- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JHONNY 79
aktív tag
Tanácsot szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki hasonló problémával. Amikor megvettem az autóm elvittem szervizbe átnézetni és megnézték hogy van e benne hibakód. Sajnos volt, időszakos izzítási hibát írt ki mind a négy hengerhez. Azt mondták lehet korábbról maradt az autóban, kitörölték, mondták nagy szerviznél ránéznek visszajön e. Az autónak semmi indítási problémája nem volt, ezért is gondolták hogy régebbi hiba maradhatott benne. Később amikor visszamentem ránéztek és ismét ott volt ugyanez a probléma. Ennek a hibának nincs semmi jele működés közben. A nagy hidegben is pöccre indul és a motor kontroll lámpa sem világított soha. Elkezdték felderíteni a hibát, megnézték az izzítógyertyákat, azok jók. Nem volt ugyanolyan izzításvezérlő elektronika, de egy másik fajtát átvezetékeltek, majd azzal is kipróbálták a kocsim. Azzal nem produkálta ezt a hibát, visszarakták a régit, de most nem volt probléma. Biztos kontakt hiba, átnézték a vezetékeket, csatlakozókat, de semmit nem találtak. Tesztelték még egy napig az autót, de nem volt gond vele. Kérték hogy szaladjak vele vissza pár hét múlva, visszajön e a hibakód. Tegnap visszamentem, ránéztek és ismét ott volt...Kicserélhetik az izzításvezérlőt, de nem garantálják hogy nem jön vissza többször a hibakód. Ez a mutatvány olyan 30 E Ft-ot kóstál, azt meg feleslegesen nem szeretném kidobni. Ugyanakkor azt sem szeretném ha valahol ott maradnék mert végképp behalt az izzításvezérlő. Sok autónál van olyan hogy kigyullad a motor kontroll lámpa , majd elalszik és semmi baja nincs később az autónak. Nálam mondjuk ilyen nincs, csak a hibakódot tárolja el és az indítással sincs probléma, de ettől függetlenül nem hagy nyugodni a tény hogy akár rossz is lehet. Találkozott már valaki hasonló problémával ?Kicseréltessem, vagy várjak vele míg végleg elromlik?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Battlefield 2042
- Politika
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Építő/felújító topik
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!