- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Reggie0 #180631 üzenetére
Azért az a motor 444 lóval szerintem már elég kell, h legyen egy S6/S7-be. Akinek nem, annak ott az RS6/RS7 600 lóval. Ezért is érthetetlen itt Európában a modellkínálat, egyszerűen túl nagy különbség van a két sport modell között. Plusz az "alapmodell csúcsa" is ott van az S széria nyakán (55 TFSI 340 LE).
Az előbb végeztem a videóval, még nagyon kezdő a tesztelő srác. Néha szinte fáj amit leművel, a stílusáról nem is beszélve. Szerintem a launch control-t is elszúrta a végén.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
robertka
tag
válasz Reggie0 #180923 üzenetére
Köszönöm, legközelebb így csináljuk. Most viszont rázártam és nyitottam a kocsira de nem indul, olyan mintha majd nem elkapná de nem indul be. Levettem megint a sarukat 15 percre de változatlan a helyzet.
Jobban megnéztük és a gyári immo az nem ad hibát viszont van benne egy utólagosan beépített nfc chip éprzékelő a kézifék alatt illetve egy microkapcsoló a vezető oldali ülés bal elejénél de sajnos erről semmit és ez adja az eddig nem megszokott hangot.
Ilyennel találkozott már valaki esetleg?[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #181270 üzenetére
Nálam van némi súly azért hátul, ott a 64 literes tank, a hátsódifi meg a pótkerék is. De a központi difi kézzel nem állítható (csak a sport verzióban), így magától osztogatja 20-80% között az első-hátsó tengely között a hajtást, ahogy ő jónak látja. De igazán jót akkor lehetne vele menni ha megkapná a nagytesók hátsó sperr-jét. Bár ahhoz már erősebb motor is kéne szóval olcsóbb élből a sportot venni ha az a cél, hogy mókázz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zoo8800
veterán
válasz Reggie0 #181278 üzenetére
Ez kb olyan kérdés, mint hogy melyik motorolaj, melyik autógumi, vagy melyik kúthálózat benzinje a legjobb.
Olyat vegyél, ami bele való. Biztos találsz majd ellenvéleményt egy-egy márkára rákeresve, de 999/1000 ember elégedetten használja a Beru, Bosch, Champion vagy NGK gyertyáit. (ABC sorrend)
(Nekem Bosch van benne)rip and tear, until it is done
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #181586 üzenetére
Jó gírű gyártónál, ahol tisztességes minőségellenőrzés van, ott a selejtet is számon tartják, nemigen kerül ki ellenőrizetlenül a gyárból.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rob210
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #181971 üzenetére
A szmogriadó annyira nem érdekes, nem napi használatban van az autó, Budapest belterületén a használatot inkább a szükség, mint a kényelem motiválja.
Én inkább egy jó, üzembiztos autó a cél, mint két másmilyen.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #182113 üzenetére
Hát hátra kerül, csak nem lesz már vele akkora különbség. Az a baj elől az előző tulaj cserélt gyári betéteket amikbe még elég sok van. Nem mondta, hogy probléma lehetne.
simonjoe :
Sajnos azt tudom mondani mint a többiek. Nem gyári akku 3-4 éveket bír ha jóféle. AZ Exide viszont már nagyon nem jóféle.
Én is azt vettem először az A6-ba 1 év után dobtam ki. Aztán Varta Silver Dynamicot vettem, ez bírt 4 évet. Pont tegnap rendeltem bele újat!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #182236 üzenetére
De, nyilván, ezért sem fogom meg chipelni. De olyan jó eljátszani a gondolattal
Mondjuk az is biztos, hogy mire ez a DPF nekem odalesz, az jópár év. Aztán ebből is kivetetem ha cserés lesz. Akkor meg jöhet a chipA fentebb leírt adblue-s hiba se semmi.. Ezek az EU besorolások nem normálisak...
Nem elég, hogy szándékosan sz.rra terveznek mindent, mert kell a pénz nehogy már elmenjen 200 ezret hiba nélkül... és még a kötelező sz.patást is beteszik, EURO6 meg Startstop rencccer, meg DPF, meg ádblő..
Persze kell a környezetvédelem, meg fejlődni kell nem azt mondom, de máshol kéne kezdeni , és csak egy szoci abblue nélküli, DPF-et használjanak mondjuk a hajózásban. Ebbe ne is menjünk bele inkábbJa, gondoltam már én is rá, meg haverom is mondogatja néha hogy Hungaroring nyíltnapra felmenni, kipróbálni.
Máshogy mozog mint az A6. De nem jövök rá miért más, nagyrészt az Erősségére tudnám fogni,
Hát de ez az a Quattro pont hogy az orrát tolja mindig is. Főleg a régebbiek, pedig az A7-ben is még Torsen van! De mégis úgy érzem ,ahogy mondod,hogy ez jobban menne ki hátul és nem is értem... de az erő miatt gondolnám, meg hogy mégse avant
Amúgy meg persze sín autó, olyan kanyarokat lehet venni 140-160-al...de nem sokszor próbáltam. Mátrába felnézek már vele ha lesz egy kis időm.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #182249 üzenetére
Nyilván a ringen is egy élmény autózás lenne a cél, nem a határok feszegetése.
Egyszer lehet ráveszem maga ma tréningre mert az is biztos jó.
Hát A4 Quattroval még nem mentem, haveromnak 2.7 TDi első kerekes volt, most van neki is 3.0 tiptronic quattro, csak azóta kicsit megromlott a kapcsolat így azt a kocsit nem vezettem
Nem tudom utcán ugye nem próbálgatom annyira merészen.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
cross56
senior tag
válasz Reggie0 #182267 üzenetére
Esetleg van kimondott motorkód ami ezek közül a legjobb, és célszerűbb lenne azt választani? Mert egy ilyen 3.0 TDI B8 A4-gyel is kitudnék békülni...Illetve a 2.0 CRTDI 177 lovas változatáról is jókat hallottam, csak az mégsem v6
Bitpork: Az autóimra én is nagyon igényes ember vagyok, odafigyelek, hogy minden a megfelelő időben cserélve legyen. Attól is rosszul tudok lenni, ha csak egy karcot meglátok. Mérnök asszisztensként a “kedvem” még nem az igazi, de autóra mindig van
[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #182275 üzenetére
A tehenekben és A6ban is volt láncosodás a 225LE-s motoroknál. Illetve ott is a feszítő patron adta meg magát. De nekem sem a Domiban sem Teddyben és most Maxban sem jött elő. Pedig együtt sokszor megkerülték a földet, különösen Teddy aki magában 10x
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Reggie0 #183293 üzenetére
Kiemelt közúti ellenőrzés volt, telis-tele volt trafival az M7 (2006. augusztus vége / szept. eleje); a pályán mindenhol betartottam a határt, de ettől nem kerültem zen állapotba. Az autópálya után jött egy falu (Sármellék), 40-nel csoszogott előttem valaki; visszakettőpadlógáz, 80-nál fogyott el a kettes (1.9CDTI), kanyar után háromlábú; kiintettek. Feljelentés. 3 hónappal nyitottak, 1 hónap lett + $$.
Még az objektív-felelősség előtti idők, akkoriban jellemzően kiszedték a szabálysértőket.
Utána vettem lézer-blokkolót, egész jó, azonban úgy is megmértek 1x, egy autópálya-hídról, felfelé irányban nem blokkolt eléggé.
Józan ész + Waze + Trafi Hunter működik. Kopp-kopp-kopp.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest