- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
60 ghz-es wifi sávon megy a dolog
Két fő probléma van ezzel: per pillanat a 802.11ad (ez a 60Ghz-es wifi) routerek baromi drágák, tehát feltehetően a már amúgy sem olcsó szemüveg is átlép a marha drága kategóriába. Vagy várunk, amíg esik az ár, és jön a második probléma.
Mert ha ne adj isten csökkeni kezdenek az árak, és a 802.11ad elterjed, akkor a korábban vázolt probléma lép fel: a 802.11 úgy működik, hogy egyszerre egy eszköz használhatja a frekicsatornát. Ha több eszköz van a csatornán, akkor a többiek megvárják, amíg az aktuális adás véget ér, és utána (véletlenszerű várakozási idő után) ők is megpróbálnak adni - ha valaki időközben megint adni kezd, akkor goto 10, és vár amíg felszabadul a csatorna.
Lehet látni, hol a gond ezzel: amíg a 802.11ad nem elterjedt, nincs baj. De milyen jó lesz, amikor felveszi valaki a fejére a Vive WiFi-t, és közben a telefonja meg a laptopja is ezen keresztül fog kommunikálni a routerrel. A szemüvegben meg extra késleltetés fog fellépni miattuk...
Azt sem szabad amúgy elfelejteni, hogy a most piacon lévő vr dolgok még az első generációt képviselik.
Már legalább a második generációt inkább, legalábbis én az 1995-ös VFX-1-et nevezném első generációnak.
Ráadásul látszik, hogy az egész ipar ráfeküdt a témára, jól mutatja hogy még az olyan óvatos motorosok, mint a Sony is beindult a PSVR-rel. Az a rendszer és a playstation márkanév már önmagában húzni fogja szerintem innentől a technológiát.
Ettől még az ő VR technológiája is ezer sebből vérzik... Hiába az a népszerűbb VR technológia, ha egyszer a használata sok kompromisszumot takar.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
fulton
addikt
Nekem riftem van, ezen ugyan nincs kamera, de a játék hálójából rögtön tudom hogy hol is állok merre nézek. ugyanis ugy rajzoltam meg hogy az egyik sarokban van egy kis betöremkedés, így rögtön felismerem merre is kell álljak ha a kamera felé akarok fordulni. Azonban nekem volt "balaesetem" a szekrény sarkába odavágtam a kezem fejét mikor hirtelen rámugrottak a robotok és gyorsba cselekedtem, szóval még ágy szék ha belelóg a lábad nem nagy gond, de szekrény veled azonos magasságú már igen arra vigyázni kell mert a játék hevében...
[ Szerkesztve ]
-
Rayyy
senior tag
Azokkal értek egyet, akik vitatják a cikk szakmaiságát... ez ebben a formában alkalmas hangulatkeltésre, hogy mókásan fejezzem ki magam. A lényeg, hogy nagyon leegyszerűsített nézőpontból nagyon leegyszerűsített írást kaptunk. A VR él, virágzik, fejlődik, használják, akarják. Láttam pár mérnököt és egyéb szakembert VR-munka közben, akiknek az volt a fején, hogy "ezazbazmeg, erre várok évek óta". Vive volt rajtuk.
Azt elhiszem, hogy drága a magyar panelbe, de egyelőre nem ez a cél. Csak lehetőség.Azt a hangulati elemet külön kiemelném, ahogy a cikkíró felhívja a fejlesztők figyelmét arra, hogy ez az eszköz technikailag még fejlesztendő... még jó, hogy teszt közben ezt észrevette ...azt kéne feltételezni, hogy a világ VR fejlesztői most hátradőlve nézegetik a számlájukat, mert elvégezték a melót?! Van, aki 6 éve ezzel kel és fekszik... hogy hogy legyen még 100 pixellel szélesebb a felbontás, meg hogy legyen még 2 fokkal szélesebb a látószög.
Minden a legnagyobb render!