- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi haladó szinten
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
"Az emberi szem nem arra lett kitalalva,hogy par centire levo dolgokat bamuljon."
Akkor meg szerencse hogy a VR HMD-knel (Rift, Vive, PSVR, OSVR) nem par centire levo dolgot bamulsz, hanem (gyakorlatilag/leegyszerusitve) a vegtelenbe fokuszalnak a szemeid
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
Ez a roomscale VR fő hiányossága jelenleg: tök jó, hogy egy adott térben képes vagy mozogni és valóban teljes "benne vagyok" érzéssel jár, de az összes olyan alkalmazásban, ahol nagyobb tereket kellene bejárni beleütközöl a problémába, hogy a rendelkezésedre álló fizikai tér nem elég.
Ilyenkor jön a repülés, teleportálás, kontrollerrel mászkálás, stb., így viszont a roomscale feleslegessé válik és átmegy "standing" módba, amikor elég egy helyben állni, és a kontrollerekkel hadonászni mint a wii-nél.
Ezért van az pl. hogy a legtöbb játékban a feladat jön hozzád (ellenség hullámokban) és nem te mész a feladathoz. -
#54625216
törölt tag
Nem is a technikai megoldás a fő kérdés, hanem hogyan lehet integrálni a platformba.
Már most is az ár az egyik legnagyobb gátló tényező: a HMD sem olcsó, még drágább a PC, még csúcskártyákkal is kompromisszumos a képminőség, roomscalehez meg nem mindenkinek van külön 15-25nm-es játékszobája. Most képzeld el, ha még egy 2-3-400ezer forintos futószőnyeget is be kellene szerezned. Biztos lenne, aki megvenné, de milyen lenne a szoftver támogatottsága? Egy eleve kis piac elenyészően kicsi szegmensére ki fejlesztene AA címeket?
Itt alapvető játékmechanikai kérdésről van szó, nem arról, hogy a 100ezer forintos hotas-hoz van-e default gombkiosztás, hanem hogy az alapjaitól hogy írják meg a programot. -
Márton
nagyúr
Nem is kell mindent, elég ha a megjelenések 10-ede 3D és az átlagember kéthetente/havonta megnéz ezekből egyet. De miért kell kiírtani?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"