníliát. És azt is megtudod ítélni ha eléd rakok 3 különböző vanília fagyit amiből az egyik romlott a második vízből és porból van harmadik a pedig normális igazi vanília és tejkészítmény, nyílván hiába nem szereted mégis meg tudod mondani melyik a szar :D és a világ legfinomabb vaníliásról is hogy az a jó, csak neked nem jön be, pont. Persze sokan vannak akik képtelen erre is és csak magukból indulnak ki. Tehát mindent lehet objektívan is mérni, HA megfelelő rálátásunk van az adott témába, és ismerjük a végleteket. Mert ezek nélkül csak Mi létezünk a kis világunkba és ami nekünk nem jó vagy nem ismerjük az egyszerűen szar.

    [ Szerkesztve ]

  • Menthirist

    veterán

    válasz mrterminator #89 üzenetére

    Jajj hát menten megszakad a szívem szerencsétlen fejlesztőkért, amikor rendre kevésbé összetett játékokat kell gyártaniuk (mert a kevesebb megkövetelt IQ nem a jobb látványra való törekvés miatt van), hogy aztán megjelenés után pár hónappal már játszható szintre kerüljön a játék (konzolon is, lásd a nem kevés megjelenéskori 20 fps körüli játék), no meg mindeközben pénzügyi csődnek van beharangozva, ha nem hozza vissza egy hónapon belül a teljes sokéves fejlesztési költséget, hanem csak egy fél év alatt. Itt nem arról van szó hogy a normális optimalizálás + 1 millió dolláros árát ne engedhetné meg magának a cég, arra megy a játék hogy minél kevesebb új energiával és ráfordítással a lehető legtöbbet kaszáljanak, de csak a legbiztonságosabb módon, tehát csak semmi innováció. Szóval amíg a kiadott játékot a modderek konkrétan 1-2 hét alatt szebbé, gyorsabbá "optimalizálják", ingyen (mint anno a final fantasy 13-ban 720p 30 fps-re lockolva adták ki a játékot pc-re, durante meg egy este alatt megoldotta az 1080p 60 fps-t), addig nem sajnálom meg szerencsétlen fejlesztőket hogy be kell osztaniuk a büdzsét és pláne nem hiszem el hogy azért nem kapok normális mimikát, mert szegényeknek normális kódot kell gyártaniuk ha 4k-t akarnak, nem elég bármilyen összedobált kód. No meg azt se felejtsük el, hogy marketingre elmegy a fejlesztéssel megegyező összeg, ez is jól mutatja a prioritásaikat.

    "Olyan szívesen játszanék csak 900p-be de film minőségen 30 frémbe a GTA-t mint 4k-ba 60Fps-el és ennek megfelelő textúrákkal."
    Én meg örültem hogy 1440p-ben tudtam 60 fps-ben játszani, erről beszélek. Próbáltam 360-on még anno, vicc kategóriába esett. Látótáv nulla, emberek az utcán alig, minden szempontból marha jót tett a gta5-nek hogy pc-n lehet igazán ereszd el a hajamat játszani vele.

    Felőlem pedig gyárthatnak orrvérzésik játékot konzolra, is, amíg én pc-n azt kapom, amit bír a rendszer. Autós példával élve, felőlem vehet a többség opelt, amíg én a német autópályán mehetek amennyivel bírok. Ellenben arra mérges lennék, ha előttem lenne egy teherautó, miközben én haladnék.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz mrterminator #89 üzenetére

    Amúgy ennyit a 60 fps-ről
    "But the kicker is the new framerate. I’ll admit to being at least a bit sceptical on hearing that Naughty Dog would target a smoother, more fluid 60 frames per second for The Last of Us Remastered. I wondered whether it would add a distracting layer of artificiality; that it might somehow interfere with the game’s cinematic look and feel.
    Thankfully, based on my hands-on experiences at a recent media event in New York City, those concerns feel entirely unwarranted. Played at the higher framerate, The Last of Us Remastered has a silky smooth feel that makes aiming and camera control feel more responsive and natural."

    A gamespoton ezt nyilatkozta az egyik fejlesztő:
    "But being able to compare apples to apples like we have now with The Last of Us, going back and playing the 30 Hz version feels, to quote some people in the office, 'broken.' There's something that can't be captured in screenshots and playing an adventure game where you just walk around and experience the world at the smooth 60 Hz"

    "There was an internal debate just over the artistic-ness of going 30 or 60, and whether or not it would feel weird. Pretty much every person who had said, 'I'm a 30 Hz person, I don't know if I could play it at 60.' When they finally saw it, they said, 'Nevermind, I'm convinced."

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák