Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz minas #13183 üzenetére

    Úgy durrogtok, meg fuck-olgattok ezen a garanciatémán már megint, mintha bárkit is ért volna bármilyen joghátrány. A Panasonic azért nem adott ki eddig semmilyen infót a vásárlóközönségnek, mert az akció hivatalosan csak május 21-én indul. Ettől függetlenül egyes kereskedők már megkezdték az akció promótálását, feltehetőleg azért, mert azt a tájékoztatást kapták a forgalmazótól, hogy az április 21. után értékesített készülékekre már él a garanciakiterjesztés. Ezért bátorkodtak ezt egyes üzletek kihirdetni az akciót, ez nem a Panasonic sara. Nyilvánvalóan nem véletlenül hirdettek így az üzletek és ha neadj' isten mégis máshogy alakulna a dolog (amit kizártnak tartok), akkor jogosan lehet verni az asztalt a kereskedőnél. Pár hete beszéltem a Panasonic-os ismerősömmel, ő is azt mondta, hogy az április 21 után vásárolt készülékekre érvényes lesz a garanciakiterjesztés, nem lesz vele gond. Amúgy meg szerintem csak az szidja a céget, akinek még nem volt vele dolga, mert akinek volt, az tudhatja, hogy az egyik legrugalmasabb cégről van szó magyar viszonylatban. Meg lehet nézni, hogy mennyi panasz van pl. a tékozló homáron a Panasonic-ra és mennyi az LG-re, vagy a Samsung-ra. Beszédes a különbség.

    Szerintem senkinek nem kell különösebben izgulnia, gyanítom mindenki megkapja a kiterjesztett garanciát, aki a korábban a neten forgó április 21-i dátum után vásárolta a készüléket. De amúgy meg tudtommal sehol nem került többe készülék a kiterjesztett garancia miatt, sőt, olyan szinten voltak/vannak leárazva a Panasonic plazmák, hogy bűn kihagyni ennyiért a vásárlást (200 eFt volt a 46G10, 220 eFt az 50S10 - egyenesen vicc már ez az ár ezekért a készülékekért), szóval még akkor sem lehet egy szava sem az embernek, ha csak 2 év garanciát kapna, de szerintem nem lesz gond a kiterjesztéssel. Azt már tárgyaltuk, hogy a marketing-je, honlapja nem túl erős a cégnek, de szerintem nem is ez alapján kell megítélni a gyártót, hanem a termékek és a vásárlóhoz való viszonyuk, problémakezelésük alapján, azokra viszont szerintem nem lehet panasz, legalábbis velem mindig maximálisan korrektek voltak, pedig semmi közöm hozzájuk.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Aktív témák