Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz RohamDroid #34659 üzenetére

    Nem nagy mutatvány. Elég nehezen hozzáférhető, mert közel a karoszéria nyúlvány a motorhoz.
    A vizpumpán a motortartóból ki kell venni a csavart, és leengedni a motort anniyra, h a szíjtárcsát le tudd venni a főtengelyről(arra vigyázz, el ne hajoljon a váltó rudazat, vagy szét ne csússzon a féltengenly csukló, esetleg a kipufózó is megsérülhet, azt is érdemes elkötni, ha nagyon feszülne). 30-as kulcs megy rá és vagy 200NM nyomatékkal van meghúzva(biztos ami sicher). Eut nem egyszerű megengedni. 2 ember kell hozzá. Egyik fékez (5. berakni, és kuplungot elengedni) Nem fordÍtott menetes.
    Le kell venni az olajkádat, oldalról a szítárcsát, fedelet. Cserélni a szítárcsa alatt a tömítő gyűrűt. A vezérlés 2 fogaskerekén van 1-1 jelzés, a két jelzés között 12 szem lánc kell, h legyen. 2 vagy 3 lábú lehúzó fog kelleni, a fogaskerekek lehúzásához. Kis lépésekben, kell lehúzni.

    Ha lenne kérdés, csak bátran. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák