- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ez biztos tök jó, de játszik még valaki azzal a játékkal?
-
hyperspace
őstag
válasz FoxiestFox #1 üzenetére
Lehet 5-10 ember előveszi a VR miatt.
ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
-
Oliverda
félisten
válasz FoxiestFox #1 üzenetére
Az nem számít.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FoxiestFox #1 üzenetére
Ezeket szerintem a Beyond kiegészítőre fejlesztik, ami hozza a multit és a VR-t, meg még egy ismeretlen komponenst. Arra visszatérhetnek a játékosok, hiszen teljesen ingyenes lesz, nincsenek mikrotranzakciók, stb. Egyszer kell megvenni a játékot és minden elérhető. Aki már megvette, annak ez mind ingyenes.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GodGamer5
addikt
Jó ez a gyorsulás, de opengl-hez mérni bármilyen API-t 2019-ben, az már önmagában is vicc. Jöhetnének mostmár a ténylegesen vulkanra írt játékok.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Z_A_P
addikt
a GeForce viszont lassult
The Way It's Meant to be Played
OK
-
-
félisten
-
Baltazár123
senior tag
válasz FoxiestFox #1 üzenetére
Ezen gondolkodtam én is. Dícséretes, hogy igyekeznek helyrehozni a renoméjukat, ami nagy csorbát szenvedett. Nade miből élnek közben? Ha el is tudnak még adni belőle, akkor is csak minimális darabot ebből a játékból.
Egyszer végig toltam az elején, de már nagyon untam. Semmiféleképpen nem kezdeném újra, bármit is raktak bele.
Nem nagyon értem a koncepciót mögötte, hogy egy ilyen régi játékot csiszolgatni. -
kikikirly
senior tag
Oszt le lehet mér zuhanni a repülőgéppel,vagy továbbra se tudja mi fán terem a fizika és törésmodell?
Király ez a hatalmas nyilt világ,de annyira korlátozott az egész játék hogy valami borzalom.
És akkor a designt még szóba se hoztam,mert az is király hogy lehet épiteni,az viszont már kevésbé hogy ha egyszerűen a legtöbb elem/épület,berendezés nem szép,modellek elnagyoltak.Szegényen meglátszik az Indie költségvetés és másodosztályú fejlesztőgárda...[ Szerkesztve ]
-
Kupszi
aktív tag
Nem akarom elhinni hogy a Vulkan ennyire kedvezne az AMD kártyáknak, az nvidiáknak meg nem hogy előny, még hátrányt is szenvednek.
Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!
-
félisten
Elolvastad a cikket végig?
"Azt érdemes észben tartani, hogy ez még mindig egy tesztelői frissítés, vagyis várhatóan még javulni fog. Emiatt az NVIDIA eredményeit nem feltétlenül érdemes figyelembe venni, mert nagyon sok stúdió csinálja azt a Vulkan API esetében, hogy az AMD hardvereire elkészítik a játékot, míg a GeForce-okra csak a fejlesztés utolsó szakaszában optimalizálnak."
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
kikikirly
senior tag
Pascalokat felejtsétek el,nagyjából a stagnálás várható.Turingokra lennék kiváncsi,azokba a DX12/Vulcan cimekbe amikbe a Radeonok gyorsultak, Turing is nagyjából ugyanannyi % gyorsult.Nvidiának Turing első Next Gen API architektúrája,ezt ők maguk sem tagadják.
Maxvall és Pascal között annyi a különbség hogy mig a Maxvall rendre 2-5FPS lassult ,a Pascal stagnált,esetleg 2-3FPS-t gyorsult DX11-módhoz képest.Eddigi tendenciákat figyelembe véve érdemi sebesség növekedést ne várjatok 1060GTX-től vagy bármelyik Pascaltól.[ Szerkesztve ]
-
GodGamer5
addikt
Azért mert az opengl mára egy instabil tákolás lett. Nem véletlenül vették ki a Wolfenstein 2-ből, meg úgy általában az id tech engine-ből, pedig kb az haszbálta a legjobban legtovább ezt az api-t. A khronos sem fektet bele erőforrást, ezért készítették a vulkant.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
félisten
válasz GodGamer5 #15 üzenetére
Szerintem nem az OpenGL lett rosszabb, hanem az OpenGL-es motorokat tákolták régóta újraírás helyett, mert (gondolom) inkább a Vulkan-ra fókuszálják az erőforrásokat.
Eléképzelhető, hogy pár régi OpenGL motort már kipofoztak volna, ha nem jön a Low-level API hullám.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Szőrös
veterán
válasz FoxiestFox #1 üzenetére
Ahogy nézem igen: 2,864 24-hour peak
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
pengwin
addikt
válasz GodGamer5 #15 üzenetére
Ennyi erővel a DX11.2 is ugyanilyen szar.
Az idtech meg mindig is igyekezett a legnaprakészebb nyílt API-t használni.
Ez most a Vulkan.
Miért csináljanak maguknak plusz melót az OGL-vel, amikor a Vulkan pont ugyanolyan sokrétű, és jobb teljesítményre képes?
Az ő játékaik pont, hogy nagyon is jól futnak Vulkanon, szerintem nem kell magyarázkodni, hogy miért váltottak.A khronos sem fektet bele erőforrást, ezért készítették a vulkant.
Igen, ahogy a DX11-et sem fejlesztik már. Ezek már kész technológiák, jól hoznak egy elég magas szinvonalat. Ha meg több kell, arra ott van a Vulkan/DX12.Üdv, pengwin
-
Fred23
nagyúr
válasz FoxiestFox #1 üzenetére
Nekem talán egy hétig tartott, aztán unalomba fulladt. A különböző bolygók is egyformának tűnnek 5 nap után.
-
Kupszi
aktív tag
Te meg szoktál más Vulkán játékokkal játszani?
Van pár, érdemes őket kipróbálni , és meglátod kinek is kedvez.
Vegyük alapul a Doom játékot, és hamarosan érdekő folytatást.
Beta vagy tesztfázis ide vagy oda, nagyon sanszos ki profitál belőle.
[ Szerkesztve ]
Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!
-
GodGamer5
addikt
Erről anno itt a prohardveren Abu regényeket írt, hogy miért szar az opengl, szerintem keress rá biztos meg lehet még találni. Annyi a lényeg, hogy annyi kiterjesztés van már benne és nvidián és amd-n is teljesen másképp működik az egész. Komplex játékoknál mint pl a Wolf2 már annyira instabil volt a kód, hogy bele sem rakták az opengl-t, inkább átálltak vulkánra.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
félisten
válasz Norman M249 #21 üzenetére
Látod ilyen hozzászólásokért született ez a remek cikk.
Lehozni úgy egy ilyen eredményt hogy nincs támogatva Nvidia benne és ebből cikket írni majd levédve magunkat az utolsó mondatban nem megindokolni miért született eme cikk. Ha a két gyártót hasonlította össze akkor illett volna megvárni, hogy szülessen implementáció a zöldek hardverére ha meg a Vulkan API gyorsulására alapozva akarta volna írni, akkor elég lett volna mennyit gyorsult az RX vele. Persze nagyon jól tudjuk mi volt a cikk születésének oka...
Amúgy 2019 van, GTx 1060 több mint 3 éves, a játék meg több mint 4 vagy mit tudom én és az 1060 nem rendelkezik új Navi parancsprocesszorral, mint az Rx 590 valamint AMD hardveren született az Vulkan átirat és nincs Nvidia támogatottsága még. Szóval korrekt kis cikk...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az RX 590 valójában egy Polaris 30. Annyiban különbözik a Polaris 20-tól, hogy 12 nm-en készül és nem 14 nm-en. Nincs benne új parancsprocesszor, ugyanaz van, ami az RX 480 alapjául szolgáló Polaris 10-ben volt. A Vega 20 kapta meg a Navi parancsprocesszorát.
Minden Vulkan port AMD hardveren készül. A RenderDoc egy alapvető debug eszköz a portoláshoz, amit lényegében mindenki használ, és ezzel interoperabilitást csak az AMD profilozója kínál. Az Intelé és az NV-é nem. Emiatt sokkal kényelmetlenebb Vulkan portot GeForce-on vagy UHD Graphics-on csinálni. Azt is számold bele, hogy az NV március óta kínál végleges Vulkan profilozót az NSight-ban a hardvereihez. Az AMD ezt a tudást 2017 júliusban kínálta fel, és azóta már sokkal fejlettebb az RGP. Szóval semmi baj itt a GeForce hardverekkel, vagy a driverekkel, csak tényleg az van, hogy a fejlesztéseket AMD-vel csinálják, és természetes, hogy erre gyors a kód. Van egy utolsó optimalizálási fázis, amikor előveszik a GeForce-okat, és ott húzzák fel azok teljesítményét. Addig ez nem fontos, mert fejlesztői kód van, csak ritka az, amikor egy fejlesztő kiadja ezt is a felhasználóknak tesztelni. Emellett az is fontos, hogy amíg az AMD-n fejlesztenek, addig az AMD folyamatosan profilozza a játékot. Mivel az NV-nek erről nincs igazán adata, így a drivert sem volt esélyük még a Vulkan módhoz igazítani.
(#21) Norman M249: A játék aktuális kódja nem használ még multi-queue képességet. Tehát lényegében mindegy, hogy az AMD vagy az NV queuingja milyen a Vulkan implementációban, mert csak az elsődleges parancslista él, itt jut be a hardverbe az összes compute parancs is. Támogatva lesz amúgy a multi-queue, de ezt általában a fejlesztés végén éri meg bekapcsolni, mert sok galibát okozhat, amíg nincsenek megfelelően optimalizálva az erőforrás-korlátozások. Ettől egyébként sokat nem kell majd várni, nagyon kevés aszinkron compute lesz a végleges kódban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert lemérték. Én információt közlök. A Golem.de nem közölte azt, hogy a GeForce miért lassú, de én úgy gondoltam, hogy ez egy fontos információ. Az viszont látszik, hogy az optimalizált hardverre működik a Vulkan, tehát jó az előjel, aztán majd mérjük a végleges kódot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
arn
félisten
Ez ket dolgot jelenthet: az illetok nem tudnak optimalizalni, az amdnel nem tudnak rendes drvt irni. Ezutan erdekes azt kihozni belole, hogy az nv a hulye
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
lukacsa82
újonc
válasz FoxiestFox #1 üzenetére
Igen, eleg sokan mivel egy nagyon jo jatek lett, igy, hogy folyamatosan javitjak!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen