Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Kedves Márkatársak!
Bekerült a verdába az eredeti vw MFD navi (from bitpork )
Aki ilyesmibe vágná a fejszéjét, annak szívesen segítek a bekötéssel, és elhelyezéssel(őszintén remélem nem skodába lesz).Gondoltam megörökítem az utókornak fotókkal, leírással, de annyit szívtam, h elvette a kedvem a fényképezéstől. Ne csüggedjetek, még 1x ki kell venni, mert meg van rendelve a GPS antenna, meg az AUX kábel, addigra megnyugszom, lehet a skoda gyárat sem gyújtom fel, és fényképezek.
A rádiója beteg módon tartja a jelet Nem bántam meg, csak ha a kezem közé kerülne aki azt a középkonzol hátulját tervezte, meg aki átkötötte az ISO csatlakozókat, akkor egy darabig nem hallanátok felőlem.
Kép és hangminőség silány, telefonos felvétel, a fényképezőgép még töltőn.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #34602 üzenetére
Jól, nagyon jól megy a rádió. Semmi recsegés,semmi háttérzaj. Tiszta, stabil vétel van. Ezen a környéken szokatlan. Hegyes-völgyes ez a régió. Pest környékén nekem sem volt gond a vétellel.
Mondjuk olyan rádiókat fogott meg amiről nem is tudtam, h léteznek. Szinte 2 tizedenként van egy rádió az FM hullámhosszon. Eddig 3 darab volt összesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #34627 üzenetére
Ez beteg. Octi combi 1 TDI 4x4 ASZ. Kivitték kicsit terepre.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34637 üzenetére
ELjött a pillanat, h motrkódot is írj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34659 üzenetére
Nem nagy mutatvány. Elég nehezen hozzáférhető, mert közel a karoszéria nyúlvány a motorhoz.
A vizpumpán a motortartóból ki kell venni a csavart, és leengedni a motort anniyra, h a szíjtárcsát le tudd venni a főtengelyről(arra vigyázz, el ne hajoljon a váltó rudazat, vagy szét ne csússzon a féltengenly csukló, esetleg a kipufózó is megsérülhet, azt is érdemes elkötni, ha nagyon feszülne). 30-as kulcs megy rá és vagy 200NM nyomatékkal van meghúzva(biztos ami sicher). Eut nem egyszerű megengedni. 2 ember kell hozzá. Egyik fékez (5. berakni, és kuplungot elengedni) Nem fordÍtott menetes.
Le kell venni az olajkádat, oldalról a szítárcsát, fedelet. Cserélni a szítárcsa alatt a tömítő gyűrűt. A vezérlés 2 fogaskerekén van 1-1 jelzés, a két jelzés között 12 szem lánc kell, h legyen. 2 vagy 3 lábú lehúzó fog kelleni, a fogaskerekek lehúzásához. Kis lépésekben, kell lehúzni.Ha lenne kérdés, csak bátran.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #34674 üzenetére
Remélen mem ezt vetted.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Szép munka, képet és az adatokat elküldtem privátban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #34996 üzenetére
Jól néz ki, csak üres. :-D
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #35115 üzenetére
Mindegyik gyári fejegység megjegyzi a kódot. Amelyik autóban még a gyárban tették be a rádiót, a kódját az óracsoportba írták, speciális kábellal ki lehet olvasni a pin kódot(akku csere esetén a rádió kiolvassa a kódot az óracsoportból, nem kell beütni).
Átalakító keret Octi 1-hez nem kell, jó a saját kerete, ha gyári a fejegység. Octi 2-nél más a helyzet, mert más keret van a kerek sarkú fejegységekhez, mint a klasszikushoz.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #35220 üzenetére
Nekem holnap reggel műszaki. ;-)
-
Mágus2
Közösségépítő
Műszaki megvan csont nélkül. 50 euróval könnyebb lett a pénztárca.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz chatran #35312 üzenetére
Befolyik a víz az ajtóba. Vedd le a bwlső borítást, és nézz bele. Kívülről elég meglocsolni. Nyáron ezt kellemesebb keresni. Az ablak !körül fog valahol ereszteni, ha a gumi az ajtónyílás peremén nem szakadt.
Esetleg a bowdenben is megfagyhat a nedvesség. Alul a csomi borítas alatt a zár kampója nelkett találod. Ne sajnáld tőle a wd40-et.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabesz11 #35396 üzenetére
A kérdésre csak kérdéssel tudok válaszolni. A gumi az ajtóra kell, vagy a vázra, amire záródik az ajtó?
Tükörlap repedt, h cserélni akarod, mert a fűtése kábelhiba miatt is sztrájkolhat. Ki lett mérve a tükörlap? Meg kell fogni és kifeszíteni, kis műanyag karmok tartják a helyén.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #35415 üzenetére
Indításnál nézd meg, h mennyire esik le az akku feszültség, lehet, az akksi gyenge, nem az izzítás a ludas.
Után izzítás is működik kb 3 percig. 2500-as fordulat felett kikapcsol. Nekem nincs vezérlése(nem hiszem, h neked lenne), csak egy relé, nem értem miért kell ezt is komplikálni. Ha van 109-es reléd, cseréld ki, és nem lesz több gáz. kb 10 euró.
Küld el nekem a hiba kódját, ha megvan valahol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs