- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- RAM topik
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #22962 üzenetére
A passat nem az enyém, csak beinditani segitettem. De nem a kocsi hibája miatt nem indult, hanem a tulaj volt felelőtlen. A legolcsóbb gázolajat tankolta, ami csak volt a kúton, és reggelre befagyott a szűrőben(2.0TDI PD 125Kw).
Az enyém is pöccre indul. azzal bikáztuk, miután felmelegitettem a szűrőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
No, ma csak -13 fok van. Itt az ígért hidegindítás.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez nagyon ott van!
Gondolom utána eladják a kocsikat, mint megkímélt, törésmentes, kevés km-vel
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Oracle #23095 üzenetére
Majd a doktorbácsik a szervizben megcáfolnak, vagy megerősítenek. Hangra olyan, mintha nem ugrana vissza azonnal az indítómotor fogaskereke, lehet csak a rugója törött el. Mindig csinálja, vagy csak most, a videó kedvéért?
A másik lehetséges ludas a kapcsolószekrény, ami még eszembe jut.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Kérdés. Akinek van SAFE led a sofőr ajtóban, hogyan működik? Kell tanitani akksicsere után? Amióta bikáztam a passatot, az octáviámban nem működik. Igy akarjon az ember segiteni.
Az ajtók bezárnak rendesen, sem kivülről, sem belülről nem lehet kinyitni őket, csak az a fránya led nem akar működni.
Ezt játszotta miután lecseréltem az akksit 3 hónapja is, csak akkor másnapra megjavult.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyikben volt. A B5.5 ben (AVB motor) kicseréltem a hármas hengerét a kettesével. óra 260 000en. gyári első tulajos. A másik a hirhedt 2.0 tdi(BMR) 180 000 km, behozott olasz autó, jelenleg hibátlan. Az elődjében mind 4 elemet cserélni kellett 2X, mert a szervizben elsőre csak a hiba tüneteit kezelték, az okát nem. Üzemanyag tápszivattyúja meghalt, amikorra rendbehozták, addigra behalt az olajpumpa tengelye és hazavágta a turbót, de abban nem tudni mennyi km volt.
A PD elem elég sokat kibír, a hozzá tartozó kábelek már kevesebbet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez egy kicsit bonyolultabb. Mindet a sebességmérő befolyásol ami a váltóba van csavarozva. Ha az rossz jelet ad, akkor megbolondul az üzemanyag szintmérő meg a computer.
Ezek az üzemanyagmérő úszó jelek korrigálva vannak az ECU által, h nagyobb gázadásra ne mozduljon meg a mutató, mint a régebbi autókban. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #23573 üzenetére
Ha már szétoffoltuk a topicot, megjegyezném a margóra:
A varázspöcök nyomkodása benzines autóknál nagyon nem ajánlott, mivel ilyenkor megtankolják az aktív szenes tartálykát a motortérben, ami hazavághatja az egész üzemanyagrendszert.
Dieselben mindegy, ott nincsenek ilyen firmányosan-furmányos találmányok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Templomegere #23589 üzenetére
Az nem létezik, olajnyomás nélkül max 10 km-t megy el. Az elégtelen nyomás, az más, mert akkor van olajnyomás, csak alacsony.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #23594 üzenetére
El van tömődve a szívókosár meg a kisméretű olajjáratok.. 2 lehetőség van.
1. Olajkádat leveszed, és kitisztítod a szívókosarat, majd a pumpa megoldja a többit..
2. fél liter fékfolyadékot beleöntesz az olajhoz. 10percig járaotd és kicseréled az olajat, majd örülsz(Gyula is), hogy nem kellett megbontani a motort.Sokat állhatott a motor amit beszerzett.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #23621 üzenetére
Luigi sem verhetetlen. A nagyobb benzinesekkel nem tudja felvenni a kesztyűt. Vagy megszokod, vagy lecseréled.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #23624 üzenetére
Amikor a fél autót ki kell tenni az ablakon, az már necces.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #23627 üzenetére
Nem szégyen kikapni egy sokkal erősebb autótól.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #23629 üzenetére
Ha TFSI volt akkor az RS: 147 kW/5100-6000 ford./perc 280 Nm/1800 – 5000 ford./perc
Üresen 1400kg. Fel kell kötni a gatyát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Üdv
3 dolog okozhatja:1. Lassabban forgat az öninditód.
2. Kicsit kopott az adagoló (fel kell emelni az inditóadagot)
3.Elromlott a vizhőfokjeladó. Az, h neked mit mutat a mutató, nem jelenti, h a motorvezérlő is azt látja. 2 külön szál van abban a jeladóban.Próbaképpen kösd el a jeladót amikor meleg a motor. Kb. 15mp-ig fog izzitani, ha ez megoldja, akkor vagy a jeladó, vagy az adagoló.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest