Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #199537 üzenetére
"En mar alig varom, hogy legyen az audinak elektromos autoja."
Ezt nem értem. Van már vagy 4 modell. (e-tron, e-tron Sportback, Q4 e-tron, e-tron GT, sőt a GT-ből RS is van)
e-tront volt szerencsém vezetni. A kamerás külső tükrökkel. Az nagyon durván megszokást igényel, én szinte féltem benne. A gazdája már egy éve használja, de azt mondja, hogy még most is meg tudja viccelni. Főleg ha közvetlenül ül át, normál tükrös autóból.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #199542 üzenetére
Miota van gyerekem, kimondottan nagyra ertekelem, hogy nem kell meg kulcsot is turnom, hanem csak ranyomok/huzok a kilincsre es kinyilik az auto. Vagy ha csak a csomagtartoba akarok bedobni valamit, akkor is nagyon kenyelmes. A biztonsagi aggalyt letudom azzal, hogy van ra casco, plusz amit el akarnak lopni, azt el is fogjak
Gyula84: nagyon szep, gratulalok! S-line, matrix led, remelem a klima is a jobb fajta benne
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #199546 üzenetére
Köszi
Az összes papagájért oda vagyok. Nagyon intelligens állatok. Egy időben nagyon szerettem volna egy "komolyabbat", de már letettem róla rég. Erre az utóbbi időben az oldalborda kezdett érdeklődést mutatni irántuk.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #201009 üzenetére
Meglehet a szenzor lesz a ludas, hétfőn jön az olvasó és okosabb leszek picivel. Emellett kíváncsi vagyok mikor jön vissza megint a hibalámpa, vagy csak egy pillanatnyi zavar lehetett, nem tudom. Még az első, gyári Varta akkumulátor van benne, bár jól végzi a dolgát így összefüggést nem vélek felfedezni azért mégiscsak 7 éves akku, hm.. kell kérjek bikázó madzagot környékről, mikor majd cserélni szeretném.
-
veterán
válasz Reggie0 #201805 üzenetére
A Haldex-szel én ott voltam bajban, mire találtam egy olyan márkaszervizet, aki normálisan megcsinálja, és nem csak a kötelező abszolút minimumot, hogy egy csavaron leereszti, egy másikon meg betölti az olajat, hanem kiveszi a pumpát és kitisztítja a szűrőt is.
Picit autókáztam miatta, de olcsóbb is volt, mint sok helyen a sima csere.
Raktam fel ide képeket róla.https://tinyurl.com/rasoapro
-
SzlobiG
félisten
válasz Reggie0 #201845 üzenetére
Ott is csináltak több mindent is, asszem 1.6 volt a vége, nagyon durva koxosodás is jelentkezett, azt is orvosoltak.
K. Norbi: Igen az R-line nagyon sokat dob, de ezzel a konkrét típussal nekem több bajom is van. Led 1, manuál, 150 ló. Ahhoz képest drága is, ennyiért árulgatni fogja egy darabig az tuti.
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Reggie0 #202083 üzenetére
Alig nyomtam a pedált, szóval óvatosan indultam vele lévén teszt kör volt, de végig azt éreztem ennek nem ilyennek kéne lennie.
Amúgy szerintem is inkább a váltóval lesz valami, meg mintha sokáig csúsztatta volna a kuplungot is és csak utána indult meg érezni lehetett rajta, hogy csúszik majd indul.
qru: Én is így gondolom, pedig maga az autó nagyon szép állapotban van kívül-belül.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #202095 üzenetére
Így kell ezt, Úriember módjára.. Sági Úrhoz hordják rendesen a 3000, V8, V10-es temetőket, némelyik úgy le van rúgva a fele extra nem működik rajta no de "német prémijum", csak útköben a gazda elfelejtett költeni banánra. Nincs ezzel probléma, de azért egy 8-10 millió forintos szekér illene hogy működjön valahogy, nem csak x millió forint elköltése után.
-
SzlobiG
félisten
válasz Reggie0 #202093 üzenetére
Én nem vagyok az a típus aki rúgja neki a sajátomra is vigyázok amennyire csak tudok. Persze lehet egy ilyen V6-al megváltozik az ember felfogása, de inkább a kímélem típusú használó vagyok.
S-tronic szerintem, 8 sebességes, 50-nél már 6.-ban volt.
Nyáron is ezzel a télivel mentek, ott meg ha rúgták neki az újat is gyorsan ledaraljak a nagy forróságban.
Kár érte, én egy 2.0 tdi s-tronic kombóval ki is egyeznék, nem kéne a V6, de az a durva hogy ilyen felszereltséggel nem is látok 8 milla alatt az meg számomra felejtő így is kitoltam már a határokat.
Viszont mivel nem sürgős, a jelenlegi autómat is imádom, szimplán jobbat szeretnék, van időm nézelődni.
Még valami amit megfigyeltem pl a Fordhoz képest érezhetően minőségibb az Audi, a bele, az anyaghasználat teljesen más szint, de gondolom ezzel nem mondtam újat. Viszont kényelemre a Mondeo jobb volt mint az A4.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #202186 üzenetére
Fordulatnál mutatja épp ugyanúgy, 1000-es fordulat és akkor regenerál, keletkezik sok olajhamu is így inkább mikor megtelik, vagy úgy érzem visszafogja az autót beleteszek +5-10km-t mostantól és akkor végrehajtja jól a történetet, minél kevesebb olajhamu keletkezésével.
-
veterán
válasz Reggie0 #202885 üzenetére
Reggel feldugtam vagy másfél órára Lidl--ös töltőre az akkut, összesen 12,3V-ig ment fel.
Mentem ma délelőtt majd 100km-t oda, délután 100km-t vissza, összesen egyszer állítottam le oda, vissza egyszersem, tehát összesen volt 3db motorindítás.
Mikor hazaértem ránéztem OBD-vel az akkufeszre, 12,03V
Kezdek arra gyanakodni, hogy nincs itt semmi leszívás vagy ilyesmi, egyszerűen nem veszi már az akku a töltést, csak eddig a 12V magasságáig, és akkucsere.
Lehet fölösleges is holnap mennem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Reggie0 #202991 üzenetére
Meg most a jellemző 90-120 stb Amperes generátornak nem nagyon fog számítani, hogy a 4 vagy 6 Ampert tudni kéne leadni akku felé sőt, alapvetően kímélőbb is a nagyobb kapacitáshoz ugyanaz az áram. Hogy gondot okozzon valami, ahhoz a fogyasztást kéne növelni, az akku mint puffer meg nem fogyaszt ugye alapvetően.
-
ZolkoW
őstag
válasz Reggie0 #202991 üzenetére
Szerintem úgy értette, hogy az akkutól függ, mi az ideális töltőáram. A gyakorlatban gondolom igazatok van, ha eleget megy az autó, a nagyobb is fel lesz töltve, akkora különbség csak nem lesz a gyárban kigondolt, és a belerakott kapacitás között..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen